Jaz čistim svežo z otroškimi robčki za rit brisat.
pred 17 urami je Mraušk Mčk napisal:
Smolo se da odstranit tudi tako da zamrzneš in skrtačiš. Ali pa z likalnikom.
Huh, škoda da nimam tako velikega zamrzovalnika, da bi šel avto noter.😉
pred 16 urami je Alex napisal:
Najbolj učinkovito pa je, da, sploh ne parkiraš pod borovci. Ja, lepo je imeti avto v senci poleti. Sam se temu izogibam in s tem nisem še imel teh problemov.
Se je fajn izogibat, samo vedno ne gre.
Prideš na Hrvaško na morjem, celotno naselje so hiške med borovci. Pa ne mi rečt, da boš pešačil 2km od vhoda, pa nosil kufre?
Sem bil mnenja, da je to zmanjšalo "pokanje" pri manjših luknjah.
Z avtom se žena večinoma vozi, tako da nisem na to tako zelo pozoren. Sedaj ko se pa jaz, pa ga ponovno slišim.
Glede na to da zadnja prema nima dosti delov, sumim na vpetje. Opazil sem še, da ena fedra poka od rje. Sedaj pa razmišljam, če se bo že vse narazen jemalo, naj se še fedre zamenja.
V 25 letih sem moral menjati sprednjo počeno šipo 1x, enkrat pa so zgolj zalili luknjico. Verjetnost, da bo priletel večji kamenček in jo bolj poškodoval, je torej zelo majhna. Takim poškodbam nisem še nikoli pomagal in tudi ne mislim. 🙂
V vsakem primeru bi bila nova šipa čez čas spet popikana in menjava sploh ne bi bila smiselna, tudi zato, ker nova zelo verjetno ne bi bila zmontirana v kakovosti originalne.
Vsake tolko časa pač pokne kamenček. In na prvo oko izgleda kot nič. Ampak po navadi ni temu tako.
Na Alfi sem mel po 6 letih, 8-10 takih drobnih odkrušenin. Te so daleč od tega, kar se je včasih zalivalo. Moje so ble 1-2mm premera.
Cenilec poslikal in šipa se je menjala, brez kompliciranja.
Res da je M2 z originalno šipo stara 11Y. Focus pa že ime na sovoznikovi strani malo večjo tako odkrušenino, tak ca. 2x3mm. In ta je nastala v prvem letu.
Ta generacija je sicer imela težave z ABS enoto, ampak to verjetno ni povezano. Saj verjetno ni črna, s 65.000 km, kupljena pred kratkim? 😉
Težave z ABS enoto res da so, samo teh vozil ni dosti v Sloveniji.
Omenjena ABS enota je z ESP-jem, tega pa je imela samo 1.5 GTA.
Meni je spuščal povratni ventil, tako da je bila stopalka mehkejša in je nižje prijela. Mazdina cena celotne ABS enote je brutalna (dražja kot BMW, Hyundai, ....), če se prav spomnim, so pred 3 leti hotli met 2200€.
Ker je ta ABS enota res crkovala po tekočem traku, so pri ATE-ju izdali rezervni del, ki je samo mehanski del ABS enote. Če se prav spomnim, sem ga za ca. 250-350€ kupil iz Autodoc-a.
Omenjena enota MK60, je bila vgrajevana v več znamk. Več tukaj:
Sam pa prednostno kupujem slovensko kakovostno blago.
Je pa hudič v detajlih. 10 let že ne kupujem malih hišnih aparatov od Gorenja. Slovenski proizvajalec, nareto na Kitajskem.
Kupim Bosch kafe mlinček, narejen v Sloveniji, Bosch palični mešalnik, narejen v Sloveniji. Phillips sesalec, narejen v Tručiji (bolje Turčija, kot Kitajska).
To je čistost olja. Če se prav spomnim so A starejši standard, C pa novejši standard. B pa ne vem več točno....
Tudi sam sem začel v moj M2 točit A5 shell ultra.
1 hour ago, Janez007 said:
Kaj si mislil s "kratko dobo delovanja motorja"? 😮
Sam bi na pamet rekel, da finese med olji bistveno ne vplivajo na pojav večjih težav pri naših Mazda dizelskih motorjih, kot so odpoved "verižice" za oljno pumpo (verjetno med najbolj usodnimi), odpoved turbine, injektorjev, sklopke-vztrajnika-menjalnika,.... S takim ali drugačnim redno menjanim predpisanim oljem bo gola mašina (bati, cilindri,...) verjetno brez posegov prevozila 300.000 km in več.
Hah, Alfa je s tovarniškim oljem za 75k km začela dobivat napako na mašini. Redno servisirano, 1x na leto, 12-14k km.
Garež na filtru v glavi je zmanjšal pretok in četrti aktuator ni odpiral vedno pravilno sesalnega ventila.
Če ne bi pomagala menjava filtra, je ocenjen strošek menjave enote bil ca. 1.000€
@godlikeNačeloma zgleda tvoj vzorec dobro, vendar ga zelo pokvari večja količina goriva v olju (tko kot na moji Mazdi).
Območja bi ocenil tako:
1= 3-4
2= 1
3= 1
4= 2-3
Vizuelno olje še ima rezerve glede čistilnih lastnosti, ampak glede na količino goriva je olje za zamenjat. Zdaj groba ocena goriva bi rekel da je okrog 4%, kar je že preveč za bencinarja, ker bencin bolj spira olje in ga še bolj redči kot nafta.
Verjetno ti olje če ga povohaš smrdi po bencinu.
Si imel dost krajših voženj?
Mogoče za prihodnje, če imaš dost krajših voženj, priporočam da vsake toliko narediš malo daljšo vožnjo z malo bolj "moško" vožnjo da se motor dobro segreje.
Pri bencinarju bo nekaj bencina z malo daljšo vožnjo pod večjo obremenitvijo izhlapelo.
Hvala.
Korona je bla.
Tak da je od lanskega septembra bil vozen 500m do vrteca in ob sprostitvah 4 km 1x na tedn.
Sedaj ko me spet želijo v službi videt, je bolj vožen. Tudi ta vikend sem bil na Rogli. Par tednov nazaj pa v Italiji in slovenski obali. Tak da sem ga tudi po avtocesti gonil.
Mislim, da na splošno imam kar težko nogo (če me ne držijo v občini). 😎
Palčko bom povohal ja, me prav zanima.
Zdaj če gledam tudi tovarniške procente, tudi po njihovo ni to olje za več kot 2000km.
Viskoznost bi ziher dal 5w30, iz že znanih razlogov možnega mešanja goriva z oljem.
Po vsej verjetnosti bi se odločil za Shell Helix Ultra 5w30, za to ceno top olje.
Drgač pa po recepturi mi je privlačno tudi Ravenol DXG 5w30 ampak je dražje.
Če bi pa omejitev bilo nebo, pa kak Amsoil Signature Series 5w30, vrhunske lastnosti ampak je dobavljivost in cena velik minus za normalno uporabo.
Jaz sem v M2 točil Motul. Odkar se sliši variabilna jermenica takoj po zagonu avtomobila (10-50m vožnje) in lahkem pospeševanju, sem začel točit Ultra AF 5W30. Po knjigi ustreza v nulo in je eno izmed redkih olj, ki je čistoče A5, večina je A3. Tako da za Shell 👍
Jermenica se sliši majn. Ali je to zaradi redkejšega olja, ali pa se je kaj celo mašina očistila po par intervalih, pa je vprašanje za onstranstvo.
Motul je bil prej 10w40, kar je tudi ok po knjigi z vsemi ostalimi parametri. Pa tudi uradni servis je točil Dexalio na tej gradaciji.
Motul so hvalili tudi zelo po Alfa foromu. S tem, da je se je meni na mikrofiltru v glavi garež nabral. Zdaj pa ne vem, ali je to od 1.5 intervala Motula ali pa posledica 6 let Selenie (Petronas).
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Obiskal sem mojstra Marjana (Mazda) na domu.
Pravi da lufta ni, masti ni ven potisnilo in guma ni počena. Tako da naj samo vozim naprej.
Sem vesel da ni dodatnih stroškov.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani