Prestavna ro?ica je milo re?eno "?udna" in ko sem spra?eval na servisih so rekli, da pa? tako je. Pri faceliftanih ?estkah pa je ta problem precej manj?i.
Me pa ta povr?nost moti vsaki? ko se presedem iz Golfa v Mazdo in se spra?ujem zakaj so japon?ki ?li raje na zajle kot na vzvode. Pol pa ma? menjalnik, ki po svojem ?udnem ob?utku na ro?ici, lahko konkurira starim Hyundaievim.
Ena sam ?tanga od prestavne ro?ice do menjalnika rula, ?e vedno, pa ?e najbolj ziher je.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Obrne? klu? posvetijo lu?i, potem pa po?ene? motor, ?e ima? navadne ?arnice utripnejo (pri xenonu pa ti tudi lahko katera ugasne in nazaj posveti, kar pa ni dobro za ?arnice, ker potem prej crknejo), ker zaganja? "potegne" velik tok, povrh tega pa ga dobi manj kot ?e so lu?i ugasnjene, to zan biti problem pozimi in na?etem-utrujenem akumulatorju, pri dizlih pa sploh.. ?e pa ima? "na pe?" pri?iganje ti avto potem la?je in bolj sigurno v?iga, pa ?e akumulator ti dlje dr?i. Bo ql za za?etek?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Bom poklical po telefonu v Naklo, kaj pa kar se ti?e mehanika v okolici Medvod. Pride mi prav, ker delam v Medvodah in imam logisti?ne probleme re?ene.
banzaj - te polki?em na GSM
Pm poglej, za serviserja.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Izgleda, da mi umira izpu?na cev na xedosu 6, kje nabavljate ta material, ali jemljete originalne Bosalove, Walkerjeve sisteme, ali imamo kje dobre ponaredke.
Zanima me pa tudi kak?na ?tevilka biv?ega serviserja Mazda v bli?ini Medvod.
Lep dan
Tibor
Pojdi v Naklo k Gantarju, imajo kavaliteten materijal, naredijo ne dobro ampak odli?no, cena je med ni?jimi.
Pa ?e vse se da zmenit, samo pove? kaj ?eli? in ti bodo zrihtal, mora? se pa prej naro?it ker imajo kar gu?vo.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
ne pozabi, da imam jaz izpit ?e iz ?asov, ko je bilo normalno, da se vr?e? pod avto in kaj tudi sam po?raufa?, od prirobnice naprej. V novej?ih ?asih sem pa zgolj teoretik, ki v?asih kaj pove.
Malo nas je takih.
Druga?e pa nehajte komplicirat z tem oljem, nalie? ga toliko kot pi?e v navodilih, pa tista 2 dl gor ali dol nima veze. Je pa ponavdi olja do sredine diferencijala.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ne vem sicer kako je pri mazdah, vem pa, da sta pri ve?ini menjalnikov in diferencialov (kjer je to posebej) dva ?epa(vijaka) eden za izpust(spodaj) in drugi za vlivanje olja (na strani). Ta za dolivanje predstavlja tudi zgornjo mejo, ali maksimum olja, saj ga skozi to odprtino ni mogo?e naliti ve?, kot do maksimuma, ker vi?ek olja enostavno ste?e ven.
Pri novih avtomobilih ste?e po navadi nekaj olja ven, ?e odvijemo ?ep za dolivanje. Lahko da je bilo tovarni?ko nalito neka olja ve?, ali pa je to posledica segretosti olja, ko se mu volumen nekoliko pove?a.
Vse si mu prav povedal.
ps. Si to kdaj ?raufal to ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Pri pri?ganem motorju snemi kable s tipala za temepraturo vode, ?e se ti ventilator, v nekaj sekundah ne vklopi, ima? napako na napeljavi. Druga?e ima? pa poleg akumulatorja ?katlo z varovalkami in releji, kjer je lepo ozna?eno kateri rele je in probaj direkt zvezat, brez releja. ?e tudi potem ni efekta je 100 % napeljava, ?e pa spelje vse skupaj je pa samo rele crknu.
Tudi ko vklopi? klimo, se ventilator ne po?ene ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Mogo?e pa stvar s tvojim prvim motorjem ni tako tragi?na, kot na prvi pogled izgleda. Motorju bi bilo potrebno izmeriti kompresijo, preverit, oziroma zamenjati teflone, po potrebi zamenjati batne obro?ke. Tisti, ki ti je ta avtomobil prodal,je vedel za stanje motorja, zato je noter nalil tisto go??avo, ki je po eni strani nekoliko zmanj?ala dimljenje, po drugi pa mogo?e tudi vplivala na semeringe in tesnila.
Ker je na forumu precej takih, ki vozite ?e dokaj zdelane motorje z ve? kot 200.000km, vam zaradi tega, da si lahko pomagate tudi druga?e kot z uporabo raznih olj citiram del pisma v katerem je odgovor na moje vpra?anje po?iljatelju iz Srbije, zakaj se zanima za eno varianto bonda007, zakaj ga potrebuje, ki sem ga dobil v?eraj.
Cena obnove motorja je prevelika, saj samo tesnila stanjeno ve? kot drug motor, kje so potem ?e vsi ostali deli, res pa je da nikoli ne ve? kaj si kupil.
Zdelan motor pri 200 kkm , moj ne, saj dela tako kot prvi dan, olja ne porablja, vle?e bolje, skratka dale? od zdelanega. Je pa nekaj res, redno vzdr?evanje in ne ?paranaje pri tem , to lahko kasneje prihrani veliko glavobolov,skrbi in ?.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Nastavi avto nekam kjer ti bodo hoteli pokrasti dele karoserije in ?akaj, ziher se bo na?el en ki ti bo odprl pokrov, potem pa hop in nepridiprava v arest. Tako bo? re?il 2 muhi na en mah, odprt pokrov motorja in lopov za zapahi.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Valwoline SynPower ali pa Racing 5W-40, ne more? falit. Moje izku?nje so take, ko ni bilo to olje noter , je bil motor glasnej?i, sploh hladen. Dolivati pa mi ga tudi ni treba, kar pa ne morem re?i za druge, kjer nivo NI bil skozi enak.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Pri?el sem do okrogle ?tevilke 120.000 km zato bo potreben servis. Veliko ve?ino stvari bom naredil sam, razen zobatega jermena, ki pa si ga ne upam lotiti. Zanima me ?e poznate v okoli Ljubljane kakega mehanika, ki bi mu lahko zaupal svojo mazdo 6?
Na?eloma sem ga mislil peljati na uradni Mazdin servis, sam me je cifra ?isto na tla vrgla. Menjava z originalnimi rezervnimi deli naj bi pri?la od 700 do 1000EUR. To pa sploh ni ve? tako poceni.
Mi lahko kdo pomaga s kakimi kontakti in referencami?
Ti fura? tdi-ja ? , mislim da si narobe napisal ?
100% motim.
ps. Se pozanimam pri mojem mojstru, pa ti sporo?im.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani