Skoči na vsebino
Poraba goriva-Mazda 6 diesel
Napisano

Mazda 6, 143Km, letnik 2006, 138.000km. Filter DPF. Redno servisirana. Na vseh servisih menjano vse kar je bilo potrebno. Res se mi zdi zelo ?udno. Svak ima enak motor na M5 pa nu bere cca 6,5. Res ne vem kaj je razlog tako veliki porabi. Ali imate kake ideje? Sem bil zaradi tega tudi na swervisu, pa so priklopili na ra?., ugotovili pa itak ni? ne.

Lp,

Iztok

 

Meni pije od 6,5 do 8,2/100.Odvisno,kje in kdaj vozim.Strogo po mestu je 8 litrov,avtoceste in podobno 6,5-6,8,kombinirano ali ve? po mestu okoli 7,2.To je to.Meni se zdi za tako te?ek avto v redu poraba.

 

In ja,ne ga dosti martrat pod 1800 obrati,ker takrat ne dela turbina in samo gas mora? nabijat. ;)

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zavorni diski
Napisano

Razdrli smo ?eljust, vse zarjaveno, po??etkano z biaxom, nova gumica cilindra, podrejani diski, nove plo??ice, dela. Bemti japonca k je vse tok nesramno prerustano, kar ni pleh karoserije. ?eljuge so en sam spomenik rje, prav tako nosilne roke... mah kaj bi govoru. :) Menda mam mir encajt.

 

Mene vedno vpra?ajo na tehni?nem,ko pogledajo spodaj,?e je kupljena v Ljubljani?

Tako zaruznjena in niti stara ni!Res je vse in "rugine" spodaj. <_<

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Popravilo prtlja?nega roloja M6
Napisano

Tole bi lahko v serijsko proizvodnjo spravu... dela bo kr nekaj :hudicek:

 

?e bi ra?unal samo 10% nove,bi obogatel,he,he. :bravo:

Je pa res,da je orignal narejeno kriminalno slabo-pretanka cev in pocarsko zakovi?eni gor ?tifti(se zvija pod obremenitvijo),plastika,iz katere so ?tifti narejeni je premehka in z leti postane krhka in se lomi,?ipka je tudi premehka in se zvije kot ni?,vzmet je ?e kar v redu,samo pritrjena je na ?ipko da gorje materi.

Skratka,ena made in ?ajna kvaliteta,ni? podobno Mazdi.

Jaz imam pa sedaj gor v stilu "doj? precizion".

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Popravilo prtlja?nega roloja M6
Napisano

Evo,"kupil" sem nov rolo...NOT. :P

 

Alora,po tehtnem premisleku sem si dejal:Alex,kaj si ti en kos str.tehnika ali si ribi??(ne ?alim ribi?ev,da ne bo pomote).?e zna? popravit stroje bo? tudi eno tako malenkost. ;)

 

In sem narisal skice za ?tifte.Ponudil se mi je Ajvar,da mi jih postru?i,kar sem mu zelo hvale?en. :bravo:

 

No,ugotovil sem,da ima stru?nice biv?i so?olec,(nisem vedel do dan-danes).Valjda je to opravilo trajalo par dni,da mi jih je postru?il,da izgleda bolj pomemben ali kaj??e bi imel sam na voljo stru?nico bi bilo v pol ure vse narejeno.Cena-materijal+ delo 15?.

Kakorkoli,kupil sem ?e alu cev (fi 15mm zunanji premer,debelina 1,5 mm;cena 11? za 2m cevi).Sicer je malo ve?ji fi kot original,ki je mimogrede narejen iz zelo slabe plo?evine debeline komaj 0,7 mm. <_<

 

Za tiste,ki boste prvi? popravljali ta rolo sem ozna?il,katera dva vijaka morate odviti(samo na eni strani,kjer je napenjalec za vzmet).

 

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

No,dobil sem ?tifte in ugotovil,da na enemu (ki pride na stran napenjalne ?ipke) nisem narisal dovolj

globoke izvrtine (biti mora globoka 12mm)

 

Objavljena slika

Najprej lepo odlepimo staro pltno iz ?ipke.

 

 

Objavljena slika

 

Original jeklena ?ipka.

 

Objavljena slika

 

In primerjava z novo alu.

 

Objavljena slika-

v stari je lepo viden odlomljen original ?tift

 

Alu palico mi je tudi strugar skraj?al na pravo mero.

Nato sem zalepil novo palico.Nama?emo obe strani;platno in palico.Po 10 minutah zalepimo skupaj.

 

Objavljena slika

 

Na vrsto sta pri?la nova alu-?tifta.

Na strani,kjer je napenjalna ?ipka,sem zarezal L utor in vse vstavil vzmet ter zato?kal ?ez,da se ne more sneti ven

 

Objavljena slika

 

Ker se mi je tudi vzmet strgala,sem jo skraj?al.Tudi na koncu ?ipke,kjer pride pritrjena vmet,se je vse skupaj odlomilo.Moral sem izvrtati novo lukjico fi 1mm.Ker je ?ipka iz navadnega ?eleza je to zelo enostavno.

 

Objavljena slika

 

In konec vzmeti sem lepo vtaknil v luknjo in jo dobro ovil okoli,da bo dr?ala kot se ?ika. :D

 

Objavljena slika

 

No,to sem lepo vstavil v cev,izvrtal luknjo fi 4mm (a ne skozi in skozi,ker bi kasneje lahko blokirala ?ipko,ki je v cevi) in narezal navoj M5

 

post-399-1313927111_thumb.jpg

 

Privil sem navojni zati?,tako da ?e se spet kdaj kaj pokvari,enostavno odvijem in razstavim vse skupaj.

Original je namre? zato?kan

 

Potem sem samo ?e zalepil ?ez trak,da se ne razt?e platno.

post-399-1313927511_thumb.jpg

Zalepu sem ?e na koncih platno in je bilo.

Vojla.Sestavljeno,napeta vzmet in vse dela ?e bolj?e kot novo. :jupiii:

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Problem menjalnik MAZDA 6
Napisano

Evo kon?no...po treh dneh ?raufanja ima moja Mazda menjalnik na 6 brzin:)

 

O,super. :bravo: A pa?e noter od face-liftane na 6 brzin?

Me zanima,?e bo? sedaj imel kaj manj?o porabo?

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mislim, da je bilo govora o aktivni napaki in je ni mogo?e zbrisat! Imam pa ob?utek, da je to nekaj manj?ega (lai?no razmi?ljanje seveda - upam vsaj), saj se lu?ki pojavita po nekaj dnh, potem pa zopet izgineta (lahko da gre za kako stvar, kar se kablov ti?e, torej kratek stik). Po mojem ?e bi bilo nekaj ve?jega, bi lu?ki zmeraj goreli.

 

Ne.Lu?ki se ugasneta tudi,?e e kaj ve?jega s?asoma.Izgleda,da se same resetirajo.In se pojavijo spet,ker napaka pa? ni odpravljena. <_<

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Te?ave z ''rolojem'' v prtlja?niku
Napisano

O.k.smo malo shladili bes in glavo in zaklju?ek je,da bom pa? naredil cel sistem nov.

Potrebno alu-cev imam,?tifte bi bilo treba postru?it iz aluminija,?ipko imam,vzmet sem uspel re?it,je pa nekaj kraj?a ampak ni? ne de.

Ker ne vem to?no,kako izgleda noter,sem narisal skico pa mi jo prosim popravite,?e sem kaj narobe narisal-tisti,ki ste imeli mo?nost videti sistem znotraj cevi.

 

post-399-1312623261_thumb.jpg

 

Narisano ni tehni?no to?no,to vem,ampak se gre za princip delovanja ali je to?no,kakor mislim,da naj bi bilo noter po moji logiki. :D

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Te?ave z ''rolojem'' v prtlja?niku
Napisano

Probal popravit,pa najprej spet ni delalo,ker je bila zareza zani? zgleda.Potem sem kotel vzeti plasti?en zati? ven in je po?il. :(

Ker ni ?el ven nikakor druga?e,sem probal z ?ipko za nategovanje,ki je noter ga zbit ven..?e ta mi je ostala v roki. :angry:

In na koncu ?e feder ne gre ven in ko sem ga vlekel,se je pretegnil,ven pa no?e nikakor. :blink::(:vskalo:

Izgleda,da sem vse zaje..al in ni pomo?i ve? tej moji ponjavi. :whatever:<_<

Uh,kako sem razpiz..en....fak,fak... :vskalo::vskalo:

 

kdo pravi,da je to simpl za zrihtat?? ?zmeden?

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Te?ave z ''rolojem'' v prtlja?niku
Napisano

Eko,tudi meni je ?el ta plastik fantastik ?ep.In to na dopustu,tako,da se mi je rolo-platno motovililo po prtlja?niku in grdo nagubal :angry:

Sem stvar razstavil,upam popravil in zalepil nazaj rolo gor.

Jutri sestavim.Samo nekaj me zanima;ali je potrebno feder dobro nategniti,preden ga damo v zarezo? :whatever:

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 Pomo?
Napisano

Jaz sem zadnje cajte tudi opazil podoben problem.?el centrirat gume pa je isto.

S tem,da meni rahlo trese tudi tam okoli 50-60/uro. :ne vem:

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano

a je tole u redu??

 

Mobil 1 ESP Formula 5W30

http://www.mimovrste.com/artikel/473001542...a-5w30-5-litrov

 

al pa tole:

Castrol Edge

http://www.motornaolja.com/castrol/edge-5w-30-4l

 

Pa kdo ve koliko ga moram imeti v moji mazdi?? 5l verjetno?

 

Jaz sem imel prej zgornje,letos pa sem dal noter sopodnjega.Zaenkrat tudi Castril o.k.

V M6 gre malo manj kot 5 litrov.V M3 pa ne vem.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

turbina
Napisano

Jebo mast sami 1000?, ko sem gruntal ce prodam Exea pa nekaj rabljenega kupim, mi je Mazda navor ze velik strah.........

 

Heh,pa sej glih VW so problemati?ni glede turbin. :P

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda 6
Napisano

ker si primorc, garant

 

Mo?no,ja.Tukaj pri nas ni ni? soli pa tudi ?e kam grem,kjer je , ga takoj operem-?e posebej za blatniki.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda 6
Napisano

Aha tvoja je bla na dvigalu v ponedeljek popoldne. :hudicek:

Vztrajneki je bil pa popolnoma zjeban, lamela in ko?ara sta bli ?e kukrtolk ok-ni bla potrebna menjava, ?e nebi vztrajnik sral.

Samo ima? pa kar dobro rjavo, kot pa tud vsi ostali. :angry:

 

Moja pa ?e ni...zaenkrat. :P

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zavorni diski
Napisano

Hvala za dosedanje predloge in komentarje.

 

Kako so pa te variante (Ferodo, TSW, ...) primerljive z originalnimi - cenovno in performa?no? Katere plo??ice so sploh original gor?

Zaenkrat imam le z original zavorami izku?nje in bom tud le s temi lahko primerjal...

 

S firmo Zimmerman pa o?itno nima ?e noben izku?enj?

 

Ferodo so bolj mehke od originalnih (original ratajo s ?asom trde in za?nejo diski tresti,folk misli,da so diski zviti) in malo ve? ?rnega praha je na feltnh.Se pa nikoli ne pregrejejo tudi po velikih spustih. :bravo:

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zavorni diski
Napisano

Bom pa ?e jaz pristavil lon?ek... :) Kljub temu, da pri meni tokrat najbr? ?e ne bo treba zamenjati diskov, bom nadaljeval kar v tej temi. Upam, da ne bo kdo zameril.

 

Na moji M3 2004 bodo za zamenjati vse 4 zavorne plo??ice. ?elel bi si, da je zadeva vsaj na tem nivoju, kot do sedaj (t.j. original) ali pa seveda bolj?a.

 

Kaj svetujete? Se spla?a dati malo ve? denarja? Je potem zares tudi kaj ve? muzike?

Kaj je najbolj?a varianta price/performance (kaj nabaviti in kje)?

 

Trenutno sem dobil eno ponudbo za plo??ice Zimmerman (Germany) - komplet spredaj in zadaj je 92 EUR.

Je to OK ponudba? So te plo??ice sploh zakaj?

 

Jaz sem dal gor od Ferodo in so bomba.Diske sem obdr?al stare,ker so ?e kot novi.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.