A kdo ve, kje dobit metlico za zadnjega oz. katere so sploh vredu?
Jaz kupim od Boscha navadnega(mislim,da je nekaj ?ez 30 cm-zmeri obstoje?ega ) in ga montiram v obstoje?ega,dol?ino pa odre?em,da je to?na.15 min.dela.
Dobro, bom malo pobrskal naokoli. Edino to me ?e zanima, pi?e na ?katlici od brisalce prav, da so tudi za Mazdo 6 ali moram bit pozoren le na mere? Hvala...
LP
Hm,tega pa ne vem to?no.Imam pa ?katlo ?e v avtu in bom jutri pogledal.
NE vem kaj so tet trapast japanerji razmi?ljal, ko so montiral oziroma snoval bremze pri ?estkah. Prednje tresejo in jih menja? ob vsakem tankanju ?e malo karikiram, pri zadnjih je pa na 100.000 km cilinder fu?. Sej vem da se nam to vsem dogaja, ampak kakorkol to je katastrofa in upam, da bo kdo ki lahk kaj premakne tole prebral.
Ker so mi pri okol 100.000 ?le zadnje zavorne obloge sem menjal komplet. Res sem diske samo postru?il, ker je stroka trdila da je to ok. Sedaj, pri 106.000 pa imam tak?no zavorno plo??ico, kot ka?e spodnja slika. ?e to ni absurd. S tem da sodim med voznike ki malo bremzajo (npr Fiat stilo 160.000km z enim kompletom zavor)
Sedaj pa horuk na iskanje ?eljusti/cilindrov.
Verjetno je odve? razlagat, da so originali ?ez 300? po kosu. Upam, da najdem kaj okol 100. Ve? ta ?rot tko ni vredn. ?e kdo ve kam se obrnit... bom vesel :=)
Meni je tudi blokirala,pa ni bil cilinder?ek.Samo tesnila in gumice smo zamenjali in nove ferode in gasa.
Cena za popravilo?Sitnica.mislim,da je bilo vse skupaj 80?.
Sprednje pa tresejo zaradi slabih ferod,ki postanejo trde kot beton in potem pa? mora ob sili nekaj vibrirat.
Jaz sem samo fliknil gor Ferodo,ki so zakon in od takrat ne trese niti malo.Pa nismo ni? ravnali,stru?ili ali podobno sranje delali na diskih.
da je pri 150km/h razlika napram 120km/h samo 0.2l/100km...
aerodinamika pri takih hitrostnih razlikah je najbolj pomemben faktor
Pa kako je ?e tista o hitrosti?Nekaj o kvadratu se mi zdi.
V glavnem strmo nara??a in ne po?asi.
Pa ne sekiraj se saj nisi edini;tisti s porabo 5,2 so al fenomeni al pa penzioneri, pa vse spuste vozjo v leru,pa pred semaforji prav tako ?e 3km prej dajo v prosti tek, da je zadaj cela kolona..
Poznamo to, videno vsa dan...samo da slu?ajno ne gre povpre?je ?ez 6l..
Sej,?e da? v prosti tek,ti pije ve?,kakor da gre? v brzini brez gasa.Vsaj ?e je klan?ek navzdol je tako.
in kot sem ?e napisal zgoraj,sem prevozil 855 km in tankal noter 54 litr?kov,kar znese natan?no 6,315 l/100.
Na Bc-ju mi je kazalo 6,2,kar je zanimivo zelo to?no.Mi ni pa jasno,zakaj mi pije sedaj tako malo,ker stila vo?nje nisem spremenu,pa tudi dosti hitrih avtocestnih kilometrov sem imel.
Edino kar sem spremenil je to,da sem sedaj tankal na OMW.
EVO ME! PO DOLGEM ?ASU SN PA LE USPEL! OBLJUBO SEM, DA SPORO?IM GLEDE CHECK LU?KE IN DSC/TSC LU?KE!
NA VOZILU SEM ODPRL POKROV ZA VAROVALKE IN GA POSPREJAL Z WD-JEM IN OD TISTEGA DNE MI LU?KI VE? NE GORITA, RAZEN......
KAR SE CHECK LU?KE TI?E: MO?NO JE, DA SE JE OD SAJ ZAMA?ILA LAMBA SONDA IN JE POSLEDI?NO GORELA TA LU?KA. AVTO SEM NA AVTOCESTI PARKRAT NA?PANAL DO KONCA IN MENIM, DA JE ZDAJ ZARAD TEGA TA LU?KA UGASNILA.
TSC OZ. DSC LU?KA (NADZOR ZDRSA) PA SE MI POJAVI RESDA OB?ASNO, KO VOZILO ?TARTAM, KO SE PA SEGREJEM, PA JE OK. MO?NO, DA JE KAK KRATEK STIK AL PA DA ZARAD VLAGE. KO LU?KA NI GORELA, SEM VOZILO SPROBAL IN MI NADZOR ZDRSA DELA, TAK DA JE TO TO!
A si testiral z ra?unalnikom ali si kar tako iskal napako?Jaz sem mnenja,da je 99% kriv EGR ventil.
Meni v?asih tudi po 5 mesecev ne gorijo te lu?ke pa se spet pojavijo.
Zadnji tank (merjeno pe?) 6,8/100,kar mislim,da je super.Ve?ino vo?eno po mestu in kar je avtoceste
brzina "nadlojzova",tako da sem res presene?en nad majhno porabo.Ni bilo pa ni? cincanja in oviranja prometa.
Smo pa naredili zanimiv test;?li smo do Tolmina in sicer ena Kia sportage 1,6 diesel,olimpijec A4,2,0 ,quatro,
in moja malenkost z Mazdo 6.V vseh avtih so bila 2 odrasla in dva otroka.
Smo pa vsi tankali polno v Kp in na koncu,ko smo se vrnili smo tankali spet do vrha.Potovanje je bilo zelo "?ivo"(Kp-Tolmin 1 ura 25 min).In rezultati?
Kia-povpre?je ----7,4l/100,olimpijec A4----7,9l/100 in zmagovalec Mazda 6---7,1l/100.
Jaz sem ga s?istil pred kak?nimi 3 meseci...vendar se mi zdi da tu ni nevem kaj za spucat..ni? konkretnega... Bom pa poskusil jutri ?e 1x ponovit postopek ...
Hvala... Res pa sem bil vesel ko sem vse sestavil in obrnil kjuc,da je avto vzgal in zapel "zoom-zoom" ... Drugace se mi pa zdi da avto kar bolj vlece,mogoce je to sam v glavi ... Pa sem vsaj prisparal nekaj denarja in se nau?il nekaj novega... Moram pa povedat da me je blo kar malo "strah" ko sem zacel ?raufat,vendar sem si na koncu oddahnil ...
Sedaj ?e o?istim karter in cedilo in pol je to to...Seveda bom tudi tisto opisal
?e ni? drugega si pri?paral kak?no "presene?enje" v stilu zaribane ma?ine.
Mislim,da ne vle?e bolj?e je pa verjetnofiling,da si zrihtal stvar bolj?i.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ti ne ra?una porabe Webasta.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani