?e ima? medvedjo ?apo kot jaz raje ne probaj, ker bo? zgubil ?ivce. Odbija? je dol v 10-minutah, pol gre lu?ka ven kot blisk in menja? ?arnico kot gospod, ni? ne zlomi?, prihrani? ?ivce in na koncu koncev tudi ?as. Pa ne pozabi izklopiti lu?i pred menjavo, da ne bo? svetil kot xenon !
No ?e si pa vzame? 15 minut cajta pa ni treba ne odbija?a in ne lu?i dol ?rufat, ampak jo lepo zamenja? brez razstavljanja avta, ok na desni strani mora? odmaknit posodo za pranje ?arometov 1 min dela - 2 vijaka.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Zvok se definitivno slisi da prihaja od podvozja in ne od kaksnega releja ali kaj podobnega. Slisi se kot kovina ob kovino, samo ko avto cuknes levo desno, se tega ne slisi, tudi ne med samo voznjo po razriti cesti, samo ko fajn obremenis sprednji levi ali desni konec, ko fajn zavijas..... nazadnje pri bremzanju in zavijanju. Sam ni homokineti?ni zglob ker bi se potem slisalo tk tk tk tk tk... tukaj pa samo en velik KLIK.
Nisem se uspel najti vzroka.... bom cez vikend se probal kaj. Volan tudi nima lufta, tako da ne vem kaj bi bilo..... hmmm
LP, Hvala
Kolikor ?asa bo? ugotavljal tako da se samo vozi? toliko ?asa bo?-si ?e vrgel stran, treba je pod avto in preverit, nima? mulfunkcijskega displeya, da ti napisalo "zamenjaj desni kon?nik na roki ker ima luft in ti dela klik"
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Moj cilj zaenkrat je, da lahko poslu?am CDje. In res je tudi to, da ne bom ?el predelavat armature itd, da bi imel bolj?i zvok, zato mi nasvet, da naj vse zamenjam ne pomaga kaj dosti.
Potem pa lahko samo gre? na servis, si izbere? veksler ali pa mp3 ki pa?e k tvojem radiu, ti ga zmontirajo,
pla?a? in se veselo odpelje? ob polslu?anju najljub?ih melodij.
Za moje pojme najbolj ziher re?itev, razmisli pa tudi v smeri MP3 predvajalnika (tako da v le tega vtakne? usb klju? ali pa sd kartico.Vse pa je v predalu pred sovoznikom-se sploh ni? ne vidi) ki se pravtako priklopi na obstoje?i radio in ga krmili? z tipkami na radiu, tako imajo nekateri ?e narejeno v M6.
Pomoje ni problem v vezavi, ampak v tem, da originalni avtoradii nimajo dodatnih izhodov za oja?evalce - ?in?e
Ne spoznam se ravno na oja?evalce samo vem, pa da naj bi obstajali oja?evalci, ki za signal lahko priklopimo izhod za zvo?nike in ne nujno ?in?e. Samo vpra?ljiva je potem kvaliteta.
Kvalitete ni ve?.
Preverjeno, razen, ?e bi takoj za izhodom to priklopil in vse poganjal ?ez oja?evalec.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Homokineti?ni zglob ni ker vem kak se to slisi, sam en mali tk se slisi.
Verjetno je kaksen kocnik, bo treba avto na dvigalko dat pa mal pogledat.
Hvala!
Pri dvignjenem avtu bo? presneto malo videl, ker je podvozje takrat neobremnjeno, avto maora stat na telh pol pa s "pajserjem" malo proba? je je luft ali pa ti nekdo malo pogunca volan levo desni ina takoj bo? najdu napako.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Fora je da da tale guma ni vredna tega denarja, toliko stane samo zato ker se ne uni?i tako pogosto. ?e bi imel pej?ek isto gumo na motorju bi stala 10 EUR ker je pa xedos mora pa biti 200 EUR?In to samo zato ker naj bi bil tisti ki je tak?en avto kupil poln denarja. Pa? tukaj slu?ijo prodajalci. Bolj bi se lahko sekiral ?e bi za tak?en avto kupil 4 nalite gume by Alpetour ipd., ker v tem primeru bi hotel zadostiti samo bedasti zakonodaji, bila bi pa vpra?ljiva varnost. V tem primeru bi se strinjal da je bolje da se tak?en avto proda.
BTW. Alpetour je druga firma, mislis verjetno Alpetour-Bandag aka BHS.
Si predstavljate kak?na bi bila nataliteta v slovenji, ?e bi bli kondomi tako dragi, bi se samo bolje stoje?i(s polnimi denarnicamai) ?gali in ne mno?ili.
