Tudi sam bom jutri montiral zimake na M6.Kupil sem nov moment klju? pa me zanima,koliko se zategujejo vijaki,da je vse potem tip-top;se pravi profi narejeno?
Tudi sam bom jutri montiral zimake na M6.Kupil sem nov moment klju? pa me zanima,koliko se zategujejo vijaki,da je vse potem tip-top;se pravi profi narejeno?
glej nisi ravno razumel...na turbini se vidi, da je bila nestrokovno "popravljena" oz. sploh ni bila odpravljena napaka na njej, bila je narejena skupaj toliko, da je pa? delala...na to me je opozoril mehanik, saj na podlagi njegovega mnenja je bilo to ugotovljeno, ne na podlagi mojega!
zato mi je tudi on sam predlagal, da je mogo?e dobro premisliti o tem, da bi zahteval denar nazaj, vsaj za popravilo le te...saj na podlagi njegovega strokovnega mnenja in videnega...
?e zakoni:
Skrite napake
462. ?len
(1) ?e se potem, ko je kupec prevzel stvar, poka?e, da ima stvar kak?no napako, ki je z obi?ajnim pregledom pri prevzemu ni bilo mogo?e opaziti (skrita napaka), mora kupec obvestiti o njej prodajalca v osmih dneh, ?teto od dneva, ko je napako opazil, pri gospodarskih pogodbah pa nemudoma; sicer izgubi to pravico.
(2) Prodajalec ne odgovarja za napake, ki se poka?ejo potem, ko mine ?est mesecev, odkar je bila stvar izro?ena, razen ?e je bil v pogodbi dolo?en dalj?i rok.
Obvestilo o napaki
464. ?len
(1) Kupec mora v obvestilu o napaki stvari natan?neje opisati napako in povabiti prodajalca, da stvar pregleda.
(2) ?e je obvestilo o napaki, ki ga je kupec pravo?asno poslal prodajalcu s priporo?enim pismom, telegramom ali na kak?en drug zanesljiv na?in, prispelo z zamudo ali ?e ga prodajalec sploh ni dobil, se vendarle ?teje, da je kupec izpolnil svojo obveznost in prodajalca obvestil.
------------------
In moje mo?nosti:
------------------
Pravice kupca
468. ?len
(1) Kupec, ki je o napaki pravo?asno in pravilno obvestil prodajalca, lahko:
1. zahteva od prodajalca, da napako odpravi ali da mu izro?i drugo stvar brez napake (izpolnitev pogodbe);
2. zahteva zni?anje kupnine;
3. odstopi od pogodbe.
(2) V vsakem izmed teh primerov ima kupec pravico zahtevati povrnitev ?kode.
(3) Poleg tega in neodvisno od tega odgovarja prodajalec kupcu tudi za ?kodo, ki je temu zaradi napake stvari nastala na drugih njegovih dobrinah, in sicer po splo?nih pravilih o od?kodninski odgovornosti.
mislim, da je vse skup enostavno...dokazljivo pa brez problema na podlagi strokovnega mnenja mehanika!
Poskusil bom, saj mislim, da je prodajalec ZELO dobro vedel za napako...
LP
Razumel sem,ne skrbi.Ti nisi razumel,da je ?la turbina zaradi podlo?k.Tipu pred tabo je ziher kar nekaj ?asa
?rlo olje in naposled mu je riknila turbina.?ele potem je zadevo krpal? -?eprav ne vem,kaj se tam da krpati in se vozila re?il.
To,da bo? dokazoval,da je bila skrita napaka razumem,da pa bi dokazoval,da so krive podlo?ke ,pa bolj te?ko,oziroma nikakor.
posvet s pravnikom je bil koristen...vsekakor treba poslati dopis... dokazovat ne bo problem, sploh zaradi pitja olja... ker tu se ne more sprenevedat, pa tudi na turbini se ve? kot o?itno vidi, da se je nekdo mo?no trudil, da bi vse skupaj delovalo normalno...
bomo videli, ?e ne bo pa? padla to?ba glede goljufije...
Glede pitja olja (bakrene podlo?ke) so ?e poizku?ali dokazovati,da je serijska napaka, a brezuspe?no.
Upam,da bo tebi uspelo-ker to je glavni razlog,da ti je ?la turbina.
Mislim,da se je tip pred tabo hotel re?it avta,ker ni vedel,kaj je vzrok za pitje olja.
In servisi najbr? tudi ne.In potem je pri?el do sklepa,da je najbolje se takega avta re?it.
vzrok pri meni ni bilo to, saj sem olje redno spremljal, da ga slu?ajno ne bi zmanjkalo, saj se v tem primeru lahko zgodi ?e kaj veliko huj?ega.....
zelo pogost(najpogostej?i) vzrok je, da npr. goni? avto polne ture, nato pa na hitro obstoji? in takoj ugasne? avto->turbina se zelo segreje, ko ugasne? avto je pa ni? ve? ne hladi...
to naredi? parkrat (10x) in turbina je fu?!!! tako je bilo meni povedano...to se je verjetno zgodilo tudi v mojem primeru, samo tega ne morem vedeti, ker imam avto komaj par mesecev...jaz pa tega nisem delal.
?e pa se brez olja vozi? pa mislim, da bi prej kaj drugega zaribalo kot pa turbina...
?e pa ima? prav, pa bo pa moj avto ?e vedno pil olje...meni je pa ta tip rekel, ki sem ?el k njemu glede turbine, da te podlo?ke ne morejo vplivat na to...tak da jaz jih ne bom menjal
Pri teh podlo?kah je ?tos ta,da se ti zapacka sito,skozi katerega gre olje.In tudi,?e olje doliva?(ker ti ga konstantno manjka in gre? na uradni servis in ti re?ejo,da je poraba 1 litra olja na 5000 normalna ),ker nimajo pojma o tej zadevi,in posledi?no ti zariba turbina,kar je ?e najmanj,ker mnogo njim v Italiji (in tudi pri nas) je zaribala kar ma?ina.
Zaradi mene ni treba nikomur menjavati ni?,ker nobenega ni? ne silim.
Lahko samo zase povem,da odkar sem menjal podlo?ke in tip olja,mi ni v 8000 km popil avto niti pol dcl. olja.
saj pravim, bomo vidli, mo?no upam da ni cel avto u pizdi
ker potem bom itak ?ivce zgubo najve?ji problem je seveda denar, ker avto je vreden cca. 5000, ?e pa moram v njega vlo?it 2000 je pa kar velik a ne, v tem primeru je mogo?e bolj smiselno za?et razmi?ljat o prodaji in o nakupu drugega.... pa tudi mi nobeden ne more garantirat, da po vlo?enih 2000 bo vse tako kot je treba..... pa ?e tistih 2000 ne vem od kod bom potegno
no, moram po?akat na vikend, nato bom pa vedel kje sem... u pizdi al u riti
no,no,tako hudo pa verjetno spet ni,da mora? preklinjat kot ko?ija?i.
i agree. Ampak ?e dva re?eta da vozta po jajcih oz. zlo po?asi pol je razlika 2l na 100km mal prehuda. Razen ?e eden la?e
Res je,toda voziti po?asi ni vedno tudi var?no.Eden vozi po?asi 50km/uro v peti brzini,drugi tudi po?asi 50km/uro v tretji,ker ne zna vozit dizla.Razlika v porabi bo kar precej?nja.
To je pa veliko, jaz imam na l2004, 136Km, povpre?no porabo 6,7. Od tega 80% avtoceste, ponavadi vozim 150km/h (?e ni gu?ve), v?asih ga tudi ve? stisnem. Zadnji tank sem malo var?eval in sem ?el max 150km/h, ve?inoma pa sem vozil 120-130km/h, pa sem pri?el na 6,34.
dobro,to opitju smo ?e ugotavljali,da je relativna stvar.Morali bi primerjati iste relacije,ista hitrost, isti voznik,da bi dobili nekje objektivne rezultate za posamezni avto.
To je pa res kr precej. Mi z DPF-jam imamo, no vsaj jaz imam nekje 6.6, 6.7 povpre?no porabo.
Jes, ampak z vo?jo kot po jajcih se da.Druga?e pa,?e vozi? kombinirano-se pravi tudi nekaj mesta,ne pride? pod 7,5.Zdejpozimi je tukaj tudi webasto in zimske gume.
alex, ?e se prav spomnim si podlo?ke dobil v trstu....a ve? mogo?e kje se dajo dobit v SLO oz. kje bi jih lahk naro?u (mogo? prek neta)?
?e nekaj mi povej prosim: kdo te je prepri?al v zamenjavo oz. kje si imel dokaz da je problem v podlo?kah??? kolk je pa tebi avto kadil in kolk olja je pil???
seveda bi jaz tudi najraje verjel, da je problem v podlo?kah, sam da v turbini ni
hvala!
Podlo?ke po mojem dobi? na vsakem uradnem servisu Mazda-vsaj moralo bi biti tako.
In vsak malo bolj resen servis bi za to serijsko napako moral vedeti in ti nabaviti te podlo?ke brez neumnih vpra?anj.
Za to sem zvedel na italijanskem Mazda forumu,ko je kar nekaj foruma?em zaribala ma?ina-vse so bile od 2002-2004 letnik in vse 136 konjske (ker pri njih 120 ne obstajajo).
Na servisu v Trstu so za to vedeli in so jih imeli ?e v skladi??u.
Avto pri pospe?kih vsem zakadi ?rno (ko je mrzlo tudi izpod avta)
?e ti gre avto normalno in te"zalepi" v drugi na sede? je z turbino vse vredu.
Ti samo zamenjaj te podlo?ke.?koda,da nisi bli?je Kopru bi ti to re?il moj mehanik z lahkoto.
to sem tudi ?e bral, sam po mojem da ni to, ker pije tudi hladilno.....
?e pa je sam to, bom pa zelo sre?en
niti pa nisem nikjer zasledil, kako se ugotovi, da so te podlo?ke krive??? ve kdo???
Imel isti prolem- popila liter?ek olja mimogrede.Zamenjal podlo?ke,zamenjal olje(Mobil 1 5W30) in sedaj od te menjave ,okoli 8000 km,mi ni popila absolutno ni? olja.
Naj ti pa mehanik obvezno preveri ?e sito,skozi katerega te?e olje,ker se zna zapackat in ?eprav ima? dovolj olja,ti ma?ina lahko zariba.
?im prej poi??i mehanika in to zamenjaj.Mene je stalo z delom 80??e to i krivo ?e vedno lahko i??e? naprej.
Hvala vsem za iz?rpne informacije. Me veseli, da je na tem forumu toliko "znalcev", ki so znanje pripravljeni deliti z drugimi. Mislim, da se bom na osnovi napisanega naprej zna?el sam. Bom poskusil najti ustrezne vijake, ki jih je treba odviti, da se sname armaturka / avtoradio ...
Danes sem testiral,(ker mi leva xenon lu? ne dela nivelacija in jo mam "fiksirano" na pravo vi?ino),kolik?na je razlika v vi?ini snopa pri samo eni osebi v avtu in koliko se le-ta dvigne,ko je avto poln ljudi + poln prtlja?nik
"?pe?e".To sem preverjal na steni,kjer sem si ozna?il vi?ino svetlobe.
Verjeli ali ne,ampak na vi?ini snopa se tak?na te?a v avtu ne pozna absolutno ni?.Verjetno je za to krivo nekoliko tr?e vzmetenje pri Karavan izvedbi.Problem bi bil verjetno pri polno nalo?enem avtu,pa ?e to se re?i z imbus klu?em v eni minuti z par obrati nazaj.Podnevi pa itak lahko vozite z meglenkami pa ?e Xenon ?arnice ?parate.
Se pravi,da ni absolutno nujna ta "fensi" zadeva a xenonkah.
Pred kratkim sem kupil mazdo 6 in mi poka volanska letev. Danes sem bil na servisu in mi je gospodi? rekel, da je to pri teh avtih normalno in da se zadevo samo podma?e, zrihtat se pa kao ne da. Mene pa to zelo moti in me zanima ?e imate res vsi te probleme in ali se je kdo od lastnikov takega avta ?e postopil te?avo odpravit in kako jo je... Hvala za vsako pomo? in LP Jure
Par krat volan ven-noter in z tem odpravi? te?avo,ker se sama poma?e.Za nekaj ?asa ima? pol mir.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sej bi lahko dal tudi nekaj ?ez 10.Samo zdej je bilo z pi?tolo pri vulkanizerju krepko ?ez 14.
Pa-siguro je sigurno.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani