Dieselski motor v ?estici je dobro preverjena zadeva, ki ob normalni uporabi ne bo kar tako odpovedala. Je pa tako, da kakor jaz vem, ni ?e nih?e na tem forumu z ?estico prevozil ve? kot 150.000km in tako (?e) ne vemo kako se bo tak motor obna?al tam nekje pri 250.000km in ve?.
Bottomline
?e z dieslom pri Mazdi ravna? tako kot se spodobi (ne tera? mrzlega in pravilno ohlaja? ogretega) na?eloma ne bi smelo biti nobenih te?av razen, ?e si po naravi smolko ali pa prerada pozablja? na dolo?ene nasvete. Pri turbodieslu je pa? treba paziti na ve? stvari kot pa je to pri bencinarju
Boss, kolega moj ima preko 300 kkm z mazdo 6 CD120. Nobenih problemov nikoli.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Dej mi re? kje se potem dobijo rezervne ?arnice ?e katera crkne? A so si sistemi med seboj zelo razli?ni kar se ti?e kvalitete, al je to vse isti k...? Se mi pa zdi 45k sit kar dosti, glede na to da se jih da dobiti iz anglije s po?tnino nekje za 30k sit, ne vem pa ?e so primerljive tem pri herkules-u kar se kvalitete ti?e?
Jaz imam popolnoma iste(razlika nastavek v samem ?erometu je pa H1) - od iste firme(Philps), pa ni nobenih problemov.Te ?arnice imajo 1 leto garancije, pa verjemi mi zdr?i minimalno 10X toliko kot navadna ?arnica, ob pravilni uporabi, kar velja za vse Xenon ?arnice, neglede na firmo. Pa ?e ?e odpove ?arnica, ponavadi ni vzrok tam ampak v balastu, ki ne dela ve?.
Rezervna ?arnica je 50? ali manj, tako da brez panike.
?e naro?a? iz anglije kako je potem z garancijo ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
YavarYe X6V6 ali kdo drug ki ima izku?nje, mi lahko kdo pove, kolik?na bi bila cena za HB4(9006), kateri kit bi bil najugodnje?i in dober za mojo makino da bi rabu ?im manj predelovati:
Zanima pa me kje se potem novo ?arnico dobi ?e katera crkne in koliko to stane???
Hvala za odgovore!!!!!
Vzemi te, ne mora? falit, ker take tudi sam montiram in jih tudi uporabljam.
Predelovat ni treba mehansko ni?, samo elektriko, je treba spremenit, tako da vmes pride balast.
Grega za tista vodila za ?ipe in nasploh za gumice raznorazne ponavat priporo?ajo silikonski sprej!
Stekla in raznorazne gumice niso klu?avnica vrat.Klju?avnica je ponavadi aluminij in medeninasti list, ki za?tekajo ali pa se zatikajo.Zato je najbol?e, ?e vzame? kar wd in najprej zlaufa? klju? not in ven, (tako kot kaj drugega pri ?enskah ), pa ?ele potem poskusi? obra?at klju? levo desno.Pa ni?esar ne delaj na silo, ker bo? lahko naredu kako sra..., pa ?e z kakim rezervnim klju?em tudi nared to, ker je lahko klju? obrabljen in ima? ?e zaradi tega te?ave.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Pojavil se mi je problem z odzivom motorja na pritisk stopalke za plin. Zelo po?asi se odziva na pritisk stopalke in tudi kadar jo spustim. Motor po?asi pridobi obrate in jih po?asi zgubi. Kak?na ideja, v ?em je napaka ?
Kleme dol (samo minus pol ali pa plus pol ni treba obeh) pa 30 sekund ti??at na zavoro, samo toliko da bi posvetile stop lu?ke zadaj.
Lahko pa se ti je zapacala loputa na sesalnem kolektorju, in jo elektromotor te?ko obra?a in tako so te?ave.
Najbolj simpl pa je ?e gre? na servis, ?e je avto ?e v garanciji, to bodo to zrihtal, ker verjetno nisi edin s to te?avo.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
ajvar, sej stefan z game mi je reku, ce bi dal noter cenejse neoriginal dele, sam (glede na izkusnjo z diski) sem rekel naj mi raje dajo vse oridzinal...vseen je to veliki servis
drugace pa (vsaj zame velja) da lahko prineses svoje dele pa ti oni zmonitrajo...
Zakon, bom drugi? k nebom mel cajta kej porihtat (kot da kdaj kaj crkne ), kar dol zapeljal.
Druga?e pa dam nekaj kromat ?e nima zobatega jermena od firme Gates, in napenjalca SKF ali pa FAG, vijak za 35 ? pa bi rad videl .
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Sem nekaj razmi?ljal, ima kdo pri M6 in 2.3 motorjem podobne te?ave ?
Druga stvar ki sva jo z bratom ?tudirala 1 leto nazaj, pri hondi prelude je tudi znano da tresejo diski po 80 kkm ali pa tudi prej, odvisno od na?ina vo?nje. Re?itev je zamenjava zavornih ?eljusti z honde NSX, ki so dvobatne in ne "krivijo" zavornih plo??ic, kot jih originalne enobatne in tako dejansko prijemljejo z ve?jo povr?ino na disk, ker je enaka sila lep?e razporejena po plo??ici ob zaviranju, kot pri enobatnih ?eljustih.
Tako diska ne pregrejemo tako hitro, kar pa tudi pomeni da ga kasneje "zvije".
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Evo servis pri 120.000km (no 123.000 ce smo natancni)
kaj je bilo menjano se vidi na sliki
drugace pa brez posebnosti, odpravili so tisti ropot iz volana, prali celo motorni prostor
popust pa 105 eur.
Mi verjame?, ali pa tudi ne, da sem 3 leta nazaj na 190 kkm, za svojega V6 dal pol manj, za materijal, z upo?tevanjem da imam 3 napenjalce, 2X dalj?i jermen, zamenjal sem ?e vodno ?rpalko, isto olja,...
Delal pa sem sam, samo delo na tvojem ra?unu je POCENI !
Bi na gami zamenjali ?e sam prinesem dele ?
Majo poceni delovne ure.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
A Peleta(simona) si v nedelo spravi ?raufat ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani