To je po mojem kondenz.Ni pa neka posebna panika,?e ti malo pu??a.
?e je pa olje zdraven,potem je pa ?e hudo.
Ni kondenz pa? pa olje. Kako hudo je to sicer ne vem, motor mi po popravilu interkulerja in, pozneje, po njegovi zamenjavi ?e vedno deluje BP pa je od takrat ?e 100 000 km.
Lp M
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Zapelji se do kak?nega vulkanizerja/servisa in povpra?aj, ?e slu?ajno imajo tak nastavek. Meni so na servisu ?e vedno odvili in privili varnostno matico ne da bi jim povedal kje je v avtu shranjen nastavek.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
?e sem prav videl tudi turbina ni omenjena v zgornjem spisku zadev vklju?enih v garancijo.
Moja tanardra?ja je ravno danes dopla?ala podalj?ano garancijo za svojega renolda in sicer za dodatni dve leti in do 110 Kkm, cena pa zelo konkretna - 512 ojrotov. Renold v podalj?ani garanciji ne izklju?uje popravil, razen delov ki se normalno obrabijo, t.j. radkape, ?arnice, akumulator...
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Sam nikol ne nabaavlam robe iz nekega xychepashopa, men modeli orodje prpeljao v firmo al pa domov in zadevo sprobam in ?ele potem kupim, kar pa kupim pa je ?, samo ?ivljenska doba pa je tud X kra dalj?a.
Za to, da zadevo pimem v roke to?no 2x na leto je hoferjev momentklju? za 18? vsaj zame zadosti dober. Dati 100 in ve? evrov pri tako majhni frekvenci uporabe se mi ne zdi najbolj smiselno.
Za profesionalno uporabo so kriteriji zagotovo vi?ji - tam si ?lovek ne more privo??it slabega orodja.
Lp
M
P.S. V torek so imeli v Hoferju na Viru ?e nekaj teh klju?ev.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Moram re?i, da ne izgleda ni? kaj kitajsko narejen. Pravzaprav me je presenetila na pogled lepa izdelava. Cena 17,99.
Ok, da tol?e? z macolo po felgi.... mi je zlo mimo. To so men naredili mojstri na slu?benem avu. Rezultat: volan po menjavi je bil ?isto postrani in moral sem delat opptiko...
Zgleda da je pre?ivel brez posledic, v?eraj se je dalo prav fino terat ?ez Ljubelj - prazna cesta pa ?e moje najdra?je ni bilo v avtu.
Lp
M
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Z enakim vpra?anjem o njutnmetrih sem se oglasil pri vulkanizerju. Njegov odgovor je bil: "Saj ima? ob?utek koliko mara biti vijak zategnjen, toliko potem nastavi. Tam ene 10 kil".
In sem ?el domov preverjat svoj ob?utek in res, po ob?utku sem zategoval mal ?ez 100 Nm.
Mogo?e ?e finta, ki bi kdaj komu koristila, verjetno pa jo ve?ina ?e pozna. Z avta moje najdra?je nisem spravil prednjih koles dol pod nobenim pogojem - ?ez zimo je vse tako zarjavelo skupaj, da niti 5kg macola z udarci na polno po feltni (ok, dilca vmes) koles ni premaknila in sem obupal. Potem sem z vijaki odvitimi za 2mm zapeljal 3m naprej in nazaj in feltni sta popustili.
Lp
M
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Mogo?e kdo ?e ve a ima tudi nova ?estica probleme z rjavenjem? Sodelavec se zanima za nakup. Kako pa je kaj z drugimi modeli, npr trojka?
Meni so lansko poletje na ?estki zamenjali plo?evino na zadnjih blatnikih in popravili rjo ?e na drugih mestih. Zimo je stvar zgleda da pre?ivela dobro.
Lp M
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Mazda 6 karavan letnik 2002. Pa ni videla krta?. Zgleda, da je ta stebri?ek edini pri okvirjih ?ip na vratih, ki ni polepljen s folijo.
Glede na to, da so mi mazdini vrtnarji vse cvetli?ne gredice dosedaj urejali v okviru garancije, bi mogo?e uredili tudi to. Bom povpra?al ko bom imel redni servis.
Lp
M
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Stvar sem imel pri ?estici pred davnimi leti ko je bila ?e ?isto nova, ampak samo zadaj v bli?ini tablice. V Gama centru so mi razlo?ili, da je to atmosferska rja
Kakorkoli ?e, imeli so neko namensko (?) sredstvo za ?i??enje teh zadev in stvar o?istili.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
ne vem tocno, moram se mal testirat...ampak se mi zdi, da je bil to razlog..
bom povedal, ko pridem nazaj
moram bit bolj pozoren na zaporedje "dogodkov"
Pred dobrim letom sem imel enake probleme (TOK TOK TOK ), poizkusil sem razne dodatke pa ni ni? pomagalo. Sedaj imam ?e lep ?as mir. In ker vem, da se pokvarjene stvari ne popravijo same od sebe, je ena od verjetnih razlag ta, da se je v zadnjem letu kakovost goriva v Slo izbolj?ala :ne vem: Upam, da se mi situacija ne ponovi - trkam na les TOK TOK TOK
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Ne morem se zadr?at, mater ste smotani, pa neki me?ate vitrex pa vodo in pol jamrate da vam zmrzuje, ja jebenti a majo na petrolu "koncentrat" do -37 stopinj ?
Pri jugotu ni bilo problema, imel je tako majken kestl za teko?ino, da je bil hitro prazen in ni bilo problem doliti "koncetrat". Pri macdi bi moral tisto me?anico pol/pol najprej ven potegnit (se mi ni dalo ). Se povsem strinjam s teboj, za te temperature je koncentrat do -37 - na ?obah je pri veliki hitrosti zaradi odparevanja z lahkoto temperatura precej ni?ja od temperature zraka. Za temperature proti +20° pred kak?nim tednom pa tak koncentrat slabo pere, ker ga takoj odpari s ?ipe.
Mal razmi?ljam da bi nalimal termistorje pod ?obe, le da tiste najprimernej?e za to pri nas ni za dobit pa tud Farnell jih nima. Ko se jutri otopli bom na to itak pozabil .
Jures, zanimivo bi bilo vedet ?e tisto ?udo od webasta pomaga pri zamrznjenih ?obah.
lp
M
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Mogo?e kdo ve a obstajajo kak?na aftermarket varianta ?ob z el. ogrevanjem?
V?eraj zve?er sem opravil kompletno pot na primorsko in pono?i nazaj brez pranja vetrobrana. . V posodi je bila me?anica koncentrata in vode pol/pol, potem sem uspel dolit ?e 2,5 l koncentrata do -40° (ve? ni ?lo not). ?obe so se odmrznile - verjetno, ker je avto stal na mestu in motor v prostem teku - in skoznje sem spustil precej teko?ine da naj bi "bogatej?a" me?anica napolnila vode. Bil sem prepri?an da bo od tam naprej vse OK, pa je stvar pri vo?nji spet takoj zamrznila .
Kje so ?asi, ko avti ?e niso imeli zvo?ne izolacije in je bila hauba vedno topla od motorja.
lp M
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Ledice se se vedno lahko zamenjajo za tehnicnega - pa ?e enkrat pravilna uporaba je pomembna, jaz jih vgrajujem izklju?no zaradi uporabe podnevi da ne matram ksenona, ki ga ugasnem 4x na poti do sluzbe na 5km razdalji, vrtec, posta itd...
Mislim, da je tu itak vsem jasno, da ve?ja razpr?enost meglenkam v megli nebi bila plus. Ve?ja razpr?enost je za dnevne lu?i za?eljena lastnost - s tem se raz?iri kot s katerega je lu? vidna. Tu bi bile LED zagotovo zmagovalke . Tako da tvoja ideja s ?paranjem ksenona ni neumna.
Zanimivo da neglede na to, kam peljem na tehni?nega, vedno se moram "pretepat" z mojstri, ki mi povsej sili ho?ejo delat uslugo in nastavljat vi?ino snopa kratkih lu?i, pri tem pa vsi brez izjeme vtikajo ?rufciger v luknjo za nastavitev dolgih
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
WTF, tle nima noben problemov, razen ?e ima barvo nad 4300K.
Sodelavec mi je predlagal it na AMZ kranj, ker tam da naj nebi komplicirali. Pa so zakompliciral. BTW imam okol 4300K.
Ker ?e je svetilnost bolj?a, bolj razpr?ena si lahko predstavljam, kako bo zgledalo ob de?ju in v temi...
?e v optiko namesto 0,5cm velikega izvora (?arilna nitka, xenon) vtakne? 4cm velik izvor svetlobe, potem zagotovo dobi? izjemno razpr?enost. Bo kar pestro pono?i sre?at nekoga s tak?nimi ?arnicami, seveda ?e bo imel kolikortoliko lumnov.
Lp M
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
ampak samo LEDice SMD5050 s svetilnostjo minimum 4500K
To ni podatek o svetilnosti pa? pa o temperaturi barve svetlobe.
Avtomobilske aftermarket led ?arnice so krasna stvar za pozicijske ali pa za dnevne lu?i. Ker pa so optike ?arometov v avtomobilih izdelane za izrazito to?kast vir svetlobe mislim da lahko kar pozabite na pravilno osvetljevanje cesti??a.
Kako pa mislite svoje novoletne jelke spravit skoz tehni?nega? Mene je pred tednom dni na tehni?nem ruknil zarad neoriginal xenona, ?e celo v LED osvetlitev tablice se je zapi?il .
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Se moram pohvalit,da sem verjetno en redkih,ki ?e ni izprobal te "izku?nje"-ostati ma"suhem".
In to predvsem zato,ker nisem eksperimentiral, koliko je ?e do nule.Vedno tankam,ko se pri?ge ta rde?a.
?koda. Ne pozna? adrenalinskih u?itkov pri ugibanju a bo ratal do naslednje ?rpalke ali ne. Enkrat s ?ihta s povsem praznim tankom mimo ?erpalke v Lahov?ah - upal sem na tankanje v Dom?alah - pa pri prehitevanju mal zacuka. Na avtobusni obrnem, pospe?im do stotke in ma?ina crkne. Ampak sem imel ?e vedno blizu 50km/h, ko sem se pripeljal do ?rpalke. Mnogokrat nisem bil tak?ne sre?e .
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Kar se pa ti?e podvozja mi pa en avto poka? kjer nima nobene rje-seveda govorim on avtomobilih ki si ga pa? lahka privo??imo navadni smrtniki
Neko? pri crveni zastavi je bilo spodaj po enem letu precej manj rje, kot jo je kazala moja 6ka po enem letu. Pa so bili avti za 2500?. V ?tartu so za?eli pozneje rjaveti kot mazde danes, so pa proti koncu ?ivljenjske dobe nadoknadili. Pred cca 20 leti se je s pocinkanimi karoserijami za navadne smrtnike pojavilo pravilo, da novega avta ni potrebno najprej peljat na za??ito karoserije. Danes mogo?e nebi bilo neumno to stvar izvest. Ampak ?e vr?e? 40 ali 50 tau?nt mark za avto, bi to lahko izvedli ?e v tovarni.
Activa, sre?a v nesre?i je, da ima? Mazdo in da pi popravilih rje ne komplicirajo. Meni so jo popravljali ?e od druge - tokrat so odrezali blatnike in na?vasali nove, pa robove vrat vklju?no s tistimi od prtlja?nika so mi popravili. Kako se Mazdi finan?no spal?a ?paranje z materjalom pri proizvodnji mi bo ostala ve?na skrivnost
Pridno nabiranje ?tampiljk v servisni je, kukr bi se reklo, mazdina protikorozijska za??ita
Lp M
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Ko se je to pripetilo meni (tudi z LED ?arnico) sem povpra?al mehankarja kako stvar dobiti ven. Njegov odgovor je bil da ?e imam kasko je najboje, da se zaletim.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Lp M
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani