Naj Japonci na svojo 2.0 mašino turbino ali pa kompresor našraufajo - šele takrat bomo (končno) lahko vsi srečni. Ali pa tudi ne, ene bo motilo, ker bo stvar preveč "žejna".
Vsekakor ne škodi, če avto redno poženeš, seveda, ko je ogret na delovno temperaturo.
Moj kolega, ki se z dizlom cel mesec svaljka po LJ, vsako pot v MB izkoristi za vožnjo v 4. po AC v visokih obratih - pa pravi, da potem avto boljše gre. =)))
Ampak, ko se enkrat naberejo saje v mašini, pride v poštev le fizično čiščenje ...
Samo v razmislek: letnik 2014 dizel je lahko se iz problematicne serije (sploh v luci dejstva, da je izdelan lahko vec mesecev preden je dejansko prodan in registriran).
Raje glej od letnik 2015 dalje, so veliko bolj "varen" nakup.
Sicer pa prilepi oglas od doticnega avta ... pa lahko komentiramo se kaj vec.
Edinole za filter zraka in posebej notranjega zraka se mi zdi interval (mocno) predolg. Jaz ju zamenjam ob vsakem servisu. Da bi 40.000 km en filter notranjega zraka imel? Raje ne, ze tako se precej umaze in jaz to diham, motorju pa tudi ne privoscim, da komaj diha ...
Gledam lovilce olja ki se vstavijo med oddušek povratnega voda hlapov. V tujini jih kar dosti vgrajuje v skyactive g motorje. Ima kdo kakšne izkušnje, mnenja, nasveti?
Škoditi ne more.
Jaz sem to nameraval narediti na 1.6 THP (PSA) motorju, ki je bolehal za isto težavo, pa je tako naneslo, da sem prej avto prodal.
Nimam avta od novega, ampak dvomim, da bi bile podložke menjane na 100.000 km, če to ni v sklopu dela rednega servisa.
Jih bom zamenjal na 220.000 km (naslednji servis), pa če bodo švoh, gre še karter dol.
Sem pa včeraj namenoma zamaknil svoj urnik, da sem se lahko po AC hitreje peljal, tako da je Mazda dobila okoli 50 km (2x 25 km) vožnje s tempom 160-170 km/h in je lepo dihala. Še tista dva pacienta, ki sta s svojimi 100 in 110 km/h skočila na prehitevalni pas sem potem izkoristil za odločno pospeševanje ...
Od zadnje regeneracije je že 250 km, pa se nova še ni prižgala. Moram zdaj res tale Torque zrihtat in posnet parametre ...
Kako veš da ti dela vmes še eno? Predlagam spremljanje s forscanom.
No, saj ne vem, ampak simptomi so prakticno identicni.
Za tiste par kilometrov voznje mocno poveca povprecno porabo goriva - isto kot pri klasicni regeneraciji. Pa se to ne dela vedno, 1x mogoce 2x na cel tank goriva.
Zdaj imam nastavljen prikaz na trenutno porabo goriva, da ga opazujem, kaj dela, pa sem to pogruntal.
Zadnje čase opažam spremenjeno obnašanje regeneracije DPF. No, mogoče prej nisem bil dovolj pozoren in se drugače obnaša odkar je bil na avto nameščen oni tovarniški popravek (update) programske opreme zaradi loput.
2.2D mi sicer večinoma regeneracijo dela na cca. 250 km, tako kot "oglaševano". Ta regeneracija traja nekako od 15-19 km vožnje.
Zadnje par tankov pa opažam, da dela še eno krajšo regeneracijo po cca. 130-160 prevoženih kilometrov, ampak ta traja samo 5-7 kilometrov vožnje. Je še kdo opazil kaj podobnega?
Če pa lepo vozim in imam veliko AC normalne vožnje, se regeneracija lahko zažene tudi šele po 350 km.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Naj Japonci na svojo 2.0 mašino turbino ali pa kompresor našraufajo - šele takrat bomo (končno) lahko vsi srečni. Ali pa tudi ne, ene bo motilo, ker bo stvar preveč "žejna".
Povezava za deljenje
Deli na druge strani