?e si menjal zadnje plo??ice ti jih mehanik ni prilagodil diskom in ko si prvi? zabremzal si jih tam "razsu" in so ratale mehke in tam ne bremzajo, drugo, premalo bremzanja.
Ma ?tos je v temu,da so original plo??ice manj?e kot je disk in naredi rob,ki pozneje rjavi.
To ni ni? hudega, problem so zani? original plo??ice.
Danes se mi je ?e 2x pri?gal alarm pred hi?o. Kar sam od sebe.
Ima kdo kak?no idejo, kaj bi bilo lahko narobe? Je mo?no da se pri?ge, zaradi slabega akumolatorja?
Meni se je tudi na Pugiju kar sam od sebe pri?igal...tudi pono?i.Pa sem lepo vzel kle??e,precvikal ?ico od sirene in ne trobi ve?.Alarm pa ?e vedno dela.
lp, jst sem pa zamenjal akumulator in nisem rabil ni? na novo nastavljat okna in volana...
Skoraj nemogo?e.Edino, ?e nisi slu?ajno to operacijo naredil.Ker tudi radio postaje se zgubijo pa BC se raz?tela oz. ne ka?e ni?. Pa dnevni kilometri tudi gredo na 0.
Pa ?e ima? kak?no lu?ko pri?gano (recimo, ?e ti ka?e napako EGR ventila) se le ta ugasne.
Prva ?estka je imela slabe diske in je bilo treba menjavat na 40kkm, druga generacija pa ima ob?utno bolj?e - zdele bo 100kkm pa niti najmanj?ega sledu o kakr?nem koli tresenju pri zaviranju.
Moja, 1. generacije ima pri 120kkm ?e vedno originalne, ki ni? ne tresejo in so ?e debeli skoraj kot novi.
Tresli so mi zaradi trdih zape?enih original plo??ic. Odkar sem dal gor Ferodo je situacija za 100% bolj?a-bremzanje in ni ve? ni? tresenja.
Ne najdem teme o tresenju sprednjih gum na Mazdi 6 pa sem odprl novo. Napisal sem takrat , da mi pri 60km/uro in pa nekje pri 120km/uro za?ne tresti spredaj na gumah. Imel sem gor letne gume in vse je bilo "lepo" centrirano.
Posumil sem na polosovino a glej ga zlomka, odkar mam gor ?elezne feltne z zimaki, tega tresenja absolutno ni ve?.Vse te?e gladko pri vseh hitrostih.
Se pravi, da bo treba spomladi natan?no pregledati vse skupaj-feltne in letne gume in to nacentrirati prav.
Meni jih je zvilo pri 40kKm, pa so jih stru?ili, potem pa menjali pri 60kKm pod garancijo,torej menjat pa n? jezit..
Problem pa je v plo??icah, ki so original pretrde... zato je bolj? vse skupaj zamenjat.
Lp
To?no tukaj je problem;namesto,da bi bile mehke in bi se obrabljale, stru?ijo po disku, ustvarijo nenormalno veliko temperaturo, zapelje? v lu?o in-ekola, re?eno.Diski ple?ejo twist.
Avto je bil kupljen 2 tedna nazaj tako da se zaenkrat ni ?e ni? delalo na njem. Je pa v planu naredit velik servis vklju?no z menjavo vseh teko?in tako da smo potem sigurni kaj in kdaj je bilo zamenjano. Dela pa kolega na Kozmosu in mi je omenil da je zelo priporo?ljivo zamenjat te podlo?ke (?e sem prav razumel se nahajajo pod injektorji)? Se pravi olje za motor mora biti 0W-30 gradacije? Koliko litrov se ga pa rabi za menjavo?
Ja,podlo?ke so pod injektorji,cena zanemarljiva.Rabi? pa 5 litrov olja.Kaj sem napisal?
V resnici je 5W30 in ne 0W30.Nekateri dajajo noter tudi 5W40 in baje je v redu.
Se opravi?ujem za pomankljive podatke . Torej Mazda 6, 100 kW / 136 KM letnik 2004. Mislim da je ?e brez dpf filtra. Je pa avto enako opremo in motor kot ta na avto.netu: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4435113&show=1
Jaz sem dajal noter (ista ma?ina kot tvoja) , Mobil 1 ,0-30 in se je obneslo super, nazadnje sem dal noter Castrol edge, 0-30 in je tudi super olje-nobenega ni pilo ni?, oziroma ga je pilo na za?etku , dokler nisem zamenjal famoznih podlo?k.
Eni avti imajo na armaturki ali pa tam nekje ve?stopenjsko stikalo, kamor je nalotana uporovna ?ica (podobno kot regulacija ventilatorjev na prej?njih generacijah avtov). Preko razli?ne upornosti se regulira grelec oz. temperatura sede?a. Ampak v kon?ni fazi mora imeti tudi neko temperaturno za??itno napravo v sede?u, ki prepre?i pregrevanje. Druga opcija pa je, da je grelec tak?en da se nikoli ne more pregreti-vpra?anje u?inka in ?asa, preden bi se to pogrelo. O?itno v prej omenjenem sede?u ni bil, glede na to da je bilo Kaalmanu prevro?e.
Nekdo mora kontrolirat temperaturo sede?a, druga?e je avto lahko kmalu to?ka na SOS portalu.
kak?no stikalo?Mislim,da ima bimetal in se sam izklaplja in ne more? ?telat temperature sede?a.
Vsaj pri meni je tako, da si ga sam izklopim, ko je prevro?e.
Hmmm zdej pa res ne vem... :ne vem: sem mal naokol potipal, pr vulkanizerjih pa pri kolegih in so me malo po zdravju vpra?al ko sem omenjal 2,7 in celo 3,0 bar.... Navodila pravijo 2,2 za prazen in 2,4 za poln avto.....
Sej so mojemu kolegu,ki sem ga opozoril,da ima na Cliotu prazne gume tudi mojstri vulkanizerji svetovali oz.ga prepri?evali,da je dovolj,?e ima 1,5 bara tlak v gumah.
Jaz vedno zaupam svojim ob?utkom in izku?njam tukaj na forumu. Razni mojstri pa naj u?ijo "uka ?eljnih"
Danes prvi tehni?ni in skoraj pogrnem - zaradi pobranih gum spredaj na notranjih robovih. Sicer po moji oceni ni neki drasti?no, vidi se pa da manjkajo vogali na gumah.
Seveda letim kuj na optiko kjer sem bil nazadnje lani novembra ko sem po?il na ledu v robnik pri ene 10 km/h na ?ihtu na parkingu. Od takrat nisem niti na kak plo?nik plezal kaj ?ele tre??il kam.
Damo avto na ma?ino in glej - znotraj vseh toleranc.
Malo sva se praskala z mehanikom in sva se nekako odlo?la, da gume ?e malo bolj zapreva. Sedaj je ?e vedno znotraj toleranc, a bolj zaprt. Bomo vidlkaj bo. Upam, da mi ne po?re ?e zimskih gum (jutri jih nataknem gor).....
Imate tudi ostali ?estkarji te?ave s tem?
LP,
S
Nop.Meni jih lepo pobira po celi povr?ini.Res pa je,da imam vedno precej napumpane;recimo sedaj zimake (Dunlop 3D) imam lepo na 2,7 bara.
Jaz vem,da bi mi z podobno vo?njo kot z dieslom popila MPS-ka kak?nih 12 litrov/100.To bo bolj to?na primerjava,ker je preverjeno na MPS 3-ki,i jo je imel kolega in sem vozil iste relacije in pribli?no ista hitrost.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Seveda.In ti ga nove s ?asom naredijo nazaj, ker so vse plo??ice malo manj?e za zadaj.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani