To je pa veliko, jaz imam na l2004, 136Km, povpre?no porabo 6,7. Od tega 80% avtoceste, ponavadi vozim 150km/h (?e ni gu?ve), v?asih ga tudi ve? stisnem. Zadnji tank sem malo var?eval in sem ?el max 150km/h, ve?inoma pa sem vozil 120-130km/h, pa sem pri?el na 6,34.
dobro,to opitju smo ?e ugotavljali,da je relativna stvar.Morali bi primerjati iste relacije,ista hitrost, isti voznik,da bi dobili nekje objektivne rezultate za posamezni avto.
To je pa res kr precej. Mi z DPF-jam imamo, no vsaj jaz imam nekje 6.6, 6.7 povpre?no porabo.
Jes, ampak z vo?jo kot po jajcih se da.Druga?e pa,?e vozi? kombinirano-se pravi tudi nekaj mesta,ne pride? pod 7,5.Zdejpozimi je tukaj tudi webasto in zimske gume.
alex, ?e se prav spomnim si podlo?ke dobil v trstu....a ve? mogo?e kje se dajo dobit v SLO oz. kje bi jih lahk naro?u (mogo? prek neta)?
?e nekaj mi povej prosim: kdo te je prepri?al v zamenjavo oz. kje si imel dokaz da je problem v podlo?kah??? kolk je pa tebi avto kadil in kolk olja je pil???
seveda bi jaz tudi najraje verjel, da je problem v podlo?kah, sam da v turbini ni
hvala!
Podlo?ke po mojem dobi? na vsakem uradnem servisu Mazda-vsaj moralo bi biti tako.
In vsak malo bolj resen servis bi za to serijsko napako moral vedeti in ti nabaviti te podlo?ke brez neumnih vpra?anj.
Za to sem zvedel na italijanskem Mazda forumu,ko je kar nekaj foruma?em zaribala ma?ina-vse so bile od 2002-2004 letnik in vse 136 konjske (ker pri njih 120 ne obstajajo).
Na servisu v Trstu so za to vedeli in so jih imeli ?e v skladi??u.
Avto pri pospe?kih vsem zakadi ?rno (ko je mrzlo tudi izpod avta)
?e ti gre avto normalno in te"zalepi" v drugi na sede? je z turbino vse vredu.
Ti samo zamenjaj te podlo?ke.?koda,da nisi bli?je Kopru bi ti to re?il moj mehanik z lahkoto.
to sem tudi ?e bral, sam po mojem da ni to, ker pije tudi hladilno.....
?e pa je sam to, bom pa zelo sre?en
niti pa nisem nikjer zasledil, kako se ugotovi, da so te podlo?ke krive??? ve kdo???
Imel isti prolem- popila liter?ek olja mimogrede.Zamenjal podlo?ke,zamenjal olje(Mobil 1 5W30) in sedaj od te menjave ,okoli 8000 km,mi ni popila absolutno ni? olja.
Naj ti pa mehanik obvezno preveri ?e sito,skozi katerega te?e olje,ker se zna zapackat in ?eprav ima? dovolj olja,ti ma?ina lahko zariba.
?im prej poi??i mehanika in to zamenjaj.Mene je stalo z delom 80??e to i krivo ?e vedno lahko i??e? naprej.
Hvala vsem za iz?rpne informacije. Me veseli, da je na tem forumu toliko "znalcev", ki so znanje pripravljeni deliti z drugimi. Mislim, da se bom na osnovi napisanega naprej zna?el sam. Bom poskusil najti ustrezne vijake, ki jih je treba odviti, da se sname armaturka / avtoradio ...
Danes sem testiral,(ker mi leva xenon lu? ne dela nivelacija in jo mam "fiksirano" na pravo vi?ino),kolik?na je razlika v vi?ini snopa pri samo eni osebi v avtu in koliko se le-ta dvigne,ko je avto poln ljudi + poln prtlja?nik
"?pe?e".To sem preverjal na steni,kjer sem si ozna?il vi?ino svetlobe.
Verjeli ali ne,ampak na vi?ini snopa se tak?na te?a v avtu ne pozna absolutno ni?.Verjetno je za to krivo nekoliko tr?e vzmetenje pri Karavan izvedbi.Problem bi bil verjetno pri polno nalo?enem avtu,pa ?e to se re?i z imbus klu?em v eni minuti z par obrati nazaj.Podnevi pa itak lahko vozite z meglenkami pa ?e Xenon ?arnice ?parate.
Se pravi,da ni absolutno nujna ta "fensi" zadeva a xenonkah.
Pred kratkim sem kupil mazdo 6 in mi poka volanska letev. Danes sem bil na servisu in mi je gospodi? rekel, da je to pri teh avtih normalno in da se zadevo samo podma?e, zrihtat se pa kao ne da. Mene pa to zelo moti in me zanima ?e imate res vsi te probleme in ali se je kdo od lastnikov takega avta ?e postopil te?avo odpravit in kako jo je... Hvala za vsako pomo? in LP Jure
Par krat volan ven-noter in z tem odpravi? te?avo,ker se sama poma?e.Za nekaj ?asa ima? pol mir.
Pred kratkim je moj stari M-323, ki je zvesto slu?il 11 let in 290.000 km, zamenjala nova M-6 / 2010. V svojem starem avtu sem imel vgrajeno amatersko radijsko postajo, enako bi jo rad sedaj vgradil v novega konji?ka. Ker bi pri tem ?elel ?imbolj izkoristiti obstoje?i avdio sistem, imam nekaj vpra?anj in upam na pomo? izku?enih "avdija?ev", da ne odkrivam tople vode.
1. Prostor za oja?evalnik Bose
M-6 l.2010 z osnovno opremo TE nima Bose avdio sistema. Ker je osrednja ?katla radijske postaje pribli?no enako velika kot Bose oja?evalnik in potrebuje napajanje 12V z maksimalno porabo 12A, sem pomislil, da bi za monta?o izkosristil prostor, ki je pri bolj opremljenih razli?icah namenjen "Bose"-ju in se baje nahaja pod sede?em - voznikovim?. S tem v zvezi me torej zanima:
- ali je prostor, kamor sicer pride "Bose" oja?evalnik, pri opremi TE prazen?
- kje natan?no ta prostor je ter kako se do njega pride (kaj vse je treba podreti, ima morda kdo kake slike)?
- kako je do "Bose"-ja, kadar je vgrajen, napeljano napajanje (direktno iz akumulatorja ali iz varovalk / katerih)?
2. Zvo?niki
?eprav je velikost okrasne "mre?ice" zvo?ni?kega para v zadnjih vratih pri opremi TE enaka velikosti zvo?nika v prednjih vratih, pa je zvok, ki prihaja iz njega, v primerjavi s prednjim parom precej "kilav". Sklepam, da je v zadnjih vratih vgrajen manj?i / cenej?i driver. Ker pri poslu?anju CD/radia zadnji zvo?ni?ki par prispeva minimalno, bi ga ?elel izkoristiti za radijsko postajo. S tem v zvezi me zanima:
- kako komplicirano je sneti vgrajeni "avtoradio", da bi pri?el do kablov, ki vodijo do zvo?nikov v zadnjih vratih in jih prenapeljal do prostora, kjer bo montirana radijska postaja?
- ali je gornje sploh smiselno oz. ali je morda la?je potegniti nove kable in morda celo zamenjati zadnje zvo?nike z bolj zmogljivimi - ?e da, kako komplicirano je priti do njih?
3. Drugo
Ali ima vgrajeni avtoradijo (oprema TE - radio s CD z menjalcem za 6 zgo??enk) kje zadaj na katerem od konektorjev morebiti primeren elektri?ni vhod "mute", s katerim bi lahko CD/avtoradio za?asno "uti?al" - podobno, kot se to stori s tipko "mute" na kontrolni plo??i oz. volanu? Nekateri avtoradiji take vhode imajo za potrebe priklopa brezro?ne "mobitel" naprave...
Kar nekaj tega sem natresel, vsaka informacija dobrodo?la in se ?e vnaprej zahvaljujem!
Ne dajat na 12V vti?nico. Kar na akumulator pove?i. Na kablu cca. 20-30 cm od akumulatorja montiraj varovalko (ampere izberi glede na mo? oja?evalca, prav tako vzemi ustrezno debelino kabla), kabel pa potegni skozi po?arno steno skozi gumo kjer gredo tudi ostali kabli v kabino (pod volanom).
Pa brez skrbi, izolacija na kablu se ne bo stopila, ga pa le fiksiraj z vezicami ob druge kable, da ne bo opletal. Pa dobro je tudi, ?e kabel za??iti? s pregibno plasti?no cevko.
Tako je.Pa kabel vle?i po eni strani,?ice zvo?nikov pa po drugi.Zaradi motenj.
Sem tud jest opazu da ?e je mrzu pa ga hiro ugasne? nekaj bren?i sam ne uuuuuuu ampak zelo potihem bl zzzzzzzzz ene pol minute k ga ugasnem pol pa neha. Mogo?e pa ima to ?eprav je ?e 2. generacija letnik 2008.
Ja,tvoja ?e ima.Ta ?isto nove pa ne ve?.
Deluje pa tako,da se pri?ge pri nekje 8°C in manj.?e ima? recimo kratko progo in hitro ugasne? avto,se ti
bo pozneje Webasto pri?gat tudi,?e je recimo 15°C.To pa zato,da dokon?a izgorevanje nafte,ki je ostala v
Webastu,da dokon?a ciklus.
V?asih se izpod avta poka?e tudi bel obla?ek dima.To je ?isto normalno in ne se ozirati na ljudi,ki vam hitijo dopovedovati,da nekaj pod avtom gori.
Ta bel dim je ?e posebej viden prvi?,ko je mraz,ker zna ostati v gorilniku "stara" nafta od prej?nje zime.
ampak danes mi je za?elo tuliti ze pri 14 stopinjah
No naj jaz napi?em kot nek link med nemci in japonci... (9 x SEAT in 4 x Mazda)
Da je avto trd za peljat je normalno, ker so japonci naravnani ?portno, da pa je menjalnik trd tako da se tezko salta pa ni normalno.
Nisi napisal ?e je avto nov oz. koliko ima km.
?e je nov potem potrebuje par km da se vpelje, ?e pa je 100.000km + je mogo?e ?as za menjavo olja v menjalniku.
Vsekakor pa predlagam da doda? kak dodatek za bolj gladko menjanje. Moja 1 leto stara CX-7 se je zelo lepo ?altala zjutraj pozimi pa te?ko ko svinja dokelr se ni malo segrelo olje. ?e posebej nekaj 100m za hi?o kjer sem se ustavil na klancu in hotel dati v prvo, z mrzlim zeloooo te?ko.
Potem sem dodal Siriusov (uporabnik tukaj) doatek za menjalnike in po nekaj 100km vpeljanja je lahko bilo tudi -20 pa se je normalno menjalo, pri segretem pa kot putr.
Enako je sedaj pri MX-5 dodatek naredi veliko razliko.
Rezime: Sam ne vidim res velike razlike med VW in Mazdo menjalnikom, razen to da so japonski hodi kraj?i in bolj ?portni (ampak to je tudi malo posledica da sem imel bencinarja mazdo in sedaj TDI) je tud malo razlike se mi osebno zdi (predvsem na sklopki)
LP
Ne smemo pozabiti,da ima Mazda 6 menjalni?ko ro?ko povezano z zajlami.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja,res je.Nafta pri nas je vsa o.k. in ni to vzok za crkavanje.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani