Se lastnik Mazde Xedos 6 in mi na armaturi ne gorijo dolocene lucke v tipkah,a ima gdo kaksno sliko kako se odstrani gumbkeda lahko zamenjam zarnice,..
lp hvala
Samo tipke NE gredo dol, je potrebno vzeti plastiko okrog ?tevcev, kamor so pritrjene vste tipke in rgulacija ventilacije. Ko to naredi?, od tiste velike plastike od?raufa? ohi?je v katerem je vsa elektronika za vatilacijo, potem pa to ohi?je odpre?, in tam bo? videl lu?ke. So pa ultra majhne, nekatere pa so led.
Lahko ti popoldne-zve?er poslikam, da se bo? la?je orientiral.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Sicer pa ve?inoma klime na avtomatiki takoj ko se vsede? v vro? avto pohajo samo iz armataure na srednih zra?nikih in ventilator je do konca.To pa zato de ?imhitreje prehladi voznika, sovoznika in ohladi vozilo.
Kako dolge vo?nje pa si imel ko ti je pihalo samo na sredini ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Boss, pri bencinarju motor sploh ne lufa topel, ?e luft messer ni priklopljen-ne dela prav, ?e pa ?e laufa, pa obrati nihajo s 400 na 1300 rpm, motor se trese, kot da bo padel ven, to je na mestu, pri vo?nji pa dela samo ni prave mo?i, ?e pa imamo konstanten gas pa imamo ob?utek kot da na rahlo cuka.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
2.5 V6 motor ni ne fordov in ne mazdin ampak od coswortha.
Pa za generalno NI potrebno jemat motorja iz avta, vsaj jaz ga ne, ok ?e je kak cilinder "zariban" oziroma ima kake globoke rise.
Ti ima? nekje slabo maso ali pa jesploh nima? in to je ponavadi vzrok, napol pri?ganih lu?k, neglede da so lu?ke v armaturi, ja skoraj vedno napaka nekje na kaki ?ici na motorju.
Kar se lambde ti?e, odklopi in se pelji, potem pa priklopi in se pelji isto relacijo kot prej in opazuj ?e ti avto kaj cuka ali pa bolje-slab?e vle?e ko pospe?uje?. ?e je razlika, potem, lambda deluje.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Olje - En popoldan, troje starih majic, dvigalka, armi?, pa brisat ma?ino. Zgoraj in spodaj, levo in desno.
?trom - Tri ure, preveril kontakte, zamenjal konektorje, kjer je bilo nujno (v prednji lu?ki je prihajal do kratkega stika), odprl konzolo za volanom, preveril kontakte, spihal prah...
Dela kot mora! Do nadaljnega!
Dajte mi ?e sam povedat, zakaj je dobro resetirat ra?unalnik, in ?e postopek opisan na tem forumu deluje(kleme dol, pa ti??at pedal za bremzo).
Lep pozdrav
?e vsa dela ql ni treba rasetirat ni?.?e pa ne pa naredi? diagnozo, pa resetira? in vidi? ?e se je ista napaka ponovila.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Gra? na makadam ostro zavira? in vidi? ?e ti dela abs, pri pri?gani lu?ki.Ponavadi crkne samo kak senzor ali pa je kek konektor s salbim kontakdom, cen pa mogo?e tam do 100?.
?a pa ABS dela brez problema ko ti lu?ka sveti, pol so pa mogo?e plo??ice, samo kontakt od plo??ic je ponavadi na lu?o od ro?ne zavore vezan.
Lahko pa da samo nima? dovolj zavornega olja.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
res da ima altenator 90 a ampak od teh 90 a gre velika ve?ina v porabnike avtomobila le neka malenkost ostane za akumulator moramo pa razmi?lat tudi o tem da imajo dana?nji avti klimo, el ?ipe in podobno kramarijo + tega moramo cele dneve kuriti lu?i kar ?e dodatno obremeni altenator da se o fe?terkariji sploh ne pogovarjamo
za mazdo 323 je originalni 60 Ah akumulator
Malo te bom dopolnil:Klima porabi 1A, stekel ne ?opamo skoz gor in dol, motor zase vzame zase tam do max 20A,lu?i (6x 5W+2X 55W = 140W ,kar znese pri pri?ganem motorju to?no 10A za lu?i) najhuj?i potabnik je ABS, ki pri delovanju ?opa tudi 80A. Tako da pri 90A in pri?ganih lu?eh in pri?ganim motorjem, imamo dejansko cca 60A rezerve, ki pa z lahkoto napolni akumulator.
Jaz sem imel v svojem suckerju tegale pa ni bilo problemov. Take vgrajujejo v tovornjake, ker zasedejo pol maj prostora in so ve? kot pol la?ji od stanadrdnih akumulatorjev v tovornjakih.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Se bova zmenila za kak .
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani