Meni od v?eraj ves ?as pravi "Battery management system inspection required" in utripa lu?ka i-stop. V?iga normalno, ?ez no? ga bom priklopil na polnilec, ki polni z max 1,0. Me zanima ali bo zjutraj kaj druga?e...
To dr?i, seveda sedaj, ko je hladneje traja dlje (dober kilometer, ko je temperatura okrog 0). Poleti ugasne modra lu?ka zelo hitro, recimo po 500 m vo?nje zato start-stop po 900 m motor ?e ugasne, ?e je rde?a semaforju.
Delovna temperatura motorja ni enako delovna temperatura hladilne teko?ine. Pa tudi slednja ne more biti dose?ena po 900 m vo?nje. Do takrat se olje verjetno segreje kakih 10 stopinj C.
Kok pa obremenjuje okolje izdelava takega akumulatorja?
In ?tarterja... obraba olja... ?e je start stop tako "pameten", da avto ugasne po manj kot kilometru vo?nje po mrzlem zagonu, pozimi po dveh, to zame ni ni? drugega, kot ponovni in povsem nepotreben mrzli zagon motorja. Hvala lepa za tako "ekologijo".
Jaz start- stop ugasnem takoj, ko pri?gem avto. V?ig z dvema gumboma pa?. Prej?nejmu lastniku je start-stop deloval 9 ur v 17k kilometrih. Na uro bencinar porabi recimo 8 deci x 9 ur = pribli?no 10 EUR prihranka. Hudo. Nov akumulator pa stane XXX EUR. Va?no, da se ?para, pa ni va?no, koliko stane...
Ni? nenavadnega za avto, ki je star 5 let. Cca. 140 EUR torej, ?e ne gre? na mazda servis in vgradi? AGM akumulator za start-stop.
Razen ?e imajo eloop avti res poseben akumulator? Na USA nekateri navajajo cca. 500 USD, zato se mi zdi 250 EUR malo, ?e gre za poseben akumulator, ki naj bi bil specifi?en za eloop.
Jaz ga i-eloopa sicer nimam, tako da ?e se bo izkazalo, da pride menjavo na vrsti, verjetno lahko verjetno dam navadnega, samo da je AGM in za start-stop? ?udilo me sicer ne bi, saj je avto star 5 let in pol, prva 4 leta pa je bil vo?en cca. 4.000 km na leto... pa? premalo.
Bojda lahko samo SW update re?i te?avo, najve?krat se napaka bojda pojavi, ko avto stoji na vla?ni travi oz. je de?evno oz. vla?no vreme. Tudi meni se je ?e pojavilo to obvestilo (avto stal na mokri travi cca. 2 uri), a ?e nisem imel ?asa iti na servis...
Torej ni nujno, da je akumulator slab, ?eprav je lahko tudi to.
Za M6 2013-2014 obstaja modul (nekih 50 EUR stane) za samodejno zlaganje (sicer sedaj samo z gumbom poklopljivih) ogledal ob zaklepu/v?igu. Od FL 2015 naprej je bilo samodejno zlaganje standardno pri attraction in revolution.
Glede osvetlitve armature pa dejansko o?itno ni senzorja, verjetno pa tudi FL 6ke to imajo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tnx, torej ga bom res menjal, ?ez 14 dni bo avto stal 1 teden in res ne bi ?elel presene?enja ob povratku na parkiri??u letali??a.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani