Interkooler je na?eloma hladilnik zraka, ki ga turbina komprimira. Ta je zaradi stiskanja in vpliva toplega dela turbo-kompresprja segret. Da bi dosegli ve?jo gostoto zraka, ki ga dovajamo v cilindre se ta s pomo?jo intercoolerja, ki je ni? drugega kot gosto satje v katero v notranjost prihaja topli zrak iz turbine, na zunanji strani pa kro?i zrak zrak iz okolja, ki je ni?je temperature in mu odvzema toploto. Na ta na?in dose?emo ve?je polnjejne cilindrov z zrakom in mo?nost ve?je koli?in vbrizganjega goriva, posledica - ve?ja mo? motorja pri enaki prostornini.
Olje nima kaj iskati v gladilniku zraka. Obstaja pa drugi hladilnik, hladilnik motornega olja, ki ga navite ma?ine imajo. V njega se dovaja motorno olje in hladi. Iz tega sistema je mo?no pu??anje olja, iz hladilnika zraka pa ne.
Obstaja mo?nost, da olje, ki ma?e turbino in pu??a na dovodni cevi in kaplja na cev zraka, ki vodi do interkoolerja. Po njej se zliva in kaplja na tla v bli?ini hladilnika zraka. To pa ?e ne pomeni, da pu??e olje iz njega, ker ga noter ni.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
definitivno ni drocnik, ker je (no, bil je) zvok specificen in glasen in tudi na servisu so rekli, da je to soba
jures, kaj pa ma veze tvoj komentar z napisanim? nisem stekal :ne vem:
Razdalja med dro?nikom in injekotrjem - ?obo je cca 5-10cm.
Kako lahko nekdo locira zvok na tej oddaljenosti brez preciznega instrumenta, je vpra?anje za znalce.
Jaz ne trdim, da je dro?nik, vendar je , po mojem, verjetnost, da je prej dro?nik kot ?oba, ve?ja.
?oba je pri prej?nji generaciji v resnici elektromagnetni ventil. Magnet torej potegne neko iglo, ki zapira izhod goriva v motor. Zakaj bi pri?lo do nekega udarca te igle razen, ?e ni po?teno obrabljena sama igla, ali sede? ?obe kamor se prilega igla. Torej morala bi obraba biti precej?nja, da se pojavi mo?an zvok.
Frekvenca zvoka je odvisna od te?e udarnega telesa. Ker je igla relativno male mase, bi moral biti zvok po?kodovane ?obe precej visok. Torej po analogiji bi moral biti zvok pokvarjene ?obe precej vi?ji od zvoka pokvarjenega dro?nika. Jakost zvoka bi morala biti sorazmerna masi udarnega telesa. Torej je zvok okvarjenega dro?nika ni?je frekvence in ve?je jakosti od zvoka, ki naj bi ga oddajala obrabljena ?oba.
Pa ?e nekaj, ?e bi bila ?oba po?kodovana bi verjetno tudi dozirnje goriva bilo spremenjeno. Morala bi se pove?ati poraba.
Moja razmi?ljanja se, po navedbi, da je po uporabi golda in hladnej?em vremenu zvok odpravljen, usmerila v dro?nik(e). ?oba bi morala na hladno ?e bolj ropotati glede na to, da so zaradi mraza tolerance pove?ane.
?e bo tok-tok tudi po otoplitvi prenehal je prav gotovo dro?nik. In zaslugo bo za to imel
BOND goldy.
Posku?am zgolj logi?no razmi?ljati.
Nadaljevanje sledi po novih dognanjih preizkusa test driverja.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
zdaj ne vem al je gold al je un CL kriv, ampak to je rekord v porabi olja ...
Pri 226.000 km se lahko pojavi veliko vpra?anj zakaj pove?ana (?e vedno pod noramtivom) poraba olja. Veliko vozi? in kolikor sem razbral ne ravno po predpisih (popravi me, ?e se motim). Kako bi lahko ?istilo, ki odpravlja ne za?elene usedline, ki pove?ujejo obrabo motorja le temu ?kodovalo. Ne predstavljam si, da bi aditiv za zmanj?evanje trenja, ki nekemu ?leperju actrosu zmanj?a porabo olja s 13 litrov na 2 litra na 50.000 km prav mazdi 6 pove?al porabo olja za 0,13 l na 1000 km.
Kaj ?e gre za plod slu?ajnosti in je za porabo olja krivo kaj drugega. Mogo?e tudi razlika v kakovosti olja, ?eprav enake gradacije in tipa kot pri prej?njih menjavah. Kolikor se spomnim je na tej mazdi bila te?ava z batom in tudi z menjalnikom. Bojim se, da mogo?e tudi takrat, ?e bi slu?aj nanesel da si uporabil enega od bondov, vzrok za okvaro po neki inerciji pripisal, ali vsaj posumil na njih.
Ma?ine niso ve?ne in mogo?e je po 220.000 km ?as, da se poka?ejo prvi znaki obrabe. Za porabo olja je lahko veliko vzrokov, dvomim pa ,da je za to kriv aditiv s tako dolgo "kilometra?o" (eden, ali drugi).
V SLO smo te dni slavili 15 rojstni dan Bonda, za nami so izjemni rezultati, predvsem v te?kih industrijskih pogojih, druga?e pa je bond v EU postal polnoleten.
Le toliko v razmislek glede dvomov o njegovi kakovosti in morebitnih "posledicah" uporabe.
Vse naj bolj?e Bond :mi pijemoo:
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Torej je napaka z zrakom, ali gorivom. Pri gorivu je lahko nekaj narobe s ?obani oziroma pritiskom na ?obah, mogo?e s ?asom vbrizga. Kaj ?e ti je zobati presko?il za en zob? (zgolj modrovanje) :ne vem:
Mo?no da ne deluje pravilno IMV ventil (zagotavlja visokotla?ni ?rpalki 3 bare pritiska dovoda goriva, kar omogo?a njeno pravilno delovanje).
?e ena stvar je lahko. ?obe lahko delujejo nepravilno zaradi nalepljenih usedlin na njih. Te se lahko o?istijo z demonta?o in napravo za ?i??enje ?ob (ultrazvok), ali pa s kakim aditivom. Kaj ko bi poskusil megasel v pove?ani koncentraciji, mogo?e bi vplivalo na normaliziranje delovanja ?ob :ne vem:.
Zgolj nekaj idej.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Intercooler je hladilnik komprimiranega zraka. Torej nahaja se med turbino in uvodnikom zraka v cilindre.
Namen je hlajenje komprimiranega zraka, ki gre v cilindre. S hlajenjem se dose?e ve?ja gostota zraka v cilindru kar omogo?a ve?je doziranje goriva in posledi?no ve?jo mo? motorja.
Tebi se je najverjetneje snela cev, ali pred, ali za hladilnikom. Preveri te spoje pa bo? videl, ali je mogo?e to vzrok. Pri tako naglem padcu mo?i in obratov je najverjetnej?i vzrok pomanjkanja zraka v "plju?ih" motorja.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
in moja izkusnja z metabond goldom (po cca. 4000km lahko najbrz podam kako mnjenje)
spremenilo se prav nic, razen da se bolj slisi ropot motorja
poraba olja je ista
poraba nafte je tudi ista
tko da izgleda, da sem prvi na forumu, za katerega je bil to stran vrzen denar...
glede na to, da sem edini od mnogih je to se vedno dobra statistika (da ne bo sirius jezen)
Pridem do ra?unalnika in ?e so "slabe" novice. Mogo?e pa je tvoja 6 alergi?na na "jajca" (asociacija na Bossovo cepivo) in smo zgre?ili vrsto "cepiva".
Zakaj omenja? porabo olja, ?e je ni bilo, potem je prav gotovo ista, ?e pa je bila, kak?na je bila pred goldom in po njem =??
Takole vsake toliko ?asa se najde kdo, ki z rezultatom ni zadovoljen. Aditiv je predvsem namenjen preventivi. Pri 220.000 pa te?ko govorimo o preventivi. Lahko le o delni kurativi. Jaz trdim, da tudi, ?e se ni? ne pozna, drsne povr?ine to ?utijo druga?e. ?e je motor nekoliko ?ivahnej?i (kot si na za?etku omenjal) se je noter nekaj malega zgodilo. To z glasnostjo sicer ni logi?no, vendar tudi mo?no. Nimam razloga, da ne verjamem nisem pa prepri?an, da je gold krivec. Lahko, da je CL preve? spral notranjost????
?e izkoristim Bossovo opa?anje in ga malo po svoji logiki obrazlo?im, ni mo?no, da je motor manj brenzan samo na hladno, tudi na toplo je samo, da je to manj opazno.
Testiraj ti ?e naprej tja do 10.000 km, mogo?e bo pri?la do izraza druga komponenta Golda.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Imam avtomobil star 8 let. Na njemu so alu felge od za?etka, brez kakr?nekoli dodatne za??ite. Na njih ni sledi delovanja soli in peska, je pa kaka praska od "pravilnega" parkiranja ob robnike, kar pa nima nobene zveze z vremenom.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Imam pa vprasanje glede tega bonda gold a ga je treba takoj po menjavi v novo olje not zlit ali se ga lahko naknadno not zlije rcimo po kaksenem mescu voznje hvala
Ta aditiv lahko doda? kadarkoli olju, vendar je smiselno to narediti ob menjavi olja. Aditiv se ne nanese ves na torne povr?ine, nanese se ga toliko, kolikor je potrebno. Ostalo pa je v pripravljenosti, da nadomesti tisti del za??itnega filma, ki se obrabi. Za??itni film, namre? ni ve?en, zato se priporo?a uporaba aditiva pri vsaki menjavi olja. ?e ga dodajamo med menjavami pa ga dodamo ?e v delno kontaminirano olje, ob naslednji menjavi pa bo dolo?ena koli?ina vr?ena stran, saj ne bomo prevozili toliko km kot bi sicer.
Zato bo najbolje, da ga doda? pri naslednji menjavi, ali pa v kratkem ?asu po sedanji menjavi.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Ali kdo ve, kje se kontroliranivo olja v manjalniku M6 nova diesel
Ponavadi sta na ohi?ju menjalnika dva ?epa. Spodnji je za izpust olja, zgornji pa za nalivanje olja in predstavlja tudi vi?ino, do katere mora olje biti nalito.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
da ne bom offtopic, prvi vtisi golda: v prostem teku je cista katastrofa, motorju se je zmesal (glasen tek in vrtljaji nihajo), medtem ko v visjih tece velik bolje (in hitreje) kot prej...to je kar lahko recem po cca. 100km prevozenih, bom porocal cez dva tedna ko jih bo 2500km
Vpra?aj se zakaj bi vrtljaji zaradi nekega aditiva nihali????
Namre? ne vidim neke smiselne povezave. Razen ?e se obrati borijo z ra?unalnikom. Zaradi manj?ega trenja obrati na minimumu nekoliko zrastejo, ra?unalnik pa tega ne dopu??a in vra?a obrate nazaj.
Glede glasnosti ne vem kaj bi ti odgovoril. Preveri ali so ti oblogo na motorju pravilno pritrdili nazaj.
Glede glasnosti lahko omenim Andya (RX8 elektro). On je zlatkota dal v menjalnik, ki se je zaznavno sti?al.
Pri elektri?nem pogonu se namre? menjalnik bistveno bolj sli?i, saj ga ne prekriva zvok motorja.
Torej poro?aj po povratku iz Pri?tin. Poskusi oceniti porabo (upo?tevaj zunajo temperaturo)
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
ej by the way, strojniki bi imeli kar nekaj opazk glede teksta na metabondovi strani, najbolj obcutljivi so na "pritisk olja", pravilno je "tlak olja"...na to (tlak/pritisk) so se posebej obcutljivi profesorji
Motorji pa ?e bolj pa de?ve tudi
Naj se profesorji ?e tako hudujejo pravilno je :
pritisk // sila na enoto povr?ine; tlak: pritisk nara??a, pada; meriti pritisk; majhen, velik pritisk / pritisk zna?a 1.020 milibarov; kontrolirati pritisk v avtomobilskih gumah; nizek zra?ni pritisk; pritisk olja v motorju / lonec na (zvi?ani) pritisk
Tako pravi slovar slovenskega knji?nega jezika, zato lahko re?em, da profesorji "afne guncajo"
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Ok,kolko naj ga pol jaz dam drugi? ob menjavi, ker menjam na 20.000? Ali lahko podalj?am interval menjave olja recimo na 25000 in pol ruknem spet celo fla?o?
Tudi, ?e bo? menjal tam nekje pri 30.000 km ne bo ni? narobe.
Osebno sem pred precej leti s predhodnikom zlatkota na avtomobilu Citr. BX 1,6 podalj?al interval menjave olja s 20.000 na 40.000 km. Olje ki je prevozilo 40.000 km, je na testni ma?ini za merjenje prekinitve mazalnega filma (zaribavanje) ?e vedno zdr?alo 2,5x ve?jo silo od novega olja.
?e boste pozorno brali na bondovi strani, boste opazili, da je uporaba bonda koristna pri kriti?nih situacijah. V nekaj slu?ajih (izku?nja iz SLO)kot so: okvara oljne ?rpalke, iztek olja iz motorja, ni pri?lo do zaribavanja motorja kljub padcu pritiska olja. To ni TV reklama tako izku?njo ima mehanik iz Symonovega kraja.
Torej brez skrbi lahko pove?a? interval menjave. V tem slu?aju se priporo?a ponovno polna koncentracija aditiva v novo olje.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Sirius,pa je pametno dat to noter pri tako novem avtu z cca 10 kkm ?
Ne samo pametno tudi zelo priporo?ljivo.
Golda in varianto M se lahko uporablja od 0 k. Zato je bond 1. na stopni?kah aditivov, pa tudi zaradi tega, ker so ti aditivi pokazali svojo veljavo v industriji.
Ob prvi priliki, ko se bo zbralo nekaj ve? mazda?ev lahko tudi prakti?no poka?em u?inkovitost bonda, pa ?e za eno rundo dam. :mi pijemoo:
Znano je, da je od vtekanja avtomobilskega motorja odvisna njegova ?ivljenjska doba in tudi njegove karakteristike. Z primerno varianto bonda lahko idealno ute?emo motor. Tega drugi aditivi za tovrstno uporabo ne omogo?ajo, kar je ?e en + za bonda.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
imam nekaj cez 219.000km, cez cca. 10 dni me caka pot ljubljana-pristina-skopje-tirana-jadranska avtocesta (cca. 2500km), ali naj grem na servis zdaj (bo zelo na knap) al naj rajs pocakam, ko pridem nazaj??
vat tu du?
Po?akaj!
Pa ko pride? nazaj bond Super cleanerja + zlatkota. Pa, da 6-ka zadiha s polnimi "plu?i".
Ve? koliko si jih "pokadil" teh 220.000, kot da bi 15 let kadil "Dravo". To lahko svoji "prile?nici" privo??i?.
Odvisno sevada od tega koliko jo ima? , ?e pa jo ima? samo za "tro?enje" (v CRO je to nadomestek za j----e), pa bo zadovoljna tudi brez.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Kako pa to ?istilo deluje na zlatkota, ker ?e ga ?e ma? notri, ga pri naslednji menjavi olja doda? samo pol.
Ga ta ?istilec ne spere dol?
Ne deluje na zlatkota. Zlatko ne predstavlja umazanije in usedlin, en del je v?gan v povr?ino, drugi pa kemi?no vezan. Tako, da se ne "tepe" s cleanerjem.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Interkooler je na?eloma hladilnik zraka, ki ga turbina komprimira. Ta je zaradi stiskanja in vpliva toplega dela turbo-kompresprja segret. Da bi dosegli ve?jo gostoto zraka, ki ga dovajamo v cilindre se ta s pomo?jo intercoolerja, ki je ni? drugega kot gosto satje v katero v notranjost prihaja topli zrak iz turbine, na zunanji strani pa kro?i zrak zrak iz okolja, ki je ni?je temperature in mu odvzema toploto. Na ta na?in dose?emo ve?je polnjejne cilindrov z zrakom in mo?nost ve?je koli?in vbrizganjega goriva, posledica - ve?ja mo? motorja pri enaki prostornini.
Olje nima kaj iskati v gladilniku zraka. Obstaja pa drugi hladilnik, hladilnik motornega olja, ki ga navite ma?ine imajo. V njega se dovaja motorno olje in hladi. Iz tega sistema je mo?no pu??anje olja, iz hladilnika zraka pa ne.
Obstaja mo?nost, da olje, ki ma?e turbino in pu??a na dovodni cevi in kaplja na cev zraka, ki vodi do interkoolerja. Po njej se zliva in kaplja na tla v bli?ini hladilnika zraka. To pa ?e ne pomeni, da pu??e olje iz njega, ker ga noter ni.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani