Sem mislil, da je ?estka drek za menjavo sam trojka je o?itno ?e ve?ji, ?eprav, ?e dobro vidim na sliki je tam obloga koloteka in bi se dalo skos pridet brez razstavljanja lu?i in odbija?a. :ne vem:
Sej pri ?estki je res enostavno.Notranji plasti?ni kolotek dol in je.
jaz sem govoril z enim mehanikom in mi je rekel, da raje nebi to ni? pipal ?e je vse oky...ker se lahko injektor po?koduje in smo pol v p**** . Ampak jaz vseeno menim da bi blo dobro menjat podlo?ke in s?istit karter...druga?e pa imam ?e doma podlo?ke in tesnilo za karter. kak?no mre?ico so ti to s?istili? to si mislil na oljno pumpo na tisto sito odspodaj v karterju?
Vsak malo bolj?i popoldanski mojster ti zamenja podlo?ke brez problema.
Ne vem prav to?no. Ker je vse pregledal in kar mu je bilo sumljivo je o?istil malo potisnil. Je pa blindiral EGR ventil. Mislim da je bil on tisti glavni krivec za mojo slabo voljo. ko sem z avtom izpeljal iz dvori??a ga nisem ve? spoznal. Imel bistveno ve? mo?i,....... Mislim da je bil EGR ki ni deloval kot bi moral, po moje ni odpiral lopute in je jeb... cel sistem.
Dobro ,da vem.Ga bom tudi sam "zaplombiral"na mojem avtu,da ne bo ve? sra?kal.
V Italiji je nepopisljiv red!!! Pri nas pa vsak dan slab?e, danes sem ?el s 1500kg prikolico doma in s 100 na uro spet bil strah in trepet skrajno desnega pasu....
Tudi sam sem presene?en,kako "uredni" vozniki so postali Italijani.Pri nas pa-kaos,kot povsod drugod.
Nekateri mehaniki (?) trdijo, da lahko filter menjujemo na vsako drugo menjavo olja. TO NI RES. Ko je filter zama?en, olje potuje v motor direkt po baypasu s vso nesnago, ki se zelo uspe?no zavira mazanje. Veliko ve? haska bi naredili, ?e bi menjali samo filter.
Uni,ki ti to pravi je bolje,da za?ne prodajat kokice,ker o motorjih nimapojma.Takega takoj zamenjaj.
Sicer bi moral probat, da bi lahko rekel a je kaj narobe glede na to, da sem neko? imel enak avto s takim motorjem. Je pa res, da pod 2000 obratov je bil izredno mrtev in neodziven pol pa naenkrat eksplozija mo?i. Sem vozil ?e kar nekaj dieslov sam ta je bil precej izjemen ampak se je dalo prav lepo peljat. Pri ?tartu v klanec pa pa? ro?na nato pa sinhrono delovanje obeh nog in rahlo spu??anje sklopke, da malo zdrsi nato pa ujet prestavo pa ne bo ni? cvililo pri speljevanju.
Res je,da je specifi?en ta motor in tudi res je,da je treba kar orenk nabit gas v kak hud klanec.
Ve?krat mislim,da bo vse odletelo skozi havbo.Malo ?udna mi je ta sklopka.
Si lahko izposodim ?e jaz to temo in vpra?am, koliko stane zamenjava podlo?k za ?obe? Danes je bil avto na testerju pri Kozmosu in so rekli, da bo potrebno narediti zamenjavo, ki stane pribli?no 300? Se da kje ceneje, ker sem resni?no brez cvenka. Lahko ?e meni po?ljete ZS za gospoda iz Medvod?
Kaj zamenjava bakrenih podlo?k,ki stanejo komplet 20??
Da le komu olaj?amo te zapletene odlo?itve okoli izbire olja, ki v bistvu sploh niso toliko relevante.
Raje kot to, pazite na nivo olja, pa da filter vsakokrat zamenjate!!
lp,
D
?ist BTW, kot zanimivost:
Par M6-k je menda zaribalo, ker je padu tlak v pumpi zarad nekih "ostankov" tesnilnega kita za pokrov karterja + neke kovinske delce (surovi ALU konci nepravilnih oblik, cca 1-2mm v premeru, niso opilki!; kdo ve od kod so se tam na?li...mogo?e nedoslednost ?e pri tehnolo?kem postopku monta?e v tovarni), ki so se ujeli v mre?ico na lajtungi, ki gre v pumpo (govorim o "najdbah" iz lastnega karterja!! in navedbi serviserja, kar spet ni re?eno, da je 100% pravilno). Kar se tega ti?e, verjetno ne ?kodi enkrat po 150k km vzet dol pokrov karterja in preverit, kaj se skriva v njem
A nisi prebral o "famoznih" bakrenih podlo?kah ?e ni??
Blokada EGR na dolgi rok ni najbolj?a re?itev, ker povratni plini zni?ujejo delovno temperaturo v izgorevalni komori, pri hladnem motorju pa pomagajo k hitrej?emu ogrevanju. Tako podalj?ujejo ?ivljenjsko dobo motorja. Najbolje je, ?e EGR deluje tako kot je predpisano, zato je potrebno tiste ventile, ki nimajo samo?istilno funkcijo, ob?asno o?istiti. Seveda pa je, ?e je ventil blokiran v neki poziciji in ne "diha", s ?i??enjem pa ga ne moremo pripraviti do pravilnega delovanja, bolj?a re?itev blokada povratnih plinov.
Sej to se tudi dogaja pri na?ih 6-kah-da blokira in se s ?i??enjem ni? ne dose?e.Edino menjava pride v po?tev ali blokada.
Ja, ja tud meni je ve?krat kazalo to cifro, to pa takrat, ko pozabi? resetirat pri tankanju , tko da so samo dve varjante, druga pa je ta, da povzro?ate obupne zastoje po vseh cestah, ?koda imet tolko konjev pa vozit penzionersko!!
Samo je res to.Kaj si ne bi raje omislili namesto na?ega "traktorja" kak?no "frezico" z 1400 kubiki in 60 poniji
in vozili 100/uro po avtocesti in bi bila poraba 3 litre/100.
Sem na meji na kosilu Hrvatini...Rovinj za mano denarnico imam.
Trenutno 880km se dalec pred lucko....bc kaze 5,8l
Pa dalec da se bi vlekel + sel sem buzet kjer so hrvatje znoreli saj so od nedelje ze asfaltiral pazin-rovinj in so skoz rdeci semaforji na treh delih in cez portoroz ob obali....
...zakaj nisi zavil ?e malo mimo izolske bolnice v hrib,pa malo po Semedelskih klancih,pa malo ?akat v koloni za v Koper,pa se cijazit po kopru 30/uro...
Po moje s tem Boxom zadeva ?e bolj pije. Ma?ina bolj trpi ker je bolj napiljena. Ne vem no. Malo sem skeptik. ?e tako je motor enak ?e od samega za?etka 90KM, zdej pa je ma?ina napiljena ?e na 143KM. :ne vem:
pe? ra?unanje je zakon. Ne morm pa pozabt BC od fiata Stila k je meu 2 tripa npr 1 za vsak tank enga pa al za dalj? odbobje al pa dnevno karkol si pa? hotu. To?n je biu na deci, pa tak vpitje je ?ez fiata. Mazda je v tem pogledu totaln ?partanc. Lahk se pa seveda vpra?a? ?e je smisel avta v vo?nji al v srakastih elektronskih gizmotih. ?epru v dana?njih cajtih je fino imet mal statistike.....
Samo,?e ima? te "igra?ke" not,a si opazil,da s(m)o vsi ?e prav malo "matasti"oz.prismojeni,ko gledamo na to porabo in nekaterim prav polep?a dan oz.drugim ga zagreni,?e se primerja z drugimi.
Smo ?e ne?tetokrat ugotavljali,da ni povsod enak teren pa tudi relacije ?e zdale? ne.
Ravno zadnji? sem za hec ?e po?kilil na trenutno porabo po mestu (so pri meni sami klanci) in je kostantno "butalo" prek 20/100.Pa vozi ti po hribih z tehniko-gas do 2500 obratov pa pol po?asi po omejitvah.
Webasto? Vonj je bil bolj sve?, ne preve? zatohl, ni pa bil neki vonj, ki bi ga bil vajen. Sicer se potem ve? ni pojavil. Moram biti na kaj pozoren ali lahko pozabim na to?
?e se ti uklopi pod 7-8 stopinjami,je to super in samo teraj dalje.
Meni BC ka?e okoli 7,4 - 8l Trenutno sem naredil cca 400km, pa je ?e pod 1/2 mejo. Avta sicer nimam dovolj dolgo, da bi poro?al, kaka je dejanska poraba, verjetno pa se oglasim konec tedna (?e se spomnim). Vozim ga "normalno" (klasi?na cesta cca 90-100, AC med 130 in 150). Sem pa ?e ugotovil, da mu je AC precej bolj pisana na kolesa kot npr. lokalna cesta z naselji.
...najmanj je pa ljubitelj mestne vo?nje.Te ne mara sploh.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jaz sem to zamenjal pred dvema letoma in nisem opazil nobene razlike v vo?nji (mo?,kajenje) edino porabe olja ni ve? spljoh.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani