2 ceni sta zmedli tudi mene (ne vem zakaj, kakšna je razlika, če sploh), ampak zame to ni aktualno.
Danes mi je lokalni mehanik na M6 namontiral nove ATE diske in ploščice, naročil pa jih je včeraj popoldan, zelo verjetno ne na Autodoc , ker je bila tudi cena precej drugačna . Zraven sem dal še nacentrirat vsa 4 kolesa, da ne bo dileme. Bomo videli.
Mehanik je imel tudi zanimivo pripombo - diski na M6 se mu zdijo izredno majhni glede na velikost in težo avta.
Mi je še povedal, da je pred leti na svoj avto dal prav tako ATE diske in ploščice, pa mu je začelo tresti že po nekaj 1.000 km. Diske je dal minimalno podrejat in s temi diski potem nikoli več ni imel težav.
Elektriko večinoma pri hiši poštimam sam in se je ne bojim, pri strojnih delih (mehanski sklopi, vodovodna napeljava, centralna) pa se vedno manj upam.
Se spomnim, da sem na svojem prvem avtu - VW hrošču sam zamenjal auspuh, ali ga pripravil na barvanje. Pri novejših avtih si zelo hitro v riti, ko se na primer kakšen plastičen nosilec nepričakovano odlomi, ali poči vijak, ti manjka ustrezno orodje, itd..
Jaz pa ravno elektriko raje ne tikam preveč. Ja če nimaš dovolj orodja je problem, ko se kaj zalomi. Včasih treba tudi veliko improvizirati seveda.
Že ploščic ne bi menjal sam. Sem bil zraven in videl, da je mehanik pred vsavitvijo novih izvedel nekaj malih posegov (ustrezno očistil, speskal, pobrusil). Te malenkosti so z razlogom pomembne, da potem ni težav kot jih trenutno imam.
Marsikaj znam razstavit in popravit, a z varnostjo zavor avta pa se sam nebi igral.
Zato pa, če je le mogoče reši stvar drugje in ne na uradnem servisu. Kupi stvar sam in plačaj realno ceno za delo pri kakem privatniku.
Jaz bi ti predlagal, da kupiš zimmerman diske na Autodoc (jih ima že nekaj tu na forumu, sicer pa prvovgradnja v bmw-jih) in obdržiš te brembo ploščice,ki si jih kupil.
Potem bi moral imeti mir.
Ali pa če si čimkej tehnični tip človeka se tega lotiš sam. Vzameš si čas in narediš to sam. Ni nobena umetnost. Lahko pa tudi pogledaš na YT kak video za lažjo predstavo. Če dolga dolga leta so minila, ko sem plačeval drugim za manjša dela na avtu.
Ja,res. Bomo ugotovili v ponedeljek pri mehaniku. Sem malo prečekiral razne forume in zanimivo, da je tega puščanja ful. Ampak, ker skoraj nihče ne sname ta male, prve plastike dol, tega ne opaziš. Od zgoraj skozi motor se ne vidi nič.
Zanimivo, ker tam ni ničesar razen cevi zgoraj. To je v bistvu spredaj, pred motorjem. 🤔
Veš kako pravijo, dokler pušča veš da je še "župa" noter. Ko nkrat neha puščat si lahko v skrbeh
Na Mazdi2 letnik 2008 mi na zadnji premi nekaj šklopota na vsaki manjši cestni luknji, razpoki, neravnini... Amortizerji so testirani na AMZS in so v redu. Prema je toga, nima stabiliztatorja. Kolikor sem gledal, bi lahko morda bil vzrok v zgornjih nosilcih amortizerjev, tudi zvok prihaja nekje od tam. To bi se lotil sam zamenjat, nisem pa čist ziher, če ne kaj preveč špona potem ko odstraniš amortizer. Da pol mogoče ne bi mogel več vse skupaj nazaj zmontirat. Preme mislim da ni treba stran jemat, fedra tudi ne, saj je ločen od amortizerja. Kolikor sem gledal, se le najprej spodaj odšravfa amortizer, potem pa še zgoraj nosilec. Nazaj se zmontira pa v obratnem vrstnem redu. Dvigala nimam, kanala tudi ne, to bi delal kar na tleh. Z orodjem sem spreten, sem že kar nekaj prešravfal, samo zadnjih amortizerejv pa še ne. Je kaka fora, moram kaj posebej pazit?
Vzrokov je lahko več. Lahko je vpetje amortizerja, počena vzmet (L/D), vpetje preme (puše). Avto ni rosno mlad in lahko je marsikaj. Avto na dvigalko in pregled podvozja zadaj.
Po moje so že te originalni diski več kot dovolj veliki za naše avte. Sem ravno zadnjič gledal, ko sem barval čeljusti, kaj je gor original. Diski in ploščice so od twr.
Dovolj je, da to zamenjaš z kako vrhunsko znamko, seveda kako preverjeno in bo vse skupaj še boljše.
Vsi sodobni avti, ki jih večina nas vozi ima tako dobre zavore, da so za normalnega uporabnika čisto dovolj. Dirkat ne smeš. Za tisto malo bolj dinamično vožnjo parkrat na leto pa tud ne boš skuril jih.
Sam sem tudi razmišljal o večjih zavorah (od Aerota ali kaj večjega) pa je potem spet v feltnah problem (ne gredo gor) in rabiš večje. Škoda denarja za moje pojme.
Kot pravi @Alex kupiš boljšo robo in nimaš kaj za zaj***t.
Sej, to tudi meni ni jasno, sploh ker nisem nek ekstremist, bi prej reku, da je moj način vožnje umirjen. Zaštekana čeljust, pa mislim,da ne bi smela biti, ker mi je nazadnje poleg diskov menjal še zavorne čeljusti. Zdej je tako, da me je malce strah, da bi spet menjal diske in ploščice (z ATE diski in mehejšimi ploščicami) in bom mogu po dobrem mesecu spet vse v kompletu menjati Že sedaj, sem pač požru malce višji račun, ker mi je serviser menjal diske in zavorne čeljusti, ker sem si mislil, da je to to in bom imel mir V manj kot pol leta sem dal dobrih 500€ samo za težave z zavorami 😪 Če bom mogu pa menjati pesto+ležaj+diski mi pa ne uide še dodatnih 500€
jaz bi sigurno prodal avto. Pa se naj kdo drug zaj****a s tem. To ni normalno za moje pojme.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jaz uporabljam (in en kup serviserjev sem opazil) tole že 15 let in več. Nobenih problemov nikoli.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani