Skoči na vsebino
Spodnja roka Mazda2
Napisano

Obiskal sem mojstra Marjana (Mazda) na domu.

Pravi da lufta ni, masti ni ven potisnilo in guma ni počena. Tako da naj samo vozim naprej.

 

Sem vesel da ni dodatnih stroškov.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Spodnja roka Mazda2
Napisano

Bom poklical mojstra, pa naj oko gor  vrže.

 

S tehničnimi mam slabe izkušnje. Takoj napišejo, če pozicija ne dela. Ostalo pa more skoraj stran past.

 

Ni šanse da bi po 10km zamastilo obe tak. Pa tudi žena se kak mesec občasno pritožuje. Za to sem bil extra pozorn pri servisu in vse poslikal.

 

V glavnem, javim rezultat.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Spodnja roka Mazda2
Napisano

Nekaj se žena pritožuje, da ko do konca zasuka volan ni ok. Nazadnje je celo rekla, da je slišala pokanje od levega kolesa, ko je do konca zmotala.

 

Meni se pa zdi da z 10-20 km/h čudno oz. drugače zruži iz desne strani.

 

Tehnični je šel v petek gladko skozi.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Smola na avtu
Napisano

Jaz čistim svežo z otroškimi robčki za rit brisat.

pred 17 urami je Mraušk Mčk napisal:

Smolo se da odstranit tudi tako da zamrzneš in skrtačiš. Ali pa z likalnikom.

Huh, škoda da nimam tako velikega zamrzovalnika, da bi šel avto noter.😉

 

pred 16 urami je Alex napisal:

Najbolj učinkovito pa je, da, sploh ne parkiraš pod borovci. Ja, lepo je imeti avto v senci poleti. Sam se temu izogibam in s tem nisem še imel teh problemov. 

Se je fajn izogibat, samo vedno ne gre.


Prideš na Hrvaško na morjem, celotno naselje so hiške med borovci. Pa ne mi rečt, da boš pešačil 2km od vhoda, pa nosil kufre?

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zamenjane palčke stabilizatorjev.

Zvok še vedno slišim, ampak dosti majn. Tudi drugačen je.

 

Trenutno sem zadovoljen in bom tako pustil. Zdi se mi tudi, da je drugačen občutek pri polno zmotanem volanu, ob izvozu čez obcestni jarek.

 

 

Hvala vsem za napotke in pomoč.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Preveril sem še kolesni ležaj in končnike.

Oboje je ok.

 

Ko se na mestu volan premika, vidim da najbolj se premikajo stabilizator štangice.

Moti me tudi to, da jih lahko premaknem z golo roko levo in desno. Na Focosu, se ne mignejo niti milimeter.

Tako da sem naročil nove stabilizator štangice.

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sem odprl "haubo" in poslušal pri ležajih. Občutek imam res da prihaja nekje okoli koles.

 

pred 4 urami je Deeyan napisal:

js sm mel podobno pokanje prisotno na 323F BA, takrat sm zamenju stabilizator štangice pa je bil mir

Hmm, pa bi se to slišalo če avto stoji? Ker ne bi rekel, da kaj se kaj spreminja obremenitev stabilizatorja in štangic.

Moram ga gor dvignit in kolo probat sem/tja, bolj nekak sumim končnike.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Huh, to sem našel na internetu za M6.

Samo M2 2010 nima po globini nastavljivega volana, je samo po globini.

 

Je pa volan redno na skrajnih legah, ker le tako lahko zapeljem na ulico.

 

Bom pa vseeno probal jutri gor/dol, levo/desno, če že not/ven ne gre.

Javim, če bo kaj haska.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zdravo,

 

danes sem zasledil, da v kolikor je moja M2 na mestu in obračam volan levo-desno 1/8 kroga, slišim nekakšno pokanje.

Zdi se mi da se sliši vsakokrat ko obrnem volan v drugo smer. Seveda mora bit to obračanje zvezno/konstantno.

Pok je vsakokrat en, ni jih več. Slišim ga v kabini in v okolici koles.

 

Med vožnjo tega ne slišim.

 

Preveril sem na drugem avtu (Ford Focus) in tega ne slišim.

 

Ima kdo kakšno idejo kaj bi to lahko bilo.

 

Lp,

godlike

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nosilec zadnjega amortizerja Mazda2
Napisano

Sem bil mnenja, da je to zmanjšalo "pokanje" pri manjših luknjah.

Z avtom se žena večinoma vozi, tako da nisem na to tako zelo pozoren. Sedaj ko se pa jaz, pa ga ponovno slišim.

 

Glede na to da zadnja prema nima dosti delov, sumim na vpetje. Opazil sem še, da ena fedra poka od rje. Sedaj pa razmišljam, če se bo že vse narazen jemalo, naj se še fedre zamenja.

20220318_165935.jpg

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano
pred 3 urami je scania napisal:

Ti si vredu naredil ker nisi kupil brembo ploščic. Ko bom naslednjič menjaval diske bom naredil enako kombinacijo kot ti.

Hmmm.

 

Na M2 mam običn Brembo diske in pakne. Takrat še ni bilo slotted/drilled verzije. Ne cvili nič. To je že zdaj 6 let.

Tovarniški pa so bli zviti. Dejansko sem jo z zvitimi kupil pri 35k km.

 

So pa na Alfi ATE občasno pocvilili spredaj. Največkrat pri vzratni vožnji. Zadaj so bli TRW, kjer pa mi je čeljust zapikala.

Focus, ki pa ima ATE spredaj/zadaj pa nič ne cvili. Zdaj pa mi naj nekdo to razložil. 😂

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Na stotine drobnih pikic
Napisano
dne 10. 3. 2022 ob 7:33 je Janez007 napisal:

V 25 letih sem moral menjati sprednjo počeno šipo 1x, enkrat pa so zgolj zalili luknjico. Verjetnost, da bo priletel večji kamenček in jo bolj poškodoval, je torej zelo majhna. Takim poškodbam nisem še nikoli pomagal in tudi ne mislim. 🙂

V vsakem primeru bi bila nova šipa čez čas spet popikana in menjava sploh ne bi bila smiselna, tudi zato, ker nova zelo verjetno ne bi bila zmontirana v kakovosti originalne.

 

Vsake tolko časa pač pokne kamenček. In na prvo oko izgleda kot nič. Ampak po navadi ni temu tako.

Na Alfi sem mel po 6 letih, 8-10 takih drobnih odkrušenin. Te so daleč od tega, kar se je včasih zalivalo. Moje so ble 1-2mm premera.

 

Cenilec poslikal in šipa se je menjala, brez kompliciranja.

 

Res da je M2 z originalno šipo stara 11Y. Focus pa že ime na sovoznikovi strani malo večjo tako odkrušenino, tak ca. 2x3mm. In ta je nastala v prvem letu.

Dokler ni pred voznikom ne bom menjal.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Opozorilna lučka - volan s klicajem
Napisano (urejeno)
dne 24. 2. 2022 ob 7:44 je Janez007 napisal:

Ta generacija je sicer imela težave z ABS enoto, ampak to verjetno ni povezano. Saj verjetno ni črna, s 65.000 km, kupljena pred kratkim? 😉

 

Težave z ABS enoto res da so, samo teh vozil ni dosti v Sloveniji.

Omenjena ABS enota je z ESP-jem, tega pa je imela samo 1.5 GTA.

 

Meni je spuščal povratni ventil, tako da je bila stopalka mehkejša in je nižje prijela. Mazdina cena celotne ABS enote je brutalna (dražja kot BMW, Hyundai, ....), če se prav spomnim, so pred 3 leti hotli met 2200€.

 

Ker je ta ABS enota res crkovala po tekočem traku, so pri ATE-ju izdali rezervni del, ki je samo mehanski del ABS enote. Če se prav spomnim, sem ga za ca. 250-350€ kupil iz Autodoc-a.

Omenjena enota MK60, je bila vgrajevana v več znamk. Več tukaj:

WWW.ATE-BRAKES.COM

Now available as an original part: the Hydraulic Control Unit (HCU) for the ATE MK60, including accessories.

 

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

9 hours ago, Janez007 said:

Sam pa prednostno kupujem slovensko kakovostno blago.

 

Je pa hudič v detajlih. 10 let že ne kupujem malih hišnih aparatov od Gorenja. Slovenski proizvajalec, nareto na Kitajskem.

Kupim Bosch kafe mlinček, narejen v Sloveniji, Bosch palični mešalnik, narejen v Sloveniji. Phillips sesalec, narejen v Tručiji (bolje Turčija, kot Kitajska).

20 hours ago, Aless said:

@scania

@godlike

V servisni je ali A3 ali A5😉

ACEA A5 olja imajo znižano HTHS viskoznost, se pravi so bolj ECO(znižanje porabe). Po domače malo redkejša so. 🥴

Sem pripel 2 sliki za hitro razlago API in ACEA specifikacij

 

Torej naslednjič kupim Shell ultra, samo A3. 🙂

Izgleda, da sem si zadeve malo narobe razlagal, ko sem raziskoval.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ali a3 ali a5. Če ustreza a5 ustreza tudi a3.

 

To je čistost olja. Če se prav spomnim so A starejši standard, C pa novejši standard. B pa ne vem več točno....

 

Tudi sam sem začel v moj M2 točit A5 shell ultra.

1 hour ago, Janez007 said:

Kaj si mislil s "kratko dobo delovanja motorja"? 😮

 

Sam bi na pamet rekel, da finese med olji bistveno ne vplivajo na pojav večjih težav pri naših Mazda dizelskih motorjih, kot so odpoved "verižice" za oljno pumpo (verjetno med najbolj usodnimi), odpoved turbine, injektorjev, sklopke-vztrajnika-menjalnika,.... S takim ali drugačnim redno menjanim predpisanim oljem bo gola mašina (bati, cilindri,...) verjetno brez posegov prevozila 300.000 km in več.

 

 

Hah, Alfa je s tovarniškim oljem za 75k km začela dobivat napako na mašini. Redno servisirano, 1x na leto, 12-14k km.

Garež na filtru v glavi je zmanjšal pretok in četrti aktuator ni odpiral vedno pravilno sesalnega ventila.

Če ne bi pomagala menjava filtra, je ocenjen strošek menjave enote bil ca. 1.000€

 

Torej nisva pri 200.000 al pa 300.000km.

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

6 hours ago, Aless said:

@godlikeNačeloma zgleda tvoj vzorec dobro, vendar ga zelo pokvari večja količina goriva v olju (tko kot na moji Mazdi).

Območja bi ocenil tako:

1= 3-4

2= 1

3= 1

4= 2-3

 

Vizuelno olje še ima rezerve glede čistilnih lastnosti, ampak glede na količino goriva je olje za zamenjat. Zdaj groba ocena goriva bi rekel da je okrog 4%, kar je že preveč za bencinarja, ker bencin bolj spira olje in ga še bolj redči kot nafta.

Verjetno ti olje če ga povohaš smrdi po bencinu.

Si imel dost krajših voženj?

Mogoče za prihodnje, če imaš dost krajših voženj, priporočam da vsake toliko narediš malo daljšo vožnjo z malo bolj "moško" vožnjo da se motor dobro segreje.

Pri bencinarju bo nekaj bencina z malo daljšo vožnjo pod večjo obremenitvijo izhlapelo.

 

 

Hvala.

 

Korona je bla.

Tak da je od lanskega septembra bil vozen 500m do vrteca in ob sprostitvah 4 km 1x na tedn.

Sedaj ko me spet želijo v službi videt, je bolj vožen. Tudi ta vikend sem bil na Rogli. Par tednov nazaj pa v Italiji in slovenski obali. Tak da sem ga tudi po avtocesti gonil.

Mislim, da na splošno imam kar težko nogo (če me ne držijo v občini). 😎

Palčko bom povohal ja, me prav zanima.

 

Zdaj če gledam tudi tovarniške procente, tudi po njihovo ni to olje za več kot 2000km.

 

Bom še ob priliki Mazdi sunil kako kapljico krvi.

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano

Pozablja se pa v tej temi na dodatne sestavine olja, ki niso razvidne iz specifikacij.

 

Od kolega sem bil podučen, da se odloči za dobro olje in ga uporabljaj, ker če vsakokrat točiš drugo, lahko delaš škodo.

Razložil mi je, da imajo olja dodatne sestavine in če zamenjaš firmo, lahko olje rabi 1000km da očisti staro dol, preden naredi novi zaščitni film....

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano
10 hours ago, Aless said:

 

Viskoznost bi ziher dal 5w30, iz že znanih razlogov možnega mešanja goriva z oljem. 

Po vsej verjetnosti bi se odločil za Shell Helix Ultra 5w30, za to ceno top olje. 

Drgač pa po recepturi mi je privlačno tudi Ravenol DXG 5w30 ampak je dražje. 

Če bi pa omejitev bilo nebo, pa kak Amsoil Signature Series 5w30, vrhunske lastnosti ampak je dobavljivost in cena velik minus za normalno uporabo. 

 

Jaz sem v M2 točil Motul. Odkar se sliši variabilna jermenica takoj po zagonu avtomobila (10-50m vožnje) in lahkem pospeševanju, sem začel točit Ultra AF 5W30.  Po knjigi ustreza v nulo in je eno izmed redkih olj, ki je čistoče A5, večina je A3. Tako da za Shell 👍

Jermenica se sliši majn. Ali je to zaradi redkejšega olja, ali pa se je kaj celo mašina očistila po par intervalih, pa je vprašanje za onstranstvo.

 

Motul je bil prej 10w40, kar je tudi ok po knjigi z vsemi ostalimi parametri. Pa tudi uradni servis je točil Dexalio na tej gradaciji.

Motul so hvalili tudi zelo po Alfa foromu. S tem, da je se je meni na mikrofiltru v glavi garež nabral. Zdaj pa ne vem, ali je to od 1.5 intervala Motula ali pa posledica 6 let Selenie (Petronas).

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.