No, avto je spet pri originalnem lastniku (jaz ). Zamenjali so mi (kot so rekli) neko napeljavo. Tok nisem maher, da bi vedel to?no kaj, UPAM pa da bo zdaj mir. Aha, na to popravilo so mi dali uslu?nostno garancijo in se nimam kaj bati, ?e bi se mi to dogajalo naprej tudi po preteku standardne garancije. + brezpla?no so mi zamenjali gume.
Upam, da ne bom ve? v tej temi pisal o kakr?nih koli ponovnih dogodkih.
e to je to... to je tisto, kar sem mislil o podalj?anju garancije za ta problem
Mater ste me ustra?la s to debato, tak, da sem ?el takoj pogledat, kako grejo gor feltne s stare ?estice.
Vse je OK, placa je dovolj tudi okrog zavornih kle?? in tudi samo kolo stoji natanko na mestu kjer je potrebno tako, da raznorazni distan?niki odpadejo.
Lahko je samo vlaga notri bla, ko so zapirali pokrov za lu?i... jaz bi najprej poskusil tako, da na kak?en suh (po mo?nosti topel dan) al pa v kaki ogrevani gara?i odpre? pokrov za menjavo ?arnic pa pusti? par ur, da se posu?i. Tako bo vlago ven potegnilo, potem pa po?aka? na prvi de? in vlago pa vidi? a se bo ponovilo. ?e se ponovi - menjava.
Off topic: vsaki? ko vidim tale naslov mislim, da sem na Ford forumu
Boss,na ?alost oni ne gledajo tako na zadevo kot ti.Meni je ?ef Mazde Slo.-reklamacijski oddelek,lepo "razlo?il",da nisem bil 4 X za isto stvar med garancijo pri njih,ampak,da je bila najbr? vedno druga napaka.
Ja, ja bo nato to pravljico razlo?il ?e tr?nemu in?pektorju kasneje pa ?e na sodi??u ?e bo treba. Tr?ni in?pektor mora narediti obisk, ?e jih stranka prijavi in takrat je tudi pri njih veselo.
Ko sva z Boj?em imela firmo sva 1x fasala tr?nega, ker je stranka napisala prito?bo ?ez eno xy podjetje v tem dopisu pa je bila omenjena tudi najina firma saj sva midva dala stranke podatke o tej XY firmi in jih je nato sama poklicala ter se sama menila za storitev.
Sploh ni stranka iskala krivde pri nama ampak in?pektor je pa pri?el na obisk in to ni bil vljudnostni obisk s kavico in pi?kotom.
Ne bojo, ker vsaki?, ko ni popravljeno je to REKLAMACIJA na garancijsko popravilo. To ni vezano na potek garancije ampak je ponavadi ?est mesecev od popravila in ?e se ponovi morajo ponovno izvesti poseg brezpla?no pa ?etudi je avto izven garancije tako, da glede tega ne bi smelo biti te?av.
Besedna zveza "primerni rok" v pravnem smislu ne pomeni ni? saj mora biti to?no dolo?ena ?asovno, ker za stranko je primerni rok recimo dva dni, za serviserje pa dva meseca. Zato je obvezno treba operirat s ekzaktnimi ?tevilkami. V enem ?lenu mora biti tudi to?no zapisano koliko je ta rok.
Druga?e pa v strnjeni obliki napisano velja naslednje
No zdaj pa ?e dokon?aj ta ?len, kjer je nato dolo?en tudi rok in ta rok je 45 dni. Njegov avto ne bo bil na servisu skupaj 45 dni, da bi bil upravi?en menjave. Brez skrbi, da bodo naredili tako, da ne bo.
?tos je namre? v tem, da bodo zadevo popravljali dokler jo ne popravijo, kar so dol?ni po zakonu. Opcija bi bila kve?emu, da da avto v ra?un in vzame nekaj drugega.
?e eno vpra?anje, ?e kdo ve: se ?akanje na nove dele (?rpalka za gorivo, ra?unalnik) tudi ?teje v teh 45 dni? Ker po zakonu (ZVPot, 20. ?len, 1. odstavek) pi?e, da ?as 45 dni te?e od "od dneva, ko je dajalec garancije oziroma poobla??eni servis prejel zahtevo za brezpla?no odpravo okvare in pomanjkljivosti izdelka". Se pravi od takrat, ko pokli?e, da zadeva ne dela. In ?as ?akanja na servis (?e pokli?em v ponedeljek in me na servis naro?i v petek je to 4 dni). Bi ?lo to skozi?
?teje se ?e je avto ves ta ?as bil na servisu, ker pa je bil pri tebi in si ga lahko uporabljal (kolikor je pa? ?lo) se to ?al ne ?teje.
Druga? pa ne obupat - nej ga dajo v Avstrijo na servis, ?e sami niso sposobni odpraviti napake.
OK... to je res samo pri taki nestalni napaki ti lahko menjajo pol elektrike in skoraj vso elektroniko. Verjetno bi pomagalo ampak serviser, ki bi to naredil bi dobil nogo saj ne bi mogel opravi?iti stro?kov menjave (vsi menjani deli sigurno niso zani?).
Tudi iz Mazde bi jim poslali grozilno pismo, kaj se grejo in jim ne bi priznali garancije za vse zamenjane dele kaj ?ele, da bi pla?ali vlo?ene ure dela.
Je pa nekaj drugega res... ?e imajo tako napako prvi? naj za?nejo klicat po drugih servisih oz. naj vpra?ajo pri centrali za nasvet. Lahko, da se je zadeva pojavila ?e kje drugje in bi jim lahko pomagali z nasvetom kaj naj menjajo. Tega verjetno niso storili ampak posku?ajo sami odkriti toplo vodo tudi na ra?un Suicidala.
Kar se pa ?asa ti?e ti pa ?isto ni? ne pomaga a avto stoji en dan pri njih al pa en teden, ?e se ga cel teden ne dotaknejo. In ?e po njihovo re?ijo problem (avto v?ge) so verjetno zadovoljni in ne drezajo naprej - a je to prav ali ne, si lahko vsak sam misli samo tako pa? je.
Nikakor ne zagovarjam servisa, da ne bo nesporazumov ampak sem 100% prepri?an, da bi ti raje popravili avto kot pa da bi te posku?ali zajebavati. Od zajebavanja nima nih?e ni? samo slabo voljo.
Problem pri tebi je, da napaka ni stalna - se pravi pride? na servis, ker ne delajo lu?i. OK, zamenjajo lu?i in problem je re?en saj so takoj po menjavi ugotovili spremembo in to je, da se zdaj lu?i pri?gejo pred tem se pa niso. Tak problem je enostavno re?evati.
V tvojem primeru pa je zadeva rahlo kaoti?na saj se pojavi ob dolo?enih pogojih pa ?e to ne vedno oziroma se zadeva za?asno sama odpravi (avto v?ge), kar se lahko zgodi brez da bi karkoli spremenili, lahko pa so v tem ?asu recimo zamenjali kak?en del. Serviser zdaj ne ve, a je zadevo odpravil ali ne, ponovi se mu ne oz. je premalo ?asa, da bi se. Tudi, ?e bi ponovil ves tvoj "postopek", ki spro?i nedelovanje ?e vedno ne bi bil sigurn a je zadevo odpravil saj bi se lahko zgodilo, da avto kljub temu takrat normalno v?iga.
Lahko bi sicer zadr?al avto samo to lahko pomeni 10 dni obla?nega vremena ali pa celo zimo zato mu ne preostane drugega, kot da vrne avto in ga testira? ti, saj se vsak dan vozi? z njim. Vem to je te?ek zajeb, ker v avto nisi ve? sigurn samo je verjetno skoraj edini na?in, ?e ?eli? priti stvari do dna.
Zato v tvojem primeru vsaki? ko pripelje? avto menjajo nekaj drugega in upajo, da je to zdaj ustrezna re?itev. To bodo po?eli toliko ?asa, dokler ne bo enkrat zamenjan pravi del.
Ne govorim na pamet saj sem pred leti delal na ra?unalni?kem servisu kot serviser in so se ob?asno zgodili taki primeri, kot recimo ta, da stranka pride in re?e, da dobi blue screen cca 1x na mesec. Pri njeni konstanti uprabi se zgodi 1x mese?no se pravi bi morali imeti zadevo, vsaj dva meseca na servisu, da bi morebiti ponovili napako pa ?e to ne bi bilo sigurno.
Torej kaj sem naredil? Najprej menja? zadevo, ki je najve?krat vzrok takim anomalijam (recimo RAM) in vrne? ra?unalnik stranki ter ji pove?, da ?e se bo ponovilo naj brez jeze zadevo prinese nazaj. ?e se to zgodi sledijo raznorazne menjave komponent (plata, napajalnik, disk, ...). No na neki to?ki se ustavi saj je napaka odpravljena in to je to. Je pa res, da gre pri tem procesu kar nekaj ?iv?kov (predvsem strankinih) ampak ?al tako je.
Odnos da gre? ?e zdaj "na ostro" se mi zdi prezgodaj saj je ?e nekaj mo?nosti in prepri?an sem, da se gre Suicidalu le za to, da popravijo avto, brez nekega to?arjenja in kompliciranja zadeve. Do marca je ?e nekaj ?asa in ?e nekaj mo?nih posegov - ta dragega so ?e sprobali (ra?unalnik), pumpo so tudi menjali, tako da preostanejo samo ?e manj?e zadeve (senzorji, kabli, v?igalne tuljave, napeljava, imobilizator) in ni hudi?, da tukaj nekje ti?i zajec.
Bi pa vseeno na tvojem mestu s primerom seznanil uvoznika MMS tako, da detaljno opi?e? tvoj primer od servisa do servisa in pove?, da ?e danes po letu in pol ni re?ena napaka. Ker je precej specifi?na in se na?eloma dogaja le v toplih dneh se boji?, da se bo poleti spet ponovila.
Ker gre v tvojem primeru za REKLAMACIJO na garancijski popravilo ima? v vsakem primeru pol leta, da ti ob ponovitvi to morajo popravliti brezpla?no. Ker v tvojem primeru pol leta ?e pade v pomladne relativno hladne mesece jih v dopisu zaprosi za podalj?anje roka za morebitno reklamacijo.
Na tvoje pismo morajo odgovoriti in v primeru, da ti ne ugodijo podalj?anje morajo napisati zakaj ne, kar je ob tolikih servisnih posegih zaradi ISTE zadeve skoraj nemogo?e. V primeru zavrnitve se najprej obrni na tr?no in?pekcijo - oddelek za varsvo potro?nikov in njihova dol?nost je da obi??ejo servis in se seznanijo s problemom. ?e tudi to ne bo uspe?no (v kar dvomim) so na vrsti odvetniki in raznorazna pravdanja (tega se raje izogni, ?e je le mo?na kakr?nakoli druga?na ugodna re?itev).
p.s. Nekdo ti je omenil uveljavljanje STVARNE napake. Pozor, pazi na ta termin, ker stvarna napaka pomeni nekaj popolnoma drugega in sicer, da ogla?evani/prodajani izdelek po specifikacijah v realnosti neizpolnjuje navedenih funkcionalnosti.
V primeru bi to zgledalo nekako tako, da ogla?ujejo, da gre avto 200km/h tvoj gre pa recimo samo 180km/h, ali pa da je v oglasu napisano, da ima BT a ga v resnici nima.
Stvarna napaka je tudi to, da je prodajalec vedel za napako oz. pomajklivost na izdelku pa ti tega ni povedal. V to spada tudi, da so ti namensko prodali izdelek z napako.
V tvojem slu?aju ne gre za ni? takega, saj je to ve? ali manj redek primer in je zgolj garancijska napaka. Ta pomanjklivost tudi ni serijska, da bi te na to morali opozoriti pri nakupu zato se termina STVARNA NAPAKA izogibaj saj se bodo spretni odvetniki ob morebitni to?bi obe?ali nanj kot najstnice na skupino RBD.
Tale z menjavo bo te?ka brez njegovega dopla?ila saj je avto naredil ?e kar nekaj kilometrov. Ker je cena starim ?estkam kar precej padla bo dopla?ilo precej visoko.
Vseeno mislim, da se bo re?itev na?la, bo pa verjetno treba zadevo "zavarovati" pred morebitno ponovitvijo po izteku garancije.
Ma jeba no... daj probaj jim namignit glede senzorjev temperature... na prej?nji strani je Stipe napisal, da je imel enak problem na Polu pa so uredili z menjavo senzorjev.
Glede na to kaj so ?e vse menjali je to najmanj?i problem, ?e ne naj pa avto po?ljejo v Avstrijo teb pa dajo za ta ?as tisto 323 za vozit. V vsakem primeru je bolj? vozit avto, kjer si ziher, da bo v?gal pa ?etudi ni na takem nivoju kot si vajen
res res - ?e se bom spomnil bom homolomo karton?ek poslikal ...
Ima? pa prav, da je to poltovornja?ka dimenzija in iz tega programa bi se celo res na?la kak?na guma - da bi pa to nataknil na lepo Mazdo je pa vi?ek perverzije (moja Mazda je lahko kamion.press)
"16 pal?na plati??a iz lahke litine s pnevmatikami dimenzije 205/55 R16"
Glede na to sem sklepal, da je vi?ina 16 colk 55. Mo?no pa je, da gre za napako.
Pazi v katalogu je napaka!!! ?e te ustavi policaj s to dimenzijo sledi kazen. Pravilna dimenzijo ti je napisal Labi, da bo? pa 100% sigurn vzemi homologacijski karton?ek in tam ima? napisane vse dovoljene dimenzije.
Med navedenimi je celo taka eksotika, kot je 195/65 R16 - ?e kdo najde o gumo pri na?ih vulkanizerjih je faca
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zakaj v ?panijo, ?e gre lohk v Afriko :ne vem:
To bo ?ele supertest
Povezava za deljenje
Deli na druge strani