Ampak redni servis ne traja tako dolgo ... pa ce zraven lahko prispara se recimo vsaj ene 200? glede na ceno, ki so mu jo navedli v Kopru ... S Pelom se verjetno lahko proba zmenit se, ce ima kaksen nadomestni avto za ta cas, da se lahko zapelje na kaksno kavo recimo ob Zbiljsko jezero ...
Pooblascen je samo ta, ki si ga navedel ... Sicer pa tudi ni tako dalec, ce se zapeljes kam drugam po Sloveniji... Naredis izlet na gorenjsko in recimo gres do Pelka ...
Zarecenega kruha se menda najvec poje.. tako da upaj, da ne bos imel taprvi probleme s kaksnim super duper ekstra ?deviskim? oljem, ki ni Dextelia ali Original Mazda oil
To je pomoje odvisno samo od opisa v bazi ... Pri prvem servisu je prav... pri deugem pa je ocitno opis napacen Sicer je pa vseeno... Itak gre za verjetno za enako olje, ki se samo sedaj drugace imenuje ...
Ampak ne mores pa uveljavljati MES ... ki je na voljo, ce ga servisiras na pooblascenem servisu do 10 let starosti avta... Velja pa eno leto od opravljenega servisa...
Sicer se vsak sam odloca... Jaz vozim na pooblasceni servis... in sem zadovoljen in tudi zaupam Juretu in Majesu... Dosedaj se nisem imel slabe izkusnje... Ko jo bom imel, pa bom verjetno tudi drugace razmisljal... Ce rabim, tudi vedno dobim nadomestni avto za cas, ko je moj na servisu...
Potem verjetno das v ler ze medtem, ko se rolas proti semaforju... Jaz sem napisal, da imam drugacen nacin voznje... in da se mi to pri rocnem menjalniku nikoli ne dogaja... Res pa je, da tudi redko vozim novejso Mazdo s temi sistemi in rocnim menjalnikom... v zadnjem letu sem dvakrat, ko sem imel nadomestno trojko... Hcerino trojko pa sem samo enkrat premaknil na dvoriscu ... Pri svojem sem pa cisto zadovoljen z nacinom delovanja... in tudi nikoli (ampak res nikoli) se nisem pomislil, da bi sistem iStop izklopil... Celo pogresal sem ga, ko ni deloval, ker je akumulator imel premalo kapacitete
Jaz sem tudi zadovoljen... in sicer ne razumem, zakaj imajo nekateri z dolocenimi sistemi toliko problemov... Ampak OK... prepriceval ne bom nobenega... le vcasih napisem svoje mnenje...
Enako. Samo midva imava avtomatika. Pri ro?nem mislim da se malo druga?e to aktivira.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Pri rocnem mora biti sploh vec pogojev izpolnjenih... Meni se recimo pri rocnem menjalniku skoraj nikoli ne aktivira, ker pred semaforjem zelo zelo redko dam v prosti tek... Da bi se aktiviral iStop pa je treba dat v ler, spustit sklopko in imeti nogo na zavori...
So tudi drugi sistemi... iStop je samo eden, ki rabi dober akku... Potem je tu se iEloop... Nevem, ce je dobro sparat na takih zadevah... naredi pa, kakor mislis, da je prav ...
bom izkoristil temo za vpra?anje o start-stop sistemu.
Zanima me, ali se da sprogramirat start-stop sistem, da ti ni potrebno vsaki? ko se avto pri?ge, izklopit sistema, torej da si avto zapovni tvojo odlo?itev? ?e ja, kdo bi to znal naredit in kolik?en je pribli?en stro?ek ? Gre pa se za mazdo 6, 2013, G145.
lp Ale
Nekdo je nekje v eni od tem napisal, da je v tipko zatlacil nek papircek ali zobotrebec, da je tipka stalno pritisnjena in da mu dela ze nekaj mesecev brez problema...
Drugace se menda ne da sistema kar enostavno izklopit...
Noben ni rekel, da je boljsi... ti trdis, da je boljsi oni drugi v originalni (Total) embalazi ... ... Tezko pa reces, da je tisto v drugi embalazi slabse
Jaz dostikrat v stacuni raje vzamem genericne izdelke, ker so cenejsi in prakticno ni neke velike razlike v kakovosti... Seveda ce so navedene enake specifikacije ...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
V blizini Medvod je Pelko, ki je strucko za Mazde...
Tule ima delavnico:
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani