Opa to ma? na 1000km na pal?ki od maximuma skoraj do minimuma. No good sploh. Kot je napisal Uro?, menjaj olje, ?e ti ga tolk ?re magari vlij 15w-40 pa bo? videl ?e bo kaj manj pil. Druga?e nas ima pa kar nekaj v na?ih mazdicah Valovoline.
Aja...pa ne popravljaj motorja na poobla??encu. Druga?e pa najceneje je da prvo olje zamenja? potem bo? pa videl.
Vzel bom EBC, ker imam ?e komplet od prej?nje mazde, ko sem prodal razbito mazdo sem dal pogoj da mi vrne komplet bremze ker so bile na avtu cca. 500km, seveda je dr?al besedo in mi zapakirane prinesel, ?ez pol leta odprem in en disk je EBC drugi pa stari disk od mazde katero je popravljal
Lahko jih obnovi? in s tem ?e tr?a? ali pa? ne npr. Vuga, Amortizer,...,ahko pa kupi? nove, npr. Monroe pri Potokarju pa ?e delavnico za monta?o imajo. Jest imam na f-ki WEITEC vzmeti, kupljene pri RSR in so ok, amortizerji pa ?e original.
Ja sej, dokler dela pa? dela. Kar se pa ti?e glede servisa pa tako, zamenjal si kar se pa? pri velikemu servisu menja + ?e kar je bilo za zamenjati tako da, zdej pa lepo redno redne servise in to je to.
U matr, tvoj avto je imel pa v teh letih ve? lastnikov kot povpre?na ?enska tipov. Vzdr?evanje je vzdr?evanje, samo da bi zaradi tega ?ensko ups. avto menju, to pa ne no.
Zakon o teh ?ajbah pa res stalno spreminjajo, vmes je ?e bilo da si lahko ?e prvo temnil, zdej pa noben ve? to?no ni? ne ve ali se sploh ?e sme temniti...kr neki
Najbolje da se v zvezi z airbaigi oglasi? na servisu. Ima? novej?i avto, airbagi niso tralala, mogo?e si lahko ?e armarturko kje po?koduje? pri odpiranju, nekdo drug je napisal da ima isti problem s ?ri?kom tako da verjetno se je ?e kdo oglasil na servisu s tem problemom in znajo zadevo po?timat.
Po vsej verjetnosti homokineti?ni zglob, ?e tk tk tk tk tk tk tk tk-ata pri ostrem zavijanju levo in desno potem sta ?la oba. Pri prej?nji mazdi mi je tudi ?el eden pri cca. 180t km. Najceneje sem ga dobil v Gama centru LJ BTC, sedaj tudi na Cosmosu v ?i?ki.
Fora je da da tale guma ni vredna tega denarja, toliko stane samo zato ker se ne uni?i tako pogosto. ?e bi imel pej?ek isto gumo na motorju bi stala 10 EUR ker je pa xedos mora pa biti 200 EUR?In to samo zato ker naj bi bil tisti ki je tak?en avto kupil poln denarja. Pa? tukaj slu?ijo prodajalci. Bolj bi se lahko sekiral ?e bi za tak?en avto kupil 4 nalite gume by Alpetour ipd., ker v tem primeru bi hotel zadostiti samo bedasti zakonodaji, bila bi pa vpra?ljiva varnost. V tem primeru bi se strinjal da je bolje da se tak?en avto proda.
To bo ?la za dele ?e je bo kdo kupil, ne vem ?e se komu spla?a popravljat, razen ?e ima nekdo ?e motor. Druga?e pa, ko proda? nekaj dodaj in kupi drugo f-ko oz. kak?en drugi model ?e ti Mazde sedejo Pa? imel si smolo, nakup avta je loterija, nima? kej.
Verjetno nekje ne dihta dobro, malo poglej poklope na ?arnicah ?e ni kaj postrani gor. Kolegu na BMW-ju se je tudi rosilo, so mu pa na poobla??encu zamenjali lu? brezpla?no pod garancijo. Si mogo?e aftermarket Xenon naknadno vgrajeval in morda ni dobro zatesnjeno pri kablih ki gredo iz ?arnice do balasta?
Lej prvo naj ti mehanik preveri kak?na je ?koda, ?e je samo dihtunga in ni glava oz. blok po?en kot je ?e napisal YavarYe X6V6 potem se pa? popravi. Sam si pa povedal da temperatura ni narasla, ni zakuhal ipd.
?e je pa kaj ve? pa pa? dobi? drug motor. Za motor vpra?aj Dandota oz. ne vem ?e ima ?e Bobi eno f-ko za dele.
Bel dim?? ajajaj to pa ni good tudi ne sli?i se dobro. Ti je kaj olja pila?Je kar naenkrat za?elo cukati?Je ?e prej kaj pokadilo oz. smrdelo za avtom?? Sem kar presene?en da je zaribalo pri teh kilometrih, motor je vzdr?ljiv samo kako je bil pa prej vzdr?evan pa ne more? vedet.
Tako je, v?asih so delali avte da delajo tako kot je potrebno, sedaj pa delajo na tem da ?e slu?ijo na rezervnih delih na polno. Primer: kolegu na Golfu IV (imel je dva zaporedoma) in na obeh so mu je pri cca. 100.000-120.000km, obe ?ipi dol padli v razmaku dveh mesecev. Takole je, nima? kej, serviserji morajo od ne?esa ?iveti in imeti kaj za delati.
Probaj dobiti iz kak?ne razbite tale motor?ek oz. ?e je mo?no ga daj popraviti h kak?nemu elektri?arju, odvisno kaj je narobe, magari ga probaj kupiti nekje drugje in ne na poobla??enem servisu, samo ne vem kako je potem z garancijo-?e jo ?e ima?.
Dobro da si povedal. Bom zdejle bolj redno pri?igal. ?eprav tisto z iztekanjem teko?ine mi je bilo tudi sumljivo, samo ?e dam preveriti nekomu me bo ocuril ko mambo, bomo vidli kako bo hladilo poleti.
Bom kar tukaj napisal da ne bom nove teme odpiral. V?eraj malo vklopim klimo in jo zalaufam, ter sli?im v kabini kot da se pretaka teko?ina po ceveh, ?eprav mi ni jasno saj bi moral biti plin po ceveh, kaj to pomeni da je plina premalo??, imel sem te?avo da mi je na za?etku pri cevi nad kompresorjem ven malo po kapljicah odtekala zelena teko?ina, potem so pa te?ave izginile, klima je pa tudi hladila, ker pa ni bilo ve? tako vro?e pa ne vem ?e je hladilo s polno mo?jo.
Tudi jest sem ?e iskal "?portne" izpu?ne kolektorje za 1.5 motor in na?el ni?. OK da ti nekdo naredi po naro?ilu se da ampak se ne spla?a, drago ko pes.
?e se da hladilnik popraviti ga ne pusti na servisu in ga daj popraviti (?e ni predrago) in nekdo ga bo 100% kupil, ?e ne sedaj pa malo kasneje. Seveda ?e se ti da s tem ukvarjati. Nekaj denarja se ti bo povrnilo.
Nope, sem gledal kkdaj in kako te?e in vse je lepo pregledno, ko se je tretji?,?etrti? vklopil kompresor klime (vmes aluminij prav malo zamrzne) je na stiku iz gumijaste in aluminjaste cevi pritekla omenjena teko?ina. Sej pravim da mi ni ?isto jasno.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pokli?i Potokar d.o.o., Gama center, motomat d.o.o., anet d.o.o., poglej na www.herkules.si, http://www.prikolice.si/podjetje.htm - ima originalne,mogo?e dobi? ceneje.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani