Skoči na vsebino
Privat Serviser
Napisano

Jap, to bo dr?alo, prijatelj je naredu veliki servis pri privat mehaniku xxx z vsemi original deli kupljeni na mazda servisu,pa ?e karter dol snel, o?istil cedilce oljne pumpe in je za vse skupaj dal 480? ?zmeden?

Aja, olje je s sabo prnesu... ;)

?e par km, pa grem tudi jaz na veliki servis k njemu in bom poro?al....

Na Mazdin servis pa nikoli ve? od kar so mi zara?unali olje Mobil1 po 19,50?, to?enega iz soda 200l , ki stane popolnoma isto z dostavo vred 9,80? za liter! :vskalo:

Jeb.? digitalno servisno knjigo, saj avto itak ni ve? v garanciji, pa ne spla?a se ga prodat ker dobi? za njega nekaj drobi?a..... :harhar:

 

To?no,tako.Ko ga bomo prodajali,bo itak vseeno,ali ima? noter ?ig od uradnega servisa ali od privatnega.

Za mojega sem siguren,da naredi bolj?e in kvalitetnej?i servis kot uradni.

Za tistega pa,ki bo avto kupoval,bo vseeno.V vsakem primeru bo zbijal ceno.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Motorno olje Dexelia
Napisano

In kako je to olje od castrola ker morm jaz ga tut menat!

Je vredu za nase mazde!

 

je pa dizel brez dpf filtra!

 

Jaz sem ga dobil za 10?/liter.Zaenkrat je ful dobro.Tudi jaz nimam dpf-ja.

Prej sem imel Mobil 1 5W30 in je bilo tudi O.k.Samo predrago je bilo. ;)

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

M6 Diesel 143 Izguba mo?i
Napisano

Hm, meni je tudi cena "?udna"; nazadnje so mi rekli cca. 350 EUR na poobla??enem servisu.

 

Sam se nisem odlo?il zamenjavo, ampak ?i??enje, cena okrog 80EUR. Po prevo?enih cca. 3000km je OK.

 

"?ez" je 315?-(za ta stare modele).

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Motorno olje Dexelia
Napisano

He, he, pa mu doda? "zlatkota" in to je to! :bravo:

Sicer pa ga papca ?e na?iga? po AC za neverjet! ;) preverjeno pa whatever ma? not! :P

 

Jaz sem zdej vrgu not 5W30 Edge od Castrola.Bomo videli,kaj bo reklo.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Motorno olje Dexelia
Napisano

Najbolj?e je SAE 0W-40....

 

Kak?ne so lastnosti sinteti?nih olj?

Sinteti?na olja so manj ob?utljiva na spremembe temperatur:

• njihova viskoznost se najmanj spreminja,

• njihova hladna teko?nost je ve?ja,

• pri visokih temperaturah se viskoznost ohranja na vi?jem nivoju.

 

Sinteti?na motorna olja dalj ?asa obdr?ijo svoje lastnosti. Njihova stabilnost pomeni, da se lahko intervali menjave olja podalj?ajo tudi do 30.000 km, pripomorejo pa tudi k bolj?i ?isto?i motorja, saj imajo lastnosti naravnega detergenta in razpr?evalca.

Kaj je viskoznost motornega olja?

Na viskoznost motornega olja opozarjajo ?tevilke v imenu izdelka. Le-te ka?ejo viskoznost olja, ko je motor ?e hladen in kasneje, ko je vro?. Ve?ja, kot je razlika med tema dvema ?tevilkama, bolj?e je mazivo.

 

Prva ?tevilka (npr. 5 pri pri olju Quartz 5W-40) pomeni hladno viskoznost - "W" namre? pomeni zima. ?e je ta ?tevilka nizka, je viskoznost nizka, zato je olje bolj teko?e, ko je hladno. Druga ?tevilka (npr. 40 pri pri olju Quartz 5W-40) pomeni vro?o viskoznost. Bolj, ko je ta ?tevilka visoka, bolj je olje viskozno, ko je vro?e.

 

Viskoznostni indeks, bolje znan kot "stopnja", je ozna?en na sprednji strani plastenke, kot pravilo SAE (Society of Automotive Engineers International - Mednarodno dru?tvo avtomobilskih in?inirjev). Izbrati viskoznostno stopnjo pomeni poiskati najbolj?e razmerje med "nasprotnima kakovostima" maziva, torej dolo?iti odpornost na hladno in toplo.

:P

 

Jaz sem imel noter 0W-40 pa ga je preve? papcalo,ker je redko kot voda.Druga?e pa brez problemov.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Redni servis na M6
Napisano

Se ni za hvalit :ph34r: delo na ?rno, big bradr wa?ing yu :zvizga:

 

Nop.Narejeno pri "uradnem" mehaniku,ki ima delavnico ?e 30 let.Prej je bil uradni serviser za Audi. :P

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Redni servis na M6
Napisano

Naredil redni servis (110000 km).Zamenjano:Olje (castrol edge 5W-30),Oljni filter,zra?ni filter,filter nafte,filter kabine,

zadnje plo??ice in popravilo zadnjih kle?? .Cena materjal in delo :178 ?

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Blokirajo mi zadnjnje plo??ice na M6
Napisano

Ekola-re?eno z lahkoto.?eljust je bila res blokirana.Nabavljene nove gumice in ostali materjal,popravljeno,ni bilo potrebno menjati novih (kot to z lahkoto naredijo na uradnih servisih). ;)

Spotoma zamenjal ?e zadnje plo??ice.Cena?Sitnica.Za vse skupaj,se pravi popravilo ?eljusti, nove plo??ice Ferodo in delo (s tem,da mi je naredil ?e redni servis) 90?. :D

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 flip klju?
Napisano

mutna posla :D

 

drugaca pa vsaka mazda 6 je imela daljinca (se pravi kljuc posebej in daljinc z dvemi gumbi posebej) do facelifta, ko jim je uspel vse to zdruzit v eno

 

Res je.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba goriva-Mazda 6 diesel
Napisano

Ko smo ?e pri nem?ki var?nost;v?eraj smo?li na smu?anje z audijem A4, 2.0 quatro.Res,da smo ?li malo nad omejitvijo po avtocesti,a povpre?je-8,5 okroglih litr?kov na roke merjeno.Da ki ?parov?ek. :P

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Blokirajo mi zadnjnje plo??ice na M6
Napisano

Kere drage plo??ice. ?zmeden?

 

Te?ave z zadnjimi plo??icami in ro?no so panavadi zaradi neuporabe tega pripomo?ka, ali pa po kakem pranju ko zamrzne vzvod na cilindru.

 

Drage?Meni se zdijo poceni. :whatever:

Ro?no pa redno uporabljam in ni bilo tako mrzlo,da bi zamrznile.Danes bomo videli na ?em smo.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba goriva-Mazda 6 diesel
Napisano

Jaz sem ugotovil,zakaj mi je pila 9 litrov.Valjda,?e mi je stalno zadaj bremzala. sramezljiv

 

Moja 143ks verzija z DPF-jem, pri 150 tudi ne kuri 8.7l. No razen ?e je kak klan?ek, to se takoj pozna...?udno.

 

Ne se sekirat.Tiste pravljice o mali ?eji so za otroke.Avto te?ek ?ez tono in pol rabi svojo pija?o in tukaj ni kaj.

Vsak manj?i klan?ek se pozna.Je pa res,da ni neke bistvene razlike v porabi,?e je avto nakrcan do tilta.

Ne?akov bmw 3.0 z lahkoto popije 10+ litr?kov.Pa se hvalijo,da je ?parov?ek. ;)

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Blokirajo mi zadnjnje plo??ice na M6
Napisano

V?asih odstopi zavorna obloga od kovinskega dela plo??ice. Zavorna obloga potem zasko?i med kolo in kle??e in riba. V takem primeru je treba samo plo??ice menjat. Vsekakor si je treba zadevo ogledat.

 

Plo??ice sem ?e naro?il.Od Ferodo-45? za par zadnjih.V ponedeljek mehanik preveri,kako je z to zadev??ino.

Itak imam servis in bom re?il oboje. :D

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Blokirajo mi zadnjnje plo??ice na M6
Napisano

tole bo stalo drago...pri men sicer ni blo tko ekstremno, ampak je trba menjat klesce, mislim da je blo rang 500 eur (poglej moj "mazda 6 240.000km redni servis")

 

upam, da ni to tudi pri teb...

edit: aha ni blo tok, manj stane :)

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=7420

 

Aha,175?,na sre?o je to manj kot 500?.Kaj je to kar pogost pojav ali kaj?

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Blokirajo mi zadnjnje plo??ice na M6
Napisano

Danes sem se vozil po hitri cesti in ugotovil,da mi avto nenormalno trese.Najprej sem pomislil na ?e kar stare zimake.Po mestu mi pa ni ?el nikamor;ko sem spustil gas,se je sam zaustavil.

Ko sem parkiral avto in stopil ven,sem slu?ajno zavohal vonj po vro?em ?elezu.Sklonil sem se k zadnji gumi in ugotovil,da leva zadnja feltna pe?e in je vse razgreto.

Ali so mi blokirale "kle??e" od zavornih plo??ic in mi sedaj bremzajo stalno? :whatever:

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

VEBASTO
Napisano

Ok, ?e prou razumem imajo mazde6diesli od 02-08 to serijsko vgrajeno? :)

 

lp

 

Yes,to smo ?e mnogokrat ugotavljali.Pri ta "starih" se upali nekje pod 7°C in ?e hitro ugasne? avto,se pozneje lahko kljub temu,da je sonce in +15 stopinj celzija vseeno upali,da izgori nafta v Webastu do konca.

To je to. ;)

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Po?ena posoda teko?ine za ?i??enje stekel
Napisano

To?no te ... samo da lahko odvijem samo 3, 4 ... eden pa ima tako slab navoj da ga izvija? ne zagrabi.

 

Kako jih lahko potem odstranim??

 

Lepo z ravnim izvija?em gre? pod glavo vijaka in ga malo forsira?.?e ne gre,vzame? en dobro za?iljen izvija? in kladivo in ga malo nabije? gor po glavi(kjer je za kri?ni izvija?) in bi moral popustit.

Jaz sem imel isti primer.Ko je vijak zunaj z ?agico malo zare?e? utor in ga pozneje z lahkoto privija?i?.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Po?ena posoda teko?ine za ?i??enje stekel
Napisano

Ok, hvala za napotke ... na mail sem ti poslal povpra?evanje.

 

?koda da sem se ravnokar vrnil obupan, ker ni ?lo pa ?e de? je za?el tako da nadaljujem drugi?.

 

Kaj pa glede tistega vijaka kateri nima ve? mesa da bi prijel? Vse ostale odvijem ?e bo ?lo tistega pa kar na silo potegnem?

 

A misli? na plasti?ne vijake,ki dr?ijo ?tift?

?e te,potem si pomagaj z izvija?em in ga hkrati odvijaj.Ko ga ima? zunaj,lepo popravi? ?tift in bo spet prijel. ;)

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.