No, zadeva se je do neke stopnje, sicer neuspe?no, premaknila naprej!
28.12.2006 so mi na Avto Mo?nik servisu pregledali in nastavili ventile. Dva naj bi minimalno odstopala! Vendar poseg ni odpravil ropotanja. Avto na hladen v?ig ?e naprej ropota. Nasledni? naj bi mi citiram: neko stikalo (pod motorjem), ki uravnava koli?ino olja?? pregledali... bomo videli....
Bla bla bla. Iluzija extra deluxe.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Skoraj nikoli do konca na obrnem volan saj se ?uti, ko se bli?a? skrajni to?ki. ?e se mi pa ?e kdaj zgodi pa hitro za malenkost popustim volan. Testirati pa ne mislim tega "fenomena" tresenja, ker mi je ?koda servo pumpe, ?al.
Saj nima kaj biti, ker je itaq vgrajen varnostni ventil, samo je pa ?uden zvok in kake ?udne vibracije.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ma zdej ko je biv spet orng d?, sm opazu da sm pokasiru spet cev fuk ene vode u kufr, pa me zanima od kje se loh le-ta pojavi, ker kot opa?am prihaja od spodi, tko da odpade opcija da mi streha al pa kake zgornje dihtunge pu??ajo!
Pol pa sumim da je okol blatnikov kej narobe na?timano al kaj, al pa kak?ni zra?niki prtlja?nega prostora, da so zabasani (?e sploh obstajajo seveda)!
Djte mi kak?en predlog, kaj bi loh blo in kako re?it zadevo, ker nebi rad po mo?nost celo kake rje kasiral!
To je samo varnostna obte?itev, da ti nebo odna?alo zadnjega dela.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ne zavijaj do konca, ker potem servo ?rpalka dela na full in obremenjuje volanski mehanizem.Varnostni ventil je nastavljen relativno visoko, in potem sprosti tlak ko pa spet naraste pa pa ga spet sputi, zato pa po doma?e volan "cuka".Pri starej?ih modelih mazde je v navodilih pisalo da ne priporo?ajo zavijana je do konca za dal?i ?as, ker se potem kaki ?udni zvoki oglasijo iz podvozja., to je da zavije? do konca pol pa par kotnih stopinj nazaj in ni panike.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Js mam 8 let star avtoradio, pa dela ?e vedno tako kot prvi dan, ne mu?ijo ga cd-ji ne njihova povr?ina, bere tud rw-je(mora bit fuji) pa tega nikjer ne pi?e.
Tam do novga leta mi bo pa tud dvd - je bral.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Kaj ima? za eno 3.Jaz imam 1.6 motor,mi ru?i samo pozimi-ko je mrzlo- in od zagonu motorja,kake 2-3min,to je normalno,ker je avtom.?telanje ventilov,ko se malo zagreje,vtihne.Poleti ni problema.
To MORA utihnit v najve? pol minute, ?e prej pa ?e doda? malo gasa, da se pove?ajo vrtljaji in hkrati tudi dvigne tlak olja, ki skrbi za nastavitev ventilov.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Kmalu po nakupu Mazde 3 (15. december 2005) pri Avto Mo?nik d.o.o., sem pri hladnem v?igu, ko
je avto ''stal'' vsaj 8 ur, oziroma ?ez no? zaznal ropotanje motorja, ki je trajalo tudi ve? kilometrov
vo?nje. Ropot je letos tekom poletja postal ?edalje bolj glasen in dolgotrajen, zato sem se konec
avgusta oglasil pri podjetju Avto Mo?nik, kjer sva vozilo z ?eno kupila in ga februarja 2006 tudi
peljala na 1.servis pri 1000 prevo?enih kilometrih (oz. v mojem primeru pri 2000 kilometrih).
Ob mojem prvem obisku na servisu se mi dejali, da kaj takega (ropotanja) ne poznajo, in da bodo
povpra?ali po ostalih servisih. Ko sem pripeljal tja avto, je g. Marjan (kot sem razumel je on glavni
serviser) dejal, da motor pri nizkih obratih nekoliko preve? vibrira in da je verjetno problem v nekem
gumijastem delu pri vpetju motorja. (to naj bi bila serijska napaka pri omejeni seriji vozil, v kateri
pa moje vozilo ni).
Pa skoraj 2 mesecih zavla?evanja s strani servisa Mo?nik (da so zelo zasedeni, da je zbolel nekdo ki
skrbi za informacije glede serijskih napak, da ni materiala...) sem dne 6.11.2006 zjutraj pripeljal avto
na servis. Popoldan ob prevzemu so mi dejali, da so avto dvakrat hladnega v?gali, in da ni ropotal.
Seveda, kot sem jim razlo?il avto ropota, ?e ne obratuje dlje ?asa, na primer ?ez no?.
Torej tega dne na avtu niso naredili ni?. Zato sva se dogovorila da ostane avto ?ez no? na servisu, da
bo g. Marjan sli?al ta ropot (o?itno mi ni verjel!!). Ugotovili smo (poleg mene je bil prisoten g. Marjan
in ?e en serviser) dve pomanjklivosti, ropotanje motorja med vo?njo po hladnem v?igu in nekak?no
cviljenje sklopke pri prestavljanju. G. Marjan je dejal da ta problem poznajo, da se nekaj v
motorju (mislim da ''semeringi'') pravo?asno ne nama?ejo z oljem, in da bodo zamenjali olje.
Upravi?eno sem se takrat spra?eval, kak?no olje so mi pri I. servisu nato?ili v motor, da sedaj ni ve?
primerno in da zaradi njega motor pri hladnem v?igu ropota. Dogovorili smo se, da 16.11.2006 (ko
ne bodo ve? zasedeni z menjavo zimskih pnevmatik) napako odpravijo. Ko sem tega dne
popoldan pri?el po avto, je g. Marjan spet nekaj sprenevedal in govoril, do bo avto kmalu potrebno
servisirati, in da bi takrat odpravili napako. Po tem sem se razburil, saj imam servis na 20.000 km
predviden ?ele ?ez 4000 kilometrov oziroma februarja 2007, do takrat pa lahko na motorju nastane
kak?na trajna po?kodba. Ko sem ga vpra?al kaj so tokrat, ?e sploh so kaj naredili, je dejal da so
nastavili vpetje motorja-ni? ve? ni bilo govora o menjavi olja. Poleg tega je dejal, da si ne upa
''odpreti'' motorja...
ZAKLJU?EK
Kot je iz dopisa razvidno, kot ka?e pri Avto Mo?nik servisu sploh niso sposobni oziroma ne ?elijo odpraviti te napake. Mislim, da tak odnos do strank ne pripomore k ugledu vozil MAZDA, servisne mre?e oz. servisa Avto Mo?nik iz Britofa pri Kranju.
Pelji ga na gamo in jim povej kaj in kje se je zgodilo pa bo mir.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
OK, zadeva je takale... rabil bi zadnji odbija? z nosilcem in sprednjo desno lu? pod nujno.
Odbija? in nosilec ima bojda en zelo prijazen mo?ic, s katerim sem ?e v kontaktu.
Ima tudi zadnjo havbo, katero rabim malo manj nujno. Malo manj nujno rabim tudi sprednjo havbo, okrasno masko spredaj, sprednjo vezno steno in hladilnike.
?e ima kdo kak?no idejo, kje dobiti sprednjo desno lu?, se zelo zelo zelo priporo?am. Na biv?em gama centru so rekli, da se dobi ponaredke in mi tudi pribli?no povedali ceno, ko sem pa hotel zadevo naro?iti, so mi dali kontakt od neke druge firme, katera pravi, da ponaredkov ni.
LP
Za ta avto ponaredkov ni, to mi lahko verjame?.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
prijatu men je motor zru olje pol so se pa zacele ostale stvari dogajat.Si predstavlas da ti motor pozre za 450km 2-3l olja.
JA ponavadi je tok da ti olje zre ce ni dobro al pa pravo-pa tut ce je motor zjahan,pol je pa treba mal motor razdret.Se strinjas al spet mislis da nimam prav?
Ne mislim da nima? prav, samo preberi si naprej ..
2-3 olja motor NE more po?ret sploh pa ne v 450 kilometrih, pa ?e bi na batu imel samo zgornji-kompresijski obro?ek. Lahko je bila po?ena glava ali blok.
Ti ?e vedno nisi povedal kaj si ugotovil da je bilo narobe s tvojim motorjem, kak?ni so bili cilindri(obrabljenost-ovalnost), obrabljenost batov, pro?nost(oziroma nepro?nost) batnih obro?kov, stanje tesnil(semeringov-teflonov) na ventilih,...
Mojster druga?e pa vse lepo in prav, samo ni najprej ?raufaj in potem ugotavljaj, ampak je ravno obratno.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Mehanik ti meri kompresijo na sveckah.Po tem ti on loh dost pove.IMena trgovine se ne spomnem, sam vem da so tle na celskem koncu najcenejsi(js sm kable placo 10500sit-drugod so pa bli po 16-17000 sit).Ce ti mehanik omeni generalko,vedi da se ne splaca kr bos najdo drug motor dost cenej.
Kompresijo na sve?kah, kak se to dela, nazadnje sva s Uklop?i?em ,erila kompresijo tako da sva sve?ke ven pobrala in potem merla kompresijo, sva delala narobe ??
Kabli pa je najbol? ?e dobi? kje NGK-jeve, niso pocen so pa zakon.
Lahko neha? z generalko, niso vsi motorji kot je bil tvoj.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Dolil olje pa resetiral elektroniko. Zdej ne klenka ve?, ampak cuka ?e vedno. Pa tud klenkanje bo nazaj, kr ?utim na vodi.
Mojster najprej v motor pravo lje pa ga nebo treba dolivat(100% ima? noter navadno mineralno olje), ?e se bo? ?e naprej vozil s takim oljem ti bo pa po?as nehu kurit olje in tudi bencin, cukanje bo tud verjetno prenehalo, ker ti bi itaq vse skupaj zaribalo.Cukanje pa je ponavadi v povezavi z elektriko-v?igom.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani