Tudi pravijo, da se jo te?ko vari, ker je debelina te plasike v mm.
Mazda ima 5 vrat, brez pranja ?arometov ...
Glede univerzalne pa te?ko, ker je name??ena pred prednjo sovoznikovo gumo, glede na obliko tam notri ...
Od spodaj se poka ne vidi (bi moral odstraniti plastiko pri gumi), vendar se opazi ko teko?ino napolnim do vrha ... je kak?en vodi? kje, kako se plastiko odstrani?
Ni,samo je ful enostavno.
Dvigne? avto,odvija?i? kolo in ga sname?.Nato ima? kri?ni izvja? in sname? dol ?tifte in en vijak je ?e spodaj.
?e ima? zavesice,sname? ?e te.
Kon?a? prej kot bi pojedel pol ?truce kruha z zaseko.
"Podlo?li" so EGR ventil. Ni mi ?isto jasno kaj to pomeni. In naredili regeneracijo DPFja - ki pa menda ni bil zabasan. Ni pa bilo to?no jasno, ?e je to re?ilo te?avo. Zaenkrat se ?e nisem kam dale? peljal.
Jaz sem pa ugotovil ?e eno zanimivo stvar.Ko sem ?tartal na smu?anje iz Kopra proti Lj,nalo?en maximalno
prtlja?nik,dva odrasla +dva otroka,na strehi truga (430 litrska polna),gorivo OMV,je bila povpre?na poraba po BC 7,1 v resnici na roke okroglo 7.Mislim,da je ta poraba ve? kot odli?na za tako "zni?an "avto.
No,in ko sem se vra?al domov,sem tankal v Lj na Petrolu,enako nalo?en in enaka povpre?na hitrost(118 km/uro) in poraba-po BC-ju 5,4 l.
Se pravi,da je proti primorski ve? klancev navzdol in avto pa? manj popije,?eprav so kilometri in relacija isti.
Zaklju?ek:ta poraba je ?isto relativna stvar in ne se obremenjevat,tudi,?e vam pije 8 l/100.
Mi lahko kdo pove postopek kako za vraga se zamenja zadnje pakne pri mazdi 6 1. generacije? Pri 323f jih zamenjam z zavezanimi o?mi... tle mi pa ni? ni jasno
evo, akumulator zamenjan. Zdej pa kresne... Vzel sem pa Fiaam 100Ah. Vem da ni bogvekaj ampak druzga ni blo za dobit razn Moll, ki pa je kar nekaj dra?ji. Ni bilo potrebno sukat volana, ker se ni pri?gala nobena lu?ka, samo ?ipo je bilo treba nau?iti.
Sem prejle odprl pokrov od ma?ine in vidim, da je akumulator samo 74Ah. Baje bi moral biti 95Ah. Kot ka?e mu jemlje sapo in so posledice bolj o?itne. Ta teden ga bom kar zamenjal.
3 - notranji senzor webasta - do cca 70C (hladilna teko?ina)
Pri mazdi 6 je to 7°C in manj (+-1 stopinja).
Ni posebnega razloga.Moje mnenje je klima poleti,jeseni in pozimi pa za odrositev ?ip.Tako jaz gledam.Bom poskusil na tvoj na?in, pa da vidim in javim.Hvala za odgovor in mnenje.
Samo res ne vem,zakaj ni klima dobra pozimi?Mi se ?e doma celo zimo grejemo z klimo,ne pa par kvadratov v avtu.Ti lepo nastavi na avtomatsko in ni? skrbet.Udobje in dobro po?utje zagotovljeno.
Imam dve Te?avi ko ugasnem motor nekaj piska par sekund potem pa neha.Druga te?ava pa je pred nekaj tednih sem zamenjal zavorne plo??ice,?e pred zamenjavo pa se je iz prednjih zavor kadilo in smrdelo.Kadi pa se tak?en beli dim,kadi ?e se zdaj in zavore se mo?no segrejejo .Hvala za odgovore.Mazda je letnik 06 diesel kilometrov ima nekaj ?ez 100 tiso?
Da se ti ni kadil beli dim iz webasta skozi zavore?
STP kupis na pumpi in ga das v prazen tank in potem vozis.
Megasela pa pred vsakim tankanjem en pokrovcek noter (pa ti smrdi roka po naftalinu).
Pri obeh ni blo efekta, plus pri STPju je, da ga das takoj noter in je konc. Plus pri Megaselu je da zaradi vonja pa naftalinu, komarji te pustijo pri miru tisto noc
Ha,ha,da ki ni sredstva,ki bi odgnalo tigraste komarske po?asti tukaj na obali.Evo,s tem se nama?ite.
Jaz tudi dajam nekaj v full tank-baje da ?isti injektorje pa ?e proti zmrzovanju nafte je.
?kodit valjda ne more. :ne vem: Aja, pa ko je ful mraz tankam obvezno omv nafto.Baje zdr?i ve?ji minus.
Ko se bo? iz dizla 120 KM vsedel v bencinca 120 KM, se ti bo zdelo da ti je pol konjev nekdo pomoril in jih ma? dejansko krepko pod 100, glede na efekt v turbodizlu!
P.S. - da ne bo pomote, nisem nek dizel fan, skoraj obratno!
Hja sej, ?alabajzerji pa?, da ne znajo uporabljat moment klju?a. En debil na eni vulkanizerski delavnici je tok zategnil, da je sodelavcu vijak s pesta odlomu. ?lo je za KIO pol je pa ?ef delavnice ?e pametoval, da se to pri KIA-ji ve?krat dogaja, ker ima slab materjal.
?e dobr, da se kolega ni dal odgnat in je trdil, da je preve? zategnjeno in je zahteval od ?efa, da na drugem kolesu z original klju?em brez ma?ince odvije kolo. Seveda mu kljub skakanju po klju?u to ni ratalo in nakar so "ugotovili" da je bla pi?tola po nesre?i nastavljena na premo?no za kamione?!?!? So pa? pla?ali popravilo.
Pred mano je bil takrat en"suv" in je najbr? "mojster" bolj zategoval z pi?tolo.Na "Suv"-ih naj bi zategovali na15-16 kil.
Ne, prav ima?... pri nas je uvoznik zahteval tako opremo brez ESP, da bi bili modeli cenej?i. Tako ima ESP pri 121KM dieselci le pri opremi Evolution. Pri 136KM pa mislim, da je vklju?en ?e pri opremi TE in seveda navzgor.
?e se ne motim je tvoja uvo?ena (Italijanska?), kjer so nivoje opreme ozna?evali druga?e in niso ekvivalentni s slovenskimi nivoji opreme.
V Italiji skoraj niso imeli 120 konjskih-so bolj izjeme.In ve?inoma so full oprema.Vsaj kar je meni znano.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ni,samo je ful enostavno.
Dvigne? avto,odvija?i? kolo in ga sname?.Nato ima? kri?ni izvja? in sname? dol ?tifte in en vijak je ?e spodaj.
?e ima? zavesice,sname? ?e te.
Kon?a? prej kot bi pojedel pol ?truce kruha z zaseko.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani