Jermen se ne kontrolira po napisih na jermenu.Bili so primeri ko je imel jermen 500000 km pa je bil vsa popocan od starosti, napisi pa kot novi-zato se gleda tudi starost jermena npr.120000 km ali 72 mesecev.Ponavadi cvilijo ob zagonu micro jermeni in ne zobati. Cvilijo pa vglavnem tisti ki nimajo avtomatskega napenjalca in ga moraš naknadno nastavit ker se jermen raztegne.Razlika v dolžini novega in starega jermena je zanemarljiva zato pa ima avtomatski napenjalec, saj se vsaka stvar ki je v uporabi raztegne
Če ti po strojniško povem, je največja napaka mehanikov, da preventivno menjajo jermene, napenjalcev in ležajev pa ne. Jermen v bistvu nič ne trpi. Jermen trpi samo tedaj, če ležaji ne tečejo lepo in napenjalci ne funkcionirajo. Zato je bolje preventivno menjati ležaje in napenjalce, pustiti pa star jermen, kot delati obratno.
Jermen se menja v kompletu z napenjalci, vijaki in vodno črpalko če jo ima gnano na zobat jermen ali če je nameščena pod zobati jermen.Prvič pa čujem se menja preventivno samo ležaje in napenjalce brez jermena, to lahko delaš sebi drugim pa bog ne daj
Preveč kompliciraš ker takšnih vrat ne boš dobil ,ti imaš osnovno opremo in takšnih mazd je bilo zelo malo prodanih.Kot ti je svetoval Boss vse premontiraš in problem rešen ,letvico pa naročiš novo
Pri stahlgruberju jih dobiš od NGKobe za 400 eur, to je polna cena.Japonci delajo samo na NGK ali DENSO ,druge znamke in razne univerzalne odpadejo ,ker bo delalo glih dva meseca
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Olje v menjalniku se menja na 180000 km!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani