ma ne more? re?t po 20 kilometrih koliko ti ?re. ?e je to mestna vo?ja je povsem realna pooraba, nekaj kri?i?? s ?tarti in to je to. Sem pri?el do iste ugotovitve.
Vseeno je ta malo prehuda,mesto gor ali dol.Edino,?e ga tera? samo v klanec vbi bilo toliko v redu.
Moja je pri famoznih 1500 rpm malo malo pocukala, pa sem samo 2 tanka dodal aditiv za ?obe pa steral pa problem re?en, kaj se bi obremenjeval z res malim cukanjem. Poraba ista prej/potem
Za primerjavo - ko je kazalec na pol nisem nikoli pod 500km....?e bi se upal potegnit do konca bi 1000km dosegel zlahka.
No,na? tank ni tako narejen. ?e se ne motim,je razporeditev pribli?no taka (sem enkrat testiral samo sem ?e malo pozabil):Do prve ?rtice je prib.10 litrov,potem ima? do polovice ?e nih 23 litrov-skupaj 33,nato do predzadnje ?rtice ?e 14 in je 47 in zadnja hitro pade in je ponavadi do lu?ke veliko manj kot 10 litrov.Drugo do 64 litrov je rezerva.
Sej pravim,se ne spomnim to?no.Bi lahko ti Jure? to preveril.
Ja to so izpu?ni plini, ki se deloma vrnejo v motor in ?e enkrat zgorijo tako da avto ima manj CO2....
Kolikor je meni poznano o delovanju EGR ventila naj bi deloval samo v nizkih vrtljajih tam nekje nad 2500 pa naj bi se zaprl in ni vec recikliranja izpu?nih plinov. Baje naj bi zaprt EGR ventil pri nizkih obratih pripomogel k ve?ji onesna?enosti okolja . Dodatne nev?e?nosti pa naj bi bile pozimi ,ko se naj bi ?as ogrevanja hladnega motorja pove?al. Pri nekaterih modelih in znamkah pa se, ko je motor v nizkih obratih opazi rahlo pove?ano dimljenje.
Moj mekaniko mi je rekel,da pri mazdah res ni problem,?e ga blindira?.So pa ene delikatne makine(bmw),ki tega postopka ne prenesejo sploh. :ne vem:
Jst mam spu??eno in le?e?i policaji niso problem... ?e bi imel BMW-ja bi se kako ?e?plja ve? obrnila za mojim avtom. Za zdaj morm bit pa zadovoljen s tem kar imam
...pa tudi kak kradljivec avtov ve? bi te pogledal...
Ne razumem kje je fora. Jaz tudi mojo M6 (2.2@129KM) Te?ko spravim pod 7 l/100. Saj to je normalno.
BMW so znani po tem da so utesnjeni. BMW 5 karavan ima mogo?e za spoznanje malce ve? prostora kot M6, bi pa si upal trdit da ga ima manj kot tanovi VW Passat Variant. Sam lega na cesti: z BMW 530d si car!!!
Mazda 6, 143Km, letnik 2006, 138.000km. Filter DPF. Redno servisirana. Na vseh servisih menjano vse kar je bilo potrebno. Res se mi zdi zelo ?udno. Svak ima enak motor na M5 pa nu bere cca 6,5. Res ne vem kaj je razlog tako veliki porabi. Ali imate kake ideje? Sem bil zaradi tega tudi na swervisu, pa so priklopili na ra?., ugotovili pa itak ni? ne.
Lp,
Iztok
Meni pije od 6,5 do 8,2/100.Odvisno,kje in kdaj vozim.Strogo po mestu je 8 litrov,avtoceste in podobno 6,5-6,8,kombinirano ali ve? po mestu okoli 7,2.To je to.Meni se zdi za tako te?ek avto v redu poraba.
In ja,ne ga dosti martrat pod 1800 obrati,ker takrat ne dela turbina in samo gas mora? nabijat.
Razdrli smo ?eljust, vse zarjaveno, po??etkano z biaxom, nova gumica cilindra, podrejani diski, nove plo??ice, dela. Bemti japonca k je vse tok nesramno prerustano, kar ni pleh karoserije. ?eljuge so en sam spomenik rje, prav tako nosilne roke... mah kaj bi govoru. Menda mam mir encajt.
Mene vedno vpra?ajo na tehni?nem,ko pogledajo spodaj,?e je kupljena v Ljubljani?
Tako zaruznjena in niti stara ni!Res je vse in "rugine" spodaj.
Tole bi lahko v serijsko proizvodnjo spravu... dela bo kr nekaj
?e bi ra?unal samo 10% nove,bi obogatel,he,he.
Je pa res,da je orignal narejeno kriminalno slabo-pretanka cev in pocarsko zakovi?eni gor ?tifti(se zvija pod obremenitvijo),plastika,iz katere so ?tifti narejeni je premehka in z leti postane krhka in se lomi,?ipka je tudi premehka in se zvije kot ni?,vzmet je ?e kar v redu,samo pritrjena je na ?ipko da gorje materi.
Skratka,ena made in ?ajna kvaliteta,ni? podobno Mazdi.
Alora,po tehtnem premisleku sem si dejal:Alex,kaj si ti en kos str.tehnika ali si ribi??(ne ?alim ribi?ev,da ne bo pomote).?e zna? popravit stroje bo? tudi eno tako malenkost.
In sem narisal skice za ?tifte.Ponudil se mi je Ajvar,da mi jih postru?i,kar sem mu zelo hvale?en.
No,ugotovil sem,da ima stru?nice biv?i so?olec,(nisem vedel do dan-danes).Valjda je to opravilo trajalo par dni,da mi jih je postru?il,da izgleda bolj pomemben ali kaj??e bi imel sam na voljo stru?nico bi bilo v pol ure vse narejeno.Cena-materijal+ delo 15?.
Kakorkoli,kupil sem ?e alu cev (fi 15mm zunanji premer,debelina 1,5 mm;cena 11? za 2m cevi).Sicer je malo ve?ji fi kot original,ki je mimogrede narejen iz zelo slabe plo?evine debeline komaj 0,7 mm.
Za tiste,ki boste prvi? popravljali ta rolo sem ozna?il,katera dva vijaka morate odviti(samo na eni strani,kjer je napenjalec za vzmet).
No,dobil sem ?tifte in ugotovil,da na enemu (ki pride na stran napenjalne ?ipke) nisem narisal dovolj
globoke izvrtine (biti mora globoka 12mm)
Najprej lepo odlepimo staro pltno iz ?ipke.
Original jeklena ?ipka.
In primerjava z novo alu.
-
v stari je lepo viden odlomljen original ?tift
Alu palico mi je tudi strugar skraj?al na pravo mero.
Nato sem zalepil novo palico.Nama?emo obe strani;platno in palico.Po 10 minutah zalepimo skupaj.
Na vrsto sta pri?la nova alu-?tifta.
Na strani,kjer je napenjalna ?ipka,sem zarezal L utor in vse vstavil vzmet ter zato?kal ?ez,da se ne more sneti ven
Ker se mi je tudi vzmet strgala,sem jo skraj?al.Tudi na koncu ?ipke,kjer pride pritrjena vmet,se je vse skupaj odlomilo.Moral sem izvrtati novo lukjico fi 1mm.Ker je ?ipka iz navadnega ?eleza je to zelo enostavno.
In konec vzmeti sem lepo vtaknil v luknjo in jo dobro ovil okoli,da bo dr?ala kot se ?ika.
No,to sem lepo vstavil v cev,izvrtal luknjo fi 4mm (a ne skozi in skozi,ker bi kasneje lahko blokirala ?ipko,ki je v cevi) in narezal navoj M5
Privil sem navojni zati?,tako da ?e se spet kdaj kaj pokvari,enostavno odvijem in razstavim vse skupaj.
Original je namre? zato?kan
Potem sem samo ?e zalepil ?ez trak,da se ne razt?e platno.
Zalepu sem ?e na koncih platno in je bilo.
Vojla.Sestavljeno,napeta vzmet in vse dela ?e bolj?e kot novo.
Mislim, da je bilo govora o aktivni napaki in je ni mogo?e zbrisat! Imam pa ob?utek, da je to nekaj manj?ega (lai?no razmi?ljanje seveda - upam vsaj), saj se lu?ki pojavita po nekaj dnh, potem pa zopet izgineta (lahko da gre za kako stvar, kar se kablov ti?e, torej kratek stik). Po mojem ?e bi bilo nekaj ve?jega, bi lu?ki zmeraj goreli.
Ne.Lu?ki se ugasneta tudi,?e e kaj ve?jega s?asoma.Izgleda,da se same resetirajo.In se pojavijo spet,ker napaka pa? ni odpravljena.
O.k.smo malo shladili bes in glavo in zaklju?ek je,da bom pa? naredil cel sistem nov.
Potrebno alu-cev imam,?tifte bi bilo treba postru?it iz aluminija,?ipko imam,vzmet sem uspel re?it,je pa nekaj kraj?a ampak ni? ne de.
Ker ne vem to?no,kako izgleda noter,sem narisal skico pa mi jo prosim popravite,?e sem kaj narobe narisal-tisti,ki ste imeli mo?nost videti sistem znotraj cevi.
Narisano ni tehni?no to?no,to vem,ampak se gre za princip delovanja ali je to?no,kakor mislim,da naj bi bilo noter po moji logiki.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Po mestu bi mu potem pil 15.
Vseeno je ta malo prehuda,mesto gor ali dol.Edino,?e ga tera? samo v klanec vbi bilo toliko v redu.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani