Lep pozdrav, spet mam problem?k, in to pred poletjem!!!
Kot ?e omenjeno klima sploh ni!!!
Mazda 323F BA, l. 95
Pri mehaniku napolnimo zadevo, zalaufamo in za?ne nekaj pokat, kot da bi preskakovale iskrice, ko klimo ugasnem je vse normalno.
Kaj bi lahko bilo? In ?e poznate okvirne cene?
?e to...
Kupil sem tudi gasilski aparat (preve? ljudi zgori ?ivih v avtu, pa se raj zadu?im s prahom).
Te?ava se je pojavljala pri plastiki pod armaturko - kako razstaviti. Po demonta?i, sem dal notri kar kovinsko plo??o za oja?itev. Zadeva dr?i!
Zakaj nobeden ne omeni, da so mazdice sestavljene kot lego kocke? Od?raufa? dva ?raufka in sname? celotno sredinsko konzolo. Treba je samo te ?raufke najt...js laik!!!
Sklopko na komresorju ima? obrabljeno. Pa ne samo da poka, ropota tako kot da bo padel motor ven.
klopko bo? te?ko dobil, la?je kak dober cel kompresor, cena pa nebivedu. :ne vem:
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Preve? komplicirate, tega originalnega karton?ka sploh ne rabi? ! Pa predno bo kdo u luft sko?u, sem to naredu cca 1 leto nazaj, pa imam pravtako avto letnik 94.
Lepo se prijavi na LPP-ju pa ti bod vse zrihtal,dobil bo? nov karton za homologacijo in to je to, sevesda pa mora? imeti paprje od folije ki je na steklih.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
hmmm...?udno to, ampak mislim, da je mo?no to kar pravi Uklopko in sicer benz pumpa, ko pregreta stoji ima te?ave... jaz bi probal s sabo vozit ene par litrov vode in ?e se ti pojavi problem pri v?igu vro?ega/toplega motorja enostavno polij vodo po benz pumpi da jo ohladi? pa probi zakurblat.
Optimist, ker je bencinska pumpa v rezervoarju, je ne more polivat. Povrh tega pa je elektri?na in ne mahanska, ki je na bloku motorja, in ji hladna voda koristi.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
V ve?ini primerov je situacija slede?a: nekam se pripeljem, pustim stat za 1 uro, probam v?gat in ne gre. Obra?a, vendar ne zalaufa. Razen enkrat, mi jo je potem uspelo po pol ure posku?anja v?gat. Ko potem v?ge, nekaj ?asa dela, kot, da ne bi bili vsi cilindri aktivni.
?e jo pustim ve? ur, vedno potem v?ge iz prve!?
Predstavljajte si sramoto pred Horsom v Ljubljani, ko se je mimo primajal en pijan?ek in mi rekel: "A ti poka?em kako moj Golf v?ge?" in iz prve zalaufal svojo razklumpano dvojko. :ne vem:
Avto sem nato obupan pustil tam. Naslednji dan je v?gal iz prve.
Npr. zjutraj nimam nikoli te?av, tudi pozimi v?ge iz prve.
Auto ima sicer 70.000 Km (motor 1.8).
Zadeva se mi dogaja ob?asno ?e skoraj eno leto. Bil sem pri serviserju. Zamenjala sva najprej sve?ke, nato ?e kable. Situacija nespremenjena.
A ima kdo kak?no idejo?
Koda v klju?u ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
A mi lahko kdo pove, koliko se lahko motor 2.5v6 spusti dol na desni strani, ker imam vtrgan tisti navoj, kateri dr?i napenjalni le?aj od zobatega jermena, mesta nimam da bi lahko navoj popravil pa me zanima kaj vse je treba od?raufat,odklopit, da se motor lahko toliko nagne, da pride luknja pod nosilec-da bi lahko pri?el zraven tam spodaj pri kolesu
Odstranti bo? moral desni nosilec na motorju(katerega si verjetno ?e) in spodnji nosilec med menjalnikom in motorjem, pri manjalniku pa lahko pusti? pritrjeno na karoserijo. Seveda pe prej preveri cevi in ?ice ki gredo s karoserije na motor. Sem mi pa zdi da nebo? mogel nagniti motorja toliko, razen ?e pobere? dol vse cevi za vodo.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Avta kot celote ne, je pa ?uden ob?utek, probaj bremzat iz recimo 160 pa dr?i pa bo? obutil diske z K od Mazde ko za?ne "trest" ko se jim temperatura ve?a.....
Smoprobal z 200+ km/h na 50 in manj in ?e so diki ok ni panike, ?e pa trese pa so preve? obrabljeni.
ja res je diski so ?li. cena: diski + plo??ice + delo = 80 ?
Spet sem imel prav, mater sem smotan.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Najprej odvije? in sname? iz armature cel kos ki ga vidi? na prvi sliki. Seveda je potrebno kar nekaj akrobacij da to dobi? ven in odkl,opi? vse ?ice.
Potem odvije? vijake, kateri dr?ijo belo ohi?je, kjer je vsa elektronika za ventilacijo in klimo. Ta pokrov samo odmakne? da pride? do vijakov na plo??i, ki je pokrita z prozorno plastiko, in jih odvije?, tako ti bo v roki ostala plo?a ki ima lu?ke, kater bi rad zamenjal.
Upam da sem vsaj malo pomagal, ?e pa je to preve? zakomplicirano pa lahko tud uleti? pa zrihtava.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani