Jure, ne ?tekam u ?em je tukaj povezava z barvo, ali pa? ima kaj veze z izginjanjem teko?ine - to mi mora? razlo?it? :ne vem:
Poznam oba predhodna lastnika, tako da ?e je bil ?trihan - vem da je bil (imam ra?un od A-cosmosa, v ta namen - 2.700 EUR, da ne bo pomote), skratka se ne sekiram, kaj si mislite in kak?ne teorije bo kdo razvil, vozim se k zmaj - rumene pa itak ne bi kupu niti slu?ajno!
A na kaj opozarjam?
Da mogo?e ni bil samo ?trih....samo kot opozorilo....poleg tega ve? koliko ?asa jo je prodajal in na koncu veliko pod ceno dal.
Jaz upam da ne bo ni? narobe le dobro preveri
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Neki moram ?e pokun?tvat ja. No najbolj me skrbi, da ni slua?ajno tesnilo na glavi motorja ?e ?voh, ampak ipak je bolj?e preventiva kot ?akat da za?ne kuhat!
Na tvojo pazi da ne bo katastrofe, oz. bo renault ratala - saj ve? da je avto prej bil originalno rumene barve........
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Vidim, da bom mogu ve?krat odpreti tale koti?ek z okvarami.
Temu se re?e oil cooler. Intercooler hladi zrak, ki ga turbina kompresira in po?lje v motor. Ker se stisnjen zrak segreje (pa ?e ?ez vro?o turbino gre) je vmes ta intercooler, ki hladi ta zrak in tako ima motor ve?jo mo? in manj?o mo?nost klenkanja. Torej Jures tamo?en dizel ima dva hladilnika zraka in ne vode ali olja ali ?esarkoli!
Tule se lepo vidi razliko. Uno spodaj (z modrimi objemkami) je intercooler in ima velike cevi ki grejo od turbine do lopute plina. Uno zgoraj (manj?i) je pa oljni hladilnik, ki je lahko priklopljen pri oljnem hladilniku, v blok itd...
O ja majster pa gre. ?e ?ez turbino mojega zdaj ?e 20 let starega Nissana sta ?la olje IN voda. Olje jo podma?e, voda pa hladi. Oboje v turbini sicer zavre zato ko ugasne? (tudi, ?e ga prej ?e ?para?) sli?i? brbotanje vode, ki se nahaja v turbini in ceveh okoli nje.
Klima pobere kar nekaj konjev, tu ni vpra?anja. Ne vem to?no ampak nekje sem gledal dyno graf avtomobila z vklopljeno in izklopljeno klimo. Razlika je bila mislim, da ?ez 10 konjev na Civicu 1,4. Imajo pa eni avti to urejeno tako, da se pri polnem gasu izklopi. Isto praksa iz Nissana.
Elektro avti imajo klimo ampak doseg se zmanj?a za skoraj polovico.
ampak nekaj je na tem avtu, kar bo treba globje pogledat ob pepsiju
The most powerful Diesel engine on the new Exeo delivers 170 hp (125 kW). This performance figure stems from greater turbo pressure and enhanced water pump, as well as the addition of a double intercooler as the one on the 143 hp version. It delivers a maximum engine torque of 350 Nm between 1,750 and 2,500 rpm, and despite its power surge, combined fuel consumption is only 5.9 litres for every 100 kilometres, with emission levels of 153 g of CO2 per kilometre.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
?lovek , klima dela samo ko laufa motor, ker kompresor 100% ne dela samo na ?trom, pomoje ti samo vklopi ventilacijo, kot z webastom. :ne vem:
?uj nabermo 2500e pa probajmo
ventilacija sama vpra?anje ?e kaj pomaga, mogo?e res....saj res saj lahko z webastom probam damo na zra?enje
Kako da ne. Enkrat sem bral test elektri?nega avta (ne spomnim se kateri je bil) tam klima dela. Je pa res, da ma potem precej manj?o avtonomijo
Ampak dobr, to je druga klasa.
mora podpirati elektro pogon - ma ajvar point, ?e se ne motim obstaja na svetu samo ena taka klima, ki jih v hibride benz/elektro vgrajujejo
nikjer v opisu tega sistema na solarne celice ne pi?e natan?no kako dela, samo parkiran avto lahko z ventilatorjem samo ?e ve? vro?ine pobere z asfalta
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ko se motor ustavi, se ustavi turbina in ni nobenega pritiska ve? v sistemu, kompresija pa je samo v cilindrih.
Po tvoje bi fen ko ga ugasne? mogu po?asi ?e spustit tlak.
no ja detajlov ne poznam...
vem pa da se sistem lahko nadgradi z ultra dragim ?ibedahdom na son?ne celice, ki napaja akomulator + vklopi klimo parkiranega avta na minimum...torej mora biti v avtu dodatna oprema ?e v standardu za pogajanje stvari.
Kje vse je pa nimam pojma in me ne zanima, vidi se samo dodaten intercooler turbine (olja verjetno) tud to nisem prepri?an..
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
A mi lahko ?e da? sliko tvoje ?rpalke za vodo(auxilary coolant pump) s tvojega avta ?
Pa dvosmerno cev bi tud rad vidu, ?e se da.
Men tud poka pa ne zarad tega.
Zakaj bi ?aril po avtu, a je te?ko verjeti da ma nek avto tehnologijo brata v sebi? :ne vem:
Saj ti pravim gas na morje pa ti pokazem ko se ugasne avto, sli?i se obtok vode ampak le ob odprti haubi, ko se ugasne ventilator, ki tudi seveda lavfa + spu??anje kompresije turbine
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
ti bom demonstriral - nisem verjel sam...sam mora bit vro?e
?e 'uradna razlaga na audijevi strani'
The car shuts down in stages. A sort of phased power management. You can often hear clicks and noises after the engine is off. Audi has this function to assist the engine in cooling down"
t.i. reverse cooling po ugasnjeni ma?ini - ima dodatno pumpico
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Mam eno upra?anje. In sicer mi na M3 trese sprednja leva guma od hitrosti 90km/h pa do nekje 120 km/h. Tresenje je isto kot, da guma ni centrirana ampak to ni razlog, ker so gume nove in na novo centrirane. Ali je mo?no, da bi biu lahko zvit disk in se to podobno obna?a oz ?uti.
Hvala
disk trese med bremzanjem, ne bi bilo pa prvi? da bi nova gume presko?ila in potem se 'odcentrira'. to se zgodi ko zamenja? in kmalu na polno bremza? in jo obrne na feltni.
Jaz bi ?el ?e enkrat pogledat gumo, potem pa optiko, ?e je guma ok
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Da mogo?e ni bil samo ?trih....samo kot opozorilo....poleg tega ve? koliko ?asa jo je prodajal in na koncu veliko pod ceno dal.
Jaz upam da ne bo ni? narobe le dobro preveri
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani