<eno je lahko to drugo pa je ?enska lahek plen za na?ponat za ?.
ja tudi to je res, samo v danasnjih casih nima lih noben za razmetavati z denarjem in ko ti prbijejo cifro, se bo vsak pozanimal se na okrog in vsaka zenska pozna nekoga, ki ga ne bodo prinesli na okrog...
Sej pravim da sem kar debelo gledal ko mi je to govoril...na konc pa so mu povedali da stane novo 300-400eur...na poobla??encu itak.
?e v letu in pol spusti plin (pa da zadeva kao res ne pu??a kot so mu povedali), kaj je lahko potem narobe? Kje zgine, ?e ni made?ev nikjer?
Koliko jaz vem, ti dajo eno barvilo in se to?no poka?e kje plin uhaja iz sitema. Naj pelje avto h nekomu, ki servisira klime in ne h unim bedakom na poobla??eni servis.
Skratka , malo je slaba da imam samo 2 daljincka za izklopit alarm ki je dealer feated option v moji 323f , ma kdo mogo?e ?e kje ksne servisne kljuce za deaktivirat za vecno ta alarm? nebi ga vlekel ven ker pac zadeva ma cez spelan cel strom kar u praksi pomeni pozabi potem na uzig in okna ipd ...
ma po moje to ku se ti po?asi segreva in ne dr?i konstantne temperature med vo?njo je skoraj sigurno termostat, nevem pa zakaj ti zmankuje vode. Po moje bi bilo najbolj?e prvo menjati termostat, ki ni noben velik stro?ek in potem slediti kaj se dogaja...
klju? se obrne b.p. problem je zgleda, da ma probleme prebrat kodo, ker dolgo sveti rde?a lu?ka na kateri je narisan avto in kljucek.
res sitno.
?e ti oba klju?a nagajata, pomeni da ima? probleme z sprejemnikom ki sprejema signal iz trasponderja. Provaj razdret plastiko okrog kljucavnice in en kljuc dak tik ob sprejemnik z drugim pa prizgi avto...ce ti tako dela, ali menjas sprejemnik ali razrezes en kljuc in iz njega poberea ven transponder in ga zalepis direktno na sprejemnik, potem si lahko naredis pri kljucavnicarju navadne kljuce brez kode in ti bo avto normalno vzigal...to je najcenejsa varjanta...
o?itno imam ?e malo fardirbana klju?a od moje mazde, ker mi zadnje ?ase - ?e posebej pa danes - nagaja pri v?igu. To mi je tudi ?e majstr Simon omenil nazadnje, da imam zdrsan klju? in da naj uporabljam drugega, ampak kaj ko je drugi ?e bolj zdrsan o?itno?
A je kaka cenovno ugodna varijanta, da se tole re?i, ali bom moral obogatiti Mazdo?
ma kaj ima? problem na mehanskem delu, se ti klju? no?e obrnit v klju?avnici ali ti ?italec ne prebere kode v klju?u?
?ip vzami ven iz klju?a, ga prilepi okrog klju?avnice znotraj plasti?ne ?katle in ti bo vsak klju? za 7 eurov v?gal avto...najla?ja in najcenej?a re?itev.
Na sre?o ni bilo tako hudo kot smo predvidevali. V bistvu se je na cevi ki gre iz intetrcoolerja v motor blokirala loputa in je zaprla dovod zraka. Loputo smo odstranili in zdaj spet avto leti kot mora.
Kolega ima na svoji ?estki problem, pa bi vas prosil ?e bi kdo lahko pomagal. Motor je 136 konjev in avto pri?ge normalno, ko pa da? gas v prostem teku ne gre ?ez 1500 obratov in kadi. Speljati z mesta se ne da ker nima mo?i tako da je nevozen. Priklopili smo ga na dva razli?na testerja in nista pokazala nobene napake. Pregeldal sem vse cevi od vakuma in nisem na?el nobene napake. se komu kaj sanja kaj bi lahko bilo narobe?
jaz sem vzel klju? 19 - navaden - z njegovo glavo prijel kovinski dovod nafte na injektorje, umaknil tesnila na robu glave motorja, nanj naslonil klju? in pajsal po?asi z rahlimi udarci kladiva - 2 minuti.....pa je ?lo (pri vro?em)
To ti je dokaz da je zape?ena - skurjena.....
Zdaj z aditivom se je umirila in avto ne kadi ve?, bom pa vsi zrihtal eno rezervno in ob priliki ko bomn imel ?as in voljo se bom ?e enkrat lotil podviga
to ziher, o?itno prva ?oba gre prva - pri meni je bla ta o?gana, spekter jo je ?e menjal....
Meni na moji Mazdi nagaja druga ?oba, samo jo ne morem dobit ve? ven iz glave....bom si vzel en dan ?as ko bom imel nadomestno, pa bom proval ?e pri vro?em motorju, ?e bo kaj pomagalo
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
www.gistel.si
Povezava za deljenje
Deli na druge strani