Pa nehajte jamrat, kar je treba je treba, ?e je treba evo ?astim 10? sam da bo mir.
ps. Ko pa za vikend zagonimo 100e pa ni prioblem pa ?eprav traja samo 2-3dni, guma pa bo spet za vsaj 8-10 let ?? Ne razumem takih. :ne vem:
Pa ?e tole: " Brez ni? ni ni?."
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ta cev je na mojem avtu crknila pred priblizno 9 leti. Zamenjal sem jo z originalno in se sedaj dela brez tezav. Izgleda da je prva vgradnja slabsa od nadomestnega dela.
Ve?krat se je ?e tako izkazalo, pri razli?nih delih.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Tam na levi strani pri akumulatorju je en konektor, v katerem so 4 ?ice(ena debelej?a in 3 tanj?e), ni? nebi bilo narobe ?e ga preverite. Druga?e pa verjetno klju?avnica alipa kak rele, ki ga klju?avnica vklaplja.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Bom kar tukaj napisal da ne bom nove teme odpiral. V?eraj malo vklopim klimo in jo zalaufam, ter sli?im v kabini kot da se pretaka teko?ina po ceveh, ?eprav mi ni jasno saj bi moral biti plin po ceveh, kaj to pomeni da je plina premalo??, imel sem te?avo da mi je na za?etku pri cevi nad kompresorjem ven malo po kapljicah odtekala zelena teko?ina, potem so pa te?ave izginile, klima je pa tudi hladila, ker pa ni bilo ve? tako vro?e pa ne vem ?e je hladilo s polno mo?jo.
Brez panike, samo premalokrat jo zalaufa?, po navodilih bi jo moral vsaj 1X na teden za 1-2 minute.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Mater samo jamrate, pa si kupte kako starej?o mazdo pa bo mir. Sam furam Xedosa6 letnik 94, pa je konec lanskega poletja pokazal prvo rjo in po temeljitem pregledu tud edino rjo na zadnih blatnikih, ki jo bom saniral spomladi. Druga?e pa nobenih problemov in extra stro?kov, saj sem v 7 letih prevozil 140+ kkm( skupno prevo?enih pa ima 260 kkm), stro?ki ki sem jih pa imel z vzdr?evanjem pa niso presegli 300?, servisa gum ne ?tejem, ker to ima vsak avto, pravi servis vidi samo ko se peljem mimo kakega . Kak?na je dejanska cena avta pa raje nebi, ker sem se odlo?il da ga furam do konca, pol pa direkt na dinos. Razlog pa je v tem da ima vse kar rabim in ?e ve?, pa dela kot urca.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ne obstaja. Je pa pri nas vec kot dovolj mojstrov, da ti ga naredijo po meri.
Rabis nov sesalni in izpusni kolektor, ker bo motor sedaj vzdolzno. Sesalni kolektor od MX-5 1.8. Izpusni pa na novo narjen za turbino.
Rabis novo motorno elektroniko. (motor v MX-5 nima razdelilca, tako da elektronika od 323 ne pase). Rabis razno razne cevi za vodo od MX-5 1.8, ker so pri vzdolznem motorju povsem drugace speljane. Ne mislim samo gumijastih cevi, ampak one zelezne, ki gredo okoli bloka.
Vse se da narediti, rabis samo dobrega mehanika in dovolj denarja, za nabavo, izdelavo, predelavo vseh potrebnih delov. Ce bi na obstojeci motor montiral turbo kit bi bilo precej ceneje.
Seveda mora? imeti ???.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
?e ima skupaj v ?katli tudi za avtomatsko regulacijo vi?ine,se ne da dobit aftermarket.?e je samo elektronika za xenon,pol pa ja.
Malo preve? komplicirate, xenon je ena stvar avtomatska nastavitev vi?ine pa druga, povezani sta samo tako, ?e li?i niso pri?gane tudi nastavitev vi?ine ne dela, pomeni da ?e pa? ?arnica ne sevti, klub temu da je pri?gana, nastavitev vi?ine ?e vedno dela.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
To so besede.Pojdi urno tja,da ti stvar pregledajo.Meni je tako tudi tu v KP en ?lan popravu ra?unalnik za Pugija. Popravilo je bilo takrat 5000 sit.Najve?krat crkne kak procesor v takih zadevah,kjer se kaj krmili
To z zavarovalnico pa v tvojem primeru res ne pride v po?tev.
Zakaj bi popravljal nekaj kar je novo tako poceni da te na rit vr?e ?
ps. Samo malo iznajdljivosti in poguma je potrebno, pa ?e 1 leto garancije ima?.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pa tiste grde rumene pozicije ti tud spotoma zamenjam.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani