Bi blo fajn, sam mam en VE?JI problem ! Danes sem bil na servisu in so rekli 500?, ker sta baje oba r?unalnika kaput in se obe lu?i ne postavita va pravilno lego !
lp *SL*BG 8472
Ti predelam na fixno pa bo mir, cena pa sigurno deli? z 10.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
In pol pol leta po registraciji ugotovijo da ti je ?ou le?aj in tii ga ne pustijo nazaj na cesto ??
Moj sucker je VEDNO izpraven in tehni?no brezhiben, in me nikol ne skrbi da bi me vrgli na tehni?nem, za razliko od kakega novej?ega vozila, predvseem evropske izdelave.
ps. Zarad le?aja te verjetno nebi vrgu, sicer pa pri starih mazdilakih redko kak odpove.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
ja sem naknadno dopisal, ker se mi je skorja utrgalo in ?e med pisanjem vpra?anja me je zmotil en "mehankar", ki mi je zadevo malo bolj zares razlo?il. Ja, naknadno sem sam ta ventil potegnil iz motorja in sem ugotovil, da ne gre za nikaker?no sondo kot so mi pametovali "pravi mehaniki". Varovalke so vse cele, naj bi bili tudi releji celi, tako da sumim ra?unalnik oz. ali mogo?e kdo ve, ali ima slu?ajno kak?no ra?unalni?ko blokado, da mi ne "spusti" napetosti pri v?igu...
Iskro ima? na sve?kah, ?e ne potem v?igalna tuljava - oziroma v?igalna elektronika v razdelilcu v?iga.
?e pa je iskra potem pa probat pumpo direkt priklopit in zaverglat in ma da prime.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spet se obra?am na glas ljudstva in sicer rabim pomo?. Med pogovorim s prijatli je kolega na?el temo v zvezi s sondo na pokrovu ventilov, ki skrbi za to, da v primeru pre nizkega tlaka motor crkne. In seveda sem moral zadevo demonstrirati. Ugotovili smo, da sonda slu?i svojemu namenu. Ko pa sem se hotel odpeljati proti domu mi je po parih prevo?enih metrih motor ponovno crknil. Odstranil sem klemo s akumulatorja in ?ez nekaj ?asa sem ponovno probal avto pri?gati in avto samo vergla v prazno. Vsaki?, ko dam kontakt je bencinjska pumpa tiho (lahko da nima dovolj podtlaka), tako da je lahko to krivo oziroma imam na sumu tudi ?e omenjeno sondo. ?e ima kdo kaker?no koli mnjenje je ve? kot dobrodo?lo.
......Ja moja napaka! Pardon-zabitek! Ugl. Imam mx-3 1.8 V6 letnik 1992. Med prostim tekom, sem odvil pokrov?ek od olja, in kot sem ?e zgoraj napisal, je avto crknil. To naj bi se zgodilo zaradi tega "nepovratnega ventila". Ki je vpet na cevko, ki pa je vpeta v pokrov ventilov ter del motorja za luftmeserjem oz. za loputo za zrak. Sicer navadno to naj ne bi na ni? vplivalo, ali pustilo kakr?njih koli posledic. Avto bi moral v?gati normalno. Razen v primeru, da so me nategnili
Lep pozdrav
Alja?
Majstr ti pa si stru?ko.
Najprej ta ni sonda ampak je samo povratni vod ki gre iz obeh glav nazaj za loputo od gasa in spet v motor, ?e to med v?ganim motorjem sname? dol potegne preve? zraka in in enostavno ugasne, s tem nima? tud kaj zajebat, tako da brez skrbi.
Bencinska pumpa dela samo ko se motor vrti in ne ko da? kontakt, tako imajo nissani.
Najverjetneje nima? iskre, upam da ni to ker potem je to kar nekaj stro?ka, je treba menjat razdelilec v?iga ker je to standarad pri 1.8 in 2.5 V6 motorjih. Ni pa poceni.
Lahko pa pogleda? samo varovalke, mejbi je kak?na slabo vtaknjena ali pa je pregorela, ker ima tudi pumpa svojo zna bit tudi to.
Ce bi tocno razlozil kaj si delal (nisem slisal se za kaksno tako sodno in to kar naj bi pocela) in napisal za kateri motor se gre, bi se dalo kaj pomagat.
Vse je napisal, samo prebrat je treba.
Pa V6 ali navadna?
Preberi.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Kot sem sli?al od ljudi, ki se ukvarjajo s tem, so po profesionalnosti izdelave avtomobilskih elektronskih komponent Japonci pred nemci in francozi. Tudi sam sem pred leti ob?udoval notranjost daljinskih upravljalcev - klju?ev od renolda, volksvagna in pa od moje ?estke. Renold je imel tehnologijo iz kamene dobe v primerjavi z mazdo, folksvagen je bil bolj?i od renolda pa ?e vedno manj profi izvedbe, kot Mazdin .
Mazdo zaje... mehanika, se pravi nekaj, kar je bilo ?e zdavnaj izumljenega in, zanimivo, s ?imer neko? niso imeli te?av. Ampak sli?al sem, da je je enako tudi s folksvagni, bmvji... :ne vem: Jaz svoji mazdi oprostim, ker ?e ima? nekoga resni?no rad ...
Kar me je pri tejle debati za?udilo je za?udenje nad tem, da je mazda zaribala.
Z avti je tako kot pri ?enskah - nikoli ne more? biti pameten, vse je odvisno od sre?e!
Lp M
Vse japonce "zajebava" kvaliteta materijalov (prav svinjsko jim je padla), tam ?parajo pol pa so problemi z avti. Jaz sem svojega perd 1 uro peljal na tehni?nega(preventiva pa ?e đabe je ) 250+ kkm 14 let in vse je ok, tako kot mora biti, tudi ena sama ?arnica ni da bi mi svetla pa sem ve? kot 2 leti nazaj zamenjal zadnje 4, , je pa res da ga je na?el zob ?asa in ima na dveh mestih malo zarjavele zadnje blatnike, samo ni panike, povejte mi ?e kak novej?i avto ki ne zarjavi v 10 letih ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Man?ete "crknejo" samo zarad tega ker niso prave, ok je veliki premer in ali premer sta ok, noben pa ne gleda na dol?ino ki je ?e najbolj pomembna in lepo natla?ijo gor man?eto ki je prekratka in si re?ejo saj je iz gume se bo ?e stegnila in seveda tudi se, ko pa to nekaj ?asa "miga", pa enostavno po?i, tako da modeli dalj?e man?ete gor dajat pa bo mir.
Pa tako za zraven, ?enske majo tudi raje dalj?e in ker je mazda ?enska ji kratki ne ustrezajo zato po?i.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Mojster zarad zama?enega kanala se lu?ka za olje ne pri?ge, apak ostane pri?gana motor pa zariba, tako da so to bu?e. Lu?ka ponavadi posveti ko tlak olja pade in ne ko naraste, tako kot ?e se ti kak kanal zama?i, tlak naraste, ker olje ne more odtekat-mazat dovolj hitro.
Druga stvar pa je, imel si napa?no olje, pao?teno povej kolkokrat si ga preveril ?
Tretja zadeva pa je avo ima sigurno preko 200 kkm, zato so tudi "izgubili" servisno knjigo, pa ?e se ne motim ima mazda ?e digitalno, tako da tudi to nebi smel bit nek problem preverit. povrh vsega so ti tudi dali nekam kratko garancijo.
Pa ne me narobe razumet ne zagovarjam servserjev in ne nakazujem da si ti karkoli zaje..., samo glede na vse skupaj, se je zgodil Murphy, ?e lahko gre kaj narobe potem bo tudi ?lo .
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani