Skoči na vsebino
Nova 6ka,
Napisano

To je skoraj sigurno immobilizato saj ?e za trenutek v?ge nato pa zapre iskro je to tipi?no dogajanje za immobilizator.

 

Se spomnim ?e iz ?asov Clarusa, ki je po?el isto, ?e nisi v 20 sekundah v?gal motorja od trenutka, ko si odklenil vrata. Motor je zalaufal nato pa v sekundi spet crknil. Odstraniti je bilo treba klju? iz klju?avnice, pritisniti gumb za odklepanje in ponoviti postopek v?iganja.

 

Pri Mazdi je druga zgodba saj kot ka?e ne zazna dobro informacijo (codo) s klju?a in zato misli, da jo posku?a? v?gati z nepravim klju?em in blokira delovanje.

 

Zna se zgoditi, da bodo morali menjati celo klju?avnico :ne vem:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 ?tevec la?e ?!?!
Napisano

se pa poraja eno drugo vpra?anje, teoreti?no bi v bistvu to pomenilo, da naredim ve? kilometrov kot dejansko, saj se kolo ve?krat obrne, in zatorej tudi izra?uni porabe itd. niso pravilni ?

 

V bistvu ?tevec kilometrov v avtu prikazuje ve? kilometrov kot si jih dejansko prevozil. Vendar je narejeno tako, da je ta napaka bistveno manj?a kot pri hitrosti. Nikakor ni 10% ampak mogo?e procent al pa dva. ?e ima? navigacijo lahko to razliko tudi dejansko premeri?.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 ?tevec la?e ?!?!
Napisano

kaalman to je zarad gum...

ker 215/45 17 je manjse kot original 195/65 15 ali 205/55 16

je pa v mejah

meni pri 230km/h kaze gps 221 (to cifro poznam napamet, za ostale moram prevert)

mazda je v bistvu se najbolj precizen avto k se ga peljal (za stevce govorim)

 

Samo ne velik pri 100km/h je to le cca 1km/h prepo?asi :ne vem: Razen, ?e so profili na gumi ?e zelo proti koncu pa je ?e tam kak?en km do dva razlike.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Polna luna
Napisano

avto je do marca 2009 v garanciji.

 

Aha torej bo zajeb, ?e se ti bo poleti ponovilo. Zahtevaj, da naj ti nekdo napi?e, da bodo krili popravilo (?e se bo ponovilo) tudi izven garancijskega roka. ?e ne bo? uspe?en na servisu se obrni na zastopnika MMS in obrazlo?i situacijo ter jih prosi za ukrepanje. Obvezno jim celo zgodbo opi?i, da bo? imel ?rno na belem v primeru, da bi se zadeva zakomplicirala - saj po moje se ne bo ampak vseeno. ;)

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Polna luna
Napisano

Zdaj so me klicali in rekli, da je bil slab kontakt v kablu od releja do ?rpalke (najbr? za gorivo).

 

Kako naj zdaj vem, da je to to. Naj zdaj 100% verjamem, daje mojim te?avam konec?

 

Nima? kej, vzemi zadevo optimisti?no, da je zdaj to to. ?e ne prej bo? pa drugo leto poleti zvedel a je bila re?itev prava ali ne.

 

Jih pa vseeno malo zasli?i, ko bo? avto prevzemal ali je to res to oziroma naj ti povedo kak?ni so nadaljni postopki, ?e se bo drugo leto problem ponovil. A bo poleti ?e v garanciji?

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Polna luna
Napisano

O madonca pa saj to ni res, no. ?e ti ne bi nekak kaoti?no laufal par sekund bi bil mo?en celo immobilizator. :ne vem:

 

Na konc se bo izkazalo, da je kriva kak?na malenkost tipa senzor al pa slab stik kje na napeljavi (kabli, varovalke).

 

 

Pazi zdaj bom mal zateoretiziral ampak vseeno:

 

1.) ?e sem prav razumel se to zgodi, ?e avto dlje ?asa stoji na soncu?

2.) motor se v tem ?asu verjetno ohladi?

3.) pri hladnem motorju se mora vklopiti avtomatski zaug in dodati bogatej?o me?anico, da hladen motor sploh v?ge.

4.) Zaradi pregretega avtomobila lahko senzorji za temperaturo malo zbluzijo in zaznajo segret motor in dajo signal, da se izvede zagon brez uporabe zauga.

5.) Avto za?ene? in ker ne v?ge takoj ga verjetno kmalu tudi "zalije?", ?e posebej, ?e mu ho?e? pomagat s pritiskom na gas.

 

Mojstri mehankarji me boje verjetno spluval na to teorijo ampak po moje ni ?isto nemogo?e saj, ko avto ohladi?, za?ne tudi senzor posredovati bolj to?ne podatke in temu primerno uporabo zauga.

 

Zakaj tako razmi?ljam? Pri stari ?estki je bilo znano, da so senzorji za temperaturo delovali po svoje, ?e je avto stal na soncu. Tisti, ki je prikazoval zunanjo temperaturo je tudi v primeru ko je bilo zunaj ve? kot 30°C je v?asih kazal tudi 18°C ali celo manj. ?e je ta senzor kakorkoli povezan s tistim v ma?ini (kar po moje je) se je lahko zgodila situacija, da je un za zunanjo napa?no kazal recimo 10°C (resni?na temperatura pa je bila recimo 25°C) ali ?e celo manj tisti na motorjo pa kakih 30°C. Zaradi te razlike je elektronika predvidevala, da je motro ogret in da lahko za?ene brez uporabe zauga.

 

Predlagi na servisu, da ti zamenjajo vsa tipala za temperaturo oz. se strinajaj, da gre avto v Avstrijo na detaljni pregled v tem ?asu pa anj ti zagotovijo nadomestno vozilo.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Senzor za nadzora tlaka v gumah (TPMS)
Napisano

Boss, jaz bi najrajs vprasal na mazdi (ti ni dalec od sluzbe) in potem si lahko miren...

 

Eeee, saj to je problem --- sem spra?eval na servisu pa nisem dobil ?istih odgovorov. Vse nekako zavito v meglo, kot da ne znajo odgovort. Sem namre? spra?eval, ?e se da nekako izklopit pa je bil odgovor, da NE, ampak vse skupaj je bilo tako neodlo?no, da imam ob?utek, da verjetno ne vedo al se da al ne.

 

Jaz bi pri MAzdi samo senzorje kupil, feltne pa gume ziher ne. ?e mi vr?ejo informacijo, da je ena zimska guma 18" cca 400? ?zmeden? pol je vsakomur verjetno jasno, da jih pri njih ziher ne bom kupil. Za feltne raj ne vpra?am, ker po moje bo komplet ziher 1000? pri njih.

 

?e tako al tako, bom senzorje bogato prepla?al (?e jih bom kupil) saj naj bi bil eden cca 75?.

 

 

 

 

p.s. a slu?ajno kdo ve kolk na servisu ra?unajo liter Mazde Dexelia DPF olje?

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Senzor za nadzora tlaka v gumah (TPMS)
Napisano

na novi 6 -ki lahko brez problema menjas gume spredaj in zadaj

 

A slu?ajno ve? kaj se zgodi v tem primeru: kupi? nove feltne in gume ter set novih ?tirih senzorjev. Kako je potem z uparjanjem teh senzorjev z sprejemnikom v avtu?

 

A samo flikne? ta nova kolesa gor pa se sama uparijo al je potreben kak?en (zajeban) postopek, bohnedej celo obisk servisa, ipd.?

 

 

Rad bi se namre? izognil situacijam, da bi mi ob ob prepogosti menjavi gum (2x letno) na istih feltnah se 1x najdu "mojster", ki bi mi z ma?ino za montiranje gum zataknil senzor in ga po?kodoval. Zato bi rad imel dva kompleta.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Senzor za nadzora tlaka v gumah (TPMS)
Napisano

Kakor sem uspel razbrati iz navodil ima Mazda manj zajeban sistem kot Renault tako, da zaznava le te?ave s tlakom neodvisno od lokacije kolesa, kar je v bistvu dovolj. Tako po moje ne bi smel biti problem z ?ongliranjem s kolesi (menjava prednjih za zadnje).

 

 

 

Sirius potem predvideva?, da je to samo ena od nastavitev v programu ra?unalnika in ?e se priklopijo z diagnosti?nim ra?unalnikom bi se to moralo dati izklopit? :ne vem:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Senzor za nadzora tlaka v gumah (TPMS)
Napisano

Evo tak je problem, moja nova Mazda ima te bebaste senzorje, kar na?eloma sicer niso problem ampak nastane, ko si kupi? zimski komplet gum in plati??.

 

Problem je namre? v em, da ?e jih nima? ti na armaturi skos mi?ika lu?ka za napako na sistemu preverjanja tlaka v gumah, kar je zelo mote?e in te?no. Zanima me a je kdo slu?ajno zasledil kako se te sistem izklopi, recimo z odstranitvijo kake varovalke ipd?

 

Druga opcija je sicer nakup ?e enega kompleta (gume, feltne, senzorji) samo v tem primeru mi ni jasno a je treba te senzorje kakorkoli kalibrirat (lahko to stori? sam al je treba na servis?), ko menjava? letna kolesa z zimskimi. ?e ma kdo izku?nje s tem bi mu bil zelo hvale?en za razlago.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Park senzorji zjutraj
Napisano

@Bobi: Ti si ve?ino navajen na HB obliko, kar pomeni, da se hitro za ?ipo neha zadnji del tvojega avta in parkiranje res ni nobene umetnost. Pri limuzinah je pa to precej te?je saj je za ?ipo ?e vsaj pol metra avta, ki ga recimo pri ?estki sploh ne vidi?, ker je skrit pod spodnjim robom ?ipe.

 

Ker vozim tako limuzino kot HB (golf) lahko samo potrdim, da je dolo?anje razdalje zadaj za Golfom otro?je lahko in parkiranje mala malica medtem, ko pa je z Mazdo precej bolj zahtevno saj tudi sam nimam park senzorjev.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda6: popravilo po to?i
Napisano

daj kak?no sliko, da vidimo kolk je hudo, ker takole na pamet je bolj te?ko svetovati... ?e se vdrtinice pokrivajo lahko kar pozabi? na suho popravilo in bo treba li?at...?al. :(

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

problem z mazdo 5
Napisano

to je uradna razlaga in to tudi dr?i. Sam filter deluje zadovoljivo, saj mora? imeti ogromno kratkih vo?enj,

da se ti filter zama?i. Problem je stranski u?inek filtra in to je pove?evanje olja (glej moje poste), saj tudi jaz

imam 80 km do slu?be in nazaj in ?e nekaj avtoceste, pa mi olje prekomerno nara??a.

 

Ho?e? re?i da ti naftolje* nara??a. ;)

 

Kolk pogosto pa menja? olje, da vsaj pribli?no ohranja ustrezne karakteristike mazanja?

 

 

 

 

 

 

*olje zme?ano z nafto

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

CD (DPF) motorji - pove?evanje olja
Napisano

Da ?e dopi?em nekaj na to temo.

 

Sem se ravnokar vrnil iz dopusta. Ko sem ?e na pot, je bila avtocesta prazna in

sem si misli, idelana prilo?nost, da ga "skurim".

 

Gnal sem ga cca. 300 km med 170 in 180 km/h, zunaj ?ez trideset, obratomer vedno nad 3000. U?itek v

vo?nji je bil popoln, saj pri hitrosti 180 nima? ob?utka, da se tako hitro pelje?, prav tako je lega ve?

kot odli?na.

 

Vendar, presene?enje doma. Po parih urah, ko sem ugasnil motor, grem pogledat nivo olja. Po teoriji Mazde, bi ga moralo biti manj, saj pri ve?jih temperaturah in obremenitvah gorivo izhlapeva iz olja.

 

IN GLEJ ZLOMKA, nivo olja se je pove?al za dodatnih 1 cm (sedaj je skoraj do 'X') in to kljub divjanju po avtocesti.

Kaj pravi na to MAZDA?

Tak?na vo?nja bi naj bila idealna za DPF in ostalo tehniko zraven.

 

Bom kontaktiral v LJ in malo povpra?al, potem pa bom moj zgodbo malo obelodanil medijem. Tako se ne grem ve?......

 

LP,

 

?e na uvoznika MMS naslovi eno tako prijazno pisemce in jih pobaraj zakaj la?ejo o pravilni uporabi DPF-ja :angry:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.