Ponavadi dr?ijo 4 vijaki, 2 spredaj in 2 zadaj. ?e me spomin ne vara so na 14 klu?. ?e ima pa ?e kak airbag ali gretje sede?ev je pa mogo?e treba odklopit konektorje.
mah nism ni? ?istu, k niti nism js ni?esar menju. stvar je taka, da mi je avto bolj kot ne skos treslo pri 100 in ve? km/h, pol pa sem pred kratkim menju sprednje gume in jih seveda dal centrirat in ni ve? treslo niti pri 200km/h, zdj pa ko sm dal zglob menjat, pa se mi zdi, kot da je spet isto
Potem pa nazaj k majstru, ki je rihtal in naj popravi!
tist zobnik od ABSa se lahko odstrani, da bi bilo toliko problemov z enim zglobom :ne vem: svojega sem dobil v gamma centru v LJ in je pasalo brez problema, kar je bilo treba ta obro?ek z zobniki od ABSa prestavit.
Po mojem bi bilo nujno za porihtat, le?aj in zadnje lu?i. Za llu?i poglejte tam ko gredo kabli iz pokrova motorja v karoserijo, mora biti ena gumijasta cev. Najve?krat se na takih mestih zalomijo kabli in potrgajo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
ker je ceneje, ?e posebej ?e so kak?ni risi po bloku
Povezava za deljenje
Deli na druge strani