Si lahko izposodim ?e jaz to temo in vpra?am, koliko stane zamenjava podlo?k za ?obe? Danes je bil avto na testerju pri Kozmosu in so rekli, da bo potrebno narediti zamenjavo, ki stane pribli?no 300? Se da kje ceneje, ker sem resni?no brez cvenka. Lahko ?e meni po?ljete ZS za gospoda iz Medvod?
Kaj zamenjava bakrenih podlo?k,ki stanejo komplet 20??
Da le komu olaj?amo te zapletene odlo?itve okoli izbire olja, ki v bistvu sploh niso toliko relevante.
Raje kot to, pazite na nivo olja, pa da filter vsakokrat zamenjate!!
lp,
D
?ist BTW, kot zanimivost:
Par M6-k je menda zaribalo, ker je padu tlak v pumpi zarad nekih "ostankov" tesnilnega kita za pokrov karterja + neke kovinske delce (surovi ALU konci nepravilnih oblik, cca 1-2mm v premeru, niso opilki!; kdo ve od kod so se tam na?li...mogo?e nedoslednost ?e pri tehnolo?kem postopku monta?e v tovarni), ki so se ujeli v mre?ico na lajtungi, ki gre v pumpo (govorim o "najdbah" iz lastnega karterja!! in navedbi serviserja, kar spet ni re?eno, da je 100% pravilno). Kar se tega ti?e, verjetno ne ?kodi enkrat po 150k km vzet dol pokrov karterja in preverit, kaj se skriva v njem
A nisi prebral o "famoznih" bakrenih podlo?kah ?e ni??
Blokada EGR na dolgi rok ni najbolj?a re?itev, ker povratni plini zni?ujejo delovno temperaturo v izgorevalni komori, pri hladnem motorju pa pomagajo k hitrej?emu ogrevanju. Tako podalj?ujejo ?ivljenjsko dobo motorja. Najbolje je, ?e EGR deluje tako kot je predpisano, zato je potrebno tiste ventile, ki nimajo samo?istilno funkcijo, ob?asno o?istiti. Seveda pa je, ?e je ventil blokiran v neki poziciji in ne "diha", s ?i??enjem pa ga ne moremo pripraviti do pravilnega delovanja, bolj?a re?itev blokada povratnih plinov.
Sej to se tudi dogaja pri na?ih 6-kah-da blokira in se s ?i??enjem ni? ne dose?e.Edino menjava pride v po?tev ali blokada.
Ja, ja tud meni je ve?krat kazalo to cifro, to pa takrat, ko pozabi? resetirat pri tankanju , tko da so samo dve varjante, druga pa je ta, da povzro?ate obupne zastoje po vseh cestah, ?koda imet tolko konjev pa vozit penzionersko!!
Samo je res to.Kaj si ne bi raje omislili namesto na?ega "traktorja" kak?no "frezico" z 1400 kubiki in 60 poniji
in vozili 100/uro po avtocesti in bi bila poraba 3 litre/100.
Sem na meji na kosilu Hrvatini...Rovinj za mano denarnico imam.
Trenutno 880km se dalec pred lucko....bc kaze 5,8l
Pa dalec da se bi vlekel + sel sem buzet kjer so hrvatje znoreli saj so od nedelje ze asfaltiral pazin-rovinj in so skoz rdeci semaforji na treh delih in cez portoroz ob obali....
...zakaj nisi zavil ?e malo mimo izolske bolnice v hrib,pa malo po Semedelskih klancih,pa malo ?akat v koloni za v Koper,pa se cijazit po kopru 30/uro...
Po moje s tem Boxom zadeva ?e bolj pije. Ma?ina bolj trpi ker je bolj napiljena. Ne vem no. Malo sem skeptik. ?e tako je motor enak ?e od samega za?etka 90KM, zdej pa je ma?ina napiljena ?e na 143KM. :ne vem:
pe? ra?unanje je zakon. Ne morm pa pozabt BC od fiata Stila k je meu 2 tripa npr 1 za vsak tank enga pa al za dalj? odbobje al pa dnevno karkol si pa? hotu. To?n je biu na deci, pa tak vpitje je ?ez fiata. Mazda je v tem pogledu totaln ?partanc. Lahk se pa seveda vpra?a? ?e je smisel avta v vo?nji al v srakastih elektronskih gizmotih. ?epru v dana?njih cajtih je fino imet mal statistike.....
Samo,?e ima? te "igra?ke" not,a si opazil,da s(m)o vsi ?e prav malo "matasti"oz.prismojeni,ko gledamo na to porabo in nekaterim prav polep?a dan oz.drugim ga zagreni,?e se primerja z drugimi.
Smo ?e ne?tetokrat ugotavljali,da ni povsod enak teren pa tudi relacije ?e zdale? ne.
Ravno zadnji? sem za hec ?e po?kilil na trenutno porabo po mestu (so pri meni sami klanci) in je kostantno "butalo" prek 20/100.Pa vozi ti po hribih z tehniko-gas do 2500 obratov pa pol po?asi po omejitvah.
Webasto? Vonj je bil bolj sve?, ne preve? zatohl, ni pa bil neki vonj, ki bi ga bil vajen. Sicer se potem ve? ni pojavil. Moram biti na kaj pozoren ali lahko pozabim na to?
?e se ti uklopi pod 7-8 stopinjami,je to super in samo teraj dalje.
Meni BC ka?e okoli 7,4 - 8l Trenutno sem naredil cca 400km, pa je ?e pod 1/2 mejo. Avta sicer nimam dovolj dolgo, da bi poro?al, kaka je dejanska poraba, verjetno pa se oglasim konec tedna (?e se spomnim). Vozim ga "normalno" (klasi?na cesta cca 90-100, AC med 130 in 150). Sem pa ?e ugotovil, da mu je AC precej bolj pisana na kolesa kot npr. lokalna cesta z naselji.
...najmanj je pa ljubitelj mestne vo?nje.Te ne mara sploh.
ma ne more? re?t po 20 kilometrih koliko ti ?re. ?e je to mestna vo?ja je povsem realna pooraba, nekaj kri?i?? s ?tarti in to je to. Sem pri?el do iste ugotovitve.
Vseeno je ta malo prehuda,mesto gor ali dol.Edino,?e ga tera? samo v klanec vbi bilo toliko v redu.
Moja je pri famoznih 1500 rpm malo malo pocukala, pa sem samo 2 tanka dodal aditiv za ?obe pa steral pa problem re?en, kaj se bi obremenjeval z res malim cukanjem. Poraba ista prej/potem
Za primerjavo - ko je kazalec na pol nisem nikoli pod 500km....?e bi se upal potegnit do konca bi 1000km dosegel zlahka.
No,na? tank ni tako narejen. ?e se ne motim,je razporeditev pribli?no taka (sem enkrat testiral samo sem ?e malo pozabil):Do prve ?rtice je prib.10 litrov,potem ima? do polovice ?e nih 23 litrov-skupaj 33,nato do predzadnje ?rtice ?e 14 in je 47 in zadnja hitro pade in je ponavadi do lu?ke veliko manj kot 10 litrov.Drugo do 64 litrov je rezerva.
Sej pravim,se ne spomnim to?no.Bi lahko ti Jure? to preveril.
Ja to so izpu?ni plini, ki se deloma vrnejo v motor in ?e enkrat zgorijo tako da avto ima manj CO2....
Kolikor je meni poznano o delovanju EGR ventila naj bi deloval samo v nizkih vrtljajih tam nekje nad 2500 pa naj bi se zaprl in ni vec recikliranja izpu?nih plinov. Baje naj bi zaprt EGR ventil pri nizkih obratih pripomogel k ve?ji onesna?enosti okolja . Dodatne nev?e?nosti pa naj bi bile pozimi ,ko se naj bi ?as ogrevanja hladnega motorja pove?al. Pri nekaterih modelih in znamkah pa se, ko je motor v nizkih obratih opazi rahlo pove?ano dimljenje.
Moj mekaniko mi je rekel,da pri mazdah res ni problem,?e ga blindira?.So pa ene delikatne makine(bmw),ki tega postopka ne prenesejo sploh. :ne vem:
Jst mam spu??eno in le?e?i policaji niso problem... ?e bi imel BMW-ja bi se kako ?e?plja ve? obrnila za mojim avtom. Za zdaj morm bit pa zadovoljen s tem kar imam
...pa tudi kak kradljivec avtov ve? bi te pogledal...
Ne razumem kje je fora. Jaz tudi mojo M6 (2.2@129KM) Te?ko spravim pod 7 l/100. Saj to je normalno.
BMW so znani po tem da so utesnjeni. BMW 5 karavan ima mogo?e za spoznanje malce ve? prostora kot M6, bi pa si upal trdit da ga ima manj kot tanovi VW Passat Variant. Sam lega na cesti: z BMW 530d si car!!!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kaj zamenjava bakrenih podlo?k,ki stanejo komplet 20??
Povezava za deljenje
Deli na druge strani