Tudi tako lahko brez skrbi vozi?, ?e te ne motijo te lu?ke.Nov pride ,?e se ne motim okoli 300?, pa ?e ni re?eno, da bo? odpravil te?avo.Druga?e pa ma?ina dela normalno tudi brez tega ventila-(jaz ga imam blokiranega), sedaj pa samo ?e te lu?ke da re?imo in smo na konju.
Ivar pa? ne more iz svojega ko?uha. Eni raj? pla?amo 7 litrov in kdaj kaj porihtamo oz smo v to prisiljeni, drugi pa raj? pla?ajo 12 13 litrov bencina in potem pla?ajo kak ventil manj. Ra?unica je verjetn tam tam. Rustajo pa dizli in bencinci. pa ceno vrtoglavo tud oboji zgublajo na na?em shitty trgu, kjer je avto le in samo VAG ostalo je pa shit. (tkoka?etrgpress) heheh
Heh, tudi bmw-ji in Vag-i se ne prodajajo ve? kot neko?.Preverjeno pri kolegih, ki jih neuspe?no prodajajo ?e nekaj cajta in ni sploh zanimanja za njih.
Vpra?anje: cilindri zadnjih diskov so mi preko zime spet za?tekali, kljub menjavi lansko leto. Zadevo smo pre?istli, menjali gumice, pobrusili rjo. Nekako nimam pravega ob?utka, da tile diski kaj zavirajo, saj se rja ne o?isti kot bi si ?elel (npr spredaj so vedno lepo sijo?i, taki bi mogli biti tudi zadaj). Ali obstaja kje kak ventil, da bi na zadnje diske poslal ve? zavorne sile? To bi pomojem marsikaj re?ilo. Po vsej verjetnosti je vse "avtomatsko in se lahko kratkomalo **bem"....
Po mojem je edina re?itev nabavit nove ?eljusti (po mo?nosti kje v angliji) in nove zav. plo??ice. Plo??ice mora? v vsakem primeru zamenjati ?e so ti ?eljusti zablokirale. In ?e pri novih ?eljustih je dobro preveriti, ?e niso batki kaj ovalni (to je tudi eden od razlogov, da ?eljusti ?tekajo-vsaj pri meni je bilo tako).
Jaz sem zamenjal tudi diske in sedaj moram TOK-TOK potrkati po lesu- vse funkcionira kot je treba.Tudi bremza avto kot se ?ika.
Je pa res, da potrebujejo novi diski in plo??ice kar nekaj sto kilometrov, da se vse to "ujame"
in prilagodi in stvar potem deluje kot je treba.
Stro?ki? Za par ?eljusti iz VB -okoli 150? (samo ena te pride dra?je okoli 100?),novi diski okoli 40?/komad in nove plo??ice tudi ene toliko.In potem ima? mir.
Druga opcija je, da ti mehanik razdre obstoje?e ?eljusti in ti preveri ovalnost batkov ter pobrusi, ?e je kak?no odstopanje.
A je mo?no, da bi zaradi le?aja kej avto treslo? Jaz sicer na AC ne sli?im ni?, mi pa malo trese okoli 120. Se pa en ?uden zvok kot vebastu..vuuuu sli?i tam okoli 60. Lahko da so gume, ?eprav jih mam drugo seznono, skoraj ni? rabljene.
Meni je tako treslo in je bila kriva ?eljust, ki ni delovala pravilno in mi je zadnje kolo stalno malo bremzalo.
Na avtocesti mi je treslo kot noro.Krivi so bili batki, ki so bili malo ovalni in so ?tekali v cilindr?ku.
Naredi en krog in preveri diske, ?e se ti kateri nenormalno greje.
Zaradi le?aja pa ti ne more tresti kve?jemu ti za?ne tulit kot reaktivec.
Evo, kon?no smo zrihtali te moje nesre?ne bremze.Mehanik si je vzel res ?as in je vse lepo razstavil na prafaktorje in potem pregledal ko??ek po ko??ek.In kje je bila napaka, da so ?tekale plo??ice?
V cilindr?ku, ki je bil malce (par mikronov) ovalen.In kaj se zgodi, ko potuje oval v krogu? Ni? kaj preve? dobrega.
To je uredil in sedaj delajo bremze kot morajo-primejo super in se mi ve? ne greje.Priporo?am, da to preverite, ?e vam "?teka" ?eljust in se pregrevajo diski in feltne.
jaz imam tudi leto in pol nazaj menjana oba zadnja cilindra z obnovljenimi in nekako nimam dobrega ob?utka da tole ?e dobro dela. Upam, da ne bo spet treba menjat, ker se mi bo odpelal....
Jaz sem ugotovil,da mi kljub menjavi novih ?eljusti spet na istem zadnjem kolesu blokira disk (se ne vra?a plo??ica dovolj nazaj).
Zdej, menjal sem ?e vse komlet skupaj z diski in plo??icami pa je ?e vedno en s**t.
Jutri peljem avto k mehaniku pa dokler ne re?i zadeve dokon?no naj bo kar tam.Dovolj imam tega, da nisem siguren kdaj se mi bo grelo komlet kolo in da sploh lahko pridem do doma.
ampak v primeru ro?ne kolo nebi imelo zra?nosti. to mora biti ?e neka deformacija podvozja ali le?aja. zajlo od ro?ne se neda podmazati ker mora biti zatesnjena pred vlago da ne zarusta. ?e pa je ?e tako da ?teka pa enostavno zamenja? kar pa ne pride dosti (nova zajla cca 20 ewr) zamenjava pa tudi ni nobena zahtevnost.
Danes sem preveril in nima lufta ni?.V?eraj se mi je samo zazdelo.Je sigurno ro?na, ker ko sem jo danes spustil je ?la proti koncu kar v prazno in avto se ni premaknil, ?eprav je pri meni doma malo klan?ka in ko sem jo malo potolkel je spustila.
Se pravi, da je potrebno nabaviti novo.Hvala za odgovor.
Zadeva je tak?na;lani mi je zaribala leva zadnja zavorna ?eljust.Zamenjal sem komplet ?eljust in plo??ice.
Diska nisem.
Pred ?asom, ko sem zamenjal letne gume z zimskimi mi je na poti v Lj. po avtocesti vse spet za?elo tuliti in tresti.
Ustavil sem se in ugotovil, da se spet ista feltna in disk pregreva.O.k-rise so bile samo na par centimetrih.
Mogo?e je bil malenkost zvit disk in ko sem dal gor ?ir?e letne gume je mogo?e malo drsalo po disku.In ker je bil mogo?e malo zvit so bile vibracije?
Danes smo zamenjali komplet diske in plo??ice. Grem probat malo razpi?it po hitri cesti.
In kaj ugotovim? Da se spet vse skupaj na istem kolesu greje, ?eprav ni bilo opazit nobenih risov na novih diskih.Tudi trese mi ne ni?.Samo greje se disk in feltna.
?e nekaj me moti;ko probam z roko premikat kolo proti sebi in od sebe in se mi zdi, kot da ima kolo malo lufta(kot bi ne bilo dobro pri?raufano gor). Sem preveril a je vse zategnjeno kot se ?ika.
Jaz sem prav danes zamenjal zadnje diske in plo??ice-mislim, da so angle?ki (Delfi).
Bomo videli, koko se bodo obnesli. Menjal pa sem jih zato, ker mi je blokirala ?eljust in takrat nisem zamenjal diskov samo plo??ice.In sem moral sedaj zamenjati oba + plo??ice.Dvojni stro?ek.
Svetle izjeme obstajajo samo jih verjetno lahko pre?teje? na oba prsta.Jaz sem bil najbolj zadovoljen ?lovek na svetu, ko sem se re?il francoza-Pe?oja.Tudi mene je zafrkavala elektronika in sem brez veze zamenjal "?entralino" in je bilo potem isto.
nima veze kaj da? notri, pazit pa mora? da jih ne me?a? eno z drugo, saj se baje za?ne penit( jaz sem to namenoma poskusu, pa ni blo nobenega penjenja).... da pa ne nardi? narobe, stankaj vso hladilno vn in novo daj notri+ destilirana voda.... saj sama teko?ina je dokaj agresivna... tako da ?e ti hladilni sistem dr?i 5 litrov da? razmerje 3 litre teko?ine za hlajenje + 2 litra destilirane vode(destilirane pa zato, da se ti pol kamen ne za?ne delat)
pa lp
Hvala.Sem ?e zdavnaj re?il zadevo tako, da ni bilo problema.
Zanimivo, danes sem obiskal majstra Pelka, pa sva samo malo debatirala, voz je videl le od dale? (jo spet pohvalil kako potiho laufa ), pa se ga je zgleda Zmayda prestra?la in xenon mi za?uda spet sveti cca. TRIKRAT dlje kot predhodno.
To te bo stalno zajebavalo; malo bo delalo ve?inoma pa ne.
@Boss, ne da je ena vi?je kot druga, pa? pa da se vidi kako snop sveti "pravilno" kar pomeni, da se vidi, da desni ?aromet osvetljuje bolj oddaljen teren od levega (avtomobili za npr. Angle?ki, japonski ali avstralski trg pa imajo jasno ravno obratno).
Oba ?arometa skupaj pa imata premalo dosega oz. ne osvetljujeta zadost terena pred avtom, to je to (kot re?eno snop se on?a cca. 5m pred avtom, kar je prekleti ?vohizem).
se pravi, da ti kar obe svetita v tla.Ne dela nobeden mehanizem.
To je edino pogojno smiselno, ?e nivelacija ?ist crkne. Ker ?e bo? to nastavljal takrat, ko slu?ajno ne dvigne snopa bo naslednji? vse skupaj svetilo v nebo in je precej neprijetno za nasproti voze?e, da ne re?em celo nevarno.
Res je.Meni to ne dela na eni strani ?e pol leta.Sedaj na smu?anju sem imel polno nalo?en avto pa ni bilo ne vem kak?nega odstopanja v vi?ini snopa.Sem preveril ob zidu.
Sicer se pa skozi leto ve?inoma isto vozi? (ista nalo?enost avta) in je to ?e najbolj?a re?itev).
Opazi? pa takoj, ?e se ti pomotoma spet dvigne previsoko.Takoj imbus v roke (jaz ga imam vedno v avtu pri roki) in v dveh minutah to re?i?.
Mora? pa res pazit, da ne odvije? ro?no preve? vijala, ker meni se je zgodilo, da je vse skupaj padlo iz vijaka in je bila lu? popolnoma neuporabna.E, takrat sem pa moral lu? razstaviti , sistem popravit in vse skupaj nazaj vodo tesno sestaviti.
Pri meni je bil da sedaj povpre?en reden servis cca. 350 EUR z M6 (2.2 diesel), pri prej?njem BMW 330 cd pa cca. 250 EUR.
Na zadnji servis sem prinesel svoj material (olje, filter za olje in kabino=60EUR) in pri?paral cca. 110 EUR. Po opravljenem servisu sem poslu?al eno uro, kako moj avto ni ve? v garanciji, ker samo filter za olje ni bil original in da ga je ?koda, ker je ?e vedno kot nov ter da so imeli ?e primer s takim, ki nosijo svoj material in ravno samo pri teh je bilo kasneje nekaj narobe na motorju, itd. Uglavnem vse je bilo narobe, ker sem prinesel svoj material, to sem pa naredi zato ker je samo ?e nekaj dni v garanciji.
Glede garancije se mi niso izkazali najbolje, ker sem uveljavljal garancijo na tipko (na prtlja?nih vratih), na zadnjih lu?eh v katere je vstopila vlaga in mi niso ugodili. Vse na moj stro?ek. Toliko od njihove garancije.
PS: tipko so mi sedaj priznali vendar na drugem uradnem servisu, vendar lu?i, katerih je cena 1100EUR pa je bil odgovor, da je to naraven pojav da se z leti pojavi voda v lu?eh
in baje, da so zelo primerne za akvarij z ribicami noter.Kak?no nakladanje.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
?e ima? elektronskega kot nekatere 136 konjske nima? kaj ?istiti.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani