Imam Mazdo 6 letnik 20003 bencinar 2.0. Avto mi je na morju za?el kuhati in sem se odpeljal do prvega serviserja, da mi je odstranil termostat. Peljal sem se naprej vse lepo in prav, temperatura je bila OK, diagnoza zani? termostat. Ko peljem k mehaniku zamenja termostat, avto spet kuha, nabija kompresijo. Prepihana dihtunga na glavi. Ko je menjaval dihtungo je zamenjal ?e vodno ?rpalko tukaj sledi ?ok. Vodna ?rpalka je bila zaribana, lopatice vse zlomljene seveda jih ni nikjer. Zanima me kako sedaj spraviti te lopatice ven, kje so in ali je sploh mogo?e brez tega kot, da se razkoplje celo ma?ino.
lp, marko
Fuk svetoven.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
1. 35w manj svetijo ,pac men se vidi vredi .. in se manj grejejo ka imajo manso sijalno vrednost...
2. 55w se bol grejejo in vec svetijo ..
A si ki stromar al ne? :ne vem:
Cene primi doma eno zarnico od 40w
In tarnico od 100w pa nam sporoci razliko kolk te je ena zapekla in koliko druga ter kera bolje sveti
Lej govor ti kar ho?e?, dokler je balast isti samo ?arnica druga?na, ne more biti in tudi ni nevemkak?ne opazne razlike, pa glede na to da je MINILO mojih 10 let igra?kanja z xenonom, se mi tud zdi da nekaj vem, oziroma sem nekaj stvari zmonitral, predelal, uporabljal in testiral.
Razlika je samo iz katerega stekla je narejena ?arnica sama, pa tudi ?e je ista firma, samo drug "model", ki jima drugo steklo je razlika da glava pe?e.
Naj povedo ostali foruma?i katerim sem karkoli ?aral na xenonu.
Pa ?e ti slu?ajno primerja? Xenon ?arnico in navadno ?arnico, si po moje zidar, ker to NITO POD RAZNO in NITI pribli?no NI enako.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Jaz mam to ?e narejen - trenutno sem na 170KM pri dizlu, brez, da bi posegal v mapo in nastavitve turbine. Ko se lotim ?e tega bom za?el Ajvarja po poljanski dolini preganjat.
Aha
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Lambda 2/1 je tista za dpf, lambda 1/1 pa proti motorju, obe sta na dpf filtru, 1 cekira vhodno temperaturo v dpf, 2 pa izhodno - jih stalno cekiram preko obd Cisto mozno da ti crkne vedno ko bi moralo izvajati regeneracijo, to je na.cca 350km s tem se ni za zajebavat.
A ti dela regeneracije?
Cisto mozno pa je da so fuc konektorji, oksidacija itd.
Si ze videl bencinarja v stand by?
ja sem.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
pred ene 3 mesecemi se mi je prizgala opozorilna lucka na armaturni za okvaro motorja... peljem do mehanika kjer nama diagnostika pokaze prekinjen tokokrog na bank 2, sensor 1! On mi je reku da je pa? nekaj ?ans da se napaka sploh ne ponovi zaradi kakega stika oz. kaj podobnega... mi izbri?e napako in normalno se vozim ene 14 dni nakar se napaka pojavi, avto pa vcasih vklopi safety mode in nima polne mo?i... kolikor se informiram na netu je pa? najbrz sla prva lambda na sopotnikovi strani! Cena... 500+ eur! blah... Med tem ?asom avto se neujno rabim in kak dan lu?ka za okvaro gori, kak dan ne. Ker sem moral za en mesec it v tujino sem si reku da bom pa? lambdo zamenjal ko pridem nazaj... Sedaj sem doma ?e 14 dni in avto mi deluje popolnoma normalno, sicer kar ?akam kdaj se bo okvara ponovila, a vseeno upam da ostane kar pri tem.
Ali je mo?nost da zaradi mraza stvar deluje normalno (kak stik na konektorju itd..),
Ali je mo?no da sonda v?asih deluje oz. v?asih ne (?e bi pomeril upornost?)
Prosim ?e za kak nasvet od bolj izku?enih, namre? sam nimam veliko pojma o tej stvari!
Hvala mazda?i
Simon
Majster se govori o dizlu al bencinu, pa lambda na sovoznikovi strani je tud huda,kolikor se jaz spoznam so vse vgrajene na mor al pa na auspuh, ki pa je na sredini avta.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Lp mene me pa samo neki zanima in sicer mazda 2003 letnik dizel in 136KM..
Sm zaslisan nekaksen cuden zvok kakod za bi drseli dve zelezni plosci skupaj pac pomoje nekaj ni podmazano ali pa ksn lezaj .. sam se bol cudno je ka avto ugasnes pa uno se en cas dela in pole poneha sam .. a ima mazda ksno elektricno pumpo za servo ali kaj takega ??
PA model WEBASTO ti laufa !
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani