Na polnjenje ?ez no? sem pozabil, danes avto zjutraj v?ge brez da bi javil napako, in to kljub minusu. Hecno.
Meni od v?eraj ves ?as pravi "Battery management system inspection required" in utripa lu?ka i-stop. V?iga normalno, ?ez no? ga bom priklopil na polnilec, ki polni z max 1,0. Me zanima ali bo zjutraj kaj druga?e...
Vpoklic zadeva GJ in GL, torej skyactiv modele od 2012 dalje.
Zanimivo. sicer vpra?anje, kako bi bilo s kulanco pri 5 let starem avtu in predvidevam da z vsaj 100k kilometri.
Vzrok...posledica morda? Verjetno je brez dpf pritisk druga?en oz. izven toleranc??
LOL
To dr?i, seveda sedaj, ko je hladneje traja dlje (dober kilometer, ko je temperatura okrog 0). Poleti ugasne modra lu?ka zelo hitro, recimo po 500 m vo?nje zato start-stop po 900 m motor ?e ugasne, ?e je rde?a semaforju.
Delovna temperatura motorja ni enako delovna temperatura hladilne teko?ine. Pa tudi slednja ne more biti dose?ena po 900 m vo?nje. Do takrat se olje verjetno segreje kakih 10 stopinj C.
Kok pa obremenjuje okolje izdelava takega akumulatorja?
In ?tarterja... obraba olja... ?e je start stop tako "pameten", da avto ugasne po manj kot kilometru vo?nje po mrzlem zagonu, pozimi po dveh, to zame ni ni? drugega, kot ponovni in povsem nepotreben mrzli zagon motorja. Hvala lepa za tako "ekologijo".
Jaz start- stop ugasnem takoj, ko pri?gem avto. V?ig z dvema gumboma pa?. Prej?nejmu lastniku je start-stop deloval 9 ur v 17k kilometrih. Na uro bencinar porabi recimo 8 deci x 9 ur = pribli?no 10 EUR prihranka. Hudo. Nov akumulator pa stane XXX EUR. Va?no, da se ?para, pa ni va?no, koliko stane...
Ni? nenavadnega za avto, ki je star 5 let. Cca. 140 EUR torej, ?e ne gre? na mazda servis in vgradi? AGM akumulator za start-stop.
Razen ?e imajo eloop avti res poseben akumulator? Na USA nekateri navajajo cca. 500 USD, zato se mi zdi 250 EUR malo, ?e gre za poseben akumulator, ki naj bi bil specifi?en za eloop.
Na mazda servisu verjetno ?e nisi bil? Si morda ?e dal izmeriti akumulator?
Ali sicer dr?i, da avti z i-eloop rabijo poseben akumulator?
Jaz ga i-eloopa sicer nimam, tako da ?e se bo izkazalo, da pride menjavo na vrsti, verjetno lahko verjetno dam navadnega, samo da je AGM in za start-stop? ?udilo me sicer ne bi, saj je avto star 5 let in pol, prva 4 leta pa je bil vo?en cca. 4.000 km na leto... pa? premalo.
Je bil. Jaz sicer nimam eloopa, pa sem do zdaj dvakrat dobil to opozorilo.
Bojda lahko samo SW update re?i te?avo, najve?krat se napaka bojda pojavi, ko avto stoji na vla?ni travi oz. je de?evno oz. vla?no vreme. Tudi meni se je ?e pojavilo to obvestilo (avto stal na mokri travi cca. 2 uri), a ?e nisem imel ?asa iti na servis...
Torej ni nujno, da je akumulator slab, ?eprav je lahko tudi to.
Sploh je avstriji, kjer je razlika med odkupno in prodajno hitro 3k ali ve? (pri avtih vrednih 10k).
Dizelska vozila, ?al ne pi?e kateri modeli in letniki so predmet vpoklica:
Za M6 2013-2014 obstaja modul (nekih 50 EUR stane) za samodejno zlaganje (sicer sedaj samo z gumbom poklopljivih) ogledal ob zaklepu/v?igu. Od FL 2015 naprej je bilo samodejno zlaganje standardno pri attraction in revolution.
Glede osvetlitve armature pa dejansko o?itno ni senzorja, verjetno pa tudi FL 6ke to imajo.
= do konca svetlo. Tudi jaz pogre?am, da bi delovalo glede na svetlost zunaj, ne glede na to ali so lu?i pri?gane ni ali ne.
Ena redkih zamer, ki jih imam do avta (poleg tega, da se ogledala samodejno ne poklopijo - za to sicer obstaja modul).
Super, dr?i, pol 6+ mesecih bi bila kriza.
Ima? dejansko garancijo ali Gew?hrleistung?
Zagotovo, je bila o?itno tudi vo?ena tako, kot se za dizla spodobi - 40k letno, torej relacije ne cijazenje po mestu z mrzlim motorjem.
Napisano
Tnx, torej ga bom res menjal, ?ez 14 dni bo avto stal 1 teden in res ne bi ?elel presene?enja ob povratku na parkiri??u letali??a.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani