Siguren, da je tak kot mora biti? Sem klical pa se je oglasila njegova in je cena servisa 350 € 😮 ali je tim eckart metoda ustrezna za to vrsto menjalnikov, ali menja filter? Bi moral govoriti z njim, ker je on strokovnjak... Pa ne dvomim v njegovo strokovnost popravil, ker tu je strokovnjak! Samo pri teh servisih pa je velikokrat samo za sproti, da se malo obrača nihče ne da velike pozornosti temu - tako se mi vsaj zdi...
Tukaj na forumu opazim, da hvalijo Pelka in možakar najbrž ve kaj počne + servis bi bil 100 € cenejši.
Če si malo strojnika si lahko sam narediš, so navodila in celoten postopek na forumu. Material te bo prišel okoli 110€ z Ravenol FZ in filtrom, porabil boš pa okoli 2-3ure.
Sam mormo pa vedet, da je konstrukcija tovornjakarskih motorjev mal drugacna
Seveda, primer scania ima na prejšnji seriji in tej zadnji enako olje s tem da prejšnja serija ima servisne intervale na 70000km ta nova pa skoraj krat 2. Je pa res obrati so nižji okoli 1100-1300, kar je slabo za dpf filter ampak imajo rešeno tako da se menja samo vložek in piči dalje, cena vložka je pa okoli 280€. Pri nas se je menjaval vložek na 300000km, servisi so se delali na 60000km na 300000km se je pa preventivno menjavala turbina, alternator, zaganjač, vodna črpalka, sklopke, kolesni ležaji in kompresor zraka. Kamioni so vzdrževani v nulo in brez težav naredijo 1500000km, kar za tiste ki upoštevajo servisni interval nemorem trdit imajo kar nekaj izpada na cesti ampak mi smo si izračunali da se ta preventiva izplača saj je šlepanje in popravilo na cesti dooostii dražje.
Se pravi, da lahko to naredim tudi s kitarsko trzalico? 😊
Si jih vprašal,da do kaj mislijo s temi motorčki zafrkavati nas lastnike? 🤔 Res mi ne gre v glavo, da v vseh teh letih odkar so ta ogledala zunaj, niso naredili kake izboljšave.
Smo debatirali in ni neke resitve na vidiku, zgleda bomo sami prej pogruntali in mazdi prodali idejo 😁😁😁😁😁
Si imel mogoce pred sabo sonce? Ob doloceni visini sonca in voznji proti soncu zaslepi kamero, napaka ostane do ponovnega zagona ko se sistem stestira in umeri, torej pri ponovnem zagonu. Za mrtvi kot tudi lahko vrze opozorilo ce je zelo umazan na levi in desni bocni strani zadnji blatnik
Pri mazdi so to malenkosti, ce gledas bmw in njihove tezave s ketnami. Audi multitronic katastrofa, vw dsg s suho sklopko poden od menjalnika. Pri mazdi motorji in menjalniki grejo, taksne malenkosti kot je dodatna zascita podvozja, menjava diskov z boljso znamko pa pac tisti ki poznamo to naredimo, pa tudi na servisu na te stvari nekateri opozorijo. Odkrito, imam raje motor (bencin ali dizel) in menjalnik tako kot mora bit mazdin pa te malenkosti flikam kot pa motoe in menjalnil ki ga pod garancijo na 40000km menjam.
Na naših mazdah je pokrovček na katerem piše DOT3 vsebujejo pa DOT4 saj je DOT4 minimalni standard za pravilno delovanje asistenčnega sistema zavoranja. Je bila pa razlaga s strani Avstrijcev da so posodice s starih serij vozil. Vsaj zbrusli bi lahko to norijo DOT3 napis. Ko tako počasi odkrivaš avto vidiš da so kar na nekaj poročjih malomarni, izolacija, rja, zavore, napisi DOT3...
DOT4 se menja na 2 leti, DOT 5.1 pa na 3leta. To je obdobje v katerem bi naj bilo olje "staro" in nasiceno z vodo. Bom probal poiskat tabelo o DOT tekočini, sem dobil enkrat na tehnološki konferenci.
Ok,zdej pa se enga dobrga majstra ,ki bo to zrihtu tko,k treba😁
Pelko to dela?
Po moje bi. Drugace pa imas v Lescah Pogačnika, ki je glede avtomatskega menjalnika top. Pa še mašino za tim ekart metodo ima, ki zamenja komplet vso olje.
Ponovil sem samo, kar so mi rekli pred 3 tedni na Mazda servisu v Ljubljani. In to sem si zapomnil in napisal.
Sem doživel na uradnem servisu da so sneli avtomatski menjalnik in je steklo malo olja ven, ko so ga nazaj namestili so to olje probali z roko, besede majstra: vlij nazaj to je doživotno olje. in so ga iz vedra vlili nazaj v menjalnik.
Mene so na ZF učili da doživljenskega olja ni, vsak element ki vsebuje tekočine se menja.
Primer 6HP menjalnik v BMW Jaguarju Audiju ima nalepko na menjalniku da se olje ne menja ker je doživljensko polnjen in da ob poškodbi plombe med karterjem in ohišjem garancija več ne velja. No potem pa greš na šolanje k ZF in tam je predvidena menjava olja v 6hp menjalniku na 80000km, in ti sami razložijo da bo menjalnik 100% zdržal brez vzdrževanja torej ob redni uporabi tam nekje 200000 do 250000km potem pa adijo kupi novega (4000€ - 5000€) oziroma boš raje kupil novi avto, kar je v prid prodajalcem in še kao vzdrževanja ni, torej si še nekaj prišparal, kao. Če ga pa vzdržuješ redno torej olje in filter na 80000km in na vsake 150000km menjaš tesnilo med hidroplato in ohišjem je pa menjalnik večen, so imeli za primer trpežnosti pri ZF službenega bmw E60 ki je imel nekaj čez 600000km s prvim menjalnikom samo redno menjavanje olja in tesnila.
Tako da pri 180000km si lahko že prepozen in boš z menjavo na 180000km menjalniku zabil zadnji žebelj v krsto, zaradi spiranja gumjastih elemntov (mulja) med sklopkami in v cilindrih se pojavi prevelika zračnost kar čutiš kot zabijanje in cukanje, to ti potem dela kake pol leta, zračnost se veča in lepega dneva ga več ne prestaviš niti metra.
Zakaj brez spiranja?Mi je ravno nekdo razlagal,če boš menjal olje v menjalniku,gacdan se spirat.
Če ga redno menjuješ na 60000km ga nerabiš spirat ker ni tako umazano (zažgano in obrabljeno), če ga menjaš na 120000km+, potem je dobro sprat celoten sistem, torej spereš wandler (ker wandler nima čepa za izpust olja) in vse hladilne vode ter hladilnik. Potem pri spiranju je obvezna izvedba adaptacije, torej reset in elegantna vožnja da se vrednosti nastavijo (učenje menjalnika) s tem da pri wandlerju lahko učenje lock up sklopke traja tudi do 300km. Vglavnem bolj na varni strani si če menjuješ olje na 60000km, manjša obraba in manjša verjetnost spodletele adaptacije (prevelika zračnost in s tem vrednosti izven optimalnega delovanje- sledi cukanje in zabijanje)
Na uradnem servisu so mi rekli, da ga menjajo po navodilih proizvajalca pri 180.000 km, tako pri avtomatskem in tudi ročnem menjalniku.
Uradni servis olja v avtomatskem po servisnem intervalu ne menjuje, na 180000km se menja olje samo v ročnem menjalniku. V avtomatskem menjalniku se menjuje olje na okoli 90000-120000km, čeprav sam bi ga na 60000km brez spiranja.
Jaz sem kupil mercedesa s204 leta 2013 isto z Italije pa je bil avto last leasing hiše s svojimi serviserji, no pozabili so izbrisat imenik pa sem klical očeta od bivšega uporabika, pa sem zvedel da je bil karamboliran in vzdrževan da ti mine. Ok dobil sem ga za res majhen denar ker je po prodajalčevo bil avtomatski menjalnik uničen (kar sem potrdil samo da sem dodatno zbil že tak nizko ceno), ko sem sam priklopil na tester in opravil testno vožnjo sem pogruntal da je elektro plata vmenjalniku šla, sem kupil avto sam si menjal plato (cena plate je bila 160€), in vse tekočine, olje filtre, diske ploščice cena vsega materiala je bila takrat okoli (300€) in gasa, šel je super 5let z njim sem naredil 120000km potem so se začele težave z raznimi senzorji in sem ga prodal za večji denar kot sem ga kupil. Vglavnem take naložbe se ti splačajo če si veš sam kaj naredit, drugače so jama brez dna.
Pri meni je isto, ampak na servisu trdijo da menjajo samo motorček. Ko sem se naročil sem tudi povedal da mi gre garancija z naslednjim letom ven in da pričakujem da se bo znana napaka ki še ni rešena s strani mazde popravljala na njihove stroške, rečeno je bilo da bo. Ampak verjamem da nam bo dopiz.... in bomo sami pogruntali rešitev, pred mazdo (žalostno ampak resnično). Glede servisiranja na neuradnem in uveljavljanje garancije je pa ludnica, imam izkušnje s podobno zadevo glede kamionov in dokler nismo zagrozili z prodajo dotične znamke kamionov se niso ganili.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
EGR cooler? je vodno hlajen?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani