Iskre ne da hudi?, se pravi, da je nekaj s razdelilcem v?iga. Sem ga dol uzel, razstavil, pobrusil kontakte, ?rno zalito navitje je ?ist lepo ohranjeno in nazaj sestavil ter probal v?at - ni? ?e vedno ne da iskre
Tich ima enega doma. Bom probal njegovega, ?e v?ge.
Ja zgodilo se je Odpeljem se s piknika pri Borutu domov in se ustavim ?e v enem lokal?ku.
Spijem pija?ko in grem, ho?em v?gat, pa sam vergla u prazno Ni? ne da zvoka o v?igu v cilindru. ?akam, spijem ?e eno, probam, isto. Pol so bli eni pametni so rekl, da na porivanje bo v?gal, pa valda da ni. N?, grem dam (cca 200m) in naslednji dan probam, ?e se je Mia Bella premislila, pa ?al isto. N? popokam stvari in odrinem Kamni?kemu sedlu naproti
Bom jutri probal, ?e mam iskro (frtajler bi znal bit) pol pa, ?e je benzpumpa, ...aja pa benz je not!
A ima kdo idejo kako bi tole homologiral? Lu?i so pri?le iz US brez TUVa. Sem vidu, da imajo avstrijci tud na MXkah take lu?i. Mogo?e imajo oni TUV. Bi mogu KAALmana prosit, da jih vpra?a, sej ve? doj?e pa to!
Pred dvema mesecema sem si kupil svojo prvo mazdo (mx-3 v6).Kot ka?e nimam sre?e in je pri?lo tako dale? da moram menjati motor. Dobim ga u ?etrtek iz ?vice,...
Kaj se je pa zgodl :ne vem: povej ker nas je ?e nekaj z V6 motorji. Pa katero olje si dajal?
?e nekaj ko sem mislil sneti cevi za bremze, jih je potrebno samo iz nosil?ka na amortizerju, ne jih ven iz batkov ?ravfat!!! Ker potem bo potrebno prezra?it sistem!!!
Ne ?e, bom ta vikend.
Sem pa probal zanihat avto po Boss-ovem receptu in se kr gunca tko da bo treba menjat
Amortizerje pa najla?je preveri? tako, da poskusi? na roke zanihati avto in takoj ko neha? z nihanjem se mora ustaviti v nevtralni legi brez kakr?nihkoli dodatnih guncanj oziroma nihajev.
Najprej bom probal ?e zanihat avto. Za to ?e nisem vedel. Probal sem pa ?e potisit vsak amortizer posebej dol, ga spustit in so se kar lepo vsi ustavili (brez nihanj).
Lahko ima? tudi te?avo s stabilizatorjem ali pa nosilci le tega.
A je to bolj?e - manj zahtevno :ne vem:
Dober indikator je recimo tudi vo?nja ?ez kak?en ovinek z razdrapanim asfaltom in ?e avto ho?e odnesti iz ovinka je ?as za nujno menjavo amortizerjev. Ker je pa to te?ko to?no dolo?iti je najbolje da z isto hitrostjo prevozi? ta ovinek tudi s kak?nim drugim avtom (z dobrimi amortizerji seveda ) in to primerja? s tvojim.
No tudi to sem probal. Moja tastara BGjka se skor ni? ne nagiba, nova pa se nagne in ho?e kr ven iz ovinka Tko da verjetno so amortizerji
P.S. Navodila za menjavo prosim - pa par dobrih rok zraven hvala
Avto se segreje na delovno temperaturo BP. Sam sem mislil, da je zamazana pe?ka (ne?isto?e v zraku) in se zrak ?ez pe?ko premalo segreva (piha mla?no). Res pa je, da sem poleti nalival navadno vode in ne destilirane. A ?e je pe?ka zabita s kamnom jo bo treba zamenjat?
moja BGjka zelo slabo greje Ka dam gretje na full mi piha zelo mla?no, tako da ne morem segreti kabino. Prihaja zima, zato je to zelo nerodno . Vode v hladilnem sistemu je dovolj. Kje bi znal biti problem :ne vem:
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sex, V6 and Rock 'N' Roll
Povezava za deljenje
Deli na druge strani