nima veze kaj da? notri, pazit pa mora? da jih ne me?a? eno z drugo, saj se baje za?ne penit( jaz sem to namenoma poskusu, pa ni blo nobenega penjenja).... da pa ne nardi? narobe, stankaj vso hladilno vn in novo daj notri+ destilirana voda.... saj sama teko?ina je dokaj agresivna... tako da ?e ti hladilni sistem dr?i 5 litrov da? razmerje 3 litre teko?ine za hlajenje + 2 litra destilirane vode(destilirane pa zato, da se ti pol kamen ne za?ne delat)
pa lp
Hvala.Sem ?e zdavnaj re?il zadevo tako, da ni bilo problema.
Zanimivo, danes sem obiskal majstra Pelka, pa sva samo malo debatirala, voz je videl le od dale? (jo spet pohvalil kako potiho laufa ), pa se ga je zgleda Zmayda prestra?la in xenon mi za?uda spet sveti cca. TRIKRAT dlje kot predhodno.
To te bo stalno zajebavalo; malo bo delalo ve?inoma pa ne.
@Boss, ne da je ena vi?je kot druga, pa? pa da se vidi kako snop sveti "pravilno" kar pomeni, da se vidi, da desni ?aromet osvetljuje bolj oddaljen teren od levega (avtomobili za npr. Angle?ki, japonski ali avstralski trg pa imajo jasno ravno obratno).
Oba ?arometa skupaj pa imata premalo dosega oz. ne osvetljujeta zadost terena pred avtom, to je to (kot re?eno snop se on?a cca. 5m pred avtom, kar je prekleti ?vohizem).
se pravi, da ti kar obe svetita v tla.Ne dela nobeden mehanizem.
To je edino pogojno smiselno, ?e nivelacija ?ist crkne. Ker ?e bo? to nastavljal takrat, ko slu?ajno ne dvigne snopa bo naslednji? vse skupaj svetilo v nebo in je precej neprijetno za nasproti voze?e, da ne re?em celo nevarno.
Res je.Meni to ne dela na eni strani ?e pol leta.Sedaj na smu?anju sem imel polno nalo?en avto pa ni bilo ne vem kak?nega odstopanja v vi?ini snopa.Sem preveril ob zidu.
Sicer se pa skozi leto ve?inoma isto vozi? (ista nalo?enost avta) in je to ?e najbolj?a re?itev).
Opazi? pa takoj, ?e se ti pomotoma spet dvigne previsoko.Takoj imbus v roke (jaz ga imam vedno v avtu pri roki) in v dveh minutah to re?i?.
Mora? pa res pazit, da ne odvije? ro?no preve? vijala, ker meni se je zgodilo, da je vse skupaj padlo iz vijaka in je bila lu? popolnoma neuporabna.E, takrat sem pa moral lu? razstaviti , sistem popravit in vse skupaj nazaj vodo tesno sestaviti.
Pri meni je bil da sedaj povpre?en reden servis cca. 350 EUR z M6 (2.2 diesel), pri prej?njem BMW 330 cd pa cca. 250 EUR.
Na zadnji servis sem prinesel svoj material (olje, filter za olje in kabino=60EUR) in pri?paral cca. 110 EUR. Po opravljenem servisu sem poslu?al eno uro, kako moj avto ni ve? v garanciji, ker samo filter za olje ni bil original in da ga je ?koda, ker je ?e vedno kot nov ter da so imeli ?e primer s takim, ki nosijo svoj material in ravno samo pri teh je bilo kasneje nekaj narobe na motorju, itd. Uglavnem vse je bilo narobe, ker sem prinesel svoj material, to sem pa naredi zato ker je samo ?e nekaj dni v garanciji.
Glede garancije se mi niso izkazali najbolje, ker sem uveljavljal garancijo na tipko (na prtlja?nih vratih), na zadnjih lu?eh v katere je vstopila vlaga in mi niso ugodili. Vse na moj stro?ek. Toliko od njihove garancije.
PS: tipko so mi sedaj priznali vendar na drugem uradnem servisu, vendar lu?i, katerih je cena 1100EUR pa je bil odgovor, da je to naraven pojav da se z leti pojavi voda v lu?eh
in baje, da so zelo primerne za akvarij z ribicami noter.Kak?no nakladanje.
Imam te?avo z zadnjimi zavorami M6 cd 120, letnik 2005.
Zdi se mi da mi ?eljusti zadaj blokirajo-danes se jeta ob?utek potrdil, ko sem stal na semaforju in v vratnem ogledalu vidim zadaj desno kako se mi kadi iz kolesa.Stopim ven in vidim, da je disk ?ist moder, felna vro?a in dim iz zav. oblog!
Po?akam 5 min in peljem dalje, ko pridem na cilj cca. 3km-vse ok.
Vo?nja: prevozil sem razdaljo 10 km, brez semaforjev ovinkov in silovitega zaviranja s hitrostjo cca 50 kmh.
Prosim za nasvet, kako postopati pri omenjeni te?avi....
Hvala in lp,m
Kupi obvezno novo (po mo?nosti preko E-baya).Jaz sem najprej nekaj menjaval gumice pa se je spet ponovilo.Se enostavno ne spla?a zafrkavat z popravljanjem.Batko je rabil desno ?eljust jaz levo in je lepo ?lo skozi.
Da ?e jaz dodam vpra?anje. Ko zalaufam avto (se vedno tudi odpeljem), se vpali ?e vebasto. Po 400m imam semafor in ko stojim, mi v kabino "uleti" vonj po izgoreni nafti. Je to normalno? Ker ko vozim tega vonja ni, pa tudi ?ez 800m pri drugem semaforju ni ve? vonja...
Pa a je tovarni?ki vebasto na faceliftani M6 143km mo?no navaditi na timer oziroma ?e bolje na daljinski v?ig? Pa koliko bi to pri?lo?
Hvala za odgovore!
M
Kje tanka??Jaz sem opazil zadnje ?ase, da ko tankam na petrolu mi ful smrdi po izgoreli nafti pa tudi zadimi mi ful, ko se ustavim.
Bi si upal trditi da ma? kje v knjigi napotke kako to mazat in vzdr?evat.
Lahko pa proba?. Moj doma?i stol, me spomni enkrat, da ti poka?em, da bo? vedu zakaj ne usnja kupovat.
Odvisno od usnja.Mazde imajo dokaj nekvalitetno usnje, ki se rado guba (na robovih, kjer se vstopa), da pa bi se gulilo tega ?e nisem videl.Imajo pa nekatere "premium" znamke res kvalitetno usnje (bmw,marcedes)audi ima tudi slabo.To bi moral res reklamirat, ker to ni obi?ajno za usnje.Bolj za kak?en slab skaj.
Lep pozdrav foruma?i. Upam da kdo ve kaj bi to lahko bilo namre? najina Mazda 6 (2004 letnik 136km diesel) kadar ni segreta na "delavno temperaturo" in potem ugasnjena, ( ceprav po?akava kaksno minutko) pokadi velik oblak belega dima in mo?no zasmrdi ... poleg tega avto konstantno kadar ga ugasneva spus?a nekaksen pol mehanski pol elektronski zvok kot mo?nej?i ?um v zvo?niku izpod sovoznikove strani ... ima kdo idejo kaj bi to lahko bilo in ali koga poznate ki bi to popravil.
aha mo?no da sem se zmotil in da je kriva le le?a..kakor vem mam jst ?e M6 I generacije (sej je to do 06?) a mogo?e vesta kje bi lahko te le?e staknu ?e jih je sploh mo?no zamenat pa katere ?arnice so dost ured
Boss ta s terencem bi bla ured sam men premau svetjo
?arnice meni dale? najbolje svetijo Philips. Se ne spla?a menjavat le?, ker je to drago pa ?e en kup enih komplikacij je za zamenjat.
To, da te drugi zaslepijo se ?el ne da pomagat razen, da kupi? terenca, kjer bo? sedel bistveno vi?je
?e ima? ob?utek, da ti lu?i premalo svetijo, lahko proba? z menjavo sijalk (?arnic).
?e ima 6-ko prve generacije bo to mogo?e malo pomagalo.Je pa druga?e Bosch le?a v Mazdi 6 I zani? in zato ne svetijo v redu. Upam, da bodo dali v 6 III Bosch le?e, kakr?ne imajo audiji in mercedesi.Potem bo svetilo kot se ?ika.
Pri "na?ih" dobrih starih 6-kah (do letnika 2005) je najpogostej?a napaka, ko se ti pri?gejo ti dve lu?ki EGR ventil. Verjetno serijska napaka.Imajo pa nekatere 136 konjske navaden EGR ventil, druge (tudi moja) pa imajo montiran gor nek senzor (elektronika). Ni pa nobenega zagotovila, da ti bodo z menjavo le-tega nehali goreti.Preberi si teh par tem.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Hvala.Sem ?e zdavnaj re?il zadevo tako, da ni bilo problema.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani