Sem prejle odprl pokrov od ma?ine in vidim, da je akumulator samo 74Ah. Baje bi moral biti 95Ah. Kot ka?e mu jemlje sapo in so posledice bolj o?itne. Ta teden ga bom kar zamenjal.
3 - notranji senzor webasta - do cca 70C (hladilna teko?ina)
Pri mazdi 6 je to 7°C in manj (+-1 stopinja).
Ni posebnega razloga.Moje mnenje je klima poleti,jeseni in pozimi pa za odrositev ?ip.Tako jaz gledam.Bom poskusil na tvoj na?in, pa da vidim in javim.Hvala za odgovor in mnenje.
Samo res ne vem,zakaj ni klima dobra pozimi?Mi se ?e doma celo zimo grejemo z klimo,ne pa par kvadratov v avtu.Ti lepo nastavi na avtomatsko in ni? skrbet.Udobje in dobro po?utje zagotovljeno.
Imam dve Te?avi ko ugasnem motor nekaj piska par sekund potem pa neha.Druga te?ava pa je pred nekaj tednih sem zamenjal zavorne plo??ice,?e pred zamenjavo pa se je iz prednjih zavor kadilo in smrdelo.Kadi pa se tak?en beli dim,kadi ?e se zdaj in zavore se mo?no segrejejo .Hvala za odgovore.Mazda je letnik 06 diesel kilometrov ima nekaj ?ez 100 tiso?
Da se ti ni kadil beli dim iz webasta skozi zavore?
STP kupis na pumpi in ga das v prazen tank in potem vozis.
Megasela pa pred vsakim tankanjem en pokrovcek noter (pa ti smrdi roka po naftalinu).
Pri obeh ni blo efekta, plus pri STPju je, da ga das takoj noter in je konc. Plus pri Megaselu je da zaradi vonja pa naftalinu, komarji te pustijo pri miru tisto noc
Ha,ha,da ki ni sredstva,ki bi odgnalo tigraste komarske po?asti tukaj na obali.Evo,s tem se nama?ite.
Jaz tudi dajam nekaj v full tank-baje da ?isti injektorje pa ?e proti zmrzovanju nafte je.
?kodit valjda ne more. :ne vem: Aja, pa ko je ful mraz tankam obvezno omv nafto.Baje zdr?i ve?ji minus.
Ko se bo? iz dizla 120 KM vsedel v bencinca 120 KM, se ti bo zdelo da ti je pol konjev nekdo pomoril in jih ma? dejansko krepko pod 100, glede na efekt v turbodizlu!
P.S. - da ne bo pomote, nisem nek dizel fan, skoraj obratno!
Hja sej, ?alabajzerji pa?, da ne znajo uporabljat moment klju?a. En debil na eni vulkanizerski delavnici je tok zategnil, da je sodelavcu vijak s pesta odlomu. ?lo je za KIO pol je pa ?ef delavnice ?e pametoval, da se to pri KIA-ji ve?krat dogaja, ker ima slab materjal.
?e dobr, da se kolega ni dal odgnat in je trdil, da je preve? zategnjeno in je zahteval od ?efa, da na drugem kolesu z original klju?em brez ma?ince odvije kolo. Seveda mu kljub skakanju po klju?u to ni ratalo in nakar so "ugotovili" da je bla pi?tola po nesre?i nastavljena na premo?no za kamione?!?!? So pa? pla?ali popravilo.
Pred mano je bil takrat en"suv" in je najbr? "mojster" bolj zategoval z pi?tolo.Na "Suv"-ih naj bi zategovali na15-16 kil.
Ne, prav ima?... pri nas je uvoznik zahteval tako opremo brez ESP, da bi bili modeli cenej?i. Tako ima ESP pri 121KM dieselci le pri opremi Evolution. Pri 136KM pa mislim, da je vklju?en ?e pri opremi TE in seveda navzgor.
?e se ne motim je tvoja uvo?ena (Italijanska?), kjer so nivoje opreme ozna?evali druga?e in niso ekvivalentni s slovenskimi nivoji opreme.
V Italiji skoraj niso imeli 120 konjskih-so bolj izjeme.In ve?inoma so full oprema.Vsaj kar je meni znano.
Tudi sam bom jutri montiral zimake na M6.Kupil sem nov moment klju? pa me zanima,koliko se zategujejo vijaki,da je vse potem tip-top;se pravi profi narejeno?
Tudi sam bom jutri montiral zimake na M6.Kupil sem nov moment klju? pa me zanima,koliko se zategujejo vijaki,da je vse potem tip-top;se pravi profi narejeno?
glej nisi ravno razumel...na turbini se vidi, da je bila nestrokovno "popravljena" oz. sploh ni bila odpravljena napaka na njej, bila je narejena skupaj toliko, da je pa? delala...na to me je opozoril mehanik, saj na podlagi njegovega mnenja je bilo to ugotovljeno, ne na podlagi mojega!
zato mi je tudi on sam predlagal, da je mogo?e dobro premisliti o tem, da bi zahteval denar nazaj, vsaj za popravilo le te...saj na podlagi njegovega strokovnega mnenja in videnega...
?e zakoni:
Skrite napake
462. ?len
(1) ?e se potem, ko je kupec prevzel stvar, poka?e, da ima stvar kak?no napako, ki je z obi?ajnim pregledom pri prevzemu ni bilo mogo?e opaziti (skrita napaka), mora kupec obvestiti o njej prodajalca v osmih dneh, ?teto od dneva, ko je napako opazil, pri gospodarskih pogodbah pa nemudoma; sicer izgubi to pravico.
(2) Prodajalec ne odgovarja za napake, ki se poka?ejo potem, ko mine ?est mesecev, odkar je bila stvar izro?ena, razen ?e je bil v pogodbi dolo?en dalj?i rok.
Obvestilo o napaki
464. ?len
(1) Kupec mora v obvestilu o napaki stvari natan?neje opisati napako in povabiti prodajalca, da stvar pregleda.
(2) ?e je obvestilo o napaki, ki ga je kupec pravo?asno poslal prodajalcu s priporo?enim pismom, telegramom ali na kak?en drug zanesljiv na?in, prispelo z zamudo ali ?e ga prodajalec sploh ni dobil, se vendarle ?teje, da je kupec izpolnil svojo obveznost in prodajalca obvestil.
------------------
In moje mo?nosti:
------------------
Pravice kupca
468. ?len
(1) Kupec, ki je o napaki pravo?asno in pravilno obvestil prodajalca, lahko:
1. zahteva od prodajalca, da napako odpravi ali da mu izro?i drugo stvar brez napake (izpolnitev pogodbe);
2. zahteva zni?anje kupnine;
3. odstopi od pogodbe.
(2) V vsakem izmed teh primerov ima kupec pravico zahtevati povrnitev ?kode.
(3) Poleg tega in neodvisno od tega odgovarja prodajalec kupcu tudi za ?kodo, ki je temu zaradi napake stvari nastala na drugih njegovih dobrinah, in sicer po splo?nih pravilih o od?kodninski odgovornosti.
mislim, da je vse skup enostavno...dokazljivo pa brez problema na podlagi strokovnega mnenja mehanika!
Poskusil bom, saj mislim, da je prodajalec ZELO dobro vedel za napako...
LP
Razumel sem,ne skrbi.Ti nisi razumel,da je ?la turbina zaradi podlo?k.Tipu pred tabo je ziher kar nekaj ?asa
?rlo olje in naposled mu je riknila turbina.?ele potem je zadevo krpal? -?eprav ne vem,kaj se tam da krpati in se vozila re?il.
To,da bo? dokazoval,da je bila skrita napaka razumem,da pa bi dokazoval,da so krive podlo?ke ,pa bolj te?ko,oziroma nikakor.
posvet s pravnikom je bil koristen...vsekakor treba poslati dopis... dokazovat ne bo problem, sploh zaradi pitja olja... ker tu se ne more sprenevedat, pa tudi na turbini se ve? kot o?itno vidi, da se je nekdo mo?no trudil, da bi vse skupaj delovalo normalno...
bomo videli, ?e ne bo pa? padla to?ba glede goljufije...
Glede pitja olja (bakrene podlo?ke) so ?e poizku?ali dokazovati,da je serijska napaka, a brezuspe?no.
Upam,da bo tebi uspelo-ker to je glavni razlog,da ti je ?la turbina.
Mislim,da se je tip pred tabo hotel re?it avta,ker ni vedel,kaj je vzrok za pitje olja.
In servisi najbr? tudi ne.In potem je pri?el do sklepa,da je najbolje se takega avta re?it.
vzrok pri meni ni bilo to, saj sem olje redno spremljal, da ga slu?ajno ne bi zmanjkalo, saj se v tem primeru lahko zgodi ?e kaj veliko huj?ega.....
zelo pogost(najpogostej?i) vzrok je, da npr. goni? avto polne ture, nato pa na hitro obstoji? in takoj ugasne? avto->turbina se zelo segreje, ko ugasne? avto je pa ni? ve? ne hladi...
to naredi? parkrat (10x) in turbina je fu?!!! tako je bilo meni povedano...to se je verjetno zgodilo tudi v mojem primeru, samo tega ne morem vedeti, ker imam avto komaj par mesecev...jaz pa tega nisem delal.
?e pa se brez olja vozi? pa mislim, da bi prej kaj drugega zaribalo kot pa turbina...
?e pa ima? prav, pa bo pa moj avto ?e vedno pil olje...meni je pa ta tip rekel, ki sem ?el k njemu glede turbine, da te podlo?ke ne morejo vplivat na to...tak da jaz jih ne bom menjal
Pri teh podlo?kah je ?tos ta,da se ti zapacka sito,skozi katerega gre olje.In tudi,?e olje doliva?(ker ti ga konstantno manjka in gre? na uradni servis in ti re?ejo,da je poraba 1 litra olja na 5000 normalna ),ker nimajo pojma o tej zadevi,in posledi?no ti zariba turbina,kar je ?e najmanj,ker mnogo njim v Italiji (in tudi pri nas) je zaribala kar ma?ina.
Zaradi mene ni treba nikomur menjavati ni?,ker nobenega ni? ne silim.
Lahko samo zase povem,da odkar sem menjal podlo?ke in tip olja,mi ni v 8000 km popil avto niti pol dcl. olja.
saj pravim, bomo vidli, mo?no upam da ni cel avto u pizdi
ker potem bom itak ?ivce zgubo najve?ji problem je seveda denar, ker avto je vreden cca. 5000, ?e pa moram v njega vlo?it 2000 je pa kar velik a ne, v tem primeru je mogo?e bolj smiselno za?et razmi?ljat o prodaji in o nakupu drugega.... pa tudi mi nobeden ne more garantirat, da po vlo?enih 2000 bo vse tako kot je treba..... pa ?e tistih 2000 ne vem od kod bom potegno
no, moram po?akat na vikend, nato bom pa vedel kje sem... u pizdi al u riti
no,no,tako hudo pa verjetno spet ni,da mora? preklinjat kot ko?ija?i.
i agree. Ampak ?e dva re?eta da vozta po jajcih oz. zlo po?asi pol je razlika 2l na 100km mal prehuda. Razen ?e eden la?e
Res je,toda voziti po?asi ni vedno tudi var?no.Eden vozi po?asi 50km/uro v peti brzini,drugi tudi po?asi 50km/uro v tretji,ker ne zna vozit dizla.Razlika v porabi bo kar precej?nja.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zakaj pa ga ne bi??e dve leti ga uporabljam.Kupljen na uradnem servisu Mazda.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani