Skoči na vsebino

Vsekakor ne škodi, če avto redno poženeš, seveda, ko je ogret na delovno temperaturo.

 

Moj kolega, ki se z dizlom cel mesec svaljka po LJ, vsako pot v MB izkoristi za vožnjo v 4. po AC v visokih obratih - pa pravi, da potem avto boljše gre. =)))

 

Ampak, ko se enkrat naberejo saje v mašini, pride v poštev le fizično čiščenje ...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Akumulator - podaljšanje delovanja
Napisano

Super tema, sem sel prejle v Hofer po destilirano vodo in jo nalil. Cez noc ga dam pa se na polnilec.

2 hours ago, TiEn said:

Si bom  kar tole temo sposodil,.. kako je pa glede polnjena baterije? Je kak poseben postopek?

Nic posebnega, das na polnilec in to je to. Pa oznacis, da polnis avto akumulator, 12V. 😃

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Samo v razmislek: letnik 2014 dizel je lahko se iz problematicne serije (sploh v luci dejstva, da je izdelan lahko vec mesecev preden je dejansko prodan in registriran).

 

Raje glej od letnik 2015 dalje, so veliko bolj "varen" nakup.

 

Sicer pa prilepi oglas od doticnega avta ... pa lahko komentiramo se kaj vec.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano
38 minutes ago, Bini said:

Kia ima tako najcenejši letni redni servis 120€,če se motim me lahko popravite.(uradni servisi)

Močno dvomim. Ker prav na račun "kvazi" 7-letne garancije, pogojene z rednimi servisi služijo na teh.

 

Po mojih izkušnjah imata najcenejše servise Citroen in Dacia ...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano
12 hours ago, scania said:

Gledam lovilce olja ki se vstavijo med oddušek povratnega voda hlapov. V tujini jih kar dosti vgrajuje v skyactive g motorje. Ima kdo kakšne izkušnje, mnenja, nasveti?

Škoditi ne more.

 

Jaz sem to nameraval narediti na 1.6 THP (PSA) motorju, ki je bolehal za isto težavo, pa je tako naneslo, da sem prej avto prodal.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Regeneracija - kako vozit, da ne bo težav?
Napisano

@Alex:

Nimam avta od novega, ampak dvomim, da bi bile podložke menjane na 100.000 km, če to ni v sklopu dela rednega servisa.

Jih bom zamenjal na 220.000 km (naslednji servis), pa če bodo švoh, gre še karter dol.

 

Sem pa včeraj namenoma zamaknil svoj urnik, da sem se lahko po AC hitreje peljal, tako da je Mazda dobila okoli 50 km (2x 25 km) vožnje s tempom 160-170 km/h in je lepo dihala. Še tista dva pacienta, ki sta s svojimi 100 in 110 km/h skočila na prehitevalni pas sem potem izkoristil za odločno pospeševanje ...

 

Od zadnje regeneracije je že 250 km, pa se nova še ni prižgala. Moram zdaj res tale Torque zrihtat in posnet parametre ...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Regeneracija - kako vozit, da ne bo težav?
Napisano

Prenežna vožnja dvomim, da bi bila razlog, saj razen dopusta, ko nisem sam v avtu, vedno pogleda proti rdečemu polju.

Sploh po koncu kakšnih del na cesti ipd. si rad dam duška, da pohodim vsaj do 3500 rpm, tudi na AC se vsak teden peljem vsaj nekaj km 150 km/h.

 

Saj ta "kratka regeneracija" traja samo par km in zaenkrat še ne opažam pravila, kdaj se pojavi.

 

Lahko pa naslednji tank čisto "po moško" vozim, pa bom videl, če se bo pojavila ...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Regeneracija - kako vozit, da ne bo težav?
Napisano
12 hours ago, SpEkTr said:

Kako veš da ti dela vmes še eno? Predlagam spremljanje s forscanom.

No, saj ne vem, ampak simptomi so prakticno identicni.

 

Za tiste par kilometrov voznje mocno poveca povprecno porabo goriva - isto kot pri klasicni regeneraciji. Pa se to ne dela vedno, 1x mogoce 2x na cel tank goriva.

 

Zdaj imam nastavljen prikaz na trenutno porabo goriva, da ga opazujem, kaj dela, pa sem to pogruntal.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Regeneracija - kako vozit, da ne bo težav?
Napisano

Zadnje čase opažam spremenjeno obnašanje regeneracije DPF. No, mogoče prej nisem bil dovolj pozoren in se drugače obnaša odkar je bil na avto nameščen oni tovarniški popravek (update) programske opreme zaradi loput.

 

2.2D mi sicer večinoma regeneracijo dela na cca. 250 km, tako kot "oglaševano". Ta regeneracija traja nekako od 15-19 km vožnje.

 

Zadnje par tankov pa opažam, da dela še eno krajšo regeneracijo po cca. 130-160 prevoženih kilometrov, ampak ta traja samo 5-7 kilometrov vožnje. Je še kdo opazil kaj podobnega?

 

Če pa lepo vozim in imam veliko AC normalne vožnje, se regeneracija lahko zažene tudi šele po 350 km.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.