Moja mazda je letnik 94, ima 200000 km. Med vo?njo mi brli lu?ka za bencin in lu?ka za alternator. Z ve?jimi oobrati kot se peljem bolj sveti, ko motor te?e na mestu lu?ka ugasne in ?e pritisnem na zavoro spet posveti. Danes sem med vo?njo pri?gal gretje zadnje ?ipe pa je lu?ka ugasnila. Ali kdo ve kaj bi lahko bilo narobe? Hvala. Lep pozdrav.
?isto normalni pojavi, ?e bi mel abs bi ti ?e ta lu?ka svetila. ?imprej se nehaj vozit in daj alternetor v popravilo, ker ti PREVE? polni, ?e se bo? ?e naprej tako vozil ti zna odpovedat ?e kak drug elektri?ni sklop, ki pa stane perecej ve? kot popravilo alternatorja.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
No pa ?e moja zgodbica! Malo prej sem se vozil domov potem ko sva se z ReDevilom dobila na pija?i in pa? normalno vozm, pribli?ujem se kri?i??u, dam v drugo prestavo, spustim sklopko nakar ma?ina tok nagrav? zacvil da sm se ceu presrou! Stisnm sklopko in zadeva neha cvilt! A je mogo?e to znak da bo v kratkem kj hudo narobe k to se mi do zdj ?e ni zgodil! Pol sm se ?e mal naokol vozu pa se zadeva ni ponovila sam mal me skrbi! Kaj bi lah to blo? K?n jermen mogo?e??? Sam so bli usi zamenjani tko da... ?e kj veste prosim za odgovore! Hvala!
Lp
Off topic: Dol u kleti v SPB-jih so 4 mazdice dobile letak tko da upam da se bo k?n prjavu!
Lahko da so ti pozabl zategnit ?ponarje in so se jermeni zrahljali in cvilijo.
PS. Lahko pa je to znak da je treba kaj namazat, da bo avto bolj potihem razpadu.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Samo tele sve?ke ti dr?ijo 100.000km brez problemov
Navadne zdr?ijo 121 kk brez problema , preverjeno.
Jaz sem dal noter NGK Iridum, dubu pa sem jih v ?kofji loki.Sem jih pa moral naro?it, extra special izvedba, cena pa 4,5 ksit po kosu kar znese 27 ksit.
Jebat ga pa mam za najmanj 100km spet mir.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
stvari, ki v/pri motorju lahko piskajo je kar nekaj. Je pa ponavadi to kak?en le?aj od jermenice, lahko pa piska tudi sam alternator oz. le?aja v njem.
Bo? moral precej bolj natan?no ugotoviti od kod piskanje izhaja - baje se to da s stetskopom najla?je ugotoviti http://www.bolha.com/oglas1137359
Mamo in tudi uporabljamo.Ni nateg !!!!
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ah js mam pa 238+ kkm, servis me stane 1 ura dela pa 15 ksit materijal. Najdar?ji servis do sedaj na 180 kkm me je stal 12 ur dela in 80 ksit materijala.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Uf, to bi znalo bit to. Zadnje bremze mam itak ?e bolj boge in jih nameravam spedenat na naslednjem servisu ?ez 4K km. Ta senzor pa itak ni bistvenega pomena, ali pa??
Ko ti sveti lu?ka za abs ti pa? abs NE dela, tako da ti pri hudem zaviranju kolesa blokirajo.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
?e je motor v dobrem stanju se ti res spla?a vgraditi plinsko napeljavo. Nobenih velikih sprmemb ne bo. Nekoliko manj?i prtlja?nik pri odlo?itvi za ve?ji rezervoar, ali pa ostane? brez rezervega kolesa, nadomesti? ga s sprejem za popravilo pneumatik. Sedanja poraba se ti giblje verjetno okoli 11 lit/100km. S slovenskim plinom bo? za 100km porabil denarja za 6,4 l, s hrva?kim pa 4,3 l bencina. Investicija pa ti se vrti okoli 350.000 sit. Vredno razmisleka....
Menjava motorja verjetno nebi bila kaj cenej?a, na tvojem mestu bi montiral plin.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
ponavadi imajo ploscice "senzor" v obliki jeklenega jezicka, ki se ob izrabljenih zavornih ploscicah zacne dotikati diska ter tako povzro?ati neprijetno piskanje...
....ali pa prziganje opozorila za obrabljenost plo?ic.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
ej ?aki no, pol bi mu skos slabo vleklo ne pa tako na obroke... :ne vem:
Naj proba z enekimi obrato kot se vozi po AC vozit na kakai relaciji z ni?jo prestavo pa se bo videlo. Filter pa lahko za?ne nagajat ker enostavno po?asi za?ne padat tlak na ?obah, ker je pa? zama?en, saj ko da? gas ne ste?e takoj toliko bencina skozi kot potem ko motor dose?e neko vi?je ?tevilo vrtljajev.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
?e je premalo plina klima sploh ne ?tarta, najverjetneje se ti je obrabila sklopka (oziroma 3 gumice ki jo dr?ijo) ki vklaplja kompresor. To je bilo pri meni in je ropotalo kot da se bo cel avto sesul v prah.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani