Skoči na vsebino
Neodziven info sistem v Mazdi 6
Napisano

Sam ne pomnim, da bi se bi to dogajalo na tak način (samodejno ciklično resetiranje). 

 

Kot sem že večkrat napisal, pa so bile občasni črni zasloni (takoj ob štartu), morda celo v vlažnem in mrzlem vremenu bolj pogosti. Na Mazdi 6 je to težavo odpravila zamenjava z novo Mazda SD navigacijsko kartico. Na Mazda servisih to težavo načeloma poznajo.

 

Kot je povedal @Tržičan, preizkus, ali je kriva SD kartica se naredi tako, da se jo vzame ven in če potem dela brez težav, je zelo verjetno kriva kartica.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Neodziven info sistem v Mazdi 6
Napisano (urejeno)

Menda so lastniki infotainment že tudi "zabrikali".  Na servisu vtakne v avto USB ključ in pusti, da se inštalira. Nič posebnega, dokler gre vse kot po maslu. 

 

Če mene vprašaš, če vse dela OK, potem pustiš firmware na miru.

 

Pri 2 6-kah (2015 in 2018) sem imej sem in tja težavo s črnim zaslonom (prevsem v vzratni prestavi, pa 1 x celo vožnjo). Potem so (stežka) v garanciji zamenjali SD navigacijsko kartico, in je OK. Zafrkava pa še vedno 1x mesečno preklop nazaj s telefona na radio - je tiho..... če grem med priljubljene (*) in izberem eno postajo, pa začne spet normalno delat. V tem mojem primeru, kakšen nov firmware ne bi škodil. :)

 

Druga stvar, poleg infotainmenta je računalnik, ki krmili delovanje motorja. Tukaj je bilo menda nekaj sprememb v programski opremi, predvsem v času vroče dieselgate afere. Kolikor pa sem bral, sprememb na slabše glede nabiranja saj v motorju itd. ..

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-5 2.2D AUT AWD, 129KW, 2016
Napisano (urejeno)

Avto je bil pri mehaniku, kjer si mu razložil omenjeni težavi. Mehanik je avto-motor verjetno tudi videl in preizkusil. In na osnovi tega postavil diagnozo. Mehanik. :) 

 

Da bi tukaj kdo, ki v glavnem nismo mehaniki, znali na osnovi nekaj slik števca in 2 stavkov, v katerih sta opisana 2 problema, postavit diagnozo. ?zmeden? Tega še ChatGPT ne zmore. 😂 

 

Tole je bilo malo za hec in veliko zares. Če prvemu mehaniku ne zaupaš (čisto normalno in OK), pelji avto drugemu mehaniku, ki mu boš bolj zaupal. Sam bi ga peljal k Pelkotu, ki se na te avte spozna, ali pa na kakšen pooblaščeni servis. Bolje takoj plačat X €, kot najprej X/2 €, pa potem še enkrat X €. 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano
pred 37 minutami je Dyn napisal:

Jaz sem dal v menjalnik od Mazde Cx-5 2013 Redline 75w80 in se razlika opazi. Ima pa avto samo 120k km. Motorno olje pa uporabljam Motul 5w30, ga ne spije nič

V avtomatski ali ročni menjalnik? Mislim, da je razlika. :) 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Odmična gred
Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Tržičan napisal:

Pelko
Poslano z mojega Pixel 7 z uporabo Tapatalk

Pelkota sem pred leti poznal le s tega foruma. Vsakič, ko sem ga kasneje rabil in ga poklical, se je javil. Če ne takoj, me je poklical nazaj. Zato me tvoja izkušnja preseneča. Odgovoril mi je celo na nekaj (vse) mailov. 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Odmična gred
Napisano (urejeno)
pred 15 minutami je Tržičan napisal:

Ne razumem zakaj me križate.
Eni preprosto ne obvladamo te zadeve.
Samo sem prašal za mnenje.
Ne vem v čem je problem.
To je mazda forum slovenija.
Pod rubriko tehnične težave sem nekaj vprašal.
Se pravi,sem iz slo,sem lastnik mazde in imam tehnični problem.
Sicer gre se za mazda 2,2d awd 2015 letnik.
Sem zmetal skoraj 2k v 6 mesece da bi ga porihtal.
Imam porabo čez 12 litrov.
Zdaj kao dokončno smo odkril kaj bi bil problem in me je zanimal koliko kaj pride da to uredim.
Hvala za razumevanje..

Poslano z mojega Pixel 7 z uporabo Tapatalk
 

 

Ne se sekirat glede nekaterih pripomb. Tukaj smo takšni in drugačni, različno misleči. :)

 

Karkoli objaviš o Mazdi, bo zanimivo. Več ko boš pojasnil (zgodovine avta, konkretiziral s podatki), večja je verjetnost, da boš dobil kakšen uporaben nasvet ali namig. Sem si pogledal tvoje prejšnje objave. Te razumem, da prav srečen z Mazdo nisi. Neugodno.

 

Za veliko pitje je že bila kriva odmična gred (na letniku 2014) in injektorji. Ena od težav tega avta je bilo tudi hitro naraščanje nivoja olja do X. Za tak primer sem izvedel na enem od servisov.

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 9 minutami je NevLado napisal:

Saj zračni pa kabinski filter ni spet take razlike, problem je olje, ki ga računajo 20 eur na liter kot da je zlato :D 

 

Je razlika. Za Mann najdražji kabinski filter sem plačal na Autodoc cca. 15 €, Mazda ti podobnega zaračuna cca. 30 € + delo. Podobno je verjetno z zračnim filtrom.

 

Lahko kupiš 5 litrsko kanto olja za 45€ (pri olju prihraniš 50€) in ti bodo zaračunali še okoljsko takso in stroške z odpadnim oljem ... mogoče bo na koncu 20€ prihranka. Pri morebitni okvari znotraj motorja, pa bo krivo tvoje olje. Sam tega zato ne bi naredil, saj gre za najdražja garancijska popravila.

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Lahko privarčuješ nekaj 10€, če pred servisom sam kupiš in zamenjaš kabinski filter, zračni filter, doliješ tekočino za stekla. To opravilo ti vzame 10 minut dela + nakup in zna skoraj vsak. Na to jih opozoriš pri sprejemu in zabeležijo.

 

Lahko privarčuješ še nekaj dodatnih evrov, če prineseš svoj material (v digitalnih izpisih servisov sem že zasledil, da je pisalo "zavorne ploščice prinesel sam"). 

 

Avto je tvoj in ne njihov, zato zgoraj omenjeno, ne sem biti težava. Lahko pa se težava pojavi pri uveljavljanju garancije - seveda garancije na zavorne ploščice, ki si jih prinesel sam (kupil na Autodoc), ne moreš uveljavljati pri Mazdi. Če se zvijejo diski, se zadeva zakomplicira, ker "so jih zvile neustrezne ploščice". Na koncu bodo stroški višji, kot če bi ploščice kupil skupaj s storitvijo zamenjave na Mazda servisu. :) 

 

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3 GTA 2008 - (zelo) visoka poraba olja - servis
Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Alex napisal:

Ne, Mazdini benzinarji so varianta samo  tankaj  in vozi. Aja, pa vmes kaka mala generalka motorja. 😊 Stnica bi rekli pri Alan Fordu. 😉

Mazdini dizli imajo srečo v nesreči. V njihovo motorno olje motor meša nafto. Tako da ta mešanica olja in nafte celo prostorninsko narašča in "olja" nikoli ne zmanjka. :)

 

Bencinarji na šibki nimajo oznake X. 

image.png

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano (urejeno)
pred 32 minutami je NevLado napisal:

Ej @Janez007 glede na to, da spremljaš ta forum.. ali imaš kakšne take cvetke tudi o bencinarkah? Je kaka tema z rekorderjem z največ km?

Lahko si pogledaš sam (google translate). Največ je težav z dizli, pri bencinarkah 2.0 MT se jih nekaj pritožuje nad prestavljanjem.

 

https://mazda6forum.pl/viewforum.php?f=65

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Alex napisal:

A je na tem avtu sploh kaj, kar dela pravilno? Bi bilo.veliko lažje napisati tistih par stvari, ki delajo. Tega avta najbrž ne spravijo v normalno delovanje nikoli več. 🤔

 

pred 1 uro je Martin Cufer napisal:

A pri tem avtu sploh še kaj dela? 

 

Možno je še, da je nekaj narobe s testerjem oz. testiranjem (https://www.carscanner.info/

 

Si mislite, 1. servisni interval je bil 28.172 km.

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano (urejeno)

Primer M6 CD150 2013, uvožene 2018 iz Belgije, ki je imela prvi servis narejen na 28.000 km.😥

 

Zanimala me je zgodovina, ker v teh dneh po zamenjavi senzorja izpuha avto javlja po 50 napak ... avto pa kao dela OK. 🙃 Napete zgodbe. 

 

Vir: https://mazda6forum.pl/

 

image.png

 

image.png

============1==============
P007B(00) Senzor temperature hladilnika polnilnega zraka (TC), stran 1 - območje tokokroga /zmogljivost
============2===============
P0111(00) Senzor temperature vsesanega zraka (IAT) - težava z obsegom/zmogljivostjo
==== = =======3===============
P0181(00) Senzor temperature goriva A - težava z obsegom/zmogljivostjo
=============4= = ============
P0191(00) Senzor tlaka v vodi za gorivo (FRP) - težava z dosegom/zmogljivostjo
============5======== = =====
P0106(00) Senzor absolutnega tlaka v razdelilniku (MAP)/senzor zračnega tlaka (BARO) - težava z obsegom/zmogljivostjo
===========6======== == ====
P2227(00) Senzor zračnega tlaka (BARO) - težava z obsegom/zmogljivostjo
============7=============
P0101(00) Masni pretok zraka ( MAF ) senzor/senzor prostorninskega pretoka zraka (VAF) - težava z obsegom/zmogljivostjo
============8===============
P0301(00) Cilinder 1 - neuspešen vžig zaznano
============9===============
P0302(00) Cilinder 2 - zaznan neuspel
============= 10 ==============
P0303(00) Cilinder 3 - zaznan neuspešen vžig
=============11============= =
P0304(00) Cilinder 4 - zaznan neuspešen vžig
=============12===============
P1329(00)
========= = ==13==============
P2456(00) Tlačni senzor A filtra trdnih delcev (DPF) - okvara tokokroga
============14=== = ==========
P244A(00) Filter trdnih delcev (DPF) - prenizek diferenčni tlak
============15================
P1260(00) Zaznana KRAJINA, vozilo Imobilizirana
Mazda: Zaznan je signal sistema proti kraji - motor onemogočen
============16===============
P0154(00) Ogrevan senzor za kisik (HO2S) 1 , veja 2 - ni zaznane dejavnosti
============17==============
P1303(00) Napaka kalibracije EGR
========= ===18==============
P2458(00) Filter trdnih delcev (DPF), postopek regeneracije - trajanje napake
=============19=== ===========
P2463(00) Filter trdnih delcev (DPF) - DPF je omejen
============20============== =
P242F(00) Filter trdnih delcev (DPF) - zamašitev/kopičenje pepela
============21===============
P0088(00) Previsok tlak v sistemu za gorivo
============ 22==============
P0087(00) Prenizek tlak v sistemu za gorivo
============23============ ===
P0546(00) Senzor 1 temperature izpušnih plinov (EGT), veja 1 - visok vhod
============24==============
P009B( 00) Sistem za razbremenitev tlaka goriva - odprt krmilni krog
===========25===============
P009F(00) Sistem za razbremenitev tlaka goriva - ventil se je zataknil
== = =========26===============
P2002(00) Lovnik delcev, veja 1 - učinkovitost pod pragom
============= 27 ==============
P0488(00) Sistem za recirkulacijo izpušnih plinov (EGR), nadzor položaja plina - težava z obsegom/zmogljivostjo
============28== = ===========
P0421(00) Ogrevalni katalizator, veja 1 - učinkovitost pod pragom
=============29==============
P0401(00) Recirkulacija izpušnih plinov ( EGR ) sistem - zaznan nezadosten pretok
===========30==============
P0402(00) =======31==== == ========
P0671(00) Žarilna svečka, valj 1 - okvara tokokroga
============32===============
P0672 (00 ) Žarilna svečka, valj 2 - okvara tokokroga
===========33==============
P0673(00) Žarilna svečka, valj 3 - okvara tokokroga
=== =========34==============
P0674(00) Žarilna svečka, valj 4 - okvara tokokroga
=========== =35= =============
P0670(00) Krmilni modul žarilne svečke - okvara vezja
============36========== === =
P0683(00) Napaka v komunikaciji krmilnega modula žarilnih svečk z ECM/PCM
===========37===============
P0684(00) Krmilni modul žarilnih svečk na ECM /PCM komunikacijska napaka - težava z obsegom/zmogljivostjo
============38==============
P0339(00) Senzor položaja ročične gredi (CKP) - tokokrog prekinjen
= ===========39===============
P0299(00) Turbopolnilnik (TC)/kompresor (SC) - nizko ojačitev
======= = ====40===============
P02CB(00) Turbopolnilnik (TC)/kompresor (SC) B - stanje premajhnega polnjenja
=============41 = =============
P0234(00) Turbopolnilnik (TC), pogoj za pospeševanje motorja - meja presežena
=============42======== = =====
P02CA(00)
P2263
P0480
PO481
P0703
PO704
P0850
P0096
P0236
P0116
P0196
P0471
P06DD
P06DE
P253F

 

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zginja antifriz
Napisano
pred 40 minutami je Alex napisal:

Res zamivo vprašanje. Nekateri v avtu tudi kadijo, zato imajo vedno na pol priprto šipo. Kaj pa, če ima naš janez to grdo in skrajno nezdravo razvado? 🤔

Nikoli nisem kadil. Mogoče me zato še bolj moti smrad iz avtov ali dimnikov. Ko bi ljudje vedeli, kolk je to strupeno. Potem se pa obremenjujejo s 5G (omrežjem 5-te generacije). 🙃 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zginja antifriz
Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Alex napisal:

Bil je  problemček, nekaj časa smo trpeli, problemček odstranjen=ni problema. 😉

Sicer pa si ne delam skrbi, kaj bo z avtom. Je tu zato da se ga vozi. Imam občutek, da bolj kot drezaš vanj, slabše je. Kajne? Pozna jure Markota. 😉

 

Avte kupujem za vozit  15 in več let. Pri meni ni, da kupim avto, da ga ulaufam za druge in prodam. 😉

 

V življenju je nasploh lažje tistim, ki se ne poglabljajo v stvari, ki se ne ozirajo na druge, ...ampak to gre žal velikokrat na račun drugih. Danes sem na 20 km poti domov moral 2x spustiti šipe in zluftati smrad iz dizlov pred sabo. 

 

Sicer pa ja, ljudje se človeka zapomnimo po dobrih in tudi slabih dejanjih. :)

 

image.png

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zginja antifriz
Napisano (urejeno)
pred 4 urami je Alex napisal:

Problemi se pojavljajo, ko se menjava olje na zapovedanih Mazdinih 20000 km in pa  pri prvih modelih 2014. Pozneje je zelo malo teh težav. Pri turbini je pa znana težava štift, ki se odlomi na mali turbini. To bi bilo vsekakor  dobro preventivno zamenjati. In ketno, kot smo ugotovili, pravočasno zamenjati potem  ni problemov. 

Ravno danes sem bil na avtoplus mazda  servisu in sem se malo pogovarjal z dobrim kolegom, ki dela tam o mazda dizlih. Dejal je, da imajo z Mazdinimi dizli še najmanj problemov od vseh znamk, k jih imajo. 

Je nekaj zabitih dpf filtrov in podobno, a nič drastičnega. 

Največ dela imajo  z mercedesi, nato pride  Peugeot. 

Tvoja težava je bolj kot ne smola in ni to pogosta težava pri Mazdinih dizlih. 

Sicer sem pa sam opazil, da mehaniki velikokrat radi malo pretiravajo in napihujejo stvari. 

 

Seveda pogostejša menjava olja ne škodi - tukaj ni dileme. 

 

Kolikor sam razumem je problem, ker ni nekega pravila-logike, kako z njim ravnati, da bi se zanesljivo izognil težavam. Da gre v veliki meri za loterijo (eni brez težav naredijo 300.000 km, drugim odleti turbina ali odpovejo injektorji že pri 70.000 km, pušča tesnilo glave že pri dobrih 100.000 km, ...).

 

Do sedaj edino ugotovljeno pravilo je, da če je Mazda Alexova, potem težav ni. 😁 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zginja antifriz
Napisano (urejeno)
pred 12 minutami je Brane napisal:

 Mehanik mora imeti živce kot konj, zdej bo 2 dni šraufal za hvala lepa

 

Si je "mojster" morda sam kriv? Če je prešravfal že veliko Mazd, bi verjetno moral vedeti, da je pri takem posegu potrebno menjati (seveda tudi zaračunati) še ležaje. Ali se motim?

 

Najcenejša storitev je praviloma na koncu najdražja, kar sem nekajkrat občutil tudi sam. :( 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zginja antifriz
Napisano
pred 10 urami je mazda gh napisal:

Hahaha faking jajca mazdina dizelaska..pa cca 10.000km šla spet ketna v maloro..

Sem všečkal, ker objavljaš koristne informacije, sicer pa poskušam sočustvovati s tabo. :( 

 

Katera ketna? Velika ketna ali mala ketnica oljne črpalke? 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.