Imam isti problem. Gorita obe lu?ki.V?asih ugasne vendar v ve?ini ?asa gori 98%. Avto sem imel na poobla??enem servisu v Celje Selmar. Je sicer ugotovil napako ni pa je mogel odstranit(ni na?el kje je to????)Avto sem imel tam 2x po 3dni . NImam pojma kaj bi blo. Reku je da pa? bi nej nekje vleklo zrak ??ne ve pa kje. Vse je pregledal ni? se ne vidi.
Menda je problem ker ne pride avtomatsko v softwear ra?unalnika, prijavit se mora ro?no itd.. Pa? ne more ni? nardit ker je avto iz Italije pa ?e tolk slab?(menda nek drug postopek prijave)
Ja pa ?e to avto je bil spredaj levo karamboliran (la?je) zamenjan blatnik in steklo vetrobranskoMehanik pravi da je mo?no da je kje bil kak?en kabel po?kodovan in nima stika??
Kak?no je va?e mnenje(kam dat avto popravit). Ali je ?e kakna druga opcija kje bi lahko bila okvara?
Cevko sem pogledal in je nataknjena.
Hvala
Lp.
Sebastjan
Nima veze ?e je avto iz Italije, Albanije, Kitajske, vsi imajo iste ra?unalnike. O?itno na servisu nimajo orodja in znanja da bi to zrihtal, zato ti pa kake odgovore, dajejo.
Pojdi v Lj na gamo in bo zadeva re?ena mimogrede, ?e pa ?e ne pa bo vsaj diagnoza 100%.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ajojme... pa kje sem jaz govoril o menjavi balastov jaz sem predlagal samo menjavo svetilk(?arnic)? Kakor vem je balast pritrjen pod lu?jo in je snemljiv, se pa lahko tudi motim, ker ga v ?ivo nisem videl ampak samo na shematskem prikazu, kjer je bilo napisano kako se odstrani.
Govor o autonivelaciji pa nima veze s te?avo uga?anja xenona ampak le s tem kaj je PeGo dodatno spra?eval glede na informacije, ki jih je dobil na servisu. Moj primer je bil, ko so mi menjali celo lu?/?aromet in takrat je potrebno narediti ustrezne prilagoditve.
?e enkrat, to na?eloma nima veze s to temo ampak je le razlaga, da neka programska koda obstaja in jo je potrebno vnesti pri menjavi celotne lu?i pri menjavi svetilk pa nikakor ne.
Huh...upam, da sem bil zdaj bolj jasen
Ja in paralizator je tudi ?e ubijal in takih primerov ni tako malo.
Ok, ok, zdej se razumeva.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
2. Mislim da se dobi tudi 80A altenatorje, vem da je imel en znanec ene mo?ne altenatorje, samo so mu vse pokradli. Poglej koliko A ima tvoj, je na njemu plo??ica.
Xedos ma 90 amperskega.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Boss balast je v ?arometu, ?e je mazda originalno opremljena s xenonom, tako da ga ne more? menjat levo desno.
Pa ?lovek bi zamenjal ?arnico in ne cele lu?i, zakaj bi se pri tem zmedla vi?ina ?arometa ?
Pa pri tej menjavi se samo odklopi ?arnica in ne cel ?aromet, pa ?e vse to se dela ko nobene napetosti, se lahko kaj zmede, pomoje ne, sem ?e zamenjal par ?arnic pri 6kah, pa nikol nikjer problema, razen ko mi je matica ki dr?i ?arnico v ?aromet padla, pol je bla pa jeba, sam sem zrihtal. Verjamem pa da bi bil problem ?e bi odmontiral in odklopil cel ?aromet. :ne vem:
V glavnem naj bi pri novih modelih morala biti menjava enostavna, da jo lahko brez orodja opravi vsak. ?eprav za xenone velja, da naj to ne bi po?eli uporabniki sami zaradi prevelikih napetosti in mo?nosti smrtne nesre?e. ?tartnih 30.000V pa? ni glih ma?ji ka?el
A pralizatorje pa se lahko uprablja ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
sli?i se lahko, je pa to cel podvig. Sem ?e poizku?al menjavat, pa je prostora za en drek. na servisu so celo rekli, da je po menjavi potrebno dat avto na ra?unalnik, da neke zadeve resetirajo (mislim, da uravnavanje avtomatskega nivoja). Sicer mi je to malo sumljivo ampak ok, ?e stric takole pravi.
Preberi si zs, pa bos videl da ni cisto tako kot mislis ali pa si ti rekli.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
tvoja predvidevanja so bila to?na EGR ventil je ?ist zme?al ra?unalnik.Na cosmosu so nastavili ra?unalnik in vse deluje tko kot prej sam jaz bom tale ventil menjal pod nujno ker nebi dasemi zgodi ?e kaj podobnega.
Ventil sicer stane 300? sam ga nimajo na zalogi.lp
Ej stric, ta ventil se da razstavit in spucat, problem je ker se v njemu nabarejo saje in potem dela kozlarije.
Mislim da je menjava nepotrebna.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
A mate dost takih primerov, ki jih pogruntate na meji?
Kolega dela na tehni?nih, in so samo letos dobil ?e 3 ukradene avte. Dva od teh sta bila audija A4 karavan.
Ugotovijo pa tako, ko vpi?ejo ragistracijo, al pa ?tevilko ?asije in ga ra?unalnik ne spusti naprej, potem klic na polcijo da preverijo in pol sledi zaplemba itn ...
Je pa zanimiv, k polcaji prletijo z lu?kami in sireno pa so cca 200 m stran od tehni?nih pregledov.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Edino kar zna vplivat je hitrost utripanja to pa zato ker pa? gre za spremembo upornosti! med 21w in 5w
(primer,?e ti pregori ?arnica za?ne hitreje utripat a ne?)
?e bo? dal ledice not ni blema samo mirkaj da bo pribli?no taka upornost (doda? pa? upor)kot jo ima ?arnica(spet samo zaradi hitrosti blinkanja) lahko pa se zgodi da bo zadeva delovala brez vsake spremembe!
Klopko ne bluzi, mazde imajo vse elektronske releje za smernike, delajo neodvisno koliko jih obremeni?.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
na moji mazdici je sel gumi nosilec motorja,saj jst mislm.k saltam mi se avto zatrese pa k speljem mi rukne ,k sem gledu nosilce mi je un taspodn pr hladilniku sumljiv mu neki fali ena gumica pa je kr lukna.sem probu rocno zategnt pa pol probat spelat se masina ful premakne.
KJE bi lahk ga dubu ta gumi nosilec????? je pa isti k un zgornji lev!
pomoc
Lahko ga da? obnovit kakemu ki se ukvarja z izdelavo selenov, pa ti lahko vse skupaj ponovno zavulkanizira.
V ?kofji loki je en.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
nekaj sem po?raufal in pri?o do tega da ni iskre.moja diagnoza je da so uni?ene ali korodirane platine v razdelilcu v?iga, al pa celo sve?ke. mehanik pa je ?e dodal da bi lahko bil zani? tudi razdelilec v?iga ali pa celo ra?unalnik!?
v prvem postu sem pozabo napisat da ni avto ni? cukal ali pa kaj drugega, preprosto so mu naenkrat padli obrati na nulo in to je bil konec.
Stari ?e ima? ti v svoji mazdi platine, sem js naslednji predsednik honda kluba.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
sem novi lastnik mazde 6 letnik 2003 bencin ... upam da tudi ponosni ...ihihi..
mene zanima predvsem kje se nahaja kaksen servis na gorenjskem ter kaksen odnos do strank imajo.. slisal sem za mo?nik .... in me zanima predvsem vase mnenje..
lep pozdrav wtkrupic!
Pojdi drugam.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Nima veze ?e je avto iz Italije, Albanije, Kitajske, vsi imajo iste ra?unalnike. O?itno na servisu nimajo orodja in znanja da bi to zrihtal, zato ti pa kake odgovore, dajejo.
Pojdi v Lj na gamo in bo zadeva re?ena mimogrede, ?e pa ?e ne pa bo vsaj diagnoza 100%.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani