Hladilnik olja??? Intercooler je hladilnik vstopnega zraka in ne olja. Intercooler v Mazdi je tipa zrak-zrak in na?eloma ne sme notri bit nobenega olja razen ?e ga kje buta skozi turbino ampak to bi moralo biti komaj opazno ne pa da ima celo lu?o spodaj. :ne vem:
To je po mojem kondenz.Ni pa neka posebna panika,?e ti malo pu??a.
Jaz imam 136-konjsko brez DPF-ja,katerega moram re?i,da ne pogre?am. Imam karavana in je v njem ressss mnogo placa-dovolj za familijo (2 otroka).Vo?nja je res ?portna tudi brez ?portnih vzmeti .
Jaz sem imel v glavnem probleme z xenon lu?mi-ni? huj?ega.Poraba na dolge proge okrog 6,7l/100.
Bom napisal tako,kot v kak?ni tuji ocenjevalni rubriki:?e bi kupoval ?e enkrat,bi kupil enak avto.
A si probal sklopko pri kak?ni drugi ?estki pa primerjat s tvojo. ?e je o?itna razlika potem je verjetno nekaj narobe je pa res, da pri M6 pedal sklopke nikoli ni bil prav mehek, kar meni osebno zelo ustreza.
Pozdravljeni ?e enkrat meni samo po?i ko se zkutraj pripeljem na siht in pustim avto na soncu cca9 ur in potem ko speljem ?ez kakih 10 m po?i ampak samo takrat...
Kaj zategne? vsaki? ro?no?Ker lahko je to,da ti takrat,ko jo odpusti?-po?i.Vsaj pri meni se v?asih to zgodi.
ja lahko da je bilo samo se webasto ni pri?gal ker sem prow poslu?al preden sem ugasnil avto a pol po slu?bi sem ga pri?gal in evo webasto se pri?gal.... temperatura je kazala +18 zunanja seveda....
to se ponavadi dogaja,ko ne kon?a ciklusa-?e je kratka pot in hitro ugasne? avto in pozneje,tudi ?e je 30°C dokon?a cikel.?e spet hitro ugasne? avto se ti bo spet pri?gal.
V sredo sem narocen pri Pogacarju za regularni servis na 100k km.
V prvi vrsti me zanima, kaksno olje (predvsem me zanima performance olja - delam cca 4k mesecno in pri olju ne bom sparal) naj vlijem, in kaj tocno je tisti dodatek, ki mu vsi na forumu recete "zlatko", ker ce se se tako trudim, te informacije ne najdem?
Glede na to, da bom servis delal prvic, me okvirno zanima tudi cena vsega tega, kar bom nastel. Poleg olja in filtrov pa moram menjat se lezaj(e) in ploscice, ne dela mi "rikverc" luc, tu naj bi slo za stikalo pri menjalniku, zato je treba menjat tudi to.
Verjetno bo moral pogledat tut, kaj je narobe z avtom, ki neogret ob speljevanju iz 1. prestave v 2. brez dodajanja gasa crkne, ker mu obrati padejo pod stant gas.
Ko ze sprasujem, bi rad popravil tudi original lita platisca 16col, ki so taka, kot bi jih prejsni lastnik grizel na robovih, koliko pride tako popravilo in barvanje? Platisca niso kriva.
Upam da me lahko okvirno pripravite na ceno in hvala ze vnaprej.
1.Jaz nimam filtra trdih delcev in imam noter sinteti?no olje mobil 1 ,5W30.Lahko da? tudi druga olja z isto oznako.
2.Za original mazda servise ne vem,mene pride navaden servis z vsemi filtri,oljem in in delom vred okoli 100?.
3.?e bo? menjal le?aje koles bo kar drag hec,za plo??ice ne-original Ferodo,ki so mnogo bolj?e od originala
bo? dal okoli 100?.Stikalo po mojem ni toliko drago.
4.Za popravilo felten,?e je samo podrsano po robovih,lahko popravi? sam.Najprej zakita?,?e je kak?na ve?ja odrgnina ali luknjica na robu,nato kit pobrusi?,da je raven z ostalo povr?ino.
Potem to dobro vse razmasti?,malo izolira? (ni dobro,da nalepi? raven trak,ker se ti pozna rob barve) in
z sivo-srebrnim metalik lakom v spreju (naj bo ?im bolj podoben barvi feltne) to pospreja?.Ko se posu?i,prelakira? ?ez popravljeni del na rahlo ?e z brezbarvnim sijajnim lakom.Izdelek pride super,?e se dr?i? postopka in ima? vsaj malo "umetni?ke" ?ilice.
Druga?e pa sem vpra?al pri li?arju in bi pri?lo barvanje okoli 100? za prelakirat vse ?tiri feltne.
A ni to pr Mercedesu, da ne pla?a? servisov...oziroma tole je zmotno mi?ljenje, ker pla?a? kar konkretno pri nakupu saj je primerljiva premium znamka dra?ja 10k? od recimo primerljive nepremium Mazde. Pet servisov do 100.000 je pa cca 1.500?, kar je dale? manj kot je dra?ji avto pri nakupu.
Samo zadnji? sem nekje prebral,da je ravno Mazda najdra?ja,kar se ti?e rednih servisov .
Ah so what..?templi gor al pa dol..Meni je ?ist vseen al listk notr nalima en va?ki mehanik al pa servis. Nikjer ne pi?e, da ti bodo na uradnem servisu avto bolje vzdr?evali kot ga lahko nek popoldanec. Pustimo zdej ?alabajzerje...
Jaz sem 100% prepri?an,da dobim od mojega mehanika bolj?e vzdr?evanje in bolj profesinalno.
Lepo lepo, kaj naj re?em. Sem presene?en nad odzivom.
BMW - verjetno odvisno od paketa. kolega je kupil pri Selmarju nem?kega, nek Niederlassung al kaj in skoz pla?uje servise. Pa pustimo....
alex: glede vo?nje na druge servise... ve? kako je potem s prodajo, ?e tko ho?e vsak imet jurja sconto na vsako prasko, da si paotem ?e brez servisne.... je pa verjetn bolj? kar podarit avto... pa ?e potem bi ga kak pacient reklamiral.
Ne,sej moja ima servisno in tudi vse je not po?tampljano.
Je pa ne mislim prodajat dokler se ne razpade in pol me ne briga,kdo ali kaj in kako jo bo kupoval.
Najbr? bom to serijo Mazde 6 II in vse face-liftane kar presko?il.
sem nov na forumu, lastim si staro ?estico karavan letnik 2007. Pred kratkim sem bil dele?en hladnega tu?a, saj sem dal za servis na 60.000 km skoraj 400?, medtem ko je kolega na BMW318D isti letnik tudi na 60.000 pla?al pri Selmarju 220?. Ne vem zdaj kaj je premium znamka Mazda ali BMW....
Skratka, a ste tukaj vsi neki direktorji, ?e pa niste, mi lahko kdo zaupa, kako vzdr?ujete svoje Mazde?
Jaz jo vozim k svojemu mehaniku.Redni servis me pride stat pod 100?.
V?eraj se mi je pri ?estici pri +12 stop. C valil bel dim, pa grozno je smrdelo, ko sem avto premaknila za par metrov. Na servisu pravijo, da je to normalno. Mene pa zanima ali se spla?a te?it na servisu, ker je avto ?e v garanciji. Prosim za kak?en nasvet!
Webasto ponavadi deluje tam nekje pod 7°C.Ampak,?e se pelje? kratko pot in ugasne? avto,sli?i?,kako nekaj
spredaj ?e nekaj ?asa ?vi?ga.In ,ko naslednji? ponovno pri?ge? avto,to je ponavadi sedaj spomladi,ko je zjutraj pod nulo ?ez dan pa je ?e toplo,se ti pri?ge webasto in pokuri ?e tisto nafto,ki je ostala od zjutraj in
?e ga spet takoj ugasne?,se kadi izpod avta,ker spet ?e ni kon?lo ciklusa.
Kako sem zakompliciral,upam da ?teka?,kako stvar deluje.Je pa ta dim in smrad normalna stvar.
Sam glej Alex, saj ti je Symon lepo razlo?il, ker ?e pride? na Mazda servis pri?akuje? urejeno sprejemnico, pult, nekog aza njim, ki se posveti tebi in na?tevanju napak, ki prevzame avto in ti ga nato vrne (po mo?nosti ?e opranega). Pri?akuje?, da ko pride? se bo nekdo s tabo ukvarjal ne pa da ?aka? majstrapol ure, da z ju?ne pride al pa testne vo?nje ta ?as te pa trije ?raufcigerji neumno gledajo kaj tam stoji? kot kup nesre?e.
Vsak normalen servis ima pa? re?ijo za sabo tako nekega ra?unovodjo kot tajnico in fikus in pa? to stane. Ne zagovarjam vi?jih cen jih pa na?eloma razumem, ?e ho?em imeti neki odnos in postre?bo. Lahko pa pa? pridem v neko xy gara?o, kjer mi neki majster ves zama??en pleza po avtu in kjer imam ob?utek, da sem se zna?el v stripu o Alanu Fordu in grupi TNT.
To je tko kot ?e gre? na burek k ?ipcu in ga nato poje? stoje zunaj ali pa gre? v neko ugledno restavracijo, kjer te za lepp pripravljeno mizo opedenajo spredi in zadi ter ti prinesejo hrano in pija?o tako, da samo ?e u?iva? v okusih.
V obeh primerih se bo? najedel je pa vpra?anje kaj ti je bolj vredno ali nizka cena ali na?in postre?be. Aja to pa ne pomeni, da je burek zani? in hrana v restavraciji nebe?ko dobra, da ne bo pomote.
he,he,Boss,odvisno kako si ti predstavlja? "popoldanske" mojstre.
Jaz se to?no zmenim z mojim "popoldanskim" mojstrom,ki mimogrede ne dela samo popoldne ampak cel dan, ob kateri uri naj pridem (to je ponavadi takoj ali ?ez pol ure).Ko pridem me sprejme osebno v svoji razko?ni pisarni,kjer pokramljava ob skodelici kave (glej zlomka tudi avtomat za kavo ima ) o
njegovih projektih-pripravlja namre? avte za gorske dirke(trenutno ima na mizi fi?ota abarth z okoli 200HP)
Nato preideva na mojo Mazdo kaj ho?em pravzaprav imet.Takoj gre pogledat na grobo,kako je kaj z avtom in zmeniva se,kdo od naju bo nabavil rezervne dele ali pa material,ki rabi za servis ali popravilo.
Nato grem domov.Drugi dan ga pokli?em in re?e mi,da je avto narejen.Ne obstaja-nisem imel cajta pogledat,nisem imel kak?nega rezervnega dela,nisem uspel...
Avto me ?aka pred gara?o.Popravljen.Brez dotankane teko?ine za prat stekla.Avto ni sicer ?ist in opran ampak bolj?e,da mi ga ne perejo z kak?nimi krta?ami in da ga vsega spraskajo.Oprati ga znam sam bolje.
?e je kak?na okvara elektronike vmes ga priklopi na aparaturo in ?e je treba, pokli?e kolega avtoelektri?arja,ki popravlja mimogrede tudi avte,ki jih na mnogih uradnih servisih ne znajo.
Zanimivo,da k mojemu popoldanskemu mehankarju vozijo na servis in popravilo tudi "premium" znamke in to iz cele primorske pa tudi ?ir?e.Ima pa tudi dovoljenje(mislim,da je eden redkih na obali) za vgradnjo plina.
Ko pla?am se ne zjo?em zdraven.Ostane mi ?e za ve?erjo v bolj?i restavraciji.
?asi Alan Fordovih zama??enih mehankarjev mislim,da so mimo.Vsaj resni mehaniki,ki mislijo delati ?e naprej, ne izgledajo ve? kot Grunf. ... Res pa je,da imajo umazane roke.
dajte vi meni samo eno malenkost razlo?it (pa nimam ni? proti doma?im mehanikom)....
kako bo recimo takle mehanik uredil popravilo, v primeru, da gre po servisu, recimo menjavi jermena, kaj narobe ? na koga se boste obrnili, kar se ti?e vgrajenih delov in garancije na delo ?
jaz dosedaj ?e nisem videl, da bi se take re?i pri popoldancih ali nepoobla??encih re?ile v prid stranki, saj se potem najde izgovor kao, material je imel napako (pravi servis), in servis je narobe vgradil (pravi prodajalec materiala)...
ha ?
meni tudi ne di?ijo visoke cene, pa vendar kolebam kaj mi je storiti, ?e ?elim avto voziti ?e nekaj let BP...
E,tukaj ni tako vse ro?nato,kot se zdi.Meni so v garanciji eno in isto stvar ?tirikrat popravljali na uradnem servisu,in po izteku garancij ?e vedno ni delala.Pisal sem uvozniku (?efu Mazde) in mi je nazaj odpisal,da je pa? bila verjetno vedno druga napaka. Pisal sem mu nazaj in on meni isto...jaz njemu-on meni itd...
Fora je v tem, da poobla??enec ima naprimer 15 mehanikov, 5 ?tromarjev, ki so ob?asno tudi mehaniki, 3 kleparje, 3 li?arje, 4 prodajalce, 2 tajnice, sne?ilko pa ?e kaj bi se na?lo, kak popoldanc je pa sam. Oziroma, ?e je pa? neka gara?a s 5 zaposlenimi ima ?e vedno lahko ni?jo urno postavko pa imajo mehaniki isto pla?o. Medtem, ko imajo poobla??enci nek standard koliko ljudi mora imeti. Saj izra?un je logi?en. A ti popoldanc en dan ?raufa tvoj avto in ta dan pokasira 100? za delo le na tvojem avtu ali pa na uradnem servisu kjer bodo na koncu meseca pla?ali ?e unega, ki te je sprejel, kleparje, li?arje, uno tajnico itd..
Se pravi,?e sem prav razumel,da je uradni servis kot na?a ljuba koko?ka-en kup ljudi dela stvar,ki bi jo moral naredit eden.
Hja sej klele je ta kavelj 22, ker dokler je avto v garanciji ti kej druzga itak ne preostane, ?e seveda ?eli? obdr?ati garancijo. Ko pa je avto izven garancije je pa ve?ino (vklju?no z mano) strah, da kak?en nepoobla??enec z nestrokovnim posegom naredi ?talo, ki ti jo ?iv boh nato ne bo urihtal.
Seveda se lahko zgodi ?tala tudi na uradnem servisu samo jih veliko la?je dr?i? za jajca in ?e ne gre druga?e pritisne? tudi na uvoznika MMC al pa jih zato?i? Avstrijcem.
Enostavno so deli in servisi predrag hec, da bi ?lovek kar tako malo eksperimentiral in probaval ali bo ?lo ali ne. Kakorkoli ?e je dobra zadeva tudi MES, kar pa seveda ne pomeni, da kak?nega izrednega popravila ne naredi kdo, ki se spozna pa ni Mazda poobla??enec.
Sej govora je o predragih storitvah na uradnih servisih.Pa to ni samo Mazdin,da se razumemo.
Kako more bit razlika 600-700? za velik servis na uradnem servisu napram "navadnim" mehanikom?
Zakaj imajo tako drage ure?Ali so mogo?e kirurgi?Ali pa mogo?e delajo pri nasa projektih?
Ne,naredijo ti prav enako delo kot nepoobla??en servis.In smeh je ta,da tej isti "uradni" serviserji, dokler ne dobijo uradnega servisa,tudi v ve?ini primerov niso ?raufali Mazd.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
To je po mojem kondenz.Ni pa neka posebna panika,?e ti malo pu??a.
?e je pa olje zdraven,potem je pa ?e hudo.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani