Skoči na vsebino
Konstantno zvijanje diskov
Napisano
pred 57 minutami je Alex napisal:

Jaz sem jih zamenjal na 60Kkm

skupaj z diski. Sedaj, ko imam gor spredaj narezane brembo diske in ploščice ATE bremza neprimerno boljše kot originalne. Pa še diski ne rjavijo. 

Meni ne cvilijo nič. 

Ti si vredu naredil ker nisi kupil brembo ploščic. Ko bom naslednjič menjaval diske bom naredil enako kombinacijo kot ti.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano
pred 34 minutami je NevLado napisal:

Kako pa to da si že menjal ploščice, saj še nisi na 100kkm

Spredaj sem menjal z diski ker jih je zvijalo, potem sem hotel probat Brembo (prejšnje ploščice so bile še na polovici) so super samo cviljenje me moti, zato bom zdaj šel nazaj na zimmerman. Zadaj sem pa menjal z brembo ker so bile original trw, zdaj pa grem na zimmerman. Trenutno imam 90000km v planu je še menjava hladilne tekočine, zavorne in obeh jermenov, svečke so pa bile na 80000km. Vbistvu preventiva in potreba po občutku da je vse v nulo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano
pred 8 minutami je Boss napisal:

Podmaži jih :hudicek: - ne bojo cvilili, ampak tud ustavil se ne boš.

 

OK, šalo na stran... a to ti zacvilijo tik predno se avto ustavi ali ves čas zaviranja? Sem imel podoben problem pred kar nekaj leti pa sem še 1x razdrl, podmazal vodila ploščic in naležno površino batkov pa je zadostovalo.

Zacvili ob pričetku zaviranja kakšne dve sekunde, potem se zgleda malo zagrejejo pa je ok. Dvakrat se mi je pa zgodilo da ob zavijanju v levo in tik preden se ustavim tako zatulijo, ko zravnam volan je pa ok. Grizejo super ampak to malo cviljenje me živcira.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano

Po parih mesecih uporabe Brembo ploščic me spravlja ob živce cviljenje, ni zdaj to neznosno cviljenje ampak ob samo ob pričetku zaviranja 2 sekunde. Sedaj sem naročil Zimmermanove ploščice. Če koga to cviljenje ne moti mu podarim ploščice ki so stare par mesecev, so pa za mazdo 6 2017 G165.

PS: drugače sem pa nabavil letne gume Nexen nfera SU4, sedaj čakam material da med menjavo gum zamenjam ploščice spredaj zadaj, zavorno tekočino, jermen za vodno črpalko ter mikro jermen.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Na stotine drobnih pikic
Napisano
pred 8 minutami je Janez007 napisal:

V 25 letih sem moral menjati sprednjo počeno šipo 1x, enkrat pa so zgolj zalili luknjico. Verjetnost, da bo priletel večji kamenček in jo bolj poškodoval, je torej zelo majhna. Takim poškodbam nisem še nikoli pomagal in tudi ne mislim. 🙂

V vsakem primeru bi bila nova šipa čez čas spet popikana in menjava sploh ne bi bila smiselna, tudi zato, ker nova zelo verjetno ne bi bila zmontirana v kakovosti originalne.

Hja glej pomagaj si sam ali pa boš čez 5let videl samo pikice tudi ko neboš gledal skozi šipo   :D :D 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 36 minutami je amusic napisal:

Siguren, da je tak kot mora biti? Sem klical pa se je oglasila njegova in je cena servisa 350 € 😮 ali je tim eckart metoda ustrezna za to vrsto menjalnikov, ali menja filter? Bi moral govoriti z njim, ker je on strokovnjak... Pa ne dvomim v njegovo strokovnost popravil, ker tu je strokovnjak! Samo pri teh servisih pa je velikokrat samo za sproti, da se malo obrača nihče ne da velike pozornosti temu - tako se mi vsaj zdi... 

Tukaj na forumu opazim, da hvalijo Pelka in možakar najbrž ve kaj počne + servis bi bil 100 € cenejši. 

Če si malo strojnika si lahko sam narediš, so navodila in celoten postopek na forumu. Material te bo prišel okoli 110€ z Ravenol FZ in filtrom, porabil boš pa okoli 2-3ure.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

dne 29. 1. 2022 ob 16:14 je Deeyan napisal:

 

Sam mormo pa vedet, da je konstrukcija tovornjakarskih motorjev mal drugacna

Seveda, primer scania ima na prejšnji seriji in tej zadnji enako olje s tem da prejšnja serija ima servisne intervale na 70000km ta nova pa skoraj krat 2. Je pa res obrati so nižji okoli 1100-1300, kar je slabo za dpf filter ampak imajo rešeno tako da se menja samo vložek in piči dalje, cena vložka je pa okoli 280€. Pri nas se je menjaval vložek na 300000km, servisi so se delali na 60000km na 300000km se je pa preventivno menjavala turbina, alternator, zaganjač, vodna črpalka, sklopke, kolesni ležaji in kompresor zraka. Kamioni so vzdrževani v nulo in brez težav naredijo 1500000km, kar za tiste ki upoštevajo servisni interval nemorem trdit imajo kar nekaj izpada na cesti ampak mi smo si izračunali da se ta preventiva izplača saj je šlepanje in popravilo na cesti dooostii dražje.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Problemi s stranskimi ogledali
Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Se pravi, da lahko to naredim tudi s kitarsko trzalico? 😊

Si jih vprašal,da do kaj mislijo s temi motorčki zafrkavati nas lastnike? 🤔 Res mi ne gre v glavo, da v vseh teh letih odkar so ta ogledala zunaj, niso naredili kake izboljšave. 

 

Smo debatirali in ni neke resitve na vidiku, zgleda bomo sami prej pogruntali in mazdi prodali idejo 😁😁😁😁😁

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 2016, SBS/SCBS malfunction
Napisano

Si imel mogoce pred sabo sonce? Ob doloceni visini sonca in voznji proti soncu zaslepi kamero, napaka ostane do ponovnega zagona ko se sistem stestira in umeri, torej pri ponovnem zagonu. Za mrtvi kot tudi lahko vrze opozorilo ce je zelo umazan na levi in desni bocni strani zadnji blatnik

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pri mazdi so to malenkosti, ce gledas bmw in njihove tezave s ketnami. Audi multitronic katastrofa, vw dsg s suho sklopko poden od menjalnika. Pri mazdi motorji in menjalniki grejo, taksne malenkosti kot je dodatna zascita podvozja, menjava diskov z boljso znamko pa pac tisti ki poznamo to naredimo, pa tudi na servisu na te stvari nekateri opozorijo. Odkrito, imam raje motor (bencin ali dizel) in menjalnik tako kot mora bit mazdin pa te malenkosti flikam kot pa motoe in menjalnil ki ga pod garancijo na 40000km menjam.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Na naših mazdah je pokrovček na katerem piše DOT3 vsebujejo pa DOT4 saj je DOT4 minimalni standard za pravilno delovanje asistenčnega sistema zavoranja. Je bila pa razlaga s strani Avstrijcev da so posodice s starih serij vozil. Vsaj zbrusli bi lahko to norijo DOT3 napis. Ko tako počasi odkrivaš avto vidiš da so kar na nekaj poročjih malomarni, izolacija, rja, zavore, napisi DOT3...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 14 minutami je Peter22 napisal:

Ok,zdej pa se enga dobrga majstra ,ki bo to zrihtu tko,k treba😁

Pelko to dela?

Po moje bi. Drugace pa imas v Lescah Pogačnika, ki je glede avtomatskega menjalnika top. Pa še mašino za tim ekart metodo ima, ki zamenja komplet vso olje.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.