sem upal, da bo ?lo brez ?panarja, pa me kli?e iz servisa, in pravi, da je zadeva kaput, da gre ?isto narahlo not... v kar sem se pozneje tudi sam prepri?al, ko sem kupil novega in videl razliko...
tudi ena od bakrenih podlo?k, ki so bile ?e stare, male, je sekala ven... pa sem reko, ja te pa menjaj... :ne vem:
..Alex.. kater mojster ti je to zrihtal? na makomi so mi ravnokar za isti problem naredili predra?un za 500?.. z menjavo za novega + 4 zadnje plo??ice
..se mi pa zdi kot da so moji posti nevidni, kajti imam nekaj vpra?anj odprtih, pa ponavadi nobenega odgovora..
Tako kot ti je YavarYe X6V6 razlo?il.Razdret ,kupit nove plo??ice (40? par Ferodo),menjat gumice,spucat batek in sestavit.Ne bi smelo bit ve? kot 100? skupaj z delom.
P.s-za tak?ne enostavne stvari se nadale? izogibaj uradnim servisom.Sej si ugotovil sam zakaj.
Dejte no,res se ne izpla?a telovadit in si zakomplicirat ?ivljenja.?e jaz,ki druga?e i??em vse druge variante,se tukaj nisem upal zafrkavati.Preberite si ?e enkrat te poste.
Zanimivo pri moji 6-ki je,da ko se enkrat lu?ka za rezervo pri?ge,se ne ugasne ve?.Ni kot pri drugem avtu,da se mi v?iga in uga?a glede na hribe in doline.
Verjetno se je poleg mene ?e kdo vpra?al ali je podlo?ke potrebno zamenjati.
Namre? zanima me kaj mi gre lahko narobe, ?e jih ne zamenjam, oz. v ?em je sploh point teh podlo?k?
Saj za enkrat mi avto laufa BP nok nok
LP
Andrej
?e ti ne pije nenormalno veliko olja (kaken liter?ek na 2-3000 km),potem je zaenkrat ok.Ko ti ga (?e) bo za?elo piti,je najmanj kar se lahko zgodi,da ti zariba turbina.Naslednji korak je,da ti zariba ma?ina.
Pri rednem servisu (ali ta velikem),te ne bo dosti stalo,?e vsaj preveri? stanje ali najbolje,da jih kar zamenja?.
Stanejo drobi? skupaj z delom.Mimogrede prosi? mehanika,da ti preveri ?e oljno korito in ti po potrebi o?isti cedilo oz. filter,ker se zna zapackati z usedlinami in drobci bakrenih podlo?k.
To ti svetujem ?e posebej,?e ima? motor 100KW in letnik do 2005.
Kolikor je meni znano slu?ijo za dodatno tesnenje-?e jih je potrebno menjati eni bojo rekli DA drugi pa ti bojo svetovali da podlo?ko samo pregreje? da postane mehka in to je to!!!
To z gretjem odpade,ker so ?e original slabo dimenzionirane.Nove so veliko ve?je in z manj?im fijem.
Jap, to bo dr?alo, prijatelj je naredu veliki servis pri privat mehaniku xxx z vsemi original deli kupljeni na mazda servisu,pa ?e karter dol snel, o?istil cedilce oljne pumpe in je za vse skupaj dal 480?
Aja, olje je s sabo prnesu...
?e par km, pa grem tudi jaz na veliki servis k njemu in bom poro?al....
Na Mazdin servis pa nikoli ve? od kar so mi zara?unali olje Mobil1 po 19,50?, to?enega iz soda 200l , ki stane popolnoma isto z dostavo vred 9,80? za liter!
Jeb.? digitalno servisno knjigo, saj avto itak ni ve? v garanciji, pa ne spla?a se ga prodat ker dobi? za njega nekaj drobi?a.....
To?no,tako.Ko ga bomo prodajali,bo itak vseeno,ali ima? noter ?ig od uradnega servisa ali od privatnega.
Za mojega sem siguren,da naredi bolj?e in kvalitetnej?i servis kot uradni.
Za tistega pa,ki bo avto kupoval,bo vseeno.V vsakem primeru bo zbijal ceno.
Sinteti?na olja so manj ob?utljiva na spremembe temperatur:
• njihova viskoznost se najmanj spreminja,
• njihova hladna teko?nost je ve?ja,
• pri visokih temperaturah se viskoznost ohranja na vi?jem nivoju.
Sinteti?na motorna olja dalj ?asa obdr?ijo svoje lastnosti. Njihova stabilnost pomeni, da se lahko intervali menjave olja podalj?ajo tudi do 30.000 km, pripomorejo pa tudi k bolj?i ?isto?i motorja, saj imajo lastnosti naravnega detergenta in razpr?evalca.
Kaj je viskoznost motornega olja?
Na viskoznost motornega olja opozarjajo ?tevilke v imenu izdelka. Le-te ka?ejo viskoznost olja, ko je motor ?e hladen in kasneje, ko je vro?. Ve?ja, kot je razlika med tema dvema ?tevilkama, bolj?e je mazivo.
Prva ?tevilka (npr. 5 pri pri olju Quartz 5W-40) pomeni hladno viskoznost - "W" namre? pomeni zima. ?e je ta ?tevilka nizka, je viskoznost nizka, zato je olje bolj teko?e, ko je hladno. Druga ?tevilka (npr. 40 pri pri olju Quartz 5W-40) pomeni vro?o viskoznost. Bolj, ko je ta ?tevilka visoka, bolj je olje viskozno, ko je vro?e.
Viskoznostni indeks, bolje znan kot "stopnja", je ozna?en na sprednji strani plastenke, kot pravilo SAE (Society of Automotive Engineers International - Mednarodno dru?tvo avtomobilskih in?inirjev). Izbrati viskoznostno stopnjo pomeni poiskati najbolj?e razmerje med "nasprotnima kakovostima" maziva, torej dolo?iti odpornost na hladno in toplo.
Jaz sem imel noter 0W-40 pa ga je preve? papcalo,ker je redko kot voda.Druga?e pa brez problemov.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Obvezno zamenjaj podlo?ke,ker ti bo ma?ina druga?e zaribala.Pa mehanika zamenjaj,?e pravi,da nima smisla jih zamenjat.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani