narobe razume?... ima? point zakaj bi pla?eval dra?je ?e ni treba... se strinjam. Hotel sem sam povedat, da za recimo par evrov na 5 let se jaz ne mislim tolk ubadat s takim "problemom" in grem tja kjer to majo najbli?je.
Bodi vesel in nadvse sre?en, da Mazda nima tazga sistema kot Renault, ker tist ti pa ubije voljo do ?ivljenja in je no?na mora marsikaterega serviserja.
Pri Mazdi je namre? tako, da ji je vseeno kateri senzor spusti pa samo javi, da je tlak nepravilen (pri?ge se rumena lu?ka na armaturi - znak z shemo rahlo spu??ene gume).
Se pravi, da ni nobenih te?av, da menja? kolesa med seboj in s tem skrbi? za bolj pravilno obrabo.
?e mi spusti ena guma pa res ne vem zakaj bi rabu, da mi avto napi?e katera (sej so sam ?tiri, bemti) in ko stopim ven (itak moram da vidim kolk je kriti?no) rabim natanko 10 sekund, pa ne glede kolk sem lev, da ugotovim katera tako, da je to eden najbolj brezveznih podatkov, ki si jih lahko zamislim.
V glavnem znak na armaturi zagori, ko tlak pade v eni gumi pod 1,5 bara, ?e se ne motim. ?e pa je napaka na senzorjih (ali pa da jih ni (zimske gume na svojih plati??ih) potem pa ta lu?ka te?no mi?ika.
Jaz mam sam zadi pa ?e to naknadno vgrajeno in najprej piskne ko da? v rikverc pol pa je ti?ina dokler nisi cca 2 metra od ovire. Pol pa za?ne ?edalje hitreje piskat, ko se pribli?uje? oviri in ko je pisk zvezen si cca 20 cm od ovire in takrat je priporo?ljivo ustavit .
Zazna pa vse od ?i?ne ograje do travne bilke... tako, da za moje pojme je zadeva ?ist spodobna
Se strinjam z napisanim,razen z zadnjim odstavkom.Servisi imajo namre? mese?no kvoto denarja oz.
sredstev za popravila v garanciji.?e ga prekora?ijo se morajo zagovarjat pri "?efih" vi?je.
In zato kak?nega verjetno odpravijo bolj po kavbojsko z ni? porabljenimi sredstvi oz. "popravijo" stvar z kak?nimi ?i??enji,resetiranji ra?unalnikov,"pucanjem" in podobnimi zadevami.
Tole mi pa ne gre skup... kako lahko dolo?i? mese?no kvoto... se pravi, da ?e jo prekora?ijo, ker jim je tovarna dobavila ?rot robo, bo cel kup ljudi zviselo... se pravi jebite se z garancijskimi popravili, ker smo ta mesec ?e izpolnili kvoto. Hmmm, ?e je to res me zanima kaj pore?ejo na to v uradu za varstvo potro?nikov.
Sem delal neko? na ra?unalni?kem servisu pa nikoli ni bilo omejitev kolk stvari gre v garancijo sam tist, kar je ?lo smo moral resni?no preveriti, da ni ?lo za brezveze.
No to, da jih je treba klicat in da nazaj ne znajo poklicat pa ne glede kolkrat si zapi?ejo tvoj telefon je pri njih stara rak rana.
Ne vem, zgleda se bojijo, da bo kdo raka fasal od preve? uporabe telefona. Ker sem blizu se raje pri njih osebno oglasim kot pa da bi jih klical po telefonu - ja vem sej je res bedno sam v ?ivo se da druga? pa ve? zment.
Kar se pa ti?e garancijskih popravil: to ni njihov stro?ek saj za vsako garancijsko popravilo istavijo ra?un Mazdi, ki ga nato povrne in ne samo za material ampak seveda tudi za delo.
Tako, da verjetno jim je ve? ali manj vseeno ali je garancijsko popravilo ali ne. :ne vem:
To ni ni?... predstavli si da bi ?el avto na servis, kjer bi najdel ?e ene 5 zadev, ki so jih "morali" zamenjat pa ?e servisne ure po draguljarski tarifi bi ti ra?unali.
Si upam trdit, da bi bila cifra tam nekje bliz 150?.
Smisel priklapljanja v tem vrstnem redu je le ta, da lahko minus priklopi? kamorkoli na maso avta ... najbolj na kak "gol" vijak na motorju, kjer bo imel dober kontakt. Ravno zaradi iskrenja ni ravno priporo?ljivo, da se minus priklopi direkt na minus od slabega akumulatorja. Isto velja seveda, ?e bi plus priklopil na koncu samo za plus pa sploh ni druge alternative kot direktno na sam akumulator.
Da se izogneta, kak?nem kratkem stiku v acumulatorju odklopta starega in dejta tistega iz tvojega avta.. kontakte je treba dobro o?istiti in dobro privit vijake ?e predno sprobata delovanje.
Hehe, ampak ?ist vsak novi lastnik Mazde 6 "najde" pozimi te "hecne" zvoke
Glej o temu smo ?e tolikokrat govorili, da je najbolj, da malo pobrska? po forumu.
Z enim stavkom povedano je pa to da ima? prav in to je Webasto grelec, ki dogreva motor pri nizkih temperaturah. In popolnoma prav je da ?umi tudi ko je avto ugasnjen saj mora do konca porabiti gorivo, ki je ?e v grelcu.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
narobe razume?... ima? point zakaj bi pla?eval dra?je ?e ni treba... se strinjam. Hotel sem sam povedat, da za recimo par evrov na 5 let se jaz ne mislim tolk ubadat s takim "problemom" in grem tja kjer to majo najbli?je.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani