?e lise niso fizi?ne, to pomeni, ?e niso to globinske raze, se jaz nebi sekiral, nekajkrat dobr pohodi zavoro pa bo. ?e je p ato v globino, je bil pa morda kak kamen vmes. Va?no je, da ne tresejo, kar se pri Mazdah rado zgodi.
do bg-ja v manj kot 4 urah pa je poraba ze kar bliz 10
Matr ste drzni. Samo enkrat sem ?el v BG, vozil je sodelawc, pa nas je pri ?upanji ustavil leto?nji 320 D z napisom molim sljedite... Bilanca: 1.000 kn.....
?e se zama?i, ma? lahko karter poln olja, avto ti pa zariba. Glej, fantje res vedo, kaj se jim dogaja in samo hvala bogu za forume, kjer se lahko pogovarjamo o rak rani posameznih avtov. S pravo?asnim ?i??enjem cedila, bi morda celo ?e vozil prvo turbino, nikoli ne ve?.
Tudi meni ni v?e?, da me to ?aka, a ?e enkrat, hvala bogu, da s pomo?jo foruma lahko stvari prepre?im. Lahko ti tudi zagotovim, da ljudje, ki ti tukaj svetujejo, vozijo mazde in so pove?ini ?e vse te stvari dali ?ez, zato sem mnenja da skoraj noben ne nabija. ?al je pr M6 nekaj specifik in ?e se jih bo? dr?al, bo avto ?pilal, sicer pa bo? imel te?avo za te?avo.
?e se dotaknem le olja: tvoj avto ima DPF filter za saje, dr?i? Torej je olje hudi?evo ob?utljiva zadeva in ?e ni pravo, bo? imel te?ave. Kakorkoli, ve?ina ?alabajzerjev sploh ?e ne ve za DPf in kaj DPF sploh po?ne. Tudi tukaj na forumu smo dolog ugotavljali kaj to sploh je in na kak?nem principu deluje, tudi danes tega ?e ne vedo (vemo) vsi. Zato tega tudi ne gre pri?akovati od mehanika, ki ne hodi na ozko usmerjena specialna izbra?evanja in si je dober rating naredu ?e v ?asu golfov 2(sam ugibam).
?e se ne motim je tvoja uvo?ena (Italijanska?), kjer so nivoje opreme ozna?evali druga?e in niso ekvivalentni s slovenskimi nivoji opreme.
Boss ne ?ali me z makaronarji Moja je nem?ka. Sam ?el ponjo k daljnemu ?lahtniku... Oprema je active. Nisem vedel, da so na?i spet ?prarali. Lahko bi si pa mislil. Se spomim ?asov ko so vrli Porschejevci splavili golfa 5 in mislili, da se bo prodajal brez klime. Kak balkan smo mi ne mor? verhet. ....
Kar se pa primerjav ti?e ja pa ?e ogromno napisanega, malo se sprehodi po temah. Prva dilema: Dizel-bencin: odvisno od kilometrov. Za mestno vo?njo nikakor dizla. Nekateri ti bodo svetovali v vsakem primeru bencinarja, saj je neprimerno cenej? za vzdr?evanje. ?e te moti poraba da? jurja in avto dela na plin.
Druga dilema: 120 KM benz je nepremi?nina. Ok, peljal se bo?, a bolj kot ne po desnem pasu. Dinamike ne bo neke hude. Kolega joka z 2.0 motorjem da mu je pre?voh.
Ne gre tle za hudovanje. Kolegi s foruma so ti posku?ali jasno povedati cause and effect varianto. ?e stopi? na ?ebelj, dobi? luknjo v nogo. Kriv je ?ebelj. Res pa je, da boli pa luknja v nogi. LAhko si seveda kupi? nov ?evelj, a ?e bo? ?e enkrat stopil na ?ebelj, bo? imel spet luknjo.
Tvoj problem je podoben: ?la ti je turbina. ?al pa no?e? videti ?eblja, v tem primeru so to podlo?ke. Ta diagnoza pa ni le tvoja, to je rak rana M6 dizleric. Seveda bo pri novi turbini encajt mir. Ko pa bo spet ?la bo pa kriv zagaman japonc in nikakav avto. To je pa? problem VSEH avtov, ?e jih ?raufajo neki univerzalci, ?al ne vedo za malenkosti, ki povzro?ijo te?ave. Stavim da ima tudi famozni TDI kak?no.
Tsito na zobnikih je naklju?no-ni pravila enim pri 60kkm enim pri 200kkm.
Cedilo je cca ura dela, stro?ek zanemarljiv, tesnil ni tako da se spla?a pri velikem servisu tud to pogledat-spucat.
Za ?ajbice pa nebi vedu ?e.....
No torej karter zihr pucamo. Kako ni dihtnge? Je tesnilna masa al kar ni?? Kaj pa zobnik? A ko to gre, je konc z ma?ino oz a lahko to predvidi?/prepre?i?/sli?i?? Stro?ek?
Tist zobnik ni problemati?en za tlak-lu?ko sam sli?i se tuli kot nek ventilator v iberturah.
Kaj je torej treba narediti, da bo avto pelu prek 100 kkm? Cedilo pucat al ne? Podlo?ke menjat al ne? Govorim o 120 KM letnik 2007, zadnja od starih....
Zato pa imam jaz "zlatkota" not.. za vsak slu?aj..... Kmalu pa imam servis na 100.000 pa bomo snel dol karter, pa bom poslikal kak?no je sito....samo ne na uradnem servisu....
To bi tudi jaz zelo rad videl. Ravno sem opravil 80.000 km servis in so mi vsi mehankarji tulili da FL z DPF (2005-2007) dizli ne ma?ijo cedil. Sem prav firb?en kak?na bo tvoja slika in na podlagi tega se bom ?ez 20.000 km tud jaz oodlo?al o pranju karterja.
Mene pa ob tej priliki zanima mnenje mojstra glede roka menjave. Ne vem kje, a zasledil sem, da se zaradi obremenjevanja balastov, ki so btw bistveno dra?ji od ?arnic, priporo?a menjava ?arnic na 3 leta.
Je kaj resnice na tem?
Aja, xenon uporabljam zgolj na dalj?e vo?nje (vasj 50km), sicer se ?lepam z meglenkami, pa ?e ?trom imam vezan tako, da ne v?iga lu?i skup z motorjem.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
?e lise niso fizi?ne, to pomeni, ?e niso to globinske raze, se jaz nebi sekiral, nekajkrat dobr pohodi zavoro pa bo. ?e je p ato v globino, je bil pa morda kak kamen vmes. Va?no je, da ne tresejo, kar se pri Mazdah rado zgodi.
Have a nice and productive day!
Your future depends on it.
Your LIFE… depends on it.
A Klokateer...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani