Jaz bi pa rekel, ker je evropejec len in komot (se mu ne da 2x leto na servis) in bogat (si lahko po 10-ih letih kupi nov avto).
Bil je trend pred 20-timi leti, da se je interval podaljševal. Trgovci so tako privabljali nove kupce. Opel je šel celo na 50.000 km, kar se je za motorje izkazalo uničevalno.
Tisto prvo o lenobi nebi rekel, amerikanci in australci so bolj kamot in leni kot mi.....😊😂
Tisto o privabljanju kupcev je bilo pa še poleg tega,da se je takrat zaostrila eko direktiva v EU ( višji davek) a so kmalu ugotovili da se ne splača ,ker je preveč reklamacij in s tem tudi stroškov.☹️in so naredili kompromis 20kkm.....
Pa to smo že tolkrat predelal. Sedaj je problem za največjega zagovornika pogoste menjave olja 100€ za "predčasni" servis, ki za druge konce sveta za isti motor ni predčasni, ampak običajni.
Moje vtekanje je zgledalo. Na prvih 2000km prva menjava olja, potem naslednja po 8000km torej ko je imel avto 10000km od takrat naprej pa vsakih 10000km.
Kje si pa menjal olje, na uradnem s.ali kar tako.... 🤔
Jaz osebno bi ga menjal sedaj, če bi se v letu dni bližal 20kkm in če bi avto imel še več let. Raskiraš 60€za olje in filter pa ti ga tvoj mehanik menja.....
Jaz nimam teh problemov, ker sem imel v letu dni 8kkm....😉
Če piše "DEXELIA", zakaj ne bi še "DPF" ali karkoli drugega, kar ne obstaja oziroma naj ne bi bilo možno? Mislim na to, da papir prenese vse in da tudi Mazdini servisi niso izjema. 😉😀 V praksi pa naj bi bilo tako, vsaj tako sem slišal, da imajo 2 soda, na enem piše "bencinar" na drugem "dizel".
Prej se nisem oglašal, ker sem čakal Novo leto. Zakaj? Ker pri nas kar natančno vodimo stroške, ki jih imamo. In za novo leto naredimo malo statistike. In zdaj imam za zadnjih petnajst let vso statistiko pred seboj.
Preden nadaljujem, vam predlagam, da se dobro usedete. Zakaj? Ko boste videli cifre, boste že vedeli, zakaj...
Torej, v petnajstih letih smo najprej zamenjali star avto z novo Hondo Jazz.
Nekaj let pozneje je odpovedalo tudi terensko vozilo, zato smo ga zamenjali z Mazdo BT-50.
Kmalu nato je naša stara počitniška prikolica postala premajhna, zato smo jo menjali za večjo (zelo staro za staro).
Po nekaj letih je Honda postala za en sedež premajhna, zato smo jo zamenjali za Mazdo 5.
In ker je počitniška prikolica spet postala premajhna, smo jo zamenjali za večjo (staro za skoraj novo).
Ker pa so v tem času otroci zrasli, smo dokupili enega zelo starega Tomosovega Avtomatika.
In ker so otroci še bolj zrasli, smo kupili še skoraj novega Microcarja.
Torej imamo zdaj doma Mazdo BT-50, Mazdo 5, kamp prikolico, Microcarja, Tomosa Avtomatika, še od prej pa sta pri hiši tudi Tomos ATX in lahka prikolica (do 750 kg največje dovoljene skupne teže).
V tem času, se pravi v petnajstih letih, smo z vsem skupaj prevozili 463.579 km (prikolice tu ne štejejo, ker nimajo svojega števca za prevožene kilometre). Vsi stroški, ki so povezani z avtoparkom, pa so znašali 159.883,50€. V te stroške je zajeto vse: nakup vozil, zavarovanje, registracija, cestna taksa, servisi, pnevmatike (letne, zimske, pa tudi na prikolicah jih je potrebno vsakih šest let menjat, da ne počijo, ker preperijo), vinjete, pranje v avtopralnici, popravila, verige za sneg, vitrex, žarnice, nafta, bencin, tudi olje za dvotaktne motorje, tudi tehnični za lahki priklopnik, ki ga je treba opraviti na vsaka štiri leta,... V glavnem VSE, kar je povezano z avtoparkom.
In zakaj sem prej rekel, da se dobro usedite? 159883,50 evra v petnajstih letih pomeni 10.658,90€ na leto oziroma 888,24€ na mesec.
Za nakupe vozil je šlo okoli 55.000€. Torej je bilo stroškov obratovanja za okoli 105.000€ v petnajstih letih oziroma okoli 580€ na mesec.
In potem me prepričujejo, da otroci koštajo in da so otroci velik strošek...
Samo nekaj me zanima pri vsem tem; a to mašino za dnar delat lahko za par dni posodiš kolegom Mazdašem
To je mass airflow sensor? Tega se da tudi brezplačno sčistiti ne? Mogoče ima kdo kaj prakse z tem, lahko kaj več pove?
Če crkne crkne ni pomoči in se tudi nič ne čisti. Lahko pa, da ni to to ,da te slučajno ne zavede ta moj nasvet,samo omenil sem za lažje iskanje okvare....😉👍
Evo, termostat zamenjan. Temparature kaže kot mora.👍 Sem pa zdaj odkril, da avto ko je topel, ko se ustavim pri kaksni rdeči luči npr. mi obrati v prostem teku padejo na 750 nekje, mogoče malo manj in kakšnih 4x avto zavribira rahlo, tako sinusno al kako naj opišem, kot da zavibrira za 1 sekundo, potem neha za 1 sekundo, potem spet zavibrira in to se zgodi kaksnih 4x nekje.. potem pa vse normalno. Prav tako v tistem ko zavibrira se luči malce zatemnijo. Vrjetno tudi obrati malce padejo v tistem ko zavibirira oz. je to razlog da zavibrira. Kaj bi lahko to bilo? Hvala vsem.
Takrat ko ti zavibrira ti te obrate 750 lovi in umirja. Ko je meni to začelo delat na alfi 156 je crknil "luft meser".....☹️ Mogoče je kaj drugega.....🤔
Tudi jaz to počnem, lažje, kot da bi bral navodila. 😃
Je pa tako, da do sedaj še nikoli ni nihče od prodajalcev priznal, da bi zadeva nagajala že pred predajo vozila. Enkrat je bil strošek uparjalnik klime pri VW Sharanu, danes bi to koštalo najmanj kakšnih 1.000 €. 😏
Pri Mazdi 6 sem zagledal utripajočo rdečo lučko, takoj ko sem jo odpeljal, vendar prodajalec pravi, da je on ni opazil. Tudi možno. 🙃😃 Na srečo se je to zgodilo v BTC in me je Jure takoj potolažil in so rešili pod garancijo.
Ni videl lučke ,ti prodajalci se delajo večje budale kot so.....
Zanimivo, da je se je sedaj vlaga, ki je bila za lečo posušila in je na kameri spet zadovoljiva slika. Na sliki se vidi poševna črta zaradi razpoke na leči, drugače pa je ok. Kljub dežju v zadnjih dneh vlaga ni več prišla za lečo. Malo še počakam z menjavo, da vidim kaj se bo dogajalo.
Je pa res, da slika na teh kamerah ni pohvale vredna in bi ne bilo hudo tudi če je ne bi bilo.
Hvala za predlog, glede alternative mazda servisu. Bom povprašal ko se odločim za menjavo.
A nebi poskusil kamero prelepit s kakšno prozorno folijo čez,ko je ravno notri vse suho 🤔
Jaz pa lih kontra😉...sem prej skoz uporabljal ArmorAll Tire Shine gel,k ima zraven že gobico-aplikator...pa je drugače kar OK gel,sam k me je lih ta wet-look motil🙄
Sem že pisal o tem...kako sem prišel na avtokozmetiko od Nanolex-a,k so mi pri avtopralnici mojega zaupanja dali gor njihovo keramiko...in ko sem šel kombinirati vse potrebščine v zvezi z čistili,sem kar ostal pri tem proizvajalcu,ker sem prelen,da bi se ubadal z kompatibilnostmi med kozmetiko različnih proizvajalcev oz. znamk...
Globoko prodorne surovine v Nanolex Tire & Rubber Restorer nudijo obdelanim površinam dolgotrajen in originalen videz.
je malenkost bolj tekoč kot ArmorAll-ov izdeek,in tako omogoča tanjši nanos,in da zleze v vse pore...prvič uporabljen na pnevmatikah-glej sliko-lih to mi je všeč-kot "frišno iz trgovine",brez leska in brez sledi nanosov ipd....naj izgleda kot..."guma".
Seveda pa je možen tudi bolj "moker" izgled...pač samo bolj na debelo naneseš,in je...sam je v trgovini povedal,da je v osnovi narejen za nesvetleč-mat izgled,in da če izgleda mokro,da je preveč naneseno🧐
In seveda lih včeraj opral "makino"😋
Ravno prav odtenek imajo, da se ne svetijo bolj kot avto. Mene bolj zanima za kako dolgo je tole, koliko pranj, ker ene se po dveh puranjih ne svetijo več.... 🥴
Mislim,da niso dizli ravno slabi ampak še vedno bolj pokvarljivi od bencincev in če res nimaš zares dobrega razloga za nakup ga ne kupiš......
Psst, še en nasvet,vprašajte na servis katere motorje šravfajo najbolj pa boste slišal......
Kot je @Boss napisal,kupiš novega in potem sledijo pogosti ali kar polovični servisi pa menjava podložk pa čiščenje sita pa menjava ketne pa čiščenje dpf filtra pa menjava RGL ventila pa.....
Bolj ko se kilometri vrtijo večji so potem stroški z vzdrževanjem in v nekaj uživaških letih in kilometrih se potem vse spremeni v same težave in skrbi......🥴
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tisto prvo o lenobi nebi rekel, amerikanci in australci so bolj kamot in leni kot mi.....😊😂
Tisto o privabljanju kupcev je bilo pa še poleg tega,da se je takrat zaostrila eko direktiva v EU ( višji davek) a so kmalu ugotovili da se ne splača ,ker je preveč reklamacij in s tem tudi stroškov.☹️in so naredili kompromis 20kkm.....
Povezava za deljenje
Deli na druge strani