Jaz sem lu?i spoliral sam na prej?njem avtu. Za kit sem dal 20? in porabil cca 1,5 ure vse skupaj. Za silo lahko uporabi? tudi merkatorjevo zobno pasto.
?krtanje v menjalniku je lahko posledica premalo olja.
Kar se ti?e pa cukanja je pa verjetno prebijanje v?igalne tuljave. To se fino vidi zve?er v ?isti temi, ko dvigne? havbo in vidi? kako iskre ska?ejo. ?e ima? motor z dvema dvojnima ?pulama lahko dobi? komplet pri meni.
Klima ko pohodi? gas nad 80% se naj bi ugasnila in dala prednost samo pospe?evanju. Pri ?vohnej?ih motorjih se je izklapljala tudi pod standgasom ko si obra?al volan (hidravlika je imela prednost). Tako da ?e se ti pri tej vro?ini in vla?nosti vklapla in izklaplja je kul. U?inek hlajenja lahko tudi sam proba? doma- ventilator na minimum, izbere? samo sredinske re?e za zrak in not vtakne? senzor od kak?nega termometra. ?e poka?e 12 stopinj ali manj je kul. To dela? seveda v senci.
Vzemi sve?ke ven ?e je bencinar in ga potem probaj zaverglat. Mogo?e ima? vodo v cilindru in je hidravli?no blokiran. ?e je voda v olju je lahko tudi preplozano tesnilo glave.
Glede na podatke na guglu rabi ?estica 470g (+-20g) plina in 135g olja. Tako da si bil prakti?no brez plina ?e je bilo treba dodat 450g. V tem primeru bi moral zamenjati ?e su?ilec poleg polnenja.
Je pri nastavljanju ?ob s programom forscan potrebno pred kalibracijo resetirat staro kalibracijo al je dovolj ?e se samo za?ene kalibracijo in se prej?nje nastavitve same povozijo avtomatsko?
Meni se je eno leto nabralo toliko kondensa v avspuhu da sem mislil da mi je kdo vodo not nato?il. Sem imel pa tisti teden ultra kratke relacije-500m po kampu. Od ?otora do marine. Se je kar fejst pokadilo belo ko sem ?el domov in ga stisnil na avtocesti.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zdaj je verjetno ?e nazaj.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani