Kakor je meni znano je enota za radio z oja?evalcem posebej in zato ti radio ?pila normalno. Changer ali pa MP3 enota pa sta posebej in s kablom povezani na radio/oja?evalec. Po moje ta povezava zgublja stik na konektorju med oja?evalcem in changerjem, upam pa da ni kaj drugega narobe v samem changerju.
Lahko ima? tudi te?avo s stabilizatorjem ali pa nosilci le tega.
Amortizerje pa najla?je preveri? tako, da poskusi? na roke zanihati avto in takoj ko neha? z nihanjem se mora ustaviti v nevtralni legi brez kakr?nihkoli dodatnih guncanj oziroma nihajev.
Dober indikator je recimo tudi vo?nja ?ez kak?en ovinek z razdrapanim asfaltom in ?e avto ho?e odnesti iz ovinka je ?as za nujno menjavo amortizerjev. Ker je pa to te?ko to?no dolo?iti je najbolje da z isto hitrostjo prevozi? ta ovinek tudi s kak?nim drugim avtom (z dobrimi amortizerji seveda ) in to primerja? s tvojim.
Nikar se tolk matrat z me?anjem barv. Enostavno gre? na servis, kjer vtiokajo ?tevilko ?asije in dobijo kodo barve. Nakar ti samo naro?ijo korekturni komplet v katerem je to?no taka barva, ki jo rabi? vklju?no s tubico laka, da zadevo utrdi?.
hehe... vpra?anje je na mestu v?asih sem vse sam naredil zdaj je pa tko, da ?e ho?em ?tempiljko v knjigco dobit in s tem ohranjat garancijo in podalj?evat MES pa sem prisiljen v ta le?erno varjanto. Kar sicer ni ni? narobe samo me pa v?asih grize, ?e je res vse tako narejeno kot ?lovek pla?a.
?al je bilo tako, da so mi na enem uradnem servisu nekega drugega prizvajalca ukradli kvalitetne diske in jih zamenjali z nekim krepom od originalnih. Hja tudi to se dogaja.
Najprej je menjal olje po mo?ko, zdaj pa po?ilja ?eno z avtom k mehaniku
Za moj avto nikoli, za njena renojeva jajca imava pa itak enga modela, ki naredi tako poceni, da se ne spla?a sam rok mazat. Tako, da na renoju popravljam samo tiste ta bolj ?iste zadeve, kot je recimo elektrika, razdelilna kapa, filtri, sve?ke pa ?e kak?ne malenkosti.
Se pa strinjam z Aleksandrom in Uro?em ?e posebej, ?e nima? na?tetega orodja. Predno vse omenjen zadeve nakupi?, najde? na?in, da dvigne? avto, ustrezno posodo in da ne uspe? nato ni?esar posvinjati.
V glavnem predno se loti? si preberi tole zgodbico, ki je lahko ?e kako resni?na
MENJAVA OLJA V AVTOMOBILU - KAKO TO DELAJO MO?KI:
V soboto zjutraj gre v trgovino z avto deli, kupi pet litrov olja, set gedore in di?e?o smrekico.
Gre domov in parkira avto na dvori??e.
Popije pivo. Zvle?e se pod avto, najde ?ep za izpu??anje olja.
Izvle?e se izpod avta, vzame gedore in se zvle?e nazaj. Ugotovi, da ima klju? ?t.12 premajhno luknjo, ?t.13 pa manjka.
Mastno zakolne. Izvle?e se izpod avta in gre v stanovanje po ?katlo s starim orodjem. Popije pivo. Zvle?e se pod auto s francoskim klju?em.
Odpre ?ep. Zalije se z oljem po obrazu. Pani?no zama?i luknjo s ?epom.
Kolne. Pazi, da pri tem ne pogoltne kaj olja. Izvle?e se izpod avta.
S tipanjem odpre prtlja?nik. Obri?e obraz z mastno krpo, ki jo najde v prtlja?niku. Obri?e obraz s papirnatimi rob?ki. Pivo.
Najde kantico, v katero bo izpustil olje. Vr?e jo pod avto.
Ponovi korak 4. Namesti kantico pod karter in ponovi korak 5.
Ob?uduje, kako olje te?e. Izvle?e se izpod avta. Pazi glavo. Kolne.
Pride prijatelj. Popije pivo skupaj z njim.
Skupaj s prijateljem do ve?era popijeta gajbo piva.
V nedeljo zjutraj vlije liter olja v blok motorja.
Spomni se ?epa od v?eraj.Hitro se zvle?e pod avto. Prevrne kantico z izpu??enim oljem.
Hitro pobere kantico, preden vse izte?e.
Pazi glavo. Pivo. Vse sta popila v?eraj.
V bli?njem de?urnem kiosku pokupi vse Unione iz hladilnika.
Ob povratku domov popije pivo. Najde francoski klju?.
Zvle?e se pod avto. Zapre ?ep. Pazi na lu?o olja. Pazi glavo.
Vr?e kantico z ostanki olja v najbli?ji grm. Popije pivo.
Da avto v ler, spusti ro?no in ga porine dva metra.
Spomni se na di?e?o smrekico. Pazi, da mu ne pade v lu?o olja.
Od olja zapacano di?e?o smrekico vr?e v grm, v katerega je ?e prej
Ne sekiraj se - to se namre? dogaja vsem ?estkam diesel. Pri meni se zla?e od cca 0,7litra do 1litra na tisto kar pi?e na BC in kar je zra?unano na "roko".
Vem, da je te?no amapak se privadi? pa ti je ta poraba zgolj v informacijo ali kaj odstopa od prej?nji tankanj ali ne oz. ali avto preve? goni? ali pa si pogruntal najbolj var?no vo?njo.
Kar se ti?e navodil na Ingvarjevem linku je ?al tako, da se po nekem ?asu te nastavitve resetirajo in ?e jih spet ne nastavi? , ti ponovno ka?e napa?no.
Bolje je da v glavi tej ?tevilki na BC-ju doda? ?e en liter pa skoraj to?no ve? kolk je poraba, ?tevilke na ekran?ku pa ima? zato, da se lahko pohvali? pred sopotniki kolk malo Mazda porabi
S tem misli verjetno ra?unalnik resetirat - mislim, da je to tukaj nekdo svetoval ... :ne vem: :mi pijemoo:
aja to je mislu, danes zgleda bolj te?ko de?ifriram zadeve; ampak glede na to, da je avto ?e bil na servisu so verjetno opravili tud reset CPU-ja, kar pomeni, da verjetno iz te moke ne bo kruha.
usnje naj bi se dobro ?istil z kremo za roke, mislim da je Lekova 48 najbolj?. Nisem pa ?e ?istil ga tako da ne vem 100%
ah, pa ?e gubice zgladi, in prepre?uje staranje ko?e, da izgledajo sede?i vsaj 10 let mlaj?i
Pa ?e resni del odgovora: kjer prodajajo avtokozmetiko imajo tudi ?istila za usnje in to taka, da potem to usnje ne drsi, kar je na avtosede?ih prekleto pomembno. Pa ?e to pazi, da ne bo? s kak?nimi zvarki pacal gor, ker bo? imel ?e obleke zasvinjane.
Prehitevat s tem avto je ?ala mala in glede na to, da si ?e imela diesla potem ve?, da se ne prihteva na visoke obrate ampak v obratih, kjer je najve? navora (recimo od 2.000-3.500). In ?e to upo?teva? potem vidi?, da konji tukaj sploh niso pomembni.
Za ?e bolj?o primerjavo so fantje merili pospe?evanja z napravico G-tech, kjer je bil Labi, s svojo 121 konjsko ?estko, hitrej?i tudi od ve? kot 20 konjev mo?nej?ih in 300 in ve? kil la?jih strojev.
karkol je boljs ohranjeno, nekih velikih razlik ni...136 potegne mal boljs, poraba je pa ista.
Malce te bom dopolnil - 136KM potegne bolje zgolj v vi?jih obratih, s pravi nad 3500 obrati v minuti. Glede na to da diesli niso namenjeni teranju v obrate le to ni preve? pomemben podatek.
Tudi kon?na hitrost (nepomemben podatek ) je pri mo?nej?em motorju le za 2km/h ve?ja od ?ibkej?ega motorja. Ravno tako je pospe?ek od 0-100km/h za zgolj 4 desetinke sekunde bolj?i kot pri ?ibkej?i. Medtem, ko je najve?ji navor pri obeh motorjih popolnoma enak (310Nm) in to pri dieslih najve? ?teje, ko se pogovarjamo o zmogljivostih.
Moje mnenje je, da raje izberi ve? opreme s "?ibkej?im" motorjem, kot pa manj pa mo?nej?i motor, druga?e pa tako kot pravi Labi vzemi tisto, ki je najbolj ohranjena za dobro ceno
Dieselski motor v ?estici je dobro preverjena zadeva, ki ob normalni uporabi ne bo kar tako odpovedala. Je pa tako, da kakor jaz vem, ni ?e nih?e na tem forumu z ?estico prevozil ve? kot 150.000km in tako (?e) ne vemo kako se bo tak motor obna?al tam nekje pri 250.000km in ve?.
Bottomline
?e z dieslom pri Mazdi ravna? tako kot se spodobi (ne tera? mrzlega in pravilno ohlaja? ogretega) na?eloma ne bi smelo biti nobenih te?av razen, ?e si po naravi smolko ali pa prerada pozablja? na dolo?ene nasvete. Pri turbodieslu je pa? treba paziti na ve? stvari kot pa je to pri bencinarju
Tole je sicer sumljivo saj bi slab bencin z vme?ano vodo po?el to?no to kar pi?e? v zadnjem postu. Pa? ni druge, da po?aka? in pokuri? tank pol pa novo tankanje. Bi bilo pa priporo?ljivo, da nato zamenja? tudi filter za bencin, ker je mo?no, da so notri smeti, ki ovirajo pretok goriva.
V uporabnikov priro?nik poglej, kaj se vse po?ne pri 20.000km... Jaz tud ?e nisem sli?al, da bi bilo potrebno kak?ne ventile ro?no nastavljat - ma ?e pri Wartburgu iz leta 1990 so se nastavljali samodejno?!?!
?e bi bolj na pamet govoru bi rekel, da je problem s potenciometrom na gasu - lahko pa da se je tudi ra?unalniku kaj zme?alo.
A ti gori kak?na lu?ka? recimo tista v obliki motorja. ?e je kaj narobe z motorjem zadeva prestavi v varni na?in delovanja.
Preveri konektor na merilcu pretoka zraka, ?e ima kak?en slab stik. Resetira? lahko tudi ra?unalnik, tako, da za ene 15minut odklopi? kleme iz akumolatorja.
?e neki me zanima ?e mi lah pomagate. Namre? po vsej vrjetnosti mi je mt stran vrgla ?kodne liste za popravilo mojga avta (tiste ki mi jih je dal cenilec prec po tem ko je ocenil ?kodo) in me zanima ?e so k?ne mo?nosti da dobim kak?en duplikat s katerim grem pol na verov?kovo na zavarovalnivo triglav? Upam da se da kj narest k sm ?e celo stanovanje obrnu in jih ne najdm.
?e enkrat pejt na ?kodbeni center pa jih prosi naj ti ga ?e enkrat sprintajo.
v BTCju je samo salon in servis, medtem ko pri ACosmosu imajo pa mislim da tudi kleparstvo in li?arijo, vem da se je tam barvala projektna Honda od A3Ma in Avtomagazina
Kakor je meni znano lahko tud v BTC prpele? za klepat in li?at saj pol oni uredijo vse potrebno.
Mi o volku in volk na vrata... glih kar sem oddal vpra?alnik, ki so mi ga poslali MMS-ovci, kako sem zadovoljen s servisom. V glavnem, tri strani vpra?anj in ocen in to je eden od pravih na?inov, da se dvigne nivo servisov - predvsem tistih bolj ?lampastih
to je original del za avto ijn to da ze sama firma homoligirat za vsa vozila na svetu tako na ne rabis ti nic po LLP ju skakat!!!!
kaj pa ce pogledas lexsusa al pa mazdo 6 mata uzadi prozornr lucke pa zaradi tega se ne rabis homo lomo it delat!!!!
V bistvu je ReD hotel povedat, da ?ez leta pri Marutiju lu?i tolk ab?lesajo, da iz rde?e barve rata roza al pa celo bela pa ?e vedno po nekem ?ude?u pridejo ?ez tehni?ni.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kakor je meni znano je enota za radio z oja?evalcem posebej in zato ti radio ?pila normalno. Changer ali pa MP3 enota pa sta posebej in s kablom povezani na radio/oja?evalec. Po moje ta povezava zgublja stik na konektorju med oja?evalcem in changerjem, upam pa da ni kaj drugega narobe v samem changerju.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani