Tako da zdaj res ne vem kaj narediti. Mogoče da poskusim s kaskom, če bi šlo skozi. "Me je en ruknil v ogledalo na parkingu". No, saj me večkrat tudi so.
Ogledala grejo pod stekla in svetlobna telesa, tako da ni potrebe po kaskem in odbitni franšizi.
In zdaj vprašanje: a je pri avtu ravno tako pomembna ustrezna izbira moči (da ni predimenzioniran, mogoče raje malo poddimenzioniran) kot pri kotlih za centralno ogrevanje ali to vse skupaj nima bistvenega vpliva?
Hja. Verjetno premočni tud niso fajn, če niso redno prezračeni.
Poznam pa zgodbe ko so zelo švohne preobremenili. Gor prikolica, pun kuferaum pa na morje in so mašino prežgali. Celo nekje imam v glavi, da je tudi en mehanik nekaj na zurnal24 pisal o tem....
Prvo očisti loputo. Potegni dol kleme iz akumulatorja za 10 min. Tak se je na Alfi naredil reset brez OBD. Potem vozi. Če bo težava še prisotna, čisti LMM.
Drugače pa ja, Ecobust 1.0 in 1.5 (4cl) sta imela težave z zobatim jermenom, ki je namočen v olje. V kolikor se ne menjava šolsko olja, zobati jermen začne razpadati in zabije turbino, oljno črpalko in še kaj drugega. Škoda je kar precejšnja.
Ecobust 1.5 (3cl) ima pa verigo, tako da omenjenih težav ni več.
Vozil sem oba 3 cilindra. 1.0 je grozen. 1.5 si sam lastim in ga ne moreš primerjat. Nimam pa 200KM in toliko navora, ampak žal 182, ki ima dosti majn navora.
Mogoče je pri dizlih res malo več vzdrževanja, a noben benzinar ne pride blizu dizlu, kar se tiče same moči (navor) in lahkotnosti potovanja v klance.Je čisto drugi slog vožnje in občutek med njo. Saj je tudi naš benzinski X motor kul, a če hočeš surovo moč, recimo za vleko prikolice, je to definitivno dizel.
Resno?
Vsi primerjate 140km dizl z 140km bencin.
na Alfi sem mel 1.4 turbo bencin, 250NM, 170KM, 7.6s/100.
Res? Kje pa je ta sistem za reset? Govorimo seveda za Mazde. Obstajajo pa sistemi, kjer moraš za vsako kolo imet nastavljeno kje je in da ti celo sporoči dejansko katera guma je spustila. Pri Mazdi je samo tako, da ko senzor zazna nižjo vrednost tlaka od 1,9 bara to sporoči sprejemniku, ki nato povzroči pisk v kabini in prižig rumene lučke. Nič drugega ni vmes in niti enkrat v vseh 15 letih od kar imam ta sistem v zadnjih dveh Mazdah ni bilo treba narest popolnoma nič, samo gume zamenjat in vozi Miško.
Sistem je celo tako logično narejen, da če voziš v prtljažniku gume z drugim setom TPMS ventilčkov, da teh ne zazna ampak signal TPMS ventilčki pošiljajo le ko se kolo vrti. Kar je logično saj pri stoječem avtu je brez veze, da bi kurilo baterije in pošiljale podatke v računalnik.
Kole v prtljažniku ne spozna, ker niso zraven tam ko odčitava. Pri vsaki koli je svoj čitalec, ki pobira od senzorja.
Na Fordu mam reset v meniju. Tudi spoznavat se niso rabli. Ma pa Ford 2 frekvenci in samo po šasiji zveš kero so meli tisti dan na zalogi.
In piše da se morem nekaj časa vozit po menjavi, da se sami spoznajo ponovno. Načeloma je 1km vedno bil dost.
Na fotrovem Mondeotu 2008 letnik se je menjalo že 6 ventilčkov. Poknejo dejansko. Ta kovinski navojni del razleti.
Ja in kje je ta gumb po tvoje? TPMS preko senzorjev v gumah nimajo gumba, ima ga pa sistem, ki dela preko ABS senzorjev in to zato, da imaš lahko različen tlak spredaj in zadaj.
TPMS namreč pridobiva podatke o tlaku v gumi in če pade mislim, da pod 1.9 bara se oglasi zato pač ni potrebna nobena kalibracija.
Hjaaa.
Budget sistem je na abs. In tam se vedno resetira.
Tudi moj TPMS z ventilčki ima možnost resetiranja. To pa za to, ker opozori na odstopanje in ko pade pod 1.9.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Update.
Marjan (Ferk mehanik) je rekel, da je to sklopka v začetni fazi. Da grabi pa še ok.
Sem jo že naročil.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani