Skoči na vsebino
Problemi s stranskimi ogledali
Napisano
pred 32 minutami je Anita napisal:

Tako da zdaj res ne vem kaj narediti. Mogoče da poskusim s kaskom, če bi šlo skozi. "Me je en ruknil v ogledalo na parkingu". No, saj me večkrat tudi so.

Ogledala grejo pod stekla in svetlobna telesa, tako da ni potrebe po kaskem in odbitni franšizi.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sklopka
Napisano
pred 2 urama je Brane napisal:

Popravi tepih

Evo brskam po spominu.

Če se je zatikala ob tepih, je to bilo ob spuščanju in ne stiskanju!

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sklopka
Napisano

Si bom sposodil temo.

 

Po dolgem času sem spet vozil M2.

Sklopka, če jo počasi stisneš pri dnu podrhti. Rekel bi kot da pedal se minimalno zatika.

V kolikor hitreje stisnem je normalen občutek.

Tudi ob spuščanju je normalen občutek.

 

Ima kdo kako idejo, preden avto vozim do mojstrov in poslušam, da sem prehiter in naj pridem ko bo huje?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zginja antifriz
Napisano

Drugače pa dual mass je pač potrošni material. Žal.

Pa super, da ste našli defekt, ker bi se lahko res samo v krogu sukal še mesece.

 

Poznam Audije A4, ki so na 80k odletili.

 

Na Mondeotu v žlahti pri 120k. Res pa da je bil šofer zelo agresiven.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prisilna regeneracija DPF
Napisano (urejeno)

Alfo sem mel serijsko. Dosti ljudi jo je navijalo.

 

Jaz pa sem na serijski uspel olje v menjalniku zavret.

Vožnja v 8cm nespluženega na Roglo. 2-3 gas skoz ovinke. Je bla tema. Če ne, sem se na ovinkih ustavil.

In če sem serijsko zavrel, kaj šele bi blo z več navora.

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prisilna regeneracija DPF
Napisano

Ma ja.

Če nimaš dovolj denarja za močnejšo mašino je pač nimaš.

 

Poznam iz uradnega servisa kak so po par letih hodli z A3 nazaj, ker so jih navili, pa je drugo crkovalo.

 

Takšnega rabljenega avta ne kupim nikoli. Za mene je zlorabljan, pa tudi če so 100x menjane stvari preventivno.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano (urejeno)
dne 2. 8. 2022 ob 13:43 je Slivka napisal:

In zdaj vprašanje: a je pri avtu ravno tako pomembna ustrezna izbira moči (da ni predimenzioniran, mogoče raje malo poddimenzioniran) kot pri kotlih za centralno ogrevanje ali to vse skupaj nima bistvenega vpliva?

Hja. Verjetno premočni tud niso fajn, če niso redno prezračeni.

 

Poznam pa zgodbe ko so zelo švohne preobremenili. Gor prikolica, pun kuferaum pa na morje in so mašino prežgali. Celo nekje imam v glavi, da je tudi en mehanik nekaj na zurnal24 pisal o tem....

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Težave z temparaturo motorja
Napisano (urejeno)

Tak mi je tresla občasno v križiščih M2.

Uradni servis je čistil loputo, potem pa so rekli, če ni napake ni nič. Pelko je spucal LMM.

Pa se je ponovilo čez par mescev. Sem dal noter Denso za 120€ (tak nekak mam v spominu).

Sedaj je ta bolj dolgo not, kot je bil originaln.

pred 38 minutami je Klemen99 napisal:

To je mass airflow sensor? Tega se da tudi brezplačno sčistiti ne? Mogoče ima kdo kaj prakse z tem, lahko kaj več pove?

Pelko ga je čistil z fergazer sprejom oz. nekaj podobnega. Je pa zelo občutljiv in je verjetno imel posledice.

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Tesnilo glave motorja
Napisano

Tudi moj je na servisu, da vas razveselim 😉

 

Ugotovil sem ob menjavi gum, da mašina masti. Ko sem raziskoval, sem našel da masti pokrov verige.

 

Mogli bi ga dol vzet in znova tesnilno nanest.

Pa so me poklicali, da je jermenica mastna in da bojo novo naročli.

Dokler ne pride, pa se naprej vozim z Pumo.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Tesnilo glave motorja
Napisano
pred 23 minutami je FuManchu napisal:

Ecoboost? 1,0 ni bil ne vem kaj zanesljiv al?

 

A nismo ravno v temi, kjer so težave z dizli?

Jaz trdim, da se ne primerja enakomernih kubikaž.

 

Drugače pa ja, Ecobust 1.0 in 1.5 (4cl) sta imela težave z zobatim jermenom, ki je namočen v olje. V kolikor se ne menjava šolsko olja, zobati jermen začne razpadati in zabije turbino, oljno črpalko in še kaj drugega. Škoda je kar precejšnja.

 

Ecobust 1.5 (3cl) ima pa verigo, tako da omenjenih težav ni več.

Vozil sem oba 3 cilindra. 1.0 je grozen. 1.5 si sam lastim in ga ne moreš primerjat. Nimam pa 200KM in toliko navora, ampak žal 182, ki ima dosti majn navora.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Tesnilo glave motorja
Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Alex napisal:

Primerjam dizla z 150 konji in benzinarja z 184 konji. 😉

 

Volumen mašine me zanima, če sta enaka.

 

Splošno je znano, da ima dizel več navora, bencin več konjev.

 

Edit: upam da nisi primerjal Mazda bencinca, ki so atmosferci, potem prosim ga primerjaj s SDI!

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Tesnilo glave motorja
Napisano
pred 23 urami je Alex napisal:

Mogoče je pri dizlih  res malo več vzdrževanja, a noben benzinar ne pride blizu dizlu, kar se tiče same  moči (navor) in lahkotnosti potovanja v klance.Je čisto drugi slog vožnje  in občutek med njo. Saj  je  tudi naš benzinski X motor  kul, a če hočeš surovo moč, recimo za  vleko prikolice, je to definitivno dizel. 

 

Resno?

 

Vsi primerjate 140km dizl z 140km bencin.

 

na Alfi sem mel 1.4 turbo bencin, 250NM, 170KM, 7.6s/100.

Prosim najdi mi 1.4 turbo dizla, ki bo šel bolj.

 

Vedno trdim, da je potrebno iste ccm primerjat.

 

So pa dizli bolj varčni. To pa priznam.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zginja antifriz
Napisano
dne 10. 7. 2022 ob 17:41 je Scr3am napisal:

Pa to pravim, da se FL22 ne redči z vodo in da se ga samo nalije.

Ne bo ravno držalo. V Mazdini kantici mogoče res ni za redčit.

Ravenolov FL22 obstaja koncentrat in redčen.

 

če je potreba, lahko slikam kantico.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Senzorski ventil tlaka v gumah
Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Boss napisal:

Res? Kje pa je ta sistem za reset? Govorimo seveda za Mazde. Obstajajo pa sistemi, kjer moraš za vsako kolo imet nastavljeno kje je in da ti celo sporoči dejansko katera guma je spustila. Pri Mazdi je samo tako, da ko senzor zazna nižjo vrednost tlaka od 1,9 bara to sporoči sprejemniku, ki nato povzroči pisk v kabini in prižig rumene lučke. Nič drugega ni vmes in niti enkrat v vseh 15 letih od kar imam ta sistem v zadnjih dveh Mazdah ni bilo treba narest popolnoma nič, samo gume zamenjat in vozi Miško.

 

Sistem je celo tako logično narejen, da če voziš v prtljažniku gume z drugim setom TPMS ventilčkov, da teh ne zazna ampak signal TPMS ventilčki pošiljajo le ko se kolo vrti. Kar je logično saj pri stoječem avtu je brez veze, da bi kurilo baterije in pošiljale podatke v računalnik.

Kole v prtljažniku ne spozna, ker niso zraven tam ko odčitava. Pri vsaki koli je svoj čitalec, ki pobira od senzorja.

 

Na Fordu mam reset v meniju. Tudi spoznavat se niso rabli. Ma pa Ford 2 frekvenci in samo po šasiji zveš kero so meli tisti dan na zalogi.

In piše da se morem nekaj časa vozit po menjavi, da se sami spoznajo ponovno. Načeloma je 1km vedno bil dost.

 

Na fotrovem Mondeotu 2008 letnik se je menjalo že 6 ventilčkov. Poknejo dejansko. Ta kovinski navojni del razleti.

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Senzorski ventil tlaka v gumah
Napisano
dne 19. 9. 2022 ob 13:21 je Boss napisal:

Ja in kje je ta gumb po tvoje? TPMS preko senzorjev v gumah nimajo gumba, ima ga pa sistem, ki dela preko ABS senzorjev in to zato, da imaš lahko različen tlak spredaj in zadaj.

 

TPMS namreč pridobiva podatke o tlaku v gumi in če pade mislim, da pod 1.9 bara se oglasi zato pač ni potrebna nobena kalibracija.

Hjaaa.

 

Budget sistem je na abs. In tam se vedno resetira.

Tudi moj TPMS z ventilčki ima možnost resetiranja. To pa za to, ker opozori na odstopanje in ko pade pod 1.9.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.