Jaz bolj vidim problem vihanje tega roba v tem, da se potem v novo nastalem zavihku nabira svinjarija in vlaga, kar je pravi "teren" za nastanek rje, ?e posebej, ?e po?i lak.
To dr?i in tudi to je res, da vsaka ?ola nekaj stane.
Vseeno pa mislim, da ?e napi?e?, da je avto dobro ohranjen potem to mora biti tudi res. Tukaj kilometri nimajo kaj dosti veze in avto ne sme biti ne pobutan ne obrabljen. ?e ni tako potem tudi ne sme? napisat, da je. Moja ?estka ima 130.000km pa izgleda kot, da bi glihkar pri?la iz salona in edino na volanu se pozna, da ni nov.
Boss balast je v ?arometu, ?e je mazda originalno opremljena s xenonom, tako da ga ne more? menjat levo desno.
Pa ?lovek bi zamenjal ?arnico in ne cele lu?i, zakaj bi se pri tem zmedla vi?ina ?arometa ?
Pa pri tej menjavi se samo odklopi ?arnica in ne cel ?aromet, pa ?e vse to se dela ko nobene napetosti, se lahko kaj zmede, pomoje ne, sem ?e zamenjal par ?arnic pri 6kah, pa nikol nikjer problema, razen ko mi je matica ki dr?i ?arnico v ?aromet padla, pol je bla pa jeba, sam sem zrihtal. Verjamem pa da bi bil problem ?e bi odmontiral in odklopil cel ?aromet. :ne vem:
Ajojme... pa kje sem jaz govoril o menjavi balastov jaz sem predlagal samo menjavo svetilk(?arnic)? Kakor vem je balast pritrjen pod lu?jo in je snemljiv, se pa lahko tudi motim, ker ga v ?ivo nisem videl ampak samo na shematskem prikazu, kjer je bilo napisano kako se odstrani.
Govor o autonivelaciji pa nima veze s te?avo uga?anja xenona ampak le s tem kaj je PeGo dodatno spra?eval glede na informacije, ki jih je dobil na servisu. Moj primer je bil, ko so mi menjali celo lu?/?aromet in takrat je potrebno narediti ustrezne prilagoditve.
?e enkrat, to na?eloma nima veze s to temo ampak je le razlaga, da neka programska koda obstaja in jo je potrebno vnesti pri menjavi celotne lu?i pri menjavi svetilk pa nikakor ne.
Huh...upam, da sem bil zdaj bolj jasen
A pralizatorje pa se lahko uprablja ?
Ja in paralizator je tudi ?e ubijal in takih primerov ni tako malo.
Pa kdo bi si mislil, da je menjava ene ?arnice danes cela znanost.
?ez par let ?e tankat ne bomo mogli sami.
Brez skrbi... trend oz zakonodaja se vra?a na stara pota. Lu?i crkujejo in uporabnik bi jih zaradi varnosti moral enostavno zamenjati ne pa da mora? pol avta narazen dat. Potem pa ?loveku zadeva crkne v petek zve?er in se mora vozit brez ene lu?i do ponedeljka, ko se servisi odprejo.
V glavnem naj bi pri novih modelih morala biti menjava enostavna, da jo lahko brez orodja opravi vsak. ?eprav za xenone velja, da naj to ne bi po?eli uporabniki sami zaradi prevelikih napetosti in mo?nosti smrtne nesre?e. ?tartnih 30.000V pa? ni glih ma?ji ka?el
Boss,sej sam nivo lu?i se da ?telat tudi mehansko z vijakcem na lu?i.Tako,da po moje se da fino naregulirat xenonke tudi s tem vijakom,tudi ?e nivelacija ne spravi lu?i v pravi polo?aj. Buooo...
To dr?i, samo je zgleda ?e en zadeva, ki se je meni dogajala. Ko so mi enkrat menjali lu? so pozabili pobrati kodo iz prej?nje lu?i. Ker je bila lu? ?e iztaknjena so jo pobrali iz druge 6-ke, ki pa je bila prvi? bencinar pa ?e karavan. V glavnem, ko je bil avto neobremenjen so bile lu?i lepo nivelirane in tudi samo pri potnikih spredaj je bilo vse OK. Ko pa sem avto obremenil v prtlja?niku pa se je za?ela pojavljati razlika. Sicer majhna ampak vseeno mote?a.
Na servisu smo nato zadevo preverili in ugotovili, da autonivelacija sicer deluje ampak ne dovolj. Tudi fantom na Gami na za?etku ni bilo jasno in ?ele, ko sem jim povedal, da so lu? menjali na drugem servisu in nalo?ili nastavitvene parametre iz karavanke so poklicali v Avstrijo od koder so jim poslali file z novimi parametri tipi?nimi za moj model avta. Ko so to nalo?ili je bila zadeva potem v nulo, tudi ko je bil avto precej nalo?en.
Iz mojega laji?nega razmi?ljanja predvidevam, da je trik v mehanskih senzorjih, ki so verjetno pri karavanki druga?e vpeti ali nastavljeni kot pri 5-vratni. Verjetno zato, ker je karavanka nekaj 10-kil te?ja zadaj. Tudi motorja verjetno igrata neko vlogo saj je bencinski la?ji od dieselskega.
Z menjavo se bo? moral malce potruditi. Na desni sname? posodo od teko?ine za ?pricanje ?ip na levi pa komplet ?katlo od filtra. Ko je to dvoje ven pa ima? dovolj prostora. Potem pa menjaj samo svetilki. Balast oz. krmilna elektronika pa mislim, da se nahaja pod samo lu?jo in je verjetno treba odstranit celo lu?, da pride? zraven tako, da je varjanta z menjavo svetilk veliko bolj enostavna.
Verjetnost, da je kriva svetilka je kar velika (vsaj sode? po odzivih ljudi, ki se jim je zgodilo podobno) tako, da mogo?e ni neumno (ko, bo? avto ?e ieml razstavljen) da zamenja? obe svetilki (zaradi enake barve svetlobe).
Preberi si zs, pa bos videl da ni cisto tako kot mislis ali pa si ti rekli.
A ni tako, da je notri neka programska koda, ki mora biti prilagojena modelu avtomobila. Se pravi ni enaka za sedana al pa karavana, diesla al pa bencinarja... In je treba pred menjavo cele lu?i skupaj s krmilno elektroniko tudi ali najprej shraniti stare nastavitve in nato ponovno nalo?iti na novo lu? ali pa nalo?iti kodo iz ustreznega modela avta.
?e to ne naredi? avto nivelacija lu?i ne deluje oziroma, ?e je od napa?nega modela potem snop lu?i ni pravilno usmerjen. :ne vem:
Daj Yavar malo nas podu?i, da ne bomo ostali neumni
...in po novem tudi,?e ni bila slu?ajno ukradena...
Ha... po novem imajo nov trik. Avto ti prodajo nato pa ga kasneje prijavijo kot ukradenega in poberejo ?e zavarovalnino. Kupec se pa vozi toliko ?asa, dokler policija na recimo Schengenski meji ne ugotovi, da je vozilo ukradeno in ga kupcu zaplenijo. Potem se pa za?ne trnov pot.
Evo dobil predracun za velik servis z game-brez filtrov ter menjave olja... in je razlika glede ponudbe iz avtorenta (NG) kar ocitna-300 EUR. Tko da se bom naslednji teden kar zapeljal do Ljubljane.
lp
P.S.1 Boss tud mene so dali nekaj popusta(6%) kot tebi, pa ceprav bom prvic tam...bi me zgleda radi obdrzali kot stranko...:D
P.S.2 Aja, se nekaj: kako se izvede placilo-vnaprej ali po opravljenem servisu?
Jaz sem tud prva stvar vprasal kako to da ne menjajo tudi vodne pumpe in mi je reku, da se ne menja skupaj z jermeni. Ampak zdrzi preko 200.000km
Mazda ni Ford
Tudi jaz sem se pozanimal okoli tega in so mi na servisu povedali se ne zgodi da bi crknila pred 200.000km in se jo na?eloma menja ob drugem velikem servisu.
Verjetno so ti butnili ceno, ki je normirana za 120.000km in je v?teto tudi olje in filtri. Najbolje, da jih ?e 1x vpra?a? in ne omeni? servisa na 120.000 ampak samo re?e?, da bi rad jermene, napajalce pa recimo olje v menjalniku zamenjal.
Jaz sem dobil popust vec kot 100eur...(dal sem 740eur)
ni samo to da jih poznamo - ampak so vsi servisi delani pri njih in tudi ?e je kaj narobe je servisirano pri njih vklju?no z kleparsko li?arskimi posegi
S tem smo nekako stalne stranke in je hitro privilegij v kak?nih 10% popusta - se mi zdi fair in edino pravilno, da nas pouj?kajo tudi s kak?nim popustom na stalnost
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
...pa kaj se pol sveti.
back to topic - ?e je podobno kot pri ?estici potem ima? navodila za razstavljanje opisana tukaj.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani