Pa ja, saj je tudi pri meni,?e vozim normalno...probaj ga ti??at okoli 190 par sto km, pa bo? dolival... brez skrbi
OK verjetno ma? prav, ?eprav ne vem zakaj bi ga ti??al par 100km s hitrostjo 190km/h, ker itak vem kolk gre.
Point mo?nega motorja zame ni doseganje top speeda ampak je v tem, da z lahkoto opravi? prehitevanje brez cmoka v grlu a bo al ne bo in v tem "?portu" je ?estka ve? kot solidna.
Mrau?k, kolk pa ima? ti prevo?enih kilometrov, da ma? tolk te?av?
Sicer ne bi rad hvalil dneva pred ve?erom ampak jaz sem glede zanesljivosti Mazde zelo zadovoljen in to ravno toliko kot s KIO pred njo, kjer sem razen rednih servisov dajal denar le za bencin in gume.
Pa saj ga nih?e ne obto?uje... se pa vsi spra?ujemo, kaj je bilo kle narobe, ker cela zadeva je ena sama megla. V glavnem cel kup nerazumljivo ?udnih dejstev (servisna, neuradni servis, kilometri, napaka takoj po servisu, neprepri?ljivo pojasnilo servisa (zama?en kanal po menjavi olja )...)
V glavnem, to so stvari, ki so ?udne in ?e prebere? moj prvi odgovor sem tudi napisal, kaj bi jaz storil na njegovem mestu. Ampak to je le predlog, odlo?il se bo/je pa? sam.
Mojster zarad zama?enega kanala se lu?ka za olje ne pri?ge, apak ostane pri?gana motor pa zariba, tako da so to bu?e. Lu?ka ponavadi posveti ko tlak olja pade in ne ko naraste, tako kot ?e se ti kak kanal zama?i, tlak naraste, ker olje ne more odtekat-mazat dovolj hitro.
Tole pa prvi? sli?im, da bi imele ?estke diesel tak?en serijski problem. Imam ob?utek, da bi te radi prepeljali ?ejnega ?ez vodo.
Tukaj je kar nekaj "?udnih " dejstev.
1. Ni servisne knji?ice - tipi?no ?e ho?ejo skriti ?tevilo realnih kilometrov
2. Veliki servis je na 120.000km. Se pravi naslednji bi moral biti ?ele na 240.000km in ?e so ti predlagali veliki servis si lahko prepri?an, da je v igri mnogo ve? kot 130.000km.
3. Sumljiv je tudi predlog nepoobla??enega servisa - zaradi cene? Ne verjamem, po moje je vzrok v tem, da bi ti na uradnem servisu lahko razkrili pravo servisno zgodovino avta in realnega stanja km.
4. Vpra?anje je ali mehanik sploh ve kak?no olje je treba dati v tega diesla. To ni olje iz ?para ampak je olje, kjer liter stane 15-20?. Ne re?em, da je vzrok olje ampak vseeno je preve? ?udno naklju?j, da ti avto, ki je naredil ?e toliko kilometrov nato ribne par mesecev po velikem servisu in to s popolno atipi?no napako.
Na tvojem mestu bi naredil naslednje:
1. Najprej bi se pozanimal o dejanski servisni zgodovini avta na uradnem servisu - ?koda da to nisi naredil ?e pred nakupom.
2. Avto bi dal pregledat na uradni servis in naj ti oni povedo kaj je bil vzrok tega dogodka.
3. Odvisno od ugotovitev in morebitne krivde prodajalca (kilometri) in serviserja (neustrezen poseg) bi zahteval od enega ali drugega, da ti brezpla?no odpravijo nastalo ?kodo.
Lahko, da se je zrahljal samo kak konektor, ki od mehanskih senzorjev dobiva signal kolk naj nastavi vi?ino al pa je problem le v tem, da je treba na novo nastaviti software.
Ampak a se ti ne zdi razlika, ?e se naserje? za 10.000? al pa za 300?. Za avto vreden 300? pa res ne bo? tja hodil, ker tud, ?e takoj skup pade si pa? pu?nil samo 300?.
Se pa klele postavlja eno drugo vpra?anje in sicer ?e tako je problem, ker zarad dpf filtra te?e nafta nazaj v karter in ?isto mo?no je, da je nivo me?anice olje/nafte ?el tako visoko, da ga je potegnilo v izgorevalne komore.
Torej sem imel le prav...
In kaj svetujejo na servisu v izogib naslednjemu padcu motorja v iberture?
Probaj si od nekoga sposodit v?igalni tuljavi pa sprobaj a ?e cuka. V?igalne z leti oslabijo in dajo manj "mo?no" iskro. Tako se lahko zgodi, da taka iskra ne v?ge me?anice v valju v enem taktu in avto rahlo "kolcne".
Vredno vsakege ? - ?e kupuje? avto za okoli 10.000? ali ve? je 100? malenkost in ?e se zaradi tega ne naserje? je vredno pa ?etudi si prej dal ?e 5x po 100?.
To so avti za t.i. poslovni najem in ta, ki je pla?eval 900? na mesec je za ta denar ne le dobil avto v najem ampak se iz tega denarja pokrivajo vsi stro?ki (servisi, gume, zavarovanja) in gorivo za 30.000km na leto. Od tod tudi ta omejitev glede ?tevila kilometrov.
Ko sva pred leti z Boj?em gledala eno ?estko zanjga mi tudi tipson iz firme v Grosuplju privle?e na plano en faksiran komaj ?itljiv print servisov. Potem pa re?e, da servisne knjigice sploh ne poznajo v Italiji in da vsi avti na lizing imajo servise vpisane le elektronsko.
Aja, a res... mi pa naj verjamemo, da je ta izpisek avtenti?en in mu damo 12.000? v dobri veri, da je vse OK. Ma sej je to glih tako, kot ?e ti en da naprintan bankovec za 50? pa ti re?e, da v Lidlu jih pa jemljejo brez te?av.
Nemafijskim dr?avam-in te so?A mislite,da na?i "po?tenjaki" v SLO ne zbijajo kilometrov al kaj?
In ?vabi,da so res tako po?teni,he,he...
?e, ?e ampak s 40kkm la pa 50kkm zbitimi kilometri ?e zdale? nima? tolk neprijetnosti, kot pa da naenkrat ostane? brez te?ko prigaranega avta, skoraj osramo?en, da si ga ukradel oziroma kupil ukradenega.
Hmm, zakaj pa se avti, ki so "slovenskega porekla" ne znajdejo ?ez nekaj ?asa na listi ukradenih, al pa nem?ki, avstrijski in drugod po evropi? Verjetno zato, ker prihajajo iz dokaj urejenih dr?av, kjer podobne mahinacije skoraj niso mogo?e - le zakaj pa je v Italiji to mogo?e? :ne vem:
Vsak nakup rabljenega avtomobila je velika tombola.In vsak mora kupit avto na koncu sam,?etudi dobi ?e tako dobre sugestije.Zato je ponavadi iz same slike razvidno-ni?.Vedno nosi posledice kupec sam.
Lahko ?e tako i??e? in tuhta? o nakupu,vedno se lahko ope?e?. :ne vem:
Tudi s tem se ne strinjam s tabo... nakup nekaj let starega rabljenega avta nikakor ne sme biti tombola saj govorimo o konkretnih zneskih. In tudi po na?ih zakonih (zakon o varstvu potro?nikov) je jasno opredeljeno, da prodajalec mora stati za navedbami in nikakor ne sme zavajati oziroma podturiti ?kart robo. To velja tudi za rabljene stvari in v kolikor se prodajalec ne dr?i tega ga lahko tudi pravno preganja?.
To kar ti pi?e? pa je verjetno res sistem, ki kraljuje pri na?ih zahodnih sosedih in ker dr?ava dovoli tak?no anarhijo pa ?isto verjamem, da kupec potegne takratko. Ravno zato pa sem napisal, da ni dobro kupovati pri Italijanih, ker lahko na koncu bije? kri?ev pot.
Po moje nismo tako bogati, da bi lahko kupovali poceni in zato je verjetno bolje, dodati ?e kak?nega tiso?aka pa imeti mir in miren spanec.
Jap, super izgleda, verjetno je pa res iz Italije, ni pa ?e re?eno, da je mafijski biznis, le previden bodi in zahtevaj 100% zagotovilo, da ni na listi ukradenih...
To ne zale?e popolnoma in absolutno ni?... v trenutku prodaje avto ni na listi ukradenih tako, da ga kupi? ?isto in povsem legalno... potem pa ga ?ele ?ez par mesecev ali pa celo let prijavijo kot ukradenega in si ga najebal, ker mora? potem ti dokazovati, da je kupljen legalno.
Priporo?am, da se avtom uvo?enih iz Italije izogibate v ?irokem loku, da vam potem ne bo naknadno ?al. Raje dajte kakega tiso?aka evrov ve? pa kupite avto, ki ima bolj?i pedigre oziroma je ali kupljen pri nas ali pa v nemafijskih dr?avah.
Auch, kakor vem se ponavadi taka zadeva zgodi, ko potegne olje skoz turbino al pa oddu?nik in sam sebe napaja z gorljivo snovjo (tokrat z oljem oiroma oljnimi hlapi) tako, da tud, ?e iztakne? klju? motor ?e kar laufa in to v iberture. Edina re?itev je pustiti avto v najvi?ji prestavi in zavirati do zaustavitve, da se bo motor sam zadu?i. Lohk sicer ?aka?, da pokur ves olje in pol crkne sam od sebe ampak to ni glih re?itev saj pred tem ?e naredi ?kodo zaradi visokih obratov.
Sicer mi ni jasno zakaj bodo cel motor menjali? A ti je bate skurilo? Zvilo ojnice zaradi previsokih obratov?
So pa za take zadeve najbolj dovzetni motorji 1.9 dCi od Renaulta predvsem v Lagunah prej?nje generacije.
Se pa klele postavlja eno drugo vpra?anje in sicer ?e tako je problem, ker zarad dpf filtra te?e nafta nazaj v karter in ?isto mo?no je, da je nivo me?anice olje/nafte ?el tako visoko, da ga je potegnilo v izgorevalne komore.
Bolj verjetno, da je volanski drog suh... najla?je sproba? tako, da sprosti? volan in ga ene parkrat porine? do konca noter in do konca ven. ?e je drog se bo vsaj malo podmazal in bo nehalo pokat.
Je pap v volanskem mehanizmu tud ene vzmet, ki lahko ob?asno spu??a tak?ne zvoke. V vsakem primeru pa na servisu najbolj vejo, kaj je.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
OK verjetno ma? prav, ?eprav ne vem zakaj bi ga ti??al par 100km s hitrostjo 190km/h, ker itak vem kolk gre.
Point mo?nega motorja zame ni doseganje top speeda ampak je v tem, da z lahkoto opravi? prehitevanje brez cmoka v grlu a bo al ne bo in v tem "?portu" je ?estka ve? kot solidna.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani