Imam te?avo z zadnjimi zavorami M6 cd 120, letnik 2005.
Zdi se mi da mi ?eljusti zadaj blokirajo-danes se jeta ob?utek potrdil, ko sem stal na semaforju in v vratnem ogledalu vidim zadaj desno kako se mi kadi iz kolesa.Stopim ven in vidim, da je disk ?ist moder, felna vro?a in dim iz zav. oblog!
Po?akam 5 min in peljem dalje, ko pridem na cilj cca. 3km-vse ok.
Vo?nja: prevozil sem razdaljo 10 km, brez semaforjev ovinkov in silovitega zaviranja s hitrostjo cca 50 kmh.
Prosim za nasvet, kako postopati pri omenjeni te?avi....
Hvala in lp,m
Kupi obvezno novo (po mo?nosti preko E-baya).Jaz sem najprej nekaj menjaval gumice pa se je spet ponovilo.Se enostavno ne spla?a zafrkavat z popravljanjem.Batko je rabil desno ?eljust jaz levo in je lepo ?lo skozi.
Da ?e jaz dodam vpra?anje. Ko zalaufam avto (se vedno tudi odpeljem), se vpali ?e vebasto. Po 400m imam semafor in ko stojim, mi v kabino "uleti" vonj po izgoreni nafti. Je to normalno? Ker ko vozim tega vonja ni, pa tudi ?ez 800m pri drugem semaforju ni ve? vonja...
Pa a je tovarni?ki vebasto na faceliftani M6 143km mo?no navaditi na timer oziroma ?e bolje na daljinski v?ig? Pa koliko bi to pri?lo?
Hvala za odgovore!
M
Kje tanka??Jaz sem opazil zadnje ?ase, da ko tankam na petrolu mi ful smrdi po izgoreli nafti pa tudi zadimi mi ful, ko se ustavim.
Bi si upal trditi da ma? kje v knjigi napotke kako to mazat in vzdr?evat.
Lahko pa proba?. Moj doma?i stol, me spomni enkrat, da ti poka?em, da bo? vedu zakaj ne usnja kupovat.
Odvisno od usnja.Mazde imajo dokaj nekvalitetno usnje, ki se rado guba (na robovih, kjer se vstopa), da pa bi se gulilo tega ?e nisem videl.Imajo pa nekatere "premium" znamke res kvalitetno usnje (bmw,marcedes)audi ima tudi slabo.To bi moral res reklamirat, ker to ni obi?ajno za usnje.Bolj za kak?en slab skaj.
Lep pozdrav foruma?i. Upam da kdo ve kaj bi to lahko bilo namre? najina Mazda 6 (2004 letnik 136km diesel) kadar ni segreta na "delavno temperaturo" in potem ugasnjena, ( ceprav po?akava kaksno minutko) pokadi velik oblak belega dima in mo?no zasmrdi ... poleg tega avto konstantno kadar ga ugasneva spus?a nekaksen pol mehanski pol elektronski zvok kot mo?nej?i ?um v zvo?niku izpod sovoznikove strani ... ima kdo idejo kaj bi to lahko bilo in ali koga poznate ki bi to popravil.
aha mo?no da sem se zmotil in da je kriva le le?a..kakor vem mam jst ?e M6 I generacije (sej je to do 06?) a mogo?e vesta kje bi lahko te le?e staknu ?e jih je sploh mo?no zamenat pa katere ?arnice so dost ured
Boss ta s terencem bi bla ured sam men premau svetjo
?arnice meni dale? najbolje svetijo Philips. Se ne spla?a menjavat le?, ker je to drago pa ?e en kup enih komplikacij je za zamenjat.
To, da te drugi zaslepijo se ?el ne da pomagat razen, da kupi? terenca, kjer bo? sedel bistveno vi?je
?e ima? ob?utek, da ti lu?i premalo svetijo, lahko proba? z menjavo sijalk (?arnic).
?e ima 6-ko prve generacije bo to mogo?e malo pomagalo.Je pa druga?e Bosch le?a v Mazdi 6 I zani? in zato ne svetijo v redu. Upam, da bodo dali v 6 III Bosch le?e, kakr?ne imajo audiji in mercedesi.Potem bo svetilo kot se ?ika.
Pri "na?ih" dobrih starih 6-kah (do letnika 2005) je najpogostej?a napaka, ko se ti pri?gejo ti dve lu?ki EGR ventil. Verjetno serijska napaka.Imajo pa nekatere 136 konjske navaden EGR ventil, druge (tudi moja) pa imajo montiran gor nek senzor (elektronika). Ni pa nobenega zagotovila, da ti bodo z menjavo le-tega nehali goreti.Preberi si teh par tem.
Prera?unaj,stru?enje 15?,diski cca.150?,jaz nikakor ne pridem do razlike 50?.?e si dobro prebral moj prvi post v tej temi, bo? VERJETNO pri?el do zaklju?ka ,da se zaradi same poravnave diskov ne bo? ubil in ?e se bo? vozil npr.po predpisih jih tudi zvil ne bo? tako hitro.Nekdo lahko zvije diske ?ez 10000km, spet drugi bo se pa vozil 100000 in ve?.Se pa strinjam, da je najbolj?e nove diske zmontirat pa gas (stru?enje pa ostaja alternativa pri pomanjkanju ????).
To z s ztu?enjem je taka varianta, kot z kupovanjem poceni izdelkov;hitro se pokvarijo in ko prera?una? vidi?, da si pri?el ?e dra?je skozi.
Sicer pa smo ?e ugotovili, da so problem pri 6-kah pretrde in nekvalitetne original plo??ice.Meni je tudi treslo kot hudi? pri bremzanju.Sem samo vzel nove izredno kvalitetne plo??ice od Ferodo in ni? nisem stru?il diske (ker v bistvu sploh niso bili zviti ampak so jih zvijale trde plo??ice, ko so "ru?ile" po diskih). Sedaj ?e 30000 km ni problemov in avto bremza da je veselje.Najbolje to opazi? na feltnah;original plo??ice ne spu??ajo skoraj ni? ?rnega praha in niso feltne skoraj ni? umazane (razen seveda od blata ).Sej v bistvu ne morejo ni? spu??ati, ker se ni? ne rabijo.Moje stare so bile svetle kot ogledalo in trde kot kamen.
Ja ti smola no - sam ?ist tolk za info MES nima svoje mre?e pomo?i na cesti ampak koristijo AMZS-jeve storitve in pogodbenike AMZS-ja. Tako, da po vsej verjetnosti bi takrat ?akal tudi ?e bi direktno rabil pomo? AMZS-ja.
V?eraj sem ?el tankat, natankal, odpeljal da bi napumpal gume. Sem pustil v?gan motor. Gume so mele enak tlak kot pred 3 meseci in nisem ni? dopolnjeval.
Ko sem se spet vsedel v avto sem opazil, da mi gorita na armaturki dve lu?ki. Oran?ni. Tista za zdrs avtomobila (avto z dvema S pod njim) in oran?na lu?ka za motor. Tudi ko sem motor ugasnil in dal kontakt, se lu?ka za zdrs ugasne, ko se pa motor v?ge, pa se ponovno pri?ge.
Natankano je pa kot ponavadi pred podra?itvijo do fulla!!
V ponedeljek gre avto sicer na redni servis (na katerega sem se naro?il lih pol ure pred tem), ampak bi moral do takrat narediti ?e okoli 150 do 200km. 20kkm nazaj je bil narejen velik servis. Letnik je pa 9/2007. Ma pa 143konjev in 168kkm, z skoraj vso opremo.
Na servisu mi je preko telefona dejal, da se lahko vozim. Da morda je nek ventil ali senzor, da pa ne ve kaj bi lahko bilo, dokler ne priklopi. V ?etrtek se bom mimogrede na servisu ustavil da pogledajo na hitro z ra?unalom...
Ima kdo od vas kak?no izku?njo s tem? Oziroma kaj bi lahko bilo in koliko bodo zara?unali za zadevo porihtat? In ali je pametno se vozit?
Hvala za pomo?, pa bom sporo?il kaj ga matra...
Mo?no je, da je EGR ventil fu?.Ne vem, kako je s tem na teh novih 6-kah, na starih se ga ne da popravit in pride ?ez 300? nov.
Kon?no re?il problem, delno je bil kriv injektor na drugem cilindru. Smo priklopili lon?ke na povratke injektorjev in vsi so se napolnili enakomerno razen drugega cilindra...
Po menjavi injektorja je avto vleku dosti bolj?e ampak je ?e vedno kadil. Po prebiraju italijanskega foruma sem na?el ?e eno napako na na?ih ?estkah, pod filtrom od zraka je plo??ica na kateri so skupaj vezane mase avtomobila, med ostalim masa od injektorjev. Na tej plo??ici se z leti nabere rja in oksidacija in posledica je slaba masa na injektorih in ?katli od varovalk. Vse skupaj sem razstavil in pobrusil, na koncu po?prical ?e kontakt spray in sestavil nazaj...motor dela bolj mirno in avto vle?e zdaj dosti bolj mirno in ne kadi ve?
Vsem lastnikom ?estk, svetujem da si to re?ijo na svojih avtomobilih. Vse skupaj porabimo 20 minut, stro?kov pa ni nobenih...
Sem zadovoljen, da si re?il zadevo.Kako pa kaj EGR zadeva na drugi 6-ki napreduje?Ste kaj ugotovili?
hehe. v soboto dopoldne koncno menjal EGR, popoldne ze imel nazaj lucke. sem jo hotu kr v ?karpo zapeljat, tok mi grejo na zivce. 360? za 50km brez luck, jst sm pomoje obupou. in se prodajam jo, ker se ne vozm vec tok z njo in mi je skoda da stoji pred bajto - kako bos tako prodal?
ugljavnm, kar sm hotu povedat: ni egr, tut ce prav da je.
Jaz sem bral, da ve?inoma z menjavo EGR ventila ne re?ijo skoraj ni?.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kupi obvezno novo (po mo?nosti preko E-baya).Jaz sem najprej nekaj menjaval gumice pa se je spet ponovilo.Se enostavno ne spla?a zafrkavat z popravljanjem.Batko je rabil desno ?eljust jaz levo in je lepo ?lo skozi.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani