@aless.Kon?no eden, ki je objektivno napisal glede obeh motorjev.Povzetek:
-niti dizel niti benzinar ne marata najbolj kratkih relacij.(neodlo?eno)
-v obeh motorjih se nabira gorivo v olju. Zato pravim, da je bolje menjati olje vsakih 10000 km, kot ?akati na redni servis, ?e delamo veliko kometrov(neodlo?eno)
-redni servisi, pribli?no enaka cena, mogo?e je kak filter nafte ve? (neodlo?eno)
-he, he, poraba.Tu ni debate o zmagovalcu. (1:0za dizel)
-navor, (2:0)
-krivulja mo?i(3:0)
-pospe?ki,mogo?e malo bolj?i benzinar(3:1)
-zvok, niti benzinarka niti dizelca nimata bogve kakega zvoka,
-udobje na dolgih poteh, dizel, manj menjavanja in manj napenjanja. (4:1).
Vidimo lahko rezultat, in je jasen, kdo je zmagovalec v direktnem dvoboju.
Poraba...ok...
Navor...naj ti bo...
Krivulja...ajd...
Pospe?ki...sta tudi tu tu...
Zvok...lej, tle pa ne vem...jaz vozim oba, pa diesel res nima zvoka pravega, ampak bencinar ga pa ima...
Udobje...zakaj pri dieselu manj menjavanja in napenjanja? Vozim oba...pa se bencinar lep?e pelje pri umirjeni vo?nji... Ne vem za novej?e avtomobile, jaz govorim za diesel 04 in bencinar 08...obe ?estice...
Nove mazde mi niso ve? v?e?...?al. Te?ko bi kupil nov avto zaradi digitilizacije in lap topa.
?estica od 13 do 15 letnik ?e...in mogo?e cx5 do modela z lap topom mislim, do letnika 16 oziroma 17... bencinarja in 165 konji?ev...
Nisem napisal, da je bila povpre?na poraba 8l, ampak poraba na tej relacili. ?e se je vozilo kam dlje, je poraba padla in je bilo povpre?je ni?je. Pa tudi drugi dejavniki so va?ni pri porabi. Tura 6 dni 5000 km...en tank sem imel povpre?je 5,7 drug pa 6,5...odvisno od terena, hitrosti... Prva dva tanka sem meril porabo doma...pa kadar kam gremo na turo, ra?unam porabo. Druga?e pa, ko je ?etrt tanka, nato?im polno...Jebe se mi za decimalke... Je pa ob?utek nebe?ki poslu?at bencinarja, ko zapoje do blokade...
Tema se navezuje na regeneracijo...al je, al je pa ni...
Relacija 5 km v eno stran, mazda5 diesel 110 konji?ev, poraba 8 l.
Relacija 5 km v eno stran, mazda6 bencin 150 kolni?ev, poraba 8 l.
Se pravi, ista relacija, isti voznik.
Servis za mazdo5 bil 350?+, za mazdo6 pa med 200 in 250?, oba enkrat letno. Govorim o poobla??enem servisu.
Je pa res, da je na relacijo petica pri?la na cca 5,5 l, ?estica pa na 7 l.
Da ne govorim o ?iv?nosti zaradi lu?ke od filtra na mazdi5. Sedaj pa ne razmi?ljam ve? o regeneraciji...tudi to ?teje in je nekaj vredno...?ivciranje ima ceno...
Novega avta z diesel motorjem ne marm, pa tudi ?e delam 500 km dnevno...jebe se mi za krivuljo.
Je diesel pri hi?i, ampak brez filtra, mazda6 04 letnik. Ima 312000 km, pa bo letos ?la v Rusijo...in Tur?ijo mogo?e...
V eni ?estici imam avtomatsko zatemnitev vzvratnega ogledala...glej ga zlomka, tam se ni? ne ble??i...
V drugi pa nimam tega ogledala, se pa ble??i, ko se tak avto za mano pripelje...
Sam preklopim na kratke lu?i, preden sre?am avto, ko vidim snop svetlobe nasproti voze?ega, naj bo za ovinkom ali v daljavi...avtomatika tega ne naredi...oziroma naredi kasneje...
Na avtocestah pono?i so pa tak vsi pozabili na preklop...tisti z avtomatskimi - avtomatika ne zazna visok polo?aj voznika tovornjaka...da o ostalih ne govorim...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Vsak avto ima dolo?eno vrednost izpuha... Ne more? primerjat 25 let star avto z novim...
Sem ?e poklical...imam vpoklic za ?estico 04 letmik...samo ne zaradi filtra, ampak airbagi...poseg traja slabe dve ure in je brezpla?en.
Pa avto ni poobla??enca videl...ve? kot 10 let...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